Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

jegesmesh kirjutas:

Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?

MB foorum vastab pikemalt sellele küsimusele.


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Tort »

puna kirjutas:
jegesmesh kirjutas:

Millest tuleb diiselmootorile omane heli ja miks just MB diislid niimoodi laksuvad?

MB foorum vastab pikemalt sellele küsimusele.

Väärt vastus :!: Omalt poolt soovitaksin veel googeldamist.

Aga lagisema peaks kulunud pihustite ja/või pumba pärast.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

Lagin tuleb enamjaolt vana kooli kõrgsurvepumbast. Aga ka diislite kõrgem surveaste annab oma osa, sellepärast on isegi uued, elektroonilise ja astmelise kütusepihustamisega diislid bentsukatest lärmakamad.

Mul oli kunagi diisel Golf kuskilt 80-date esimesest poolest. Väiksema töömahu tõttu oli lagin peenema häälega, aga kõrva järgi sai juba kaugelt aru, mida mootor joob.

Samas, mis Sul selle diisli lärmi vastu on? Tsiklitele ostetakse kalli raha eest uued sumpad või taotakse olemasolevad torud tühjaks, et kisa juurde saada. Kui autol lärm juba konstruktsiooni poolest kaasas on, peaksid õnnejunn olema. :ner:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Päris kõik diislid niimoodi ei lagise. Näiteks uus Porsche Macan S diisel. Sõidab nagu bensiiniauto, ei mingeid diislile omaseid veidrusi.

Kasutaja avatar

vainokas
Postitusi: 57
Liitunud: 20 Dets 2013, 03:46
Tsikkel: Triumph Bonneville T100
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas vainokas »

Miks ei müüda euroopas uuena sellist mudelit nagu on Suzuki DR650SE?

Jawa Stella -> GS500 -> ZZR1100 -> DL650 -> Bonneville T100 -> CRF1000l

Palm.
Postitusi: 109
Liitunud: 03 Mär 2013, 10:00
Tänanud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Palm. »

1999 Suzuki Gsx-r 750 rehvirõhku oskab keegi öelda? :roll:

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Mina lõin ette ja taha kummagisse 2.7, oleneb su enda kaalust veidi, ma olen 95kg ja töötab hästi

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

plaplla
Postitusi: 23
Liitunud: 13 Mai 2012, 13:26
Tsikkel: GSX 600f

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas plaplla »

Palm. kirjutas:

1999 Suzuki Gsx-r 750 rehvirõhku oskab keegi öelda? :roll:

https://www.louis.de/rund-ums-motorrad/ ... bikes=0701


Palm.
Postitusi: 109
Liitunud: 03 Mär 2013, 10:00
Tänanud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Palm. »

Tänan :)

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

pühak kirjutas:

Lagin tuleb enamjaolt vana kooli kõrgsurvepumbast. Aga ka diislite kõrgem surveaste annab oma osa, sellepärast on isegi uued, elektroonilise ja astmelise kütusepihustamisega diislid bentsukatest lärmakamad.

Mul oli kunagi diisel Golf kuskilt 80-date esimesest poolest. Väiksema töömahu tõttu oli lagin peenema häälega, aga kõrva järgi sai juba kaugelt aru, mida mootor joob.

Samas, mis Sul selle diisli lärmi vastu on? Tsiklitele ostetakse kalli raha eest uued sumpad või taotakse olemasolevad torud tühjaks, et kisa juurde saada. Kui autol lärm juba konstruktsiooni poolest kaasas on, peaksid õnnejunn olema. :ner:

Diisli lagina vastu pole mul absoluutselt mitte midagi, ma isegi naudin seda. Uurisin lihtsalt huvi pärast.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Palm. kirjutas:

Tänan :)

2.7 oli mõeldud juhuks kui sa mõne saleda vene poisi ka peale võtad :bsmile: (togi)

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 375
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

Hei. Kas topcase'ide jaoks on välja mõeldud selliseid rihmasid, mida saaks sinna ümber panna, et kohver õlale võtta? Iga kord peale suurema padajanniga üritust seda kõike näpu otsas maja hoovist kolmandale tirida pole just kõige kergem.

Kasutaja avatar

rosu
Postitusi: 32
Liitunud: 26 Juun 2012, 15:10
Tsikkel: stitch 2002 gixxer750
Asukoht: Lasnamäe
Tänanud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas rosu »

kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.

Fugly(gsx750rotikas)- koffi racer
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 507
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

rosu kirjutas:

kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.

Kui enne mõnda polti või mutrit oled elus ikka kinni keeranud, siis saad praegu ka selle tagaratta sinna alla momentvõtmeta. Ütlen ausalt, ei tea ühtegi tuttavat, kes seda toimingut momentvõtmega teeks või oleks teinud.

...
Kasutaja avatar

DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

rosu kirjutas:

kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.

Mõlemad halvad mõtted - Kui liiga lõtv võib sul kere ja muid detaile lõhkuma hakata, ratas all liiga kõvasti/nõrgalt.. lõhub vähem, hingerahu poolest vii homme teenindusse, see kiire teenus, ei maksa palju.

Aga mul laadne küsimus, kett koliseb aga mitte üleliigsest kulumisest, võtsin kaitsmed maha ja avastasin et veohammasratas loksub - samas seda hoidev polt on kinni väänatud ebamaiste jõududega (igatahes rohkem kui manuaalis antud, jõuvõti kolises tuimalt üle õige nm puhul). Tagant võll kaasa ei liigu, liigub ainult hammasratas. Kas see peabgi olema või pean veel otsima põhjuseid miks kett koliseb? Tegemist 00´ Hornetiga

Pilt

Palm.
Postitusi: 109
Liitunud: 03 Mär 2013, 10:00
Tänanud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Palm. »

Kui ohtlik on sõita rattaga, kui tagarattal vajavad rattalaagrid vahetust? Loks on käega liigutades selgesti tunda. :wack:

Teine küsimus ratta pasuna kohta, nimelt lenksu küljest tulevad juhtmed ei andnud eile üldse kontakti voolumõõtjaga mõõtes, igaks juhuks lasi sõber miskit spets vasemäärdeainet klemmidele peale ja nüüd pasun töötab, aga kui klemme natukene liigutada, siis jälle ei tööta. Ma ei tea mis häält 99' gsxr pasun tegema peab, aga kole lahja tundub praegune hääl.
Mida teadjamad mehed soovitavad? Kas kogu juhtmestik pasunani välja vahetada, või saab ka kuidagi kergemat teed pidi tehtud?

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Avastasin eile rattaga sõites anomaalia. Rahulikul sõidul, ühtlase veoga tuleb sisse nagu mingi rütmiline jõnksutamine. Tunda on seda jalaraudades. Kiirendades see tuksumine kaob. Kord on, kord pole. Teekattest ei sõltunud.
bandit 1200. 98 aasta ratas.

フーリガン
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas simp »

MarekM kirjutas:

Avastasin eile rattaga sõites anomaalia. Rahulikul sõidul, ühtlase veoga tuleb sisse nagu mingi rütmiline jõnksutamine. Tunda on seda jalaraudades. Kiirendades see tuksumine kaob. Kord on, kord pole. Teekattest ei sõltunud.
bandit 1200. 98 aasta ratas.

Vaata kett üle.
Paned ratta keskhargile, keerutad tagaratast ja vaatad kas kett on koguaeg sama pingul või mitte.
St kett venib ühelt poolt pikemaks ja siis hakkabki nõksutama niimoodi.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

zorten22 kirjutas:
rosu kirjutas:

kumb on mõistlikum kas sõita koliseva veoketiga päew paar või pingutada kett ja sõita nii et tagaratas on kinni kurat teab mis jõuga (manualis 110nm) omal on jõuvõti lappama läinud kuhugi.

Kui enne mõnda polti või mutrit oled elus ikka kinni keeranud, siis saad praegu ka selle tagaratta sinna alla momentvõtmeta. Ütlen ausalt, ei tea ühtegi tuttavat, kes seda toimingut momentvõtmega teeks või oleks teinud.

Põhimõtteliselt see siis väga natuke nõrgema jõuga vaja kinni keerata, kui sõiduauto rattapolt/mutter. Neil norm 120nm. Mis jõuga neid tegelikkuses kinni väänatakse, on iseasi. Kui mul füüsikatunnist asjad õigesti on meelde jäänud, siis peaksid saama õige jõuga kinni, kui paned mutri otsa meetrise sabaga võtme ja riputad selle külge natuke üle 11 kg raskuse eeldusel, et Sul mutter normaalselt käib. Nm ja kg suhe on minu mäletamist mööda 9,81.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Palm. kirjutas:

Kui ohtlik on sõita rattaga, kui tagarattal vajavad rattalaagrid vahetust? Loks on käega liigutades selgesti tunda. :wack:

Teine küsimus ratta pasuna kohta, nimelt lenksu küljest tulevad juhtmed ei andnud eile üldse kontakti voolumõõtjaga mõõtes, igaks juhuks lasi sõber miskit spets vasemäärdeainet klemmidele peale ja nüüd pasun töötab, aga kui klemme natukene liigutada, siis jälle ei tööta. Ma ei tea mis häält 99' gsxr pasun tegema peab, aga kole lahja tundub praegune hääl.
Mida teadjamad mehed soovitavad? Kas kogu juhtmestik pasunani välja vahetada, või saab ka kuidagi kergemat teed pidi tehtud?

Hakkab piduriketast pooma ja Hollywoody filmi stiilis crashi ei toimu. Küll aga rikud ära laagripesad ja võib olla ka ratta võlli.

Kasutaja avatar

argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas argo »

Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

argo kirjutas:

Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?

Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Pontus kirjutas:
argo kirjutas:

Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?

Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.

või lihvi vanad klotsid siledaks.

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

peaasi, et paralleelsed saaks.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas argo »

mart211 kirjutas:
Pontus kirjutas:
argo kirjutas:

Kui uued pidurikettad panna ja vanad klotsid on pea uueväärsed, kas siis ikka on vaja uued klotsid panna?

Teema ju lihtne: kui klotsid on kuidagi soonde/ebavõrdselt kulunud siis pannes vanad kulunud klotsid uue kettaga tööle kulutab klots nii palju kui ta kulutab ka ketast ebavõrdselt, kui tegu ei ole miski pehme klotsiga. A arvatavasti ei ole klots eriti kirve hinnaga. Seega soovitav on uus klots uue kettaga.

või lihvi vanad klotsid siledaks.

Ok, parem ostan siis juba uued klotsid, ei maksa nad ka midagi palju. Uusi kettaid jälle osta, see oleks kulukas.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |


tiit1990
Postitusi: 60
Liitunud: 04 Nov 2010, 17:55
Tsikkel: aprilia rsv tuono 1000R
Asukoht: kuressaare
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tiit1990 »

Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel?

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

tiit1990 kirjutas:

Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel

Äkki käivitad alati südaööl? :idea: Või siis ühendused, kell perses või akul kukub pinge nii maha...

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas argo »

tiit1990 kirjutas:

Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel?

Aku vast otsas jah.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |


tiit1990
Postitusi: 60
Liitunud: 04 Nov 2010, 17:55
Tsikkel: aprilia rsv tuono 1000R
Asukoht: kuressaare
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas tiit1990 »

Pontus kirjutas:
tiit1990 kirjutas:

Iga kord kui katast käivitan siis kell läheb 00.00 iks. millest see võib tulla? halb ühendus aku klemmidel

Äkki käivitad alati südaööl? :idea: Või siis ühendused, kell perses või akul kukub pinge nii maha...

:D südaööl ei käivita, aku sai see aasta alles uus ostetud 14h Varta.

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”