Tsikkel Saksamaalt - mida vaja
Re: Tsikkel Saksamaalt - mida vaja
Tsikkel käes, kõik läks enamvähem nii nagu ülalpool juttu oli. Kohapeal oli kulu 100€ kopikatega. Mitu korda pidi sisse välja kahe maja vahet käima ja kindlustus, mingi tempel, mingi kleeps, ajutine number, jne. Käisin müüjal sabas ja
küsisin küll koguaeg, mis nüüd ja mida see tähendab, aga pole nii detailselt meeles. Ega müüja ise ka kõigest aru ei saanud, ainult nii kuidas tädid letist suunasid jälle.
Ainuke asi, mida jälgida, et alguses prooviti mingi kallim ajutine number pähe määrida, millele oleks lisandunud mingi toll ja kohustus ratas ette näidata ja veel mingeid kulutusi. See oleks kehtinud kauem ja midagi veel. Kui ma ise ütlesin, et nii
küll ei peaks see asi minema, siis ega müüa ka ei osanud midagi vaielda seal ARKis. Aga siis numbreid väljastavas putkas tüüp oli abivalmis ja ütles et loomulikult pole seda jama vaja, 5 päevase numbri sai poole odavamalt ja ratast ei pidanud näitama ja ütles täpselt mis luugi juurde me peame minema ja mida ütlema.
Lõpp hea kõik hea, ratas käes, kõik töötab. Osa lisavarustust on veel postiga tulemas Saksast. Julgen soovitada, aga ennem tasub müüjaga kindlasti kontaktis olla ja tunnetada, mis mees on. Mulle joppas eriti korrektne ja kohusetundlik inimene, lasi enne müüki vahetult esinduses täishoolduse ka teha, mis maksis 400€. Pani kõik arved ja paberid kaasa jne.
Veel väike nüanss. Saksa ülevaatus kantakse Eestisse üle küll autodel, aga tsikklitel ei kanta. ARKi tädi ei osanud muud öelda, kui et seadus on selline. Seega siin pidin ikka uue ülevaatuse tegema ja 15€ niisama välja käima.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.