Lenksu asendi muutmine


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Lenksu asendi muutmine

Lugemata postitus Postitas will111 »

kui su algne sõiduasend on püstine (ehk siis oled juba algselt korralik tuulesein lenksus) ja kõrgem lenks tõstab seda pisut püstisemaks siis on see tuule mõju kiirusel 90 ikka väga, väga väike.
ütleks, et see ei ole siis enam lenksu kõrgus, vaid sõitja enda "asend" tuule suuna shutes suhtes, mis sellise kirjelduse põhjal seda mõju avaldab. võid ju alati lasta kätt natuke rohkem paindesse ja oled tuule suhtes jälle täpselt sama koha peal. aga noh eks siin saab vist ka öelda jah, et tõlgendamise küsimus.

sportlikumal tsiklil need madaled lenksud peaksid olema minuteada peamiselt kahel põhjusel, et rohkem massi oleks esirattal ja et kogu "asi" ehk tsikli ja sõitja komplekt oleks madalam ja voolujoonelisem (väiksem tuuletakistus, vähem igasuguseid keeriseid jne). aga päris nii ei saa öelda, et kõrgem lenks = vähem kontrolli tsikli üle. seda enam, et suuremat osa kurve tavaline hobisõitja ju ei võtagi kuigi suurel kiirusel, et see tuule surumine nüüd mingit määravat rolli mängima hakkaks ja teisalt need mida võtab, ei vaja tegelikult üldse mitte tugevat lenksu väänamist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”