Full Throttle Drag 2005
Moderaator: Moded
Haloo? Kujutad sa endale näiteks umbes ette, mis maksab üks korralik ajavõtusüsteem? Ja vähemalt 5 inimese töö, kes sellega seotud on? Nende tööpäev ei hakka btw siis, kui võistlejad esimese stardi saavad ja ei lõpe autasustamisega...madone kirjutas:BHRA küsib 25k per võistlus?
Wattttte hell?
Kuulge pistke see "katuse orgunn" p****e leidke neile konkurentsi, muidu on varsti 50k per võistlus.
Täiesti mõtetud sägad ja siis üritavad eestis motosporti arendada?
Kui sulle tundub, et on kallis, tee ise ja odavamalt, või käi streetracedel edasi. Aga ära mölise.
-olev-
respekteerib BHRA ja CHRtree tegemisi...
Halloo jah.. hinnad hakkavad 36k-70k süsteem (normaalne ja meie nõudmistele vastav)ollo kirjutas:Haloo? Kujutad sa endale näiteks umbes ette, mis maksab üks korralik ajavõtusüsteem? Ja vähemalt 5 inimese töö, kes sellega seotud on? Nende tööpäev ei hakka btw siis, kui võistlejad esimese stardi saavad ja ei lõpe autasustamisega...madone kirjutas:BHRA küsib 25k per võistlus?
Wattttte hell?
Kuulge pistke see "katuse orgunn" p****e leidke neile konkurentsi, muidu on varsti 50k per võistlus.
Täiesti mõtetud sägad ja siis üritavad eestis motosporti arendada?
Kui sulle tundub, et on kallis, tee ise ja odavamalt, või käi streetracedel edasi. Aga ära mölise.
-olev-
respekteerib BHRA ja CHRtree tegemisi...
/ei mölise enam...
-
Teema algataja
Mõtlesin, et rohkem ei torgi kuid siiski ei saa küsimata jätta- madone, ehk valgustad ka mind kust sa nii odavalt tehnika osta saad? Puu, pirnid, kaablid, arvuti, printer, tarkvara jne.
See tehnika maksab (täpselt ei tea) tunduvalt üle 100.000 krooni.
Ja just nimelt see on ala arendamine, mitte aga lipukestega vehkimine.
Ning üldiselt nõustun eelpool kirjutajatega, et mõttetu fleim hakkab tekkima.
See tehnika maksab (täpselt ei tea) tunduvalt üle 100.000 krooni.
Ja just nimelt see on ala arendamine, mitte aga lipukestega vehkimine.
Ning üldiselt nõustun eelpool kirjutajatega, et mõttetu fleim hakkab tekkima.
kuule olds, oleme sõbrad edasi ja viska endale külma vett kraevahele!
Toppisin guuglisse "dragrace timing system" sisse ning miski 6-ndal lehel tuli pikk pikk loetelu komponente, vaatasin siis sobiliku komplekti välja ning hinnakirja järgi oleks antud komplekti miski ca. 50k kätte saanud + saatmis kulud jne.
+ veel juurde digitaalsed tablood, mida ma eestis veel dragracel näind ple (algaja alles)
no arvutit ja muud kaadervärki ma sinna sisse ei arvestanud kuna tänapäeval on enam-vähem kõigil mõni raal olemas või võimalus sõbralt laenata!
----muu mula----
väga tore, et bhra-d respekteerid jne. lihtsalt siin pisikeses eestis võiks kõik kuidagi paindlikumad hinna suhtes olla!
näiteks võiksite teha diili, et teeb praegu 2/3 hinnast ning sellega garanteerite neile, et järgmine üritus kasutate jälle nende teenust!
tasub mõelda ja kabetada ju
Davaiks ole tubli ja laupäeval siis kihutame, vaat et +1 sek mu ajale otsa ei pane... tänu mu vingumisele!
Toppisin guuglisse "dragrace timing system" sisse ning miski 6-ndal lehel tuli pikk pikk loetelu komponente, vaatasin siis sobiliku komplekti välja ning hinnakirja järgi oleks antud komplekti miski ca. 50k kätte saanud + saatmis kulud jne.
+ veel juurde digitaalsed tablood, mida ma eestis veel dragracel näind ple (algaja alles)
no arvutit ja muud kaadervärki ma sinna sisse ei arvestanud kuna tänapäeval on enam-vähem kõigil mõni raal olemas või võimalus sõbralt laenata!
----muu mula----
väga tore, et bhra-d respekteerid jne. lihtsalt siin pisikeses eestis võiks kõik kuidagi paindlikumad hinna suhtes olla!
näiteks võiksite teha diili, et teeb praegu 2/3 hinnast ning sellega garanteerite neile, et järgmine üritus kasutate jälle nende teenust!

tasub mõelda ja kabetada ju

Davaiks ole tubli ja laupäeval siis kihutame, vaat et +1 sek mu ajale otsa ei pane... tänu mu vingumisele!
Madone, aga tareerimised, taatlemised? No see regulaarne jama, et su tehnika üldse ametlikuks ajavõtmiseks kõlbulik on. Ma kujutan ette, et eriti, kui selle seadmega rahvusvahelisi numbreid mõõta, siis ilma mingi taatlemiselaadse toiminguta kellegi rahvusvaheliselt akrediteeritud tegija poolt on seade sama pädev nagu stopper külakooli võimlemisõpetaja näpus
. Ja buss ja töö, et kuskil üles saada, aega mõõta, maha võtta, koju sõita, hooldada. jne..
Ei oska küll konkreetselt selle puu kasutamise kulusid hinnata, aga olen tüdimuseni näinud seda, kuidas inimesed ei tunne tegelikku kulisside tagust e kulude tekkemehhanismi. Usu nüüd, ka sellel tegevusel on see 50K ajavõtusüsteem vaat et üks väiksematest kuludest. Ma tõesti ei tea kas see puufirma on as/oü või hoopis mtü või võibolla isegi fie, aga küllap selgi igal juhul oma püsikulud, halduskulud, jne, jne, jne, jne

Ei oska küll konkreetselt selle puu kasutamise kulusid hinnata, aga olen tüdimuseni näinud seda, kuidas inimesed ei tunne tegelikku kulisside tagust e kulude tekkemehhanismi. Usu nüüd, ka sellel tegevusel on see 50K ajavõtusüsteem vaat et üks väiksematest kuludest. Ma tõesti ei tea kas see puufirma on as/oü või hoopis mtü või võibolla isegi fie, aga küllap selgi igal juhul oma püsikulud, halduskulud, jne, jne, jne, jne
Suzuki GSX 750 Inazuma
Mina ei saa aru, kas tõesti minu eelmises postis oli midagi sellist kirjas mis sellise kommentaari põhjustas? Ütlesin ju nii nagu asi on. Erki sport ja BHRA korraldused on ju öö ja päev - või olen ma asjast valesti aru saanud?kasutaja1 kirjutas:Kas ehk nüüd Nigga ja Sepp???
Kui sul on vaja midagi öelda, siis helista raadiosse... muidu teen siia veel fleimi :p
Madone poiss vaata sulle vist ema ja isa ostavad tsikid ja sa ise veel suurt selle jaoks pingutama ei pea. Vähemalt selline mulje jääb.
Sellepärast ei tea sa ka paljusid muid asju mis alati iaga asjaga kaasneb.
Eriti kui tegemist selliste mitte päris "saiapoe" kaubaga.
Kõige nõmedam asi mis teha saab on vinguda hinna pärast. See on lame.
Kui vinguda siis ikka kvaliteedi üle. Sellest lähtudes teeb igaüks ise otsuse kas hind on õiglane või mitte ning teeb vastava otsuse siis.
See on sama nõme kui see, et ma ütlen, sa sõidad issi-emme poolt ostetud tsikliga.
Sellepärast ei tea sa ka paljusid muid asju mis alati iaga asjaga kaasneb.
Eriti kui tegemist selliste mitte päris "saiapoe" kaubaga.
Kõige nõmedam asi mis teha saab on vinguda hinna pärast. See on lame.
Kui vinguda siis ikka kvaliteedi üle. Sellest lähtudes teeb igaüks ise otsuse kas hind on õiglane või mitte ning teeb vastava otsuse siis.
See on sama nõme kui see, et ma ütlen, sa sõidad issi-emme poolt ostetud tsikliga.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
irwwwwwwww mis sa arvad, et madone ise ei saa tsikke, et ema ja isa peavad talle ostma TSIKID ???racerx kirjutas:Madone poiss vaata sulle vist ema ja isa ostavad tsikid ja sa ise veel suurt selle jaoks pingutama ei pea. Vähemalt selline mulje jääb.
.




hea sõna oli veel lauses sul sees.. Poiss vaata sulle VIST ema jne
VIST??? t***.... naabri merisiga on VIST minu tsiklist rase

-
Teema algataja
Mis seal ikka, kogu see asi sai võimalikuks sys-le, kes päev ennem viitsis tulla mu ratast timmima!
Esimene ajasõit läks p***e, isegi ennem 200 meetrit hakkas meeletult vibama ja tahtis vägisi ratta seljast maha visata. Selge värk, et katkestasin.. mainisin seda ka juba kohtunikele. (kusjuures aega ei võetudki kuna kohtunikud konkreetselt unustasid ratastel numbreid vaadata
)
Kui Mati sellest kuulis siis tuli vaatas, et mis krdi värk mu rattaga on, näppis väheke veel amorte ja no kuidas ma sain siis öelda, et ma ikkagi ei lähe?
Läksin ja proovisin siis vähemalt. Sys tegi muidugi suurema töö, peaksin temaga karika pooleks saagima 
Hullumeelne kartus ja saps oli ikka sees küll.. mõelge ise kui tulistate rajale kus lõpuks on kiirus üle 200 ja sa tead, et masin võib su mõne sita konarluse pärast üle leista saata
Kohe esimene ajasõit ratas isegi mitte ei ähvardanud vibama hakata!
Edasi läks täie rauaga tulistamiseks
Korralduse kohapealt tegi pahameelt, et mina vs. erlend (cbr vs. cbr) sõit aeti sassi, mina olin paremal ning erlend vasakul rajal ja nimed vahetati millegipärast ära. Sellest tuli paras segadus ja lõpuks otsustati meie sõit uuuesti teha
sinna olekski äärepealt minu teine koht läinud kuid õnneks kordasin eelmist tulemust.
Finaalis olin siis koos matiga ning õnnestus 0.100... midagi ajaga võita, praktiliselt olematu vahe
Stardis jäime mõlemad parajalt magama aga seda ka sellest, et läksime kindla peale välja! Punast ju ei taha keegi saada
Ja ütleme ikka, nii, et matil oli natuke ebaõnne selle stardiga... muidu oleks ta lõdva **** kah võitnud! Nii nagu on autode klassis see "kaubalift" a.k.a M3 Killer on mati ratas kõikide teiste 600-te killer 
Päris palju hämamist ja jama oli seal koguaeg, ühed kohtunikud teadsid mingeid vapsee lampi tulemusi, teised jälle teisi ja võistlejad ei saanud vahepeal mitte kottigi aru.
Finaalidesse kutsuti valede numbritega rattad välja a`la võitja pandi losersite kaotajaga kokku ja mida iganes.. ühesõnaga see bhra süsteem sakib sajaga!
Tonnaste seas oli täiesti ülemõistuse loto õnn.. olenes kuidas joppas aeg välja sõita ning kellega siis kogemata kokku läksid ja praktiliselt otsustati kohe mõne mehe saatus isegi ilma, et ta oleks saanud veel kellegagi sõita vms.
Näiteks mina ei saanudki sepaga koos kihutada
Õnnitlused Niggale
Väga lahe oli!
Erki sport oli võrreldes sellega ikka kordi paremini organiseeritud!
Esimene ajasõit läks p***e, isegi ennem 200 meetrit hakkas meeletult vibama ja tahtis vägisi ratta seljast maha visata. Selge värk, et katkestasin.. mainisin seda ka juba kohtunikele. (kusjuures aega ei võetudki kuna kohtunikud konkreetselt unustasid ratastel numbreid vaadata

Kui Mati sellest kuulis siis tuli vaatas, et mis krdi värk mu rattaga on, näppis väheke veel amorte ja no kuidas ma sain siis öelda, et ma ikkagi ei lähe?


Hullumeelne kartus ja saps oli ikka sees küll.. mõelge ise kui tulistate rajale kus lõpuks on kiirus üle 200 ja sa tead, et masin võib su mõne sita konarluse pärast üle leista saata

Kohe esimene ajasõit ratas isegi mitte ei ähvardanud vibama hakata!



Korralduse kohapealt tegi pahameelt, et mina vs. erlend (cbr vs. cbr) sõit aeti sassi, mina olin paremal ning erlend vasakul rajal ja nimed vahetati millegipärast ära. Sellest tuli paras segadus ja lõpuks otsustati meie sõit uuuesti teha

Finaalis olin siis koos matiga ning õnnestus 0.100... midagi ajaga võita, praktiliselt olematu vahe



Päris palju hämamist ja jama oli seal koguaeg, ühed kohtunikud teadsid mingeid vapsee lampi tulemusi, teised jälle teisi ja võistlejad ei saanud vahepeal mitte kottigi aru.
Finaalidesse kutsuti valede numbritega rattad välja a`la võitja pandi losersite kaotajaga kokku ja mida iganes.. ühesõnaga see bhra süsteem sakib sajaga!
Tonnaste seas oli täiesti ülemõistuse loto õnn.. olenes kuidas joppas aeg välja sõita ning kellega siis kogemata kokku läksid ja praktiliselt otsustati kohe mõne mehe saatus isegi ilma, et ta oleks saanud veel kellegagi sõita vms.
Näiteks mina ei saanudki sepaga koos kihutada

Õnnitlused Niggale

Erki sport oli võrreldes sellega ikka kordi paremini organiseeritud!
Viimati muutis madone, 19 Juun 2005, 10:49, muudetud 4 korda kokku.
-
Teema algataja
palju õnne madone
...sai isegi kohal käidud ning sõpradele kaasa elatud, kes olid autodega...eriti suur kummardus siinse kasutajanimega varavaht ees, kes tuli esimest korda võistlema üldse oma nissan 200sx'ga(valge) ning sai tänu raudsetele närvidele 3 koha oma stock masinaga...ok,ok..natuke keerasime rõhku ka ikka peale
.
Ning au oli näha oma klubikaaslasi(honda-club) võistlemas...võtsid endale kuni 2000cm3 kolm esimest kohta ära oma 1.6 mootoritega....VTi ikkagi.
ok, see on mootorrataste foorum...ülitublid olid kõik motikad igatahes!...sündis muudkui eesti rekordeid


Ning au oli näha oma klubikaaslasi(honda-club) võistlemas...võtsid endale kuni 2000cm3 kolm esimest kohta ära oma 1.6 mootoritega....VTi ikkagi.
ok, see on mootorrataste foorum...ülitublid olid kõik motikad igatahes!...sündis muudkui eesti rekordeid

Ma tänan ja tõesti loodan, et joonele tagasi jõuad!nitse kirjutas:Õnnitlused võitjatele!!!
Noh, Madone, sul peaks ka nüüd hammas verel olema ja eeldatavasti ei puudu sa enam üheltki kiirenduseltTugevnev konkurents ja kasvav pidevate osavõtjate arv on ainult edasiviiv nähe.
/me kavatseb ka veel joonele tagasi tulla.
Ootaks kohe huviga pilte, kel vähegi võimalik siis saatke või pange need kuhugi üles! Aitäh!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.