Duke või V-Strom või...?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Duke või V-Strom või...?
Pean vaikselt plaani, et jalutaks poodi ja ostaks tutika tsikli. Veidi taustast: kokku on sõidustaaži 12 aastat, vahepeal oli paus ja nüüd olen sõitnud 3 aastat. 80kg, 180cm.
Palun andke ideid, et kuhu poole vaadata.
Kasutan ratast põhiliselt miljonilinnas liiklemiseks, aga ka mõnesaja-viiesajakilomeetristeks väikesteks nädalavahetusematkadeks. Rekordpäev on olnud lausa 1000km. Aga suurt varustust pole vaja kaasas tarida, nii et kohvrite võimalus pole ülivajalik. Ei sõida mitte kunagi kaasreisijaga.
Hetkel sõidan Honda Transalpiga (XL700VA 2009, on muide siin foorumis müügis), mis meeldib päris hästi:
- Suht suur amordi käik, kerge kaal (võrreldes suurte endurodega), lai lenks ja püstine asend on linnas väga head: äärekivid, liiklussaared jne pole probleemiks. Ummikud on rängad ning mõnikord tuleb olla (vastutustundlikult) loominguline.
- Hea väändemoment lubab vähe käikudega sahmida ning vajadusel kähku rida vahetada.
- Väikse pöörderaadiusega ning üldse muudab suunda väga hästi.
Ei meeldi:
- Raam pole piisavalt jäik.
- Amorte ei saa eriti regullida.
- Jõudu jääb veidi väheks. Pole vaja ulmepüssi, aga ainult veidike parem võimsuse/kaalu suhe kuluks küll ära.
- 150ga bahni mööda kulgedes on päris korralik mootori vibra.
Vaja oleks siis mingit nimble, kõva momendiga, aga mitte ilmtingimata väga võimsat aparaati. Endal on radaril nt 690 Duke (puuduseks, tõsi, et pikka maad väga ei sõida). Suurem Duke läheb veidi kalliks; prooviks võimalusel alla 8K hakkama saada. Jne
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
990 Superduke HIND 10.500 EUR (8.750 EXPORT)
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
yeekim kirjutas:990 Superduke HIND 10.500 EUR (8.750 EXPORT)
Jep. KTM-i esindust on plaanis kindlasti ka külastada ning erinevaid Duke'e võrrelda. Eks näis, kas seal proovisõitu ka tehakse või ostetakse sead kõik kotis ära
Aga mis variantidele veel tähelepanu pöörata?
-
- Postitusi: 843
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Duke või V-Strom või...?
Ducati Hyperstrada!?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ommend_DES
Hind jääb samuti alla 10.000,- E
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
eetarga kirjutas:Ducati Hyperstrada!?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ommend_DES
Hind jääb samuti alla 10.000,- E
See on väga kena ratas indeed, aga Eestis on see vist 13K vms. Et ma pidasin silmas 8, max 10K Eesti hindade alusel. Eks kui viitsib ajada, saab iga ratta kusagilt soodsamalt, aga et "võrrelda võrreldavat", siis võiks Eesti hinnad võtta aluseks.
Mis puudutab alla-tonnaseid V-Strome jms kergemaid matkaenduro moodi asju, siis need on imho kõik veits vedelad, nii palju kui ma neid proovinud olen. Säästurattad ju. Need raudtorud ja karpidest hargi ei pea lihtsalt.
Ses mõttes on äkki nt Yamaha MT07 ja 09 paremad? Säästukad ikkagi, aga pole raami pealt nii palju kokku hoitud.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
Jääb arusaamtuks mida sa täpselt otsid?
Uus tonnine j V-strom(kae Ramos) on palju kiita saanud. Uued 1190 Adventured on ka väga toredad rattad. Eemalt vaatad, et kobakas aga sõita on sellega väga kerge ja mugav ja jõudu on neil ka mehemoodi. Superdukest olen vaid selle 1290-ga sõitnud ja kui aus olla siis kunagi pole niimoodi irvitanud, minu gsx1400 (samuti naked) on tunduvalt igavam. Uus 650 V-strom on samuti väga positiivse vastuvõtu saanud. 690 Duke on liiga lahja asfaldirattaks minu arust. Tal see ühepütane mootor nagu ei tööta asfladil. 690 Enduro R oli seevastu väga äge. Aga see juba maastikuratas. Samas saab seda ka ümber teha matkarattaks.
Transalp nüüd teiste omasugustega küll kerge ei ole. 1190 Adventure on sellest isegi kergem ja 2 korda võimasam.
Kui sa 8k juurde tahad jääda siis proovi kindlasti uus V-strom ramos ära.
Re: Duke või V-Strom või...?
Kui armastad matkata ja 150 on tõesti koguaeg kuskil pikalt lasta siis ühepütase otsas ma istuda ka ei tahaks.
V-strom, Ktm Adv ja BMW 1200 on rasked aga stabiilsed. Kõigil on neil omad eelised kuid kui ikka keerad maastiku peale mis ei ole sõiduks loodud siis pead olema väga heade oskustega. Sestap soovitaks kergemat ja odavamat, sest eelnimetatud on ikka 10K ja +.
BMW F800GS on sümpaatne minule. Ma ei oma kogemust R2 mootoriga. Yamaha TDM pealt ei ole kuulnud väga kiidu sõnu aga aeg läheb edasi ja 2014 aasta on kindlasti määrav, tehnoloogia on arenenud. Minu 2002 DL1000 ei ole sugugi nii mahe kui on kaasa SV650. Mootori ühtlus on täiesti võrreldamatu, pikal reisil hindad vibratsiooni puudumist. Aga kindlasti tead isegi mida mõtlen.
Mida vaata, paljudel uutel on leegitorud liiga madalal ja põhjakaitse panek toob kliirensi ülimadalale. Selle eelistan isiklikult olendeid mis omavad üles toodud summuteid, soovitavalt 2 - ilus lihtsalt. Praktiline eelis on ka. Kui teel pead remonti tegema siis kuum summuti pütt ei tee remonti mugavaks kui ta ees töllendab.
Mida soovitada, küsi proovisõite. Parim tunne pidi ikka läbi pehme koha tulema.
A 8000 piir, kas sellega uusi üldse saab? Ja kas ongi mõtet uut. Mõni 2-3 aastat vanem on äkki paremgi, vähemalt ei pea salongist väljaveeretamise tasu maksma
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
villy kirjutas:Jääb arusaamtuks mida sa täpselt otsid?
Ju väljendusin segaselt. Vaja on linnakiirustel hea juhitavusega, kõrge väändemomendiga, kergemat ratast. Suure võimsuse, vinge tippkiiruse ning pagasi- ja kaasreisijavõimekuse võin ohvriks tuua, et aga hinna saaks 8-10K peale (koos km, Eestis).
hotsepp kirjutas:BMW F800GS on sümpaatne minule. Ma ei oma kogemust R2 mootoriga. Yamaha TDM pealt ei ole kuulnud väga kiidu sõnu aga aeg läheb edasi ja 2014 aasta on kindlasti määrav, tehnoloogia on arenenud. Minu 2002 DL1000 ei ole sugugi nii mahe kui on kaasa SV650. Mootori ühtlus on täiesti võrreldamatu, pikal reisil hindad vibratsiooni puudumist. Aga kindlasti tead isegi mida mõtlen.
Mida vaata, paljudel uutel on leegitorud liiga madalal ja põhjakaitse panek toob kliirensi ülimadalale. Selle eelistan isiklikult olendeid mis omavad üles toodud summuteid, soovitavalt 2 - ilus lihtsalt. Praktiline eelis on ka. Kui teel pead remonti tegema siis kuum summuti pütt ei tee remonti mugavaks kui ta ees töllendab.
Head poindid, võtan arvesse. Kliirens on argument, kohe kindlasti. BMW-l on päris kõva baieri propelleri hinnapreemia, see jääb kahjuks eelarvest välja Pealegi F800GS on kilose V-Stromi hinnaga ning neist kahest võtaks iga kell enne viimase.
hotsepp kirjutas:A 8000 piir, kas sellega uusi üldse saab? Ja kas ongi mõtet uut. Mõni 2-3 aastat vanem on äkki paremgi, vähemalt ei pea salongist väljaveeretamise tasu maksma
Tegelikult saab selle eelarve piires vist lausa kõiki 600-800cc kandis rattaid (v.a. BMW )
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
Kas seda oled vaadanud? Tiba üle kümbi,aga mulle väga meeldib.
http://moto.catwees.ee/naked/1/143/159/ ... sed-andmed
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Duke või V-Strom või...?
Üks alternatiiv. 800 kuupi, R4, 82Nm, linnas rohkem kui enam ning pakkidega probleemi matkates ka ei tohiks olla kui tervet elu(kaaslast) kaasa ei vea.
Miinuseks rehvide mõõdud mis väga head valikut suurema soonega rehvi osas ei paku. Kuid egas siis see ratas kruusale ei olegi tehtud.
Raha maksab kah nii palju, et 8K jääb lisavarustuse jaoks üle, kohvrid, signa, kätesoojendused ja võib-olla kõrgem tuuleklaas matkamise puhuks.
http://www.mototehnika.ee/used/1772448
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
Dorsoduro, usun, et räägid selle hinna vast 8K peale poes ära küll...
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
efendi kirjutas:Dorsoduro, usun, et räägid selle hinna vast 8K peale poes ära küll...
Vot sedalaadi veidi "kastist väljas" ideid ootasingi. Vaatan, kas saan Dorsodurole proovisõidu. Paberil tundub küll perfektne. Olen seda ka Hispaanias tänaval näinud ja 'in real life' on ta tõsiselt ilus (last but not least).
Kuid Aprilia kohta olen kuulnud, et sel on kvaliteediprobleeme. Kellelgi kogemust uute Apriliatega?
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
efendi kirjutas:Dorsoduro, usun, et räägid selle hinna vast 8K peale poes ära küll...
Vot sedalaadi veidi "kastist väljas" ideid ootasingi. Vaatan, kas saan Dorsodurole proovisõidu. Paberil tundub küll perfektne. Olen seda ka Hispaanias tänaval näinud ja 'in real life' on ta tõsiselt ilus (last but not least).
Kuid Aprilia kohta olen kuulnud, et sel on kvaliteediprobleeme. Kellelgi kogemust uute Apriliatega?
hotsepp kirjutas:Üks alternatiiv. 800 kuupi, R4, 82Nm, linnas rohkem kui enam ning pakkidega probleemi matkates ka ei tohiks olla kui tervet elu(kaaslast) kaasa ei vea.
Miinuseks rehvide mõõdud mis väga head valikut suurema soonega rehvi osas ei paku. Kuid egas siis see ratas kruusale ei olegi tehtud.Raha maksab kah nii palju, et 8K jääb lisavarustuse jaoks üle, kohvrid, signa, kätesoojendused ja võib-olla kõrgem tuuleklaas matkamise puhuks.
http://www.mototehnika.ee/used/1772448
Kuigi igasugused nakedid on atraktiivse hinnaga, nad mind tegelt väga ei tõmba, sest tõesti mul oleks vaja midagi sellist, millega tõmbab suht tuimalt üle liiklussaarte või äärekivide. Loominguline lähenemine linnamaastikule on aidanud välja nii mõnestki ummikust.
Re: Duke või V-Strom või...?
Tänapäeval ei olegi kvaliteetset tsiklit !Garantii on ju 3 a. aga ei tea kas asenduspilli ka annavad, kui pikemaks ajaks remonti jääb, Eestis ssaab vähemalt enamus varuosi paari nädala jooksul kätte, Soomes on min. kuu aega, olen ise alati Soomest küsinud ja siis ikka lõpuks Eestist tellinud
-
Teema algataja - Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Duke või V-Strom või...?
Muide, tänud kõikidele nõuandjatele. Lõppkokkuvõttes sai ostetud KTM 1190 Adventure.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.