Esimene ratas 125cc

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »

Tere!
Ma olen 16 ja oman A1 kategooria juhiluba.
Olen 182cm pikk ja kaalun 80 Kg.
Silma on jäänud nii baigid , kui ka endurod, millest viimaste välimus istub mulle rohkem. Aga kas baigid on võimsamad? Või saab ka endurolt piirajad eemaldades 25kw kätte? Vabandan lollide küsimuste pärast.Baikidest on silma jäänud Aprillis Rs125.
Ootan teie soovitusi.
Ette tänades!


Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »

Hinnaklass kuni 2000€


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui tahad võimsat 125 endurot, siis osta KTM 125EXC.

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

KUi tahad võimsamast 125st, siis osta kahetaktliline.


Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Kui tahad sõbrad täpiks lasta siis: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1043
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Mina 6 aastat tagasi valisin enduro väga lihtsal põhjusel. Baigid on kiireks sõitmiseks, endurod selleks, et saab igal maastikul hakkama. Kuna 125ccm nagunii kiireks sõiduks pole, siis ei näinud baigil erilist mõtet, sest tema ainus otstarve on puudu mootori kubatuuri pärast. Kuid 125ccm enduro suudab ikka oma otstarvet täita ja kangemal maastikul funni pakkuda.

Sõitsin 4 hooaega 89a honda mtx 125r nimelise rattaga ja üldiselt jäin rahule.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »

Saaks keegi mingit kindlat kuulutust soovitada?

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Ma võtakse selle Cagiva ära, kuna sama raha eest kiiremat sa ei leia. Näeb hea välja ka.

Kasutaja avatar

Rando_
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Okt 2011, 11:41
Tsikkel: Suzuki GSX750F
Asukoht: Tartu

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Rando_ »

Soovitan ka julgelt Cagiva kasuks, ise ühe hooaja sõitsin A1 lubadega ja täitsa rahule jäin.
Mõnus kerge ja hea juhitavusega. Siin veel rooliamort ka küljes, mul seda polnud.
Edu sobiva leidmisel :)

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Ise sõitsin 2 aastat Aprilia RS125, Suurem karpa, suuremad tüüsid,kergem kolb, silinder sai lihvitud jne.. nagu ikka. Peale 7000rpm läks nägu naerule küll :D . Võrridel miinuseks see,et iga hooaeg vaheta põhiliselt kolb ja kepsulaager ( Bensiini meeldib kah talle hirmsasti juua ). Kui tõesti 11kw mitte 25 ja enam, võimalik et sellisel juhul ei pea vahetama, kui sõidad vähe.
Aprilia juppid olid kallid kah, teiste 125-ste kohta ei oska midagi öelda. Enne maha müümist lõin varuosade ja juppid hinnad kokku, olin 2 aastaga põhiliselt ühe ratta hinna sisse ladunud.

NB! Kui paigaldatud mingi Polini või teise firma suurem silindri komplekt siis tavaliselt mootori alumine osa (käigukast jne) laguneb väga ruttu. Kuna seal ei vahetata välja orginaal osad mis pole mõeldud sellisele jõududele. Enda ratta müüsin kah maha põhiliselt katkise käigukastiga, sidur oli kah juba omadaega läbi. Ütlesin, et siduri tross ära veninud :wack: Väga vabandan selle noormehe ees . (w)

Alustamiseks on väga hea 125, teeb korraliku põhja alla, ja ega kogemused kah mööda külge alla jookse.

Edu ratta leidmisel !


Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Need tjuunitud pillid tahavad kõvasti raha. Kui vanematel raha palju pole, siis jää 11 kw juurde. :bsmile:

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

PahaNotsu kirjutas:

Tundub korralik, läbisõit väike, aga panin tähele ,et 9000 km sõitnud aga kolbi vahetanud pole ? Küsi paarsada euri alla, ja võtta ära . Kolvi vahetus umbes 200 euri kanti arvan, kui ise teed siis muidugi odavam. Kõige parem oleks see kui saad müüa silmeall enne ostu kompressiooni ära mõõta, kui see madal saad kohe hinda alla küsida. :bsmile:

Tundub usaldusväärne, telefoni margi kah ära märkinud " Nokia 3310 " :wack:


Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

sandman1111 kirjutas:

Need tjuunitud pillid tahavad kõvasti raha. Kui vanematel raha palju pole, siis jää 11 kw juurde. :bsmile:

Kuidas tuunitud pill rohkem raha tahab? Tuunitud pill on just odavam, sest seda ei pea tuunima hakkama, et edasi läheks ja müüakse alati tunduvalt alla selle hinna, mis on tuuningule kulunud.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Kuluosad on väga kärmed kuluma. Kōvasti kallim ülaval pidada kui stock masinat.

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

PahaNotsu kirjutas:

See on ka hea pill. Uuri kas kolbi on vahetatud ka vahepeal. Kui ei ole, siis sul tuleb see töö ette võtta varsti.

Ma võtaks pigem selle Cagiva kuna see on ilmselt tunduvalt kiirem ja kolvivahetus tehtud eelmine kevad. J amuu lisainfo on ka päris hea.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas villy »

huvitav kustpersest see Gagiva 30kw ennustus on võetud ? stockis on ratas 10kw ja hopsaa teeme põlveotsas tuningu ja 3x võimsam. ? Oo
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

Võib- olla tõesti nii, siis au ja kiitus.. aga jah tundub kummaline kergelt..

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas AzA »

Mootorile on paigaldatud 170cc Polini silindri kit.
Ma pole küll spets, aga ju siis müües lubati väikest tõusu, sportsummiga keevitas ka vana mõne numbri otsa jne.
Nii ta tulebki, aga vahet pole, totaalselt ebalegaalne ikkagi - anuh kui sõita oskab, siis vai not - südametunnistuse asi.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Stockina on need 2t 125 rattad nii kinni poodud ka ju. Karpades on mingid seibid ja segusiibrid ei avane täielikult jne... Kes tuuninud on neid võiks siin rääkida. Ma soovitan mõlemat ratast proovima minna. Ma arvan küll, et 170cc tõmbab rohkem näo naerule kui 125cc.


kren01
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Okt 2013, 22:28
Tsikkel: DT125R

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas kren01 »

Peale piirajate eemaldamist on Mitol 25kW ja eks 170cc pealt tuleb siis natuke juurde. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... o%2000.htm
Mitot peetakse üldiselt kõige vähem vastupidavamaks "kiiretest" 125cc masinatest. http://www.okidoki.ee/item/3355149/ seda võid ka vaadata


Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

villy kirjutas:

huvitav kustpersest see Gagiva 30kw ennustus on võetud ? stockis on ratas 10kw ja hopsaa teeme põlveotsas tuningu ja 3x võimsam. ? Oo
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

Võib- olla tõesti nii, siis au ja kiitus.. aga jah tundub kummaline kergelt..

Evo1 mudelid tulid tehasest välja 25kw ja neile pole ka tehase poolt ühtegi piiraja paigaldatud. Võrreldes siis mudelitega enne ja peale seda: sport sumpa, 35mm mikuni karpa ja 7 käiguline kast, lühem kolvi käik ja veel nipet näpet. Kui lisada 45cc silindrikit, siis 5kw jõu kasv ei tundu väga ulmelisena. Tuunides uurisin asja päris põhjalikult, kuigi jah dynos ratast testinud ei ole.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas villy »

Selge, siis on paprid valed :P


Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »

Kas keegi selgitaks, kuidas kompressiooni mõõta ja mida see üldse tähendab?

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Pontus »

PahaNotsu kirjutas:

Kas keegi selgitaks, kuidas kompressiooni mõõta ja mida see üldse tähendab?

Võtad küünlalt piibu maha, paned pöidla piipu sisse ja annad starterit. Kui võtab vibrama siis osta ära.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

Teema algataja
PahaNotsu
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Aug 2014, 12:18
Tsikkel: Honda XL 125 Varadero, 2003

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas PahaNotsu »

Kirjavahetus selle Aprilia omanikuga:
Ma: Kas kolbi on vahetatud?
Vastus: On ikka! Kuna kolvi vahetas eelmine omanik, siis ei kujuta ettegi palju see peale seda on läbi sõitnud. Kuna ma sõidan selle masinaga ikka 100-200km päevas, siis oli endal plaanis kolvikomplekt nüüd lähinädala jooksul ära vahetada. Uus kolvikomplekt sai UK'st tellitud paar päeva tagasi.

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Pontus kirjutas:
PahaNotsu kirjutas:

Kas keegi selgitaks, kuidas kompressiooni mõõta ja mida see üldse tähendab?

Võtad küünlalt piibu maha, paned pöidla piipu sisse ja annad starterit. Kui võtab vibrama siis osta ära.

Läbi valude õpitakse kõige paremini ! :lol: To "PahaNotsu" : googelda, või kasuta foorumi otsingut. Sada korda leierdatud jutt

Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

PahaNotsu kirjutas:

Kirjavahetus selle Aprilia omanikuga:
Ma: Kas kolbi on vahetatud?
Vastus: On ikka! Kuna kolvi vahetas eelmine omanik, siis ei kujuta ettegi palju see peale seda on läbi sõitnud. Kuna ma sõidan selle masinaga ikka 100-200km päevas, siis oli endal plaanis kolvikomplekt nüüd lähinädala jooksul ära vahetada. Uus kolvikomplekt sai UK'st tellitud paar päeva tagasi.

Kannata natuke veel siis. Saad ehk tutika kolvikomplektiga ratta. Miinuseks : pead sissesõidu tegema, kohe rutskat põhja keerata ei tasu. Samas selle peale võib ta hinda kõvasti juurde küsida, aga endal muret vähem.
Küsi kas hind jääb samaks ? Või ütled kohe ,et ostad selle hinnaga mis ees on, aga kolb olgu uus ja tehtud töö kohta paberid asjad alles. Või vali kohe teine rattas, kui ostuga kiire .ise otsustad. :bsmile:


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas will111 »

ah misasja te jamate, kompressiooni mõõtma. kui liigub siis on, kui ei liigu siis on vähe :lol:

võib muidugi osta poest selle mõnekümne eurose kella ja minna küünalt maha keerama müüja juurde. aga jah, natuke tuleks teada siis sellest mõõtmisest ka enne, et mida sealt oodata ja mida mitte oodata

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Kui sa ei tea mida selle kellaga teha siis vii kuhugi tsikliteenindusse ja lase seal üle mõõta. Minu jaoks tundus kunagi Riga võrr ka päris püss. Võhik selle proovisõiduga küll midagi aru ei saa kas läheb edasi või mitte.


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Esimene ratas 125cc

Lugemata postitus Postitas will111 »

võibolla tõesti, kuigi...kui asi on ikka lootusetult ära ruunatud siis kasvõi juba tippkiiruse järgi võib miskit järeldada.

samas, kui ikka mitut sarnast 125'st pilli jura proovimas käidud on siis peaks ka võhik hakkama mingil määral aru saama, milline läheb ja milline ei lähe.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”