Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?

Lugemata postitus Postitas Loadära »

piloot kirjutas:

Minu arust see drz 400 pole küll ratas mille poole tasuks vaadata, isegi 570-ne husaberg on kergem ratas ja on lihtsam sõita. Mõned ajad tagasi lähtusin isegi, rataste valikul, pikemast hooldusvälbast. Tegelt isegi nii LC4-l, kui ka XR650R-l soovitab tehas ekstreemsemates oludes õli vahetada 1000km järel ja see teeb ka 15-20h. Kergemate puhul piisab vahetusest iga 10h tagant, kui just ainult järjekindlalt kusagil krossirajal ja piirajas ei pauguta. Lõppkokkuvõttes see ca 1,3l õli 10h tagant pole küll suur väljaminek. Sama kehtib kolvivahetuse kohta,(nüüd ma saan muidugi teoreetikute käest kõvati peksa aga paraku ma ise eelistan kuulata praktikuid) ma ei usu, et sa suudad kolvi alla 200h ribadeks sõita. Tavaliselt tuleb 4T kolvile pragu sisse ja kui muidugi siis veel õnnestub käima saada ja kõvasti pähe anda( sest jõudu juba napib) läheb ta kindlasti ribadeks ka.

Krt ma kardan seda , et esmapilgul võimsam ratas võib tunduda küll kergem juhtida vms, aga oma äkilisuses väsitab rohkem/rutem ja siis juba väsinuna, või lihtsalt kambaga kimamise hulluses, on mõni kõvem pauk kerge tulema...?
Ja teisalt, siis on paari aasta pärast vähemalt, kuhu poole edasi püüelda, kui oskused tasapisi täienevad...ning mäletan hästi, et lahjema rattaga teiegagi kambas sõites õpetas ikka väga hoolega sõidujoont valima, et mitte piduriks olla ;)

Õlivahetusega jah, et liiter moosi eraldivaadatuna ei maksagi hingehinda..aga siis filter juurde ja keegi peab selle töö ära ka tegema, lisaks mitmele muule asjale, mida niikuinii kogu aeg timmida vaja. Senini Suzuga tundus see rem/sõidu suhe ajaliselt nii 20/80 kandis olema, aga eks oli teine juba vana räim kah...kuid ei viitsiks küll enamat tsikli juures koogutada, kui sõiduilmad on :)
Ning ilmselt enamusele bensukulu pole mingi argument, kui paar korda kuus kuskil hullamas käia. Aga kuna mul meeldis ikka väga-väga palju sõita, siis veidi loeb seegi. DR350 võttis päriselt kruusateel 3,5-4 max ja metsas hullates 5-6 sajale. 8,5l paagiga võis end täiesti kapsaks sõita. Usun, et DRZ400 saaks samma kanti hakkama , samas kuulnud, et suurematel ratastel hakkab maanteekulu pigem kuskilt 6 pealt ja pähe andes...parem ei räägita ;)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”