Lenksu asendi muutmine
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Kalts kirjutas:will111 kirjutas:kui käed külmetavad, pannakse kindad kätte! vanarahva tarkus
igatahes huvitavad stoorid inimestel siin. väsinud käsi pole ise senimaani veel kogenud oma kõrge lenksu ja püstise asendiga masinaga sõites.
mispärast tuule surve kehale tähendab, et lenksu hirmus kõvasti käes peab hoidma?
Kui keha asend on püstine ja ees pole "küüniust" tuule survet vähendamas, siis hoiad kätega kõvasti sarvedest kinni, et tuul maha ei puhuks.
Käed hakkavad külmetama, sest pidevalt kõvasti kinni hoides on käte vereringe halb. Teiseks mõjub selline asi halvasti tsikli juhitavusele.
Ja kui on madal lenks,siis oled kogu keha raskusega lenksu peal ja jälle käed väsinud.Pole siis kumbki variant hea?Minu kogemus ütleb,et pikemaid otsi sõites väsivad püstisema asendiga käed vähem,kui madalama lenksuga.Olenematta,kas on klaas(õige nurga all loomulikult) ees või pole midagi.Lühemate otse puhul pole vahet,mis asend on.Juhitavuse kadumine minu arust väga küsitav.See võib tekkida seal kiirustel üle 130 150-ne,aga sinnani,ei oleks küll nii kindel,et mingi suur vahe oleks.Tavalised sõitjad selliste kiirustega muud moodi kui otse ei sõida ja paanika ilmselt tühja kohapealt.Baigile kõrgema lenksu panemisel võib seda tuule survet nö valesse kohta tekitada gondel ja klaas,mis suunab kõik õhuvoolu kuskile kõhu-rinna piirkonda ja see võib olla häiriv,aga see on lahendatav.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.