Silumiini keevitus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Silumiini keevitus
Keevitajate foorumites on see väidetavalt võimalik,on kellegil kogemusi või teab kedagi kes tegeleb.
Re: Silumiini keevitus
Kas tavaline alu keevitus ei sobi? Silumiin on lihtsalt räni sisaldusega alumiinium. Nõuka ajal oli üks levinumaid tähiseid AL5, millest olid tehtud väiksemate el. mootorite otsakaaned, pumbakorpused jm. tehnilised metalljurakad. Alu keevitajad oskavad kindlasti lahenduse leida.
Päikest!
Re: Silumiini keevitus
Lasin enda masinal ühte jubinat keevitada, mis väidetavalt oli samast materjalist, tehti kõige tavalisema alumiiniumi keevitusega ning asi sai täiesti OK.
Re: Silumiini keevitus
Alumiiniumi spetsialist proovis ja ütles et ei saa.Tegemist BMW K1200LT tagakohvri lukuga,see nende viga et murrab nurga ära.Aga soovitage mõnda kohta kus saab teha.
Re: Silumiini keevitus
http://www.usaraud.ee/?id=4_65_27_5947
http://www.weldest.ee/pealekeevitus-ja-taastamine/
Lisaks pakuks kohalikud mehed ka välja https://plus.google.com/111727494746595 ... l=ee&hl=et - peaksid ka kõige keevitamisega hakkama saama!
Ehk leiad abi!
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Silumiini keevitus
Tig keevitusega on silumiini keeruline keevitada, aga vastavad elektroodid on saadaval ja need kes alumiini keevitavad, saavad sellega hästi hakkama, lihtsalt osta paar elektroodi rohkem keevitajale proovimiseks. Samas võib olla tegemist magneesiumi ja alumiini sulamiga, sel juhul on asi keerulisem.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Silumiini keevitus
miks mitte durafixi pulkadega kokku joota? siingi foorumis palju kiidetud neid, ise küll olen vaid alumiiniumi peal proovinud, aga väidetavalt peaks nakkuma (ja hiljem jääb asi kõvem, kui alumiinium või silumiinium)
Re: Silumiini keevitus
selle kõvem jäämisega asi nüüd küll minumeelest päris nii roosiline ei ole. need pulgad ikka rohkem selline superliimiga möksimisega võrreldav värk
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Silumiini keevitus
Tegelikult on tazavi jutus iva, keevise kõrvalt kahelt poolt jääb alumiin palju vedelamaks kui enne keevitamist, kui oled kunagi alumiini litsentsi teinud ja murdnud neid palasi siis need painduvad alati keevisest 10-12 mm eemalt, metalli struktuur saab kuumaga kahjustada. Alumiin on nagu must metallgi karastatud ehk termotöödeldud, kui natuke asja uurid, ja võimalusi on, siis on seda võimalik ise teha. Kui mälu ei peta siis oli alumiini karastamine vastupidine rauale, ehk siis kui tahad jäigemat struktuuri, siis pead väga aeglaselt maha jahutama. Võin ka eksida , eks kohalikud metallurgid ja sepad parandavad mind.
Re: Silumiini keevitus
seda nii täpselt kommenteerida ei oska, kuid sellesama durafixiga olen katsetanud küll ning murdus ta nagu naksti. kui mälu ei peta siis sellesama koha pealt kus see niiöelda liitekoht oli.
ei oska küll öelda, mis täpne sulam seal all oli, vene kardi velje kronstein ehk flants mis ratta ja võlli vahel käib.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Silumiini keevitus
See võib olla tingitud sellest ,et ei puhastanud korralikult, roostevaba harjaga üle ja siis veel punase piiritusega ja kohe kokku, alumiin oksüdeerub poole tunni jooksul piisavalt, et enam kokku ei hakka.
Re: Silumiini keevitus
puhastatud sai korralikult ja need tegevuse põhitõed on ka kõik kenasti teada. tegelikult asja tegi ära ka suht kogenud ja õppinud keevitaja selle konkreetse jupi puhul. ise olen proovinud ainult mingeid kaane prao lappimise ja selliseid asju.
tegelikult kõik nagu toimis ja tuli täpselt nii nagu kirjas oli, ainult et jah, detaili tugevus lõppkokkuvõttes ikkagi võrreldav ei olnud originaaliga. võibolla siis ikkagi oli ebasobiv sulam põhjaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.