Itaalia 2014 Juuni
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
VR kirjutas:MotoGabriel kirjutas:Mis juhtus ja miks juhtus siis pikemalt.
Siin mõni mees juba ütles et ehk tapsingi ise Poola kiirteedel 130se keskmise kiirusega vana masina ära, et oleks pidanud rahulikumalt võtma. Mine sa tea, ehk olekski...Vaatasin Sinu videopäevikuid ja arvan, et Sa said ju tõelise MOTOmatka!!! Mis nendest Itaaliatest ja Viinidest.... Neid saad tulevikus avastada, aga esimene motomatk, kui Sa pole Leedus-Poolaski varem käinud. Parim on see, et jõudsid omal jalal koju tagasi.
Ma ei kujuta ette mis Sul sealt mootorist leitakse, aga tuleb meelde kunagi ühe Rootsi sõbra jutt vana 244 Volvo mootori kohta - tühikäigul töötaval mootoril lasti õlipunn lahti ja õli välja. Alles 2 tunni pärast jooksis mootor kokku.
Kõige suurem äratundmisrõõm valdas mind sellel kohal, kui kirjeldasid öösel laagriplatsi otsimist ja kell 12 päeval liikuma hakkamist.
Esimestel reisidel millegipärast nii tüüpiline! Mul läks ikka kaua, enne kui sai "jõuga" otsustatud - õhtul hiljemalt kaheksaks peab laager või hotell olemas olema ja hommikul kell 9 on start (ärkamine-söömine enne seda.) Samuti päevane maksimaalne keskmine kilometraazh 600 km (esimene ja viimane päev 800-1000).
Nüüd Sul ka kogemus olemas, et Poola õudusjutud ei pea paika - see on Euroopa kõige odavam maa ööbimise ja söömise jaoks, turvalisus sama kui Eestis. Otsid ise probleeme, siis leiad - muidu igati tore ja külalislahke.
1500 kawa ei pea kindlasti alla 10-aastane olema reisideks. Kõik on kinni varasemas hooldes.
130 km/h on väga normaalne kiirus. Ise olen tund jutti 160-ga lasknud (see kellal, päriselus 145-150), tankinud (selle kiirusega 13 liitriga rohkem sõita ei saanud) ja nii kolm tsüklit. No oli vaja sadamasse kella järgi jõuda Lapimaalt.
Ise reisisin varem 800-se Vulcan'iga kahekesi ja matkavarustusega. 5000 km õlivahetuse vahel (v.a. Sitsiilia ots - siis oli 7500 km). Iga hommik ketiõlitus (oli enne mind, kestis minu 25000 km ja käib edasi uue omaniku käes). 1500 Vulcan'il on õnneks varrevedu! Kindlasti on kahju, et masin alt vedas. Teisalt, kui oled karu kõhtu vaadanud ja "kapremondi" üle teinud - pole rohkem kohti, mis alt veaks (amordid tehtud ja elekter üle käidud, võib-olla karbussid ka profülaktika mõttes).
Tubli! Edasi läheb ainult paremini!
PS! Esimene video oli ReinLangilikult tore, kui naine puid tassis ja ladus (see siis Langi videos).
Aitäh kirjutamast, need nö. reeglid üritasime juba õige varsti paika saada , just laagriplatsi ja läbisõidu poolest aga noh suure õhinaga tahad ikka võimalikult kaugele ja edasi võimalikult ruttu saada. Poola oli tore, ütleks et vägagi nukker omamoodi kuna iga linna ajalugu on täis tohutut tohutut hävitamist ja tapmist ja minu meelest kumab see ka inimestes läbi.
See et masin meid koju lõpuni ära tõi oli tõesti taeva abiga, selles suhtes ei kurda. Remondi koha pealt olekski pidanud siis ikkagi igaks juhuks mootori ka ise laiali kiskuma, muud midagi.
AzA kirjutas:Tänud blogi ja info eest.
Igaks juhuks mainin magamiskoti kokkupakkimise koha pealt - paki nö. toppides. Lihtsalt hakka üht otsa kotti ajama kuniks kõik sees, siis tee kompressioon. Rulli keeramine kipub minu kogemuse põhjal tekitama külmaauke.
Lisaks mitte kasutades ehk siis panipaigas hoides võta kotist välja ja riputa üles vms. Kompressioonis hoidmine hävitab nad ära.
Võrrelda võib padjaga, mida ladustatakse teerulli all, effekt on umbes sama.
Nii tegimegi iga kord, seda öeldi juba poes väga tungivalt. Ise poleks selle peale muidugi tulnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.