Itaalia 2014 Juuni
Moderaator: Moded
Re: Itaalia 2014 Juuni
MotoGabriel kirjutas:Mis juhtus ja miks juhtus siis pikemalt.
Siin mõni mees juba ütles et ehk tapsingi ise Poola kiirteedel 130se keskmise kiirusega vana masina ära, et oleks pidanud rahulikumalt võtma. Mine sa tea, ehk olekski...
Vaatasin Sinu videopäevikuid ja arvan, et Sa said ju tõelise MOTOmatka!!! Mis nendest Itaaliatest ja Viinidest.... Neid saad tulevikus avastada, aga esimene motomatk, kui Sa pole Leedus-Poolaski varem käinud. Parim on see, et jõudsid omal jalal koju tagasi.
Ma ei kujuta ette mis Sul sealt mootorist leitakse, aga tuleb meelde kunagi ühe Rootsi sõbra jutt vana 244 Volvo mootori kohta - tühikäigul töötaval mootoril lasti õlipunn lahti ja õli välja. Alles 2 tunni pärast jooksis mootor kokku.
Kõige suurem äratundmisrõõm valdas mind sellel kohal, kui kirjeldasid öösel laagriplatsi otsimist ja kell 12 päeval liikuma hakkamist.
Esimestel reisidel millegipärast nii tüüpiline! Mul läks ikka kaua, enne kui sai "jõuga" otsustatud - õhtul hiljemalt kaheksaks peab laager või hotell olemas olema ja hommikul kell 9 on start (ärkamine-söömine enne seda.) Samuti päevane maksimaalne keskmine kilometraazh 600 km (esimene ja viimane päev 800-1000).
Nüüd Sul ka kogemus olemas, et Poola õudusjutud ei pea paika - see on Euroopa kõige odavam maa ööbimise ja söömise jaoks, turvalisus sama kui Eestis. Otsid ise probleeme, siis leiad - muidu igati tore ja külalislahke.
1500 kawa ei pea kindlasti alla 10-aastane olema reisideks. Kõik on kinni varasemas hooldes.
130 km/h on väga normaalne kiirus. Ise olen tund jutti 160-ga lasknud (see kellal, päriselus 145-150), tankinud (selle kiirusega 13 liitriga rohkem sõita ei saanud) ja nii kolm tsüklit. No oli vaja sadamasse kella järgi jõuda Lapimaalt.
Ise reisisin varem 800-se Vulcan'iga kahekesi ja matkavarustusega. 5000 km õlivahetuse vahel (v.a. Sitsiilia ots - siis oli 7500 km). Iga hommik ketiõlitus (oli enne mind, kestis minu 25000 km ja käib edasi uue omaniku käes). 1500 Vulcan'il on õnneks varrevedu! Kindlasti on kahju, et masin alt vedas. Teisalt, kui oled karu kõhtu vaadanud ja "kapremondi" üle teinud - pole rohkem kohti, mis alt veaks (amordid tehtud ja elekter üle käidud, võib-olla karbussid ka profülaktika mõttes).
Tubli! Edasi läheb ainult paremini!
PS! Esimene video oli ReinLangilikult tore, kui naine puid tassis ja ladus (see siis Langi videos).
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
Tubli ratsu, et sind tagasi tõi ise poolsurnud olles. Pole midagi öelda. Täna teda siis mõttes ka, et ta sind kuskile teepervele ei jätnud.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Tänud blogi ja info eest.
Igaks juhuks mainin magamiskoti kokkupakkimise koha pealt - paki nö. toppides. Lihtsalt hakka üht otsa kotti ajama kuniks kõik sees, siis tee kompressioon. Rulli keeramine kipub minu kogemuse põhjal tekitama külmaauke.
Lisaks mitte kasutades ehk siis panipaigas hoides võta kotist välja ja riputa üles vms. Kompressioonis hoidmine hävitab nad ära.
Võrrelda võib padjaga, mida ladustatakse teerulli all, effekt on umbes sama.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
VR kirjutas:MotoGabriel kirjutas:Mis juhtus ja miks juhtus siis pikemalt.
Siin mõni mees juba ütles et ehk tapsingi ise Poola kiirteedel 130se keskmise kiirusega vana masina ära, et oleks pidanud rahulikumalt võtma. Mine sa tea, ehk olekski...Vaatasin Sinu videopäevikuid ja arvan, et Sa said ju tõelise MOTOmatka!!! Mis nendest Itaaliatest ja Viinidest.... Neid saad tulevikus avastada, aga esimene motomatk, kui Sa pole Leedus-Poolaski varem käinud. Parim on see, et jõudsid omal jalal koju tagasi.
Ma ei kujuta ette mis Sul sealt mootorist leitakse, aga tuleb meelde kunagi ühe Rootsi sõbra jutt vana 244 Volvo mootori kohta - tühikäigul töötaval mootoril lasti õlipunn lahti ja õli välja. Alles 2 tunni pärast jooksis mootor kokku.
Kõige suurem äratundmisrõõm valdas mind sellel kohal, kui kirjeldasid öösel laagriplatsi otsimist ja kell 12 päeval liikuma hakkamist.
Esimestel reisidel millegipärast nii tüüpiline! Mul läks ikka kaua, enne kui sai "jõuga" otsustatud - õhtul hiljemalt kaheksaks peab laager või hotell olemas olema ja hommikul kell 9 on start (ärkamine-söömine enne seda.) Samuti päevane maksimaalne keskmine kilometraazh 600 km (esimene ja viimane päev 800-1000).
Nüüd Sul ka kogemus olemas, et Poola õudusjutud ei pea paika - see on Euroopa kõige odavam maa ööbimise ja söömise jaoks, turvalisus sama kui Eestis. Otsid ise probleeme, siis leiad - muidu igati tore ja külalislahke.
1500 kawa ei pea kindlasti alla 10-aastane olema reisideks. Kõik on kinni varasemas hooldes.
130 km/h on väga normaalne kiirus. Ise olen tund jutti 160-ga lasknud (see kellal, päriselus 145-150), tankinud (selle kiirusega 13 liitriga rohkem sõita ei saanud) ja nii kolm tsüklit. No oli vaja sadamasse kella järgi jõuda Lapimaalt.
Ise reisisin varem 800-se Vulcan'iga kahekesi ja matkavarustusega. 5000 km õlivahetuse vahel (v.a. Sitsiilia ots - siis oli 7500 km). Iga hommik ketiõlitus (oli enne mind, kestis minu 25000 km ja käib edasi uue omaniku käes). 1500 Vulcan'il on õnneks varrevedu! Kindlasti on kahju, et masin alt vedas. Teisalt, kui oled karu kõhtu vaadanud ja "kapremondi" üle teinud - pole rohkem kohti, mis alt veaks (amordid tehtud ja elekter üle käidud, võib-olla karbussid ka profülaktika mõttes).
Tubli! Edasi läheb ainult paremini!
PS! Esimene video oli ReinLangilikult tore, kui naine puid tassis ja ladus (see siis Langi videos).
Aitäh kirjutamast, need nö. reeglid üritasime juba õige varsti paika saada , just laagriplatsi ja läbisõidu poolest aga noh suure õhinaga tahad ikka võimalikult kaugele ja edasi võimalikult ruttu saada. Poola oli tore, ütleks et vägagi nukker omamoodi kuna iga linna ajalugu on täis tohutut tohutut hävitamist ja tapmist ja minu meelest kumab see ka inimestes läbi.
See et masin meid koju lõpuni ära tõi oli tõesti taeva abiga, selles suhtes ei kurda. Remondi koha pealt olekski pidanud siis ikkagi igaks juhuks mootori ka ise laiali kiskuma, muud midagi.
AzA kirjutas:Tänud blogi ja info eest.
Igaks juhuks mainin magamiskoti kokkupakkimise koha pealt - paki nö. toppides. Lihtsalt hakka üht otsa kotti ajama kuniks kõik sees, siis tee kompressioon. Rulli keeramine kipub minu kogemuse põhjal tekitama külmaauke.
Lisaks mitte kasutades ehk siis panipaigas hoides võta kotist välja ja riputa üles vms. Kompressioonis hoidmine hävitab nad ära.
Võrrelda võib padjaga, mida ladustatakse teerulli all, effekt on umbes sama.
Nii tegimegi iga kord, seda öeldi juba poes väga tungivalt. Ise poleks selle peale muidugi tulnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
http://motoseiklus.blogspot.com/2014/06 ... leedu.html
Sai lõpuks ka teine päev kirja pandud!
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Eelmisel suvel kavatsesin isegi Klaipedast Gdanski sõita, kuniks avastasin, et seal on jupike Venemaad vahel.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Juuni
Raki kirjutas:Eelmisel suvel kavatsesin isegi Klaipedast Gdanski sõita, kuniks avastasin, et seal on jupike Venemaad vahel.
See oli kindlasti suur üllatus
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
Kuna omal ka järgmine nädal Leedu-Poola poole asja, uuriks kuidas sealmaal ka arveldamisega on. Kas on vajalik kaasa võtta ka kohalikku valuutat või saab euroga hakkama. Kuidas tanklates kaardimakse toimib kas tahavad krediitkaarti või saab ka deebetkaardiga hakkama?
Re: Itaalia 2014 Juuni
henrij kirjutas:Kuna omal ka järgmine nädal Leedu-Poola poole asja, uuriks kuidas sealmaal ka arveldamisega on. Kas on vajalik kaasa võtta ka kohalikku valuutat või saab euroga hakkama. Kuidas tanklates kaardimakse toimib kas tahavad krediitkaarti või saab ka deebetkaardiga hakkama?
igal pool saab deebetkaardiga maksta
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
henrij kirjutas:Kuna omal ka järgmine nädal Leedu-Poola poole asja, uuriks kuidas sealmaal ka arveldamisega on. Kas on vajalik kaasa võtta ka kohalikku valuutat või saab euroga hakkama. Kuidas tanklates kaardimakse toimib kas tahavad krediitkaarti või saab ka deebetkaardiga hakkama?
Ma sain terve reisi deebetkaardiga hakkama bensiinijaamades, igaks juhuks oli muidugi sularaha ka kaasas mida mitmel korral vaja läks kui kaardiga maksta ei saanud. Mingid külavahe töökojad jms. asutused.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Itaalias oli küll eesti kaartidega jama, soovitatavalt ikka paari paagitäie jagu sula kaasa.
Re: Itaalia 2014 Juuni
Lõuna-Euroopas on jah keerulisem nende tänapäevaste lahendustega - kui üldse kaardiga maksta saab, siis pigem krediitkaardiga.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Miks sa läbi warssavi sõitsid, mitte ringi? Ümber warsavi läheb korralik kiirtee.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
tfr kirjutas:Lõuna-Euroopas on jah keerulisem nende tänapäevaste lahendustega - kui üldse kaardiga maksta saab, siis pigem krediitkaardiga.
Krediitkaardi võimalusega deebet kaart(SEB Visa ja Swedi Mastercard) on minul igalpool toiminud.Poola,Slovakkia,Austria,Sloveenia,Itaalia,Prantsusmaa,Holland, Saksa,Taani Rootsi,Soome,Läti,Leedu.Kõik hotelli bronnid on tehtud ja sula võetud,maksmisest ei räägigi.2010 aastast kui mul need on, ei ole krediitkaarti omanudki,sest puudub vajadus.Ühtegi probleemi ka ei mäleta ,et oleks olnud.
Muidugi mingi sula peab ikka alati taskus olema,aga kõigis nendes riikides on nende kaartidega peaaegu igal pool maksta saanud ja pole mingeid probleeme olnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
MotoGabriel kirjutas:http://motoseiklus.blogspot.com/2014/06 ... 00-km.html
Kolmas ja pikim päev.
Lugedes sinu viimast kirjutist blogist tulid mul sellised mõtted.
Sa vist ikka natuke kiirustasid sellele esimesel reisile minekuga,sest palju vajalikke asju(mõned ravimid näiteks ja tööriistad)oli sul koju jäänud.
Sõbrad ,kes tehnilist nõu andsid polnud vist ise ka suuremat sorti tehnika inimesed.Võta teadmiseks,et iga mootori õli on hea,kui mootoris enam üldse õli pole.
Riides olid sa ka vist natuke liiga umbselt,sest mida lähemale Itaaliale seda soemaks ju peaks justkui minema.Sellega oleks tunud arvestada,ka riiete valikul.Pole mingit kasu turvalisusest(tsikli riided),kui sa sinna sisse kuumarabandusse kooled.Pigem siis juba tavariietega sõita,sest kuumus võib tõesti äkki ära teha.
Teekond oli sul ka vist mitte kõige täpsemalt planeeritud(kui sattusid ,soovimatta sinna minna,Varssavisse).Muideks ka Viin on jube suur linn ja kui sinna konkreetselt asja pole,siis läbisõiduks läheb ka tükk aega.Pole muidugi nii ekstreem kui Varssav,aga palavaga ei midagi head.
Teinekord kui jälle minema hakkad, on sul muidugi palju asju selle lühikeseks jäänud reisiga juba nö omal nahal õpitud,aga kannatab ikka uurida,nendelt kes natuke kauem selle asjaga tegelenud on.
Ja ratas tuleb ikka üle käia,et olla kindel,et sellega koju tagasi ka saad.
See ei ole parastamine,lihtsalt ei pea kõike omal nahal läbi proovima.Tark on õppida teiste vigadest.Siin on palju inimesi,kes on nii üksi kui mitmekesi aastaid reisinud ja keegi ei keeldu sulle nõu andmast.
Jope või mingi riide valikul ma muideks kirjutasin,sulle,et mingi asi mida sa mingis teemas küsisid,on suht umbne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
XL1000 kirjutas:MotoGabriel kirjutas:http://motoseiklus.blogspot.com/2014/06 ... 00-km.html
Kolmas ja pikim päev.Lugedes sinu viimast kirjutist blogist tulid mul sellised mõtted.
Sa vist ikka natuke kiirustasid sellele esimesel reisile minekuga,sest palju vajalikke asju(mõned ravimid näiteks ja tööriistad)oli sul koju jäänud.
Sõbrad ,kes tehnilist nõu andsid polnud vist ise ka suuremat sorti tehnika inimesed.Võta teadmiseks,et iga mootori õli on hea,kui mootoris enam üldse õli pole.
Riides olid sa ka vist natuke liiga umbselt,sest mida lähemale Itaaliale seda soemaks ju peaks justkui minema.Sellega oleks tunud arvestada,ka riiete valikul.Pole mingit kasu turvalisusest(tsikli riided),kui sa sinna sisse kuumarabandusse kooled.Pigem siis juba tavariietega sõita,sest kuumus võib tõesti äkki ära teha.
Teekond oli sul ka vist mitte kõige täpsemalt planeeritud(kui sattusid ,soovimatta sinna minna,Varssavisse).Muideks ka Viin on jube suur linn ja kui sinna konkreetselt asja pole,siis läbisõiduks läheb ka tükk aega.Pole muidugi nii ekstreemkui Varssav,aga palavaga ei midagi head.
Teinekord kui jälle minema hakkad, on sul muidugi palju asju selle lühikeseks jäänud reisiga juba nö omal nahal õpitud,aga kannatab ikka uurida,nendelt kes natuke kauem selle asjaga tegelenud on.
Ja ratas tuleb ikka üle käia,et olla kindel,et sellega koju tagasi ka saad.
See ei ole parastamine,lihtsalt ei pea kõike omal nahal läbi proovima.Tark on õppida teiste vigadest.Siin on palju inimesi,kes on nii üksi kui mitmekesi aastaid reisinud ja keegi ei keeldu sulle nõu andmast.
Jope või mingi riide valikul ma muideks kirjutasin,sulle,et mingi asi mida sa mingis teemas küsisid,on suht umbne.
Noh, tegelikult nagu ei kiirustanud. Terve talve plaanisin ja mõtlesin mida võtta ja mida mitte, uurisin igasugu nimekirju ja lugesin matkablogisid. Sellest hoolimata ei ole lihtsalt võimalik 100% kõigega täppi panna ja arvestada.
Teooria, nagu paljude asjadega, on ikka praktikast hoopis teine asi.
Nüüd on muidugi juba korralik kogemus käes ja hetkel me juba kohati naerame ise ka enda apsude ja rumaluste üle, kui ei proovi ega siis ei saagi teada.
Sõbrad raiusid mulle jah telefoniteel seda sidurilibisemise juttu, enda loogika ütles ka et no mingi õli võiks ikka parem olla kui üldse mitte õli aga kuna sõber ise töötab tsiklimehaanikuna siis jätsin panemata, raske on teada millal uskuda enda vaistu ja millal mitte.
Tsikliriietega oligi jama, ilma ei julgenud kiirteedel sõita ja koos riietega pidi tõesti palavuse kätte äärepealt koolema. Järgmine kord tuleb kindlasti suvisemad ja õhulisemad võtta ja üldse oleme juba palju palju targemad. Misiganes masinaga ma ka järgmist reisi ei tee, siis kavatsen ma ta ka seesmiselt läbi uurida, mis siis et eelmine omanik räägib et just sai kapitaalremont tehtud.
Ja läbi Varssavi panime sellepärast et Geps nii ütles. Lihtne. Ei osanud ju midagi ees oodata, teinekord tean et suurlinnadest ringiga panna. Ma pole ju kunagi ennem Eestist kaugemale jõudnud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
On siis nüüd lõpuks tuvastatud,mis rattal viga oli,et õli ära kadus?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Juuni
XL1000 kirjutas:On siis nüüd lõpuks tuvastatud,mis rattal viga oli,et õli ära kadus?
Tagumisel silindril on kolvirõngad läbi nii hullusti et pmst ainult õli põletaski. Kogu muusika.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Selle endise omaniku käest küsi, et mis kapitaal remondi ta tegi? Vahetas küünlad? Või lausa esitule pirni?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Kolvirõnga tükid vast. Ja kui need mootorisse lahti pääsevad, siis on lood kehvasti.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
Esimesele reisile tasub kambaga minna ja hea kui need teised kuskil käinud on. Reisikaaslased veavad edasi, kui moraal on madal ja isu on tagasi pöörata. Lisaks saavad nõu anda tehnilistes tõrgetes jne. Minu selle aasta esimese pikema reisi tegid kindlasti heaks kamraadid - väga head reisikaaslased õnnestus leida (enne reisime me omavahel ei kohtunud).
edit: Warsavist sõitmine ringi või otse. Üldiselt on navidel selline seadistus, et kas "lühemat teed" või "kiirem aeg". Esimene on siis läbi linnade, teine on ringiga. Meie reisi alguses oli mul navi jäänud ka asendisse "lühem tee" ning esimesse Poola hotelli sõitsime sõna otseses mõttes mööda metsarada.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Juuni
GPS,olgu ta kui über tahes, on ikka abiline ,mitte et sellel lasete valida.Ise pead ikka teadama kuhu sa minna tahad ja GPS aitab sind sõidu ajal "kaarti lugeda".Paber kaardi või arvutis oleva kaardi järgi pead ikka leidma optimaalse marsruudi ja selle GPS-le sisse laadima.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.