Lenksu asendi muutmine
Moderaator: Moded
Lenksu asendi muutmine
Tere,
leidsin netist mõned tootjad Helibar ja Spiegler, kes teevad lenksukõrgendusi.
Kas keegi on neid kasutanud, sooviks mingit kogemust on nad midagi väärt.
Kõnealused produktid leiab siit viidetest:
http://stores.sportbiketrackgear.com/Ca ... nd%20Grips
http://www.ebay.com/itm/HELIBARS-TRACST ... 2a&vxp=mtr
Re: Lenksu asendi muutmine
Mismõttes väärt? Seal ju hinnad kõrval, tundub, et on päris palju väärt. Overkill if you ask me aga noh eks iga mees hindab oma dollarit isemoodi
Enne kui ostma hakata selliseid asju tuleks vist ikkagi oma soovis kindel olla, kellegi teise arvamus/kogemus ei tähenda ega loe siinkohal küll suurt mitte midagi. Saad püstisema sõiduasendi, kas see siis meeldib rohkem või vähem kui originaal, raske öelda...
Re: Lenksu asendi muutmine
Eks tsikleid on erineva lenksukõrgusega erinevatele turgudele ajalooliselt juba tehtud - nt. "USA high bars" minu ratta puhul.
Kõrgemad lenksud annavad sellise cruiseri lodevama sõiduasendi, hea ehk sõita pikka sirget. Euroopas, kus on kurvilised teed, kõrgeid lenkse eriti ei ole pandud. Nimelt kui hoog sees, siis tõmbab tuulevihin su ise juba püstisemasse asendisse ja surve lenksule muutub järjest väiksemaks. Kui nüüd kõrgemaid lenkse toppida, siis väheneb ka kontroll lenksude üle ja kurvides on see miinus. Nagu juba öeldud, siis sirgete pikkade teede puhul see eriti ei huvita.
Aga igamees otsustab ise, et kas esikohal on praktilisus, esteetika või väljanäitus.
Re: Lenksu asendi muutmine
"Kui nüüd kõrgemaid lenkse toppida, siis väheneb ka kontroll lenksude üle ja kurvides on see miinus"
see siiski paika ei pea. lenksu kõrgus nüüd eriti seda kontrolli küll ei mõjuta, siin tuleks siis rääkida rohkem ikka lenksu laiusest ja ka asendist geomeetriliselt. aga muidu pannakse kõrget lenksu jah pigem siis sellise vähemsportliku tsiklitüübile külge. igatpidi peaks olema suht konkreetne teadmine selles osas, et just see kõrgem lenks on see mida soovitakse, niisama põnevuse pärast proovimisel nagu ei näe minu isiklikult mingit mõtet. kui veel ratas on üsna konkreetse plastikuringiga siis võib see lenksu tõstmine igasuguseid soovimatuid hädasid kaasa tuua!
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
High bars on väga mugav kui on palju linnas sõitu. Enda 91 aasta gixxeril koristasin cliponid ära ja tõstsin käteasendit ca 20cm, lisaks upitasin taguotsa umbes 15 cm, linnas sõita on lausa lust, juhitavus on väga hea ja lõbu on palju rohkem. Ei kasutanud mingeid kalleid raisereid, ostsin biltemast umbes 20 euriga, töötavad sama hästi kui 100 eurised.
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbe ... 2st-82554/
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Olen sarnaseid asju näinud Tartu Motohoovi letil.
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
Re: Lenksu asendi muutmine
will111 kirjutas:"Kui nüüd kõrgemaid lenkse toppida, siis väheneb ka kontroll lenksude üle ja kurvides on see miinus"
lenksu kõrgus nüüd eriti seda kontrolli küll ei mõjuta,
Mõjutab ikka. Kui sinu algne sõiduasend on kõrgema lenksu tõttu püstisem, siis 90+km/h tõmbab tuul sind veel rohkem tahapoole. Suurel kiirusel ei keera sa enam kurvides lihtsalt lenksu nagu linnasõidul ehk teha saab vaid pead tugevamalt kallutama hakkama ja siinkohal on survet lenksule ikkagi vaja (vajud survega lenksule peale, et kallutada). Nagu sa isegi ütled - ega põhjuseta madalad lenksud sprotlikumale tsiklile ei kuulu.
Re: Lenksu asendi muutmine
kui su algne sõiduasend on püstine (ehk siis oled juba algselt korralik tuulesein lenksus) ja kõrgem lenks tõstab seda pisut püstisemaks siis on see tuule mõju kiirusel 90 ikka väga, väga väike.
ütleks, et see ei ole siis enam lenksu kõrgus, vaid sõitja enda "asend" tuule suuna shutes suhtes, mis sellise kirjelduse põhjal seda mõju avaldab. võid ju alati lasta kätt natuke rohkem paindesse ja oled tuule suhtes jälle täpselt sama koha peal. aga noh eks siin saab vist ka öelda jah, et tõlgendamise küsimus.
sportlikumal tsiklil need madaled lenksud peaksid olema minuteada peamiselt kahel põhjusel, et rohkem massi oleks esirattal ja et kogu "asi" ehk tsikli ja sõitja komplekt oleks madalam ja voolujoonelisem (väiksem tuuletakistus, vähem igasuguseid keeriseid jne). aga päris nii ei saa öelda, et kõrgem lenks = vähem kontrolli tsikli üle. seda enam, et suuremat osa kurve tavaline hobisõitja ju ei võtagi kuigi suurel kiirusel, et see tuule surumine nüüd mingit määravat rolli mängima hakkaks ja teisalt need mida võtab, ei vaja tegelikult üldse mitte tugevat lenksu väänamist!
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Lenksu asendi muutmine
enduro, krossi, matkaratta ja kruiseri piloodid peaks siis ju koguaeg kraavis olema kui sirge seljaga sõita ei saaks..
Re: Lenksu asendi muutmine
Eks lõpuks otsustab omanik ise, mis talle sobib. Mustvalgeid vastuseid pole olemas, et üldse ei mõjuta ja absoluutselt mõjutab. Mina tunnen küll oma suhteliselt püstiasendis tsikli seljas, et suurel kiirusel läheb esiots kergeks. Kas see ka määrav on juhitavuselt, ehk mitte. Iga asjaga saab päeva lõpuks sõita - ka Ape Hanger lenksudega.
Re: Lenksu asendi muutmine
no jah, ei tea. ise pole tähele pannud, et esiots kiirusega kergemaks läheks (kah suht püstine ratas siiski). kiirendusega küll jah mida aga kõrgem lenks ja püstisem asend kindlasti annab on see, et käed ei väsi nii tugevalt
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
will111 kirjutas:no jah, ei tea. ise pole tähele pannud, et esiots kiirusega kergemaks läheks (kah suht püstine ratas siiski). kiirendusega küll jah
mida aga kõrgem lenks ja püstisem asend kindlasti annab on see, et käed ei väsi nii tugevalt
Ainult siis, kui "küüniuks" ees tuule kinni peab. Kõrge lenks pluss püstine isteasend ilma suure tuuleklaasita tähendab väsinud ja külmetavaid käsi. Külmetavaid seepärast, et pead kogu aeg kõvasti lenksu peos hoidma, tuule surve pärast kehale...
--
Vallo
Re: Lenksu asendi muutmine
kui käed külmetavad, pannakse kindad kätte! vanarahva tarkus
igatahes huvitavad stoorid inimestel siin. väsinud käsi pole ise senimaani veel kogenud oma kõrge lenksu ja püstise asendiga masinaga sõites.
mispärast tuule surve kehale tähendab, et lenksu hirmus kõvasti käes peab hoidma?
Re: Lenksu asendi muutmine
Küsiks kui baigile panna peale nn. krossika lenksud ( parandage kui neil teine nimi ) kas saab asendi sama mugavaks kui naked rattal ? Ja vajadusel sadulalt veel 2-3cm madalamaks.
Plaan rattale soetada http://www.ebay.co.uk/itm/Superbike-Len ... 3840wt_857
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Hoi!
Kas tõesti ei saa olemasolevale ülemisele prillile 2'e auku lenksukinnituse jaoks puurida?
350+ € vs
Lenksukinnitused 30€
Lenks 30€
Siduritross 10€
Pidurivoolikud u 50€
Hinnad umbkaudsed, ehk ise tehes raudselt alla 200€ laks.
edu
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
will111 kirjutas:kui käed külmetavad, pannakse kindad kätte! vanarahva tarkus
igatahes huvitavad stoorid inimestel siin. väsinud käsi pole ise senimaani veel kogenud oma kõrge lenksu ja püstise asendiga masinaga sõites.
mispärast tuule surve kehale tähendab, et lenksu hirmus kõvasti käes peab hoidma?
Kui keha asend on püstine ja ees pole "küüniust" tuule survet vähendamas, siis hoiad kätega kõvasti sarvedest kinni, et tuul maha ei puhuks.
Käed hakkavad külmetama, sest pidevalt kõvasti kinni hoides on käte vereringe halb. Teiseks mõjub selline asi halvasti tsikli juhitavusele.
--
Vallo
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Siis tuleb gaasi maha lasta, kui juba hirmuga endal veresooni kinni pigistad...
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
MarekM kirjutas:Siis tuleb gaasi maha lasta, kui juba hirmuga endal veresooni kinni pigistad...
Hirmuga pole siin miskit pistmist. Tahaks juba täitsa torgata, sest mida meeldivat on selles kui sind araks lambaks peetakse kes hammaste kriginal kõigest jõust lenksu peos pigistab
Ühesõnaga, need om minu kogemused isteasendi, tuuleklaasi, lenksu kauguse-kõrguse, käte väsimise, külmetamise jms. seostest. Mõni teisest puust mees teise ratta seljas võib vabalt leida, et klaasita baigiga 130+ kulgedes on parimaks sõiduasendiks poltsirge selg. Ei vaidle vastu, igaühele oma.
--
Vallo
Re: Lenksu asendi muutmine
yeekim kirjutas:Hoi!
Kas tõesti ei saa olemasolevale ülemisele prillile 2'e auku lenksukinnituse jaoks puurida?
350+ € vs
Lenksukinnitused 30€
Lenks 30€
Siduritross 10€
Pidurivoolikud u 50€Hinnad umbkaudsed, ehk ise tehes raudselt alla 200€ laks.
edu
Tänud info eest, eks uurin kas on poes kõik vidinad korraga olemas. (ainult eestis ei ole kuldset lenksu,mõni teab mis värvikood on nn.tuuning kulla värvil )
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Kalts kirjutas:will111 kirjutas:kui käed külmetavad, pannakse kindad kätte! vanarahva tarkus
igatahes huvitavad stoorid inimestel siin. väsinud käsi pole ise senimaani veel kogenud oma kõrge lenksu ja püstise asendiga masinaga sõites.
mispärast tuule surve kehale tähendab, et lenksu hirmus kõvasti käes peab hoidma?
Kui keha asend on püstine ja ees pole "küüniust" tuule survet vähendamas, siis hoiad kätega kõvasti sarvedest kinni, et tuul maha ei puhuks.
Käed hakkavad külmetama, sest pidevalt kõvasti kinni hoides on käte vereringe halb. Teiseks mõjub selline asi halvasti tsikli juhitavusele.
Ja kui on madal lenks,siis oled kogu keha raskusega lenksu peal ja jälle käed väsinud.Pole siis kumbki variant hea?Minu kogemus ütleb,et pikemaid otsi sõites väsivad püstisema asendiga käed vähem,kui madalama lenksuga.Olenematta,kas on klaas(õige nurga all loomulikult) ees või pole midagi.Lühemate otse puhul pole vahet,mis asend on.Juhitavuse kadumine minu arust väga küsitav.See võib tekkida seal kiirustel üle 130 150-ne,aga sinnani,ei oleks küll nii kindel,et mingi suur vahe oleks.Tavalised sõitjad selliste kiirustega muud moodi kui otse ei sõida ja paanika ilmselt tühja kohapealt.Baigile kõrgema lenksu panemisel võib seda tuule survet nö valesse kohta tekitada gondel ja klaas,mis suunab kõik õhuvoolu kuskile kõhu-rinna piirkonda ja see võib olla häiriv,aga see on lahendatav.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Lenksu asendi muutmine
täpselt nii on. ise sõidan näiteks nii sv (see kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] variant) kui gsrx'ga ja ilmselgelt on väsitavam pikka otsa sõita gixxeriga. eriti siis just käte osas, kuigi mulle selline raketi otsas lendava orava sõiduasend üleüldisetl ka niiväga ei meeldi pikema aja jooksul. isegi kiiremal sõidul olen tegelikult teadlikult suht püsti asendis seal gixxeri otsas. kusjuures üks väga tähtis näitaja on siin veel, nimelt kaela/pea asend esineva nö. kõrgusega sõites.
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Ei solvu, pisiasi, aga käte väsimise, sõiduasendi ja klaasi suhtes jään oma juurde.
Nii SV650 kui GSX-R'ga on sõiduasend tugevalt ette kaldus, GSX-R'ga ilmselt tunduvalt rohkem kui SV'ga, viimast olen korra proovida saanud. Ma usun, et kõik teavad järgnevat ega saa ausalt öelda aru mille üle me õieti piike murrame Ette kaldus asendist tekkivat käte väsimist kompenseerib tuul kui keha nurk on tuule tugevuse (sisuliselt kiiruse) suhtes n.ö. õige. Kui tuul e. kiirus ja kõik muu jääb samaks, siis mida püstisemaks muutub isteasend seda suuremaks muutub tuule poolt pakutav tugi mis kompenseerib ülakeha survet kätele. Teatud hetkest ületab tuule pakutav tugi kätele langeva surve ja asi muutub vastupidiseks: nüüd üritab tuul sõitjat n.ö. maha puhuda ja selle vältimiseks hoiad lenksust kätega kinni. Käed väsivad mõlemal juhul, olgu siis ülakeha raskuse tõttu kätele langeva surve või tuule tõttu tekkiva tõmbe tõttu. Kuldne kesktee on õige lühike. Muuseas, tuuleklaasi veel pildis pole, kui see lisategurina sisse tuua läheb pilt palju kirjumaks. Selles mõttes on "küüniuks" hea, et see kõrvaldab suure hulga omavahel seotud (tuulega seotud) tegureid ning jääb vaid leida endale sobiv püstine-poolpüstine isteasend (s.h. lenksu asend) mis käsi ja selga ei väsita. Tuulega ei ole vaja "küüniukse" taga võidelda. Teisalt on suur tuuleklaas üks müra allikaid ja soojas kliimas väga ebameeldiv IMO. Vihmaga samuti, klaasi taga tuulekotis pole tuuleõhkugi, et piisad visiirilt minema lennutada, töötle visiiri mistahes super-hyper-nano vahendiga.
Kokkuvõttes: jah kumbki variant ei ole hea, ei üks ega teine äärmus pole hea. Kogenud sõitjana väsivad su käed püstisemas asendis vähem ilmselt seepärast, et su keha asend on kas teadlikult või alateadlikult sobitatud sõidukiiruse ja sellest tekkiva tuulega. Ma tean, et ise otsin nakediga sõites pidevalt alateadlikult seda "magusat" punkti kui kõik on balansis ja surve kätele minimaalne.
Juhitavuse kadumine on reaalne oht, oled sa tähele pannud kuidas möödasõidule minnes kummardud tugevalt ettepoole, et vähendada kiirenduse ja tuule surve mõju kehale? Suure tuuleklaasiga on seda vaja teha vaid kiirenduse mõju tasandamiseks.
--
Vallo
Re: Lenksu asendi muutmine
esiteks, meil on tegelikult veel mõnes mõttes kaks erinevat ratast selle SV650 nime all. 650 ja 650S. ma nüüd ei tea, kumba neist sina korra proovida oled saanud aga mina rääkisin ja räägin tavalisest, mitte S versioonist. sellel masinal EI OLE sõiduasend tugevalt ette kaldes! pealegi, seal saab seda sõiduasendit veel nii mõnelgi määral väga lihtsalt ise muuta. lenks on nö. tavaline, mitte clip-on ja selle kuju on selline, et toru keerates muutub oluliselt sõiduasend.
"Kui tuul e. kiirus ja kõik muu jääb samaks, siis mida püstisemaks muutub isteasend seda suuremaks muutub tuule poolt pakutav tugi mis kompenseerib ülakeha survet kätele" see väide ei ole päris korrektne, nagu sa peaksid isegi aru saama. sa teed siin ikka way liiga metsikuid üldistusi ja lihtsustusi ja juskui joonistad kriipsujukut paberile ning märgid sinna juurde paari ükteise suhtes täisnurga all olevat jõuvektorit. me ei räägi siin tegelikult mingisugusest toest, vaid lihtsalt erinevate jõudude vektorite summadest, kuid neid vektoreid on päris palju ja nad ei ole üldse mitte nii plain and simple nagu sa tundud väitvat. eeldus, et kui keha on 90 kraadise nurga all püsti maapinna suhtes sõites siis on nö. "tugi" kõige suurem, on vale! või oled sa isiklikult teinud katse ja mõõtnud neid mõjuvaid jõudusid? katsu mõelda näiteks sellele, et puhtalt oma keha asendit maapinna suhtes muutes tsikli seljas istudes (st. nurka keha ja maa vahel), ei muutu nö. "kogupind" liikumissuuna suhtes teatud vahemikus praktiliselt üldse. keha asendit muutes tõstad pead ja muudad ka käte/õlgade asendit. tulemus ongi see, et räägitud "tuule tugi" tegelikkuses muutub sedavõrd väikses osas, et seda mingi tegurina välja tuua oleks mõttetu. muidugi need asjad muutuvad kui kiirused on 90 asemel näiteks 200+, kuid see on siiski juba teine topic.
kusjuures, rääkides katsetest siis mina olen seda isiklikult katsetanud. tegin omale primitiivse cruise controli ja sõitsin tuulevaikse ilmaga sirgel tühjal maanteel sajaga. minu üllatuseks oli suurim sõidukiiruse muutus 1km/h, hetkeliselt 2kmh. jutt käib siis erinevatest sõiduasenditest ja see erinevus oli ikka päris suur ehk üsna vastu paaki lösutamisest kuni peaaegu täitsa püstise ja sirge seljani välja. pole keeruline teha siit järeldust, et tuuletakistuse erinevus kuigi suur olla ei saa, vastasel juhul see ilmselgelt kajastuks sõidukiiruses.
päris imelik on jällegi lugeda ka seda maha puhumise juttu. ma nüüd ei saagi hästi aru, et kas sa lihtsalt teoretiseerid või on see sul tõepoolest oma kogemus??? kui see nii oleks siis mismoodi mina, täitsa püstises asendist sõites oma sv'ga saan maanteel rahulikult sõita üks käsi lenksult üldse maas? ja seda üsna pikalt, ilma et teine käsi väsiks. päris nii need asjad ikka ei käi, et inimese ülekeha on nagu mingi superlaagri otsas tuules lehviv puri sadulast alates ja käed on ainukesed ühenduslülid rattaga ning viimane püstihoidev jõud. ses suhtes ei saa ka mina siin aru, et mismoodi sellise asja üle üldse piike murda saab...üsna loogiline ju
tuuleklaas on pildis minul gsxr puhul. seal on tunda suurtel kiirustel, rõhutan SUURTEL kiirustel, tõepoolest olulist vahet selles kas oled nö. "sees" või "väljas". samas olen tähele pannud, et käte väsimist see ikkagi eriti ei mõjuta, sõidan ma siis paagi peal või püstisemalt.
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Lenksu asendi muutmine
Tavaline naked SV oli. Võtaks siis lühidalt kokku: ma ei rääkinud teoreetilisest vaatepunktist vaid oma kogemustest. Vektorid, jõud ja muu, naah Sul on ilmselgelt teistsugune kogemus, heaks näiteks on juba see, et naked SV on sulle püstise sõiduasendiga ja tavaline GSF1250 Bandit on mulle juba baik. Tõsi küll, Banditile oli keegi sirgema superbike lenksu peale pannud, orikaga pole sõitnud. Selleks, et Banditist saaks matkapill, pidin peale panema Renthali 615-01 lenksu (fourtrax) ja pikemate poltide ning 3cm kõrguse puksiga veel lenksu tõstma. Tulemus: klaas võttis veel tublisti tuult maha, jooksis vaid kiivrisse ja õlgadesse. Sellest aga piisas, et ma peaks pidevalt tuulega arvestama ja keha asendit korrigeerima. Enne seda sõitsin kolm aastat "küüniuksega" varustatud TDMiga ja selline probleem ei tulnud pähegi. See on lihtsalt näiteks kui erinev on sinu ja minu arusaam püstisest sõiduasendist.
Ma katsun kogu aeg mõelda, eriti just praegu ja tänu sellele, et pean jälle TDMi tuulemüraga võitlema, sest müüsin suure custom klaasi eelmisega koos maha. Aega pole ka suurt jäänud, reis varsti ukse ees. Ilmselt seepärast üldse sõna võtsingi, sest asi on pakiline ja kõik mõtted liiguvad selles suunas.
--
Vallo
Re: Lenksu asendi muutmine
jah, eks mõne asjaga ongi nii, et erinevad inimesed - erinevad kogemused. õigem oleks vist isegi öelda, et erinev tõlgendus või siis arusaam ühest ja samast asjast.
eks ma ise võrdlen ka kõige selle suhtes, millega siiamaani sõitnud olen, esmalt yamu TTR600 siis KLE500, peale neid kahte tulid igasugused niiöelda rohkem baigilised. mulle tõesti ei tundu, et SV oleks märgatavalt vähem püstine kui näiteks need kaks eelnevalt nimetatut. aga fakt on see, et SV peal annab ka tõepoolest sõita päris erinevas asendis ja võibolla mingil määral on meie erinev kogemus sellest tingitud. teine asi, mida tähele panin vahepeal lenksu nurka muutes, et see mõjutas ka sõiduasendit suht suurel määral...ja eriti just käte asendit ning väsimist. palju aega ei läinudki kui sättisin lenksu tagasi sinna, kus ta eelmise omaniku poolt algselt oli olnud ja nüüd sõidan taas nagu sein mööda maanteed peab ütlema, et väga mugav on ning mingist väsimisest juttu olla ei saa
aga üks asi, mille osas ma olen kindlasti nõus on see, et nii kui mängu tuleb mingisuguse esiklaasi moodi moodustis või tuulesuunaja, hakkab sõiduasend kohe ka rohkem rolli mängima.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.