Õnnetused mootorratastega [2014] → Re: Õnnetused mootorratastega


VR
Postitusi: 46
Liitunud: 12 Aug 2006, 16:40
Asukoht: Rapla
Tänatud: 2 korda

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas VR »

_alex_ kirjutas:

ma nägin, et ringil seisis politseibuss ja mingi valge enduro (vist) oli ringi ääres valgusposti najal

Kuna tean detailsemalt sellest õnnetusest, siis paneb mind imestama politsei seisukoht - kaotas ratta üle kontrolli või ratas kaotas juhitavuse?
Ma keeraksingi ratta külili, tõukaksin eemale, lohistan end mööda maad, et kiirust vähendada. Kõike seda selleks, ettesõitnud autole võimalikult aeglast otsa põrgata.

Vat nüüd ma ei saagi aru, et kas on eesmärk igal juhul sisendada lugejatesse arusaama - kindlasti on rattur miskit valesti teinud.
Kas tõesti on nii raske teha selgeks (eriti just politsei kõneisikutele), et on väga erinevad toimingud nende sõidukiliikide juhtidel peale hetke, kui adutakse - nüüd käib pauk!

Autojuht on turvavööga kinni, vajutab pidurit, loodab ABS-i peale ja püüab juhtida sõiduki võimalikult vähe kahjustusi põhjustavasse suunda. Tal on niikuinii kast ümber, mis kompenseerib matsu.

Tsiklijuht, saades aru, et lenksus olles enam paugust pääsu pole - eemaldub rattast ja alustab lohistamisega enese hoo vähendamist!!!!!
Ringteel kaldes olles näete autot pidurdamas - vajutate ükskõik kumba pidurit ja ongi ratas alt läinud.
Selleks, et oleks politsei jaoks süüdlane otseselt näha, pean esiratta siis juhiuksest sisse sõitma???

Mine “Vaba teema”