Ohutulede aretamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
minenohh
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:06
Asukoht: Lõuna

Ohutulede aretamine

Lugemata postitus Postitas minenohh »

On huvi tsiklile peale aretada ohutuled. Ise mõtlen, et kõige lihtsam viis selle teostamiseks on ühendada vasak- ja parempoolse suunatule juhtmed ning panna lüliti vahele. Toimiks see süsteem nõnda, et kui lüliti on sisse lülitatud, siis ükskõik mispoolset suunatuld üritad tööle panna, hakkavad tööle mõlema poole omad. Kui lüliti on välja lülitatud, siis toimivad suunatuled eraldi.
Küsimus, millele vajan vastust, on relee ja teiste süsteemide vastupidavus. Süsteem on ju mõeldud ainult ühe poole toitmiseks ehk 2X21W. Kui panna mõlemad pooled korraga tööle ehk 4X21W, saab relee kaks korda suuremat koormust, kui talle ette on nähtud.
Kas süsteem kannatab seda välja ning mis on need asjad, mis võivad järgi anda? Ning kui on soovitada paremat viisi ohutulede tegemiseks, siis andke teada! :bsmile:


Tuono

Re: Ohutulede aretamine

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kunagi sai Jawale umbes samuti tehtud ja sõidetud öösiti ohutuled põlemas ning ei juhtunud midagi releega.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Ohutulede aretamine

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Uuri nende rataste skeeme kus on juba tehase poolt paigaldatud ohukad.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Ohutulede aretamine

Lugemata postitus Postitas AzA »

Lihtsam on teiste meeste pealt lihtsalt maha kopeerida.
Ma ise lugesin vaid läbi, süviti ei kaevunud, aga proovi seda esimest varianti.
http://faq.ninja250.org/wiki/Emergency_Flashers_1
http://faq.ninja250.org/wiki/Emergency_Flashers_2

http://manilabas.blogspot.com/2009/08/d ... ights.html

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
minenohh
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:06
Asukoht: Lõuna

Re: Ohutulede aretamine

Lugemata postitus Postitas minenohh »

Tegingi nii, et võtsin lülitist tulevad juhtmed ja panin nende vahele juhtme koos lülitiga. Asi toimis. Eks näha ole, kaua relee vastu peab.
Tänan soovituste eest!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”