StreetMoto orienteerumissari 2014
Moderaator: Moded
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Kas Kõrtsitee fotosid ka kusagilt leida on? Pilte justkui tehti...?
J.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
jyrxx kirjutas:Kas Kõrtsitee fotosid ka kusagilt leida on? Pilte justkui tehti...?
J.
Jah, endal sama küsimus paar korda peast läbi käinud..igatahes toosama piltnik, kes Harju Ära`t jäädvustas, oli küll kaameraga kohal
...ning muidugi nüüd, kus siin jutuks olnud Saare raja pigem lihtsamapoolne läbitavus, siis aina rohkem kipitab ikka enda kondid ka taas kohale vedada ja üritus kas või kogemuse nimel rahulikult läbi libistada!
(...et sinikad vasakul küljel ja puudujäägid põlvel praktiliselt kadunud, parema jala purustatud varbad küll veel pealetallamist ei kannata, aga sõbra käest laenatud number suuremad tsiklisaapad juba jalga mahtusivad ja oma baigilisega mitu päeva ringi uhanud ka juba...ehk et kui Neeme punktid nii jätaks, et tsikliga "treppi" kannatab sõita, siis polekski nagu erilist probleemi ju! )

-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Pilte taheti:
https://plus.google.com/photos/10533421 ... YiNwKC1twE
ja
https://www.dropbox.com/sh/43xgilefsn29 ... PtNIxX8hZa
Saaremaal näeme
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Piux kirjutas:StreetMoto kirjutas:Lisasin veidi infot ka orienteerumise lehele. http://www.streetmoto.ee/orienteerumissari Homme lähen rada üles panema ja siis lisan samale lingile võimalikult lühidalt kõige olulisemat infot pildistamise, karistuste, boonuspunktide, kiiruse mõõtmise ja boonusüllatuste kohta. Ilmaennustus paistab etappi soosivat ja nii Norra kui Tsehhi ilmaportaalid pakuvad hetkeseisuga õrnalt pilves sajuvaba päeva.
Juhendis on kirjas,et peale finishit annab võistleja mälukaardi ja...muud pudinad kohtunikule...Aga kui mu telefonil ei ole mälukaarti?Pildid jäävad telefoni sisse kinni
kas siis juhtmemajandusega ei saa pilte kätte?
Ma ei näinud, et sellele küsimusele oleks vastatud. Minu telefonil pole ka mälukaardi võimalust.
Edit: Kuna ma pole varem sellel orienteerumisel käinud, siis täiendan. Kas pildid QR koodidest võivad olla tehtud ükskõik mis seadmega - fotokaga, pildistava kaameraga jms? Lihtsalt QR kood läheb kokku nagu nutitelefoniga:)
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 07 Mär 2010, 16:58
- Tsikkel: KTM 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Tänud korraldaja NEEMELE, väga äge sõit oli
klatiks Upuitajaga ka asjad ära
upitaja kirjutas:ma loodan, et abipolitseinik Päll ka töös !
sõita ta nagunii ei viitsi !
eks tabel räägib enda eest
- ERCI
- ISAKENE
- Loadära
- TARMO M
- TAIVO PÄLL
- UPITAJA
JNE......
Upitaja võiksid nime ära vahetada näiteks Jupitaja
olevik : KTM 890 Adventure R
tulevik : Sõidukorras mootorratas
.
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
samuti Neeme & Co...
Super ilm, Saaremaa, seltskond, jne...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Ilm oli hea kuni tagasitulekuni.
Koduteel sain rahet ja äikest niiet maa oli valge:
Esimest korda osalesin - üritus vahva.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Before oli hea, orienteerumine oli hea ja after oli ka hea.
Pühap sai veel võtmata punkte korjatud.
Tagasi tulles sai käbla pandud ja kohvrikinnitus ära murtud. Aga parandatav.
Sinist kaubikut on Laimjala kandis veel poole 5 paiku nähtud ringi tuhisemas .
Pihtasaanutele soovime kiiret paranemist ja katkistele kerget remondieelarvet.
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Ilm oli tõesti ilus tellitud.
Arusaamatuks jääb aga asfalti klassi olemus ja sihtgrupp.
Sarja kirjelduses seisab:
asfalt – kontrollpunktid on paigutatud selliselt, et enamuses on võimalik neid leida, kasutades tolmuvaba kattega teid.
kruus – kontrollpunktid asetsevad enamuses kruusakattega teede läheduses (ei soovita bike-dele)
Tuhlirallli asfalti 40st punktist 12 olid asfalttee ääres, ülejäänud kruusa- või metsateedel.
Mõistan kui vaatamist väärt kohta pandud punktini tuleb jupike kruuusa läbida aga sõita kilomeetreid põldude vahel, et leida põõsast või kraavipervelt kontrollpunkt?
Ei ole nagu "mõnus motopäev" bike- või kroomimehele. Saares ju asfaltteid ja kauneid kohti nende ääres peaks ikka jätkuma.
Ju siis polnud saart tundvaid mehi kambas või jäid asfalti klassi punktid mis kruusaklassi ei mahtunud.
Jõudu tegijatele, sest orienteerumine on lahe aga paluks edaspidi selgemat kommunikatsiooni kellele on üritus mõeldud?
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 16 Apr 2013, 20:43
- Tsikkel: Yamaha FZS 600
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Tänud korraldajatele! Väga super nädalavahetus oli.Asfalti sõites läbida suurem osa rajast kruusal ja ka veidike mudasemal teel oli omamoodi ekstreemsus,väga vinge
Seltskond igati super-lahe! Ainus negatiivne pool oli,et pagana kiiresti sai see suurepärane nädalavahetus läbi. Kiiret paranemist haiget saanutele!
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 14 Mai 2009, 09:59
- Tsikkel: BMW R1250GSA LC
- Asukoht: Tallinn-Pärnu-Tallinn
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Tänud korraldajatele ka siit poolt, igas mõttes vinge nädalavahetus!
Kiiret taastumist Merlele ja jõudu Pälli väikesele taksile kellel parasjagu päevad käsil.
Poeskäik igatahes kalendris broneeritud.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
tomq kirjutas:Ilm oli tõesti ilus tellitud.
Arusaamatuks jääb aga asfalti klassi olemus ja sihtgrupp.
Sarja kirjelduses seisab:
asfalt – kontrollpunktid on paigutatud selliselt, et enamuses on võimalik neid leida, kasutades tolmuvaba kattega teid.
kruus – kontrollpunktid asetsevad enamuses kruusakattega teede läheduses (ei soovita bike-dele)Tuhlirallli asfalti 40st punktist 12 olid asfalttee ääres, ülejäänud kruusa- või metsateedel.
Mõistan kui vaatamist väärt kohta pandud punktini tuleb jupike kruuusa läbida aga sõita kilomeetreid põldude vahel, et leida põõsast või kraavipervelt kontrollpunkt?
Ei ole nagu "mõnus motopäev" bike- või kroomimehele. Saares ju asfaltteid ja kauneid kohti nende ääres peaks ikka jätkuma.
Ju siis polnud saart tundvaid mehi kambas või jäid asfalti klassi punktid mis kruusaklassi ei mahtunud.Jõudu tegijatele, sest orienteerumine on lahe aga paluks edaspidi selgemat kommunikatsiooni kellele on üritus mõeldud?
Tervitused korralduse poolelt. Kõigepealt suurimad tänud kõikidele, kes kohale tulid ja osalesid või aitasid toimetada. Kui minult küsitakse, kuidas üritus läks, siis õige vastus on: "väga hästi ja seetõttu natuke nigelalt". Väga hästi seetõttu, et kohal oli rekordarv osalejaid ja päeva lõpuks tuli asi suht kenasti välja. Nigela tunde põhjuseks on ootmatult suurest osalejatearvust tingitud asjaolud, kus otsa lõppesid ühe klassi kaardid olenemata sellest, et neid oli trükitud peaaegu 2x rohkem võrreldes eelreganute arvuga. Lisaks sai finisikohas otsa mingil hetkel toit ja ka õlu. Lõpuks said ka need teemad lahenduse ja kõik siiski mingitlaadi toidu said. Vabandused nende ees, kes pidid ootama või leppima alternatiividega. Lõppkokkuvõttes on palju kogemusest õppida ja teha natuke ka muudatusi süsteemis.
Nüüd kommetaariks küsimusele asfaldiklassi ja suunitluse kohta. Asfaldiklass oli tõepoolest Saaremaa etapil natuke raskem kui teistel etappidel. Esimene ja kõige olulisem põhjus on väga lihtne ja selge. Kui vaadata Saaremaa kaarti, siis asfaltteed ühendavad saarel vaid peamisi suuremaid linnu ja asulaid. Olin ka eelmisel aastal sama dilemma ees ja otsustasin sel aastal teha natuke keerulisema aga selle eest huvitavama ja rohkete ilusate mereäärsete punktidega raja. Kui me piirduks asfaldiklassis vaid asfaltteedega, siis oleks Saaremaa eripära arvestades tulemuseks punktist A punkti B sirgjooneline kihutamine suuremate asulate vahel. Vabandan selles osas, et oleksin pidanud ilmselt juhendis teede klassifikatsiooni protsendisuhet muutma. Samas, eile punkte ära korjates pean tõdema, et asfaldiklassi punkte korjates oli ikkagi läbitud kilometraaz u 70% ulatuses asfaldil ja u 30% sai sõita kruusa. Kui asfaldilt tuleb maha keerata ja punktini sõita kilomeeter või paar kõvat korralikku kruusa, siis loen selle küll bikele ja kroomile sobivaks. Seetõttu ma ei saaks öelda, et väga palju puusse panin. Mis puutub bike- või kroomiga Saaremaa etapil sõitmisse, siis ainus punkt, millele ligipääs sellise aparaadiga tõeliselt raskendatud oli KP nr 51, mis oli asfaldiklassi jaoks Boonuspunkt ja andis 30 punkti. Ma arvan, et selle korjamiseks oli ka pingutus põhjendatud. Teine raskema ligipääsuga oli KP57, mis oli taas 30 punkti boonus ja millele ühelt poolt tulles pääses ligi väga kenasti tugevat kruusa pidi, teiselt poolt aga auklikku metsateed pidi. Puhas loto...
Ja kui nüüd vaadata natuke ühekülgse mätta ehk korraldaja positsioonilt, siis olukorras, kus osalejate arv on kasvanud meie poolt paika pandud piirini ehk 100 osalejani, siis hakkab juba üht-teist juhtuma ja täitsa ausalt öeldes ütlen, et teatud põhjustel mina isiklikult kardan kui üritusele hakkab saabuma hulgaliselt bike tüüpi tsikleid. Põhjus on lihtne - maanteekiirus ja sellest mitte kinnipidamine! Piisab ühest korralikust laksust ja üritusel või kogu sarjal on sisuliselt kriips peal. Kroomide vastu ei ole mul absoluutselt midagi ja võiks vabalt teha lihtsama raja, et pakkuda neile rohkemat. Kui mõnele pragusele tänavaendukale asi igavaks läheb võib ju kruusaklassi kolida... Lõppkokkuvõttes ongi sarjas nii, et mõni etapp on lihtsam, mõni raskem. Sama on kontrollpunktidega - kui tunned, et rasket kontrollpunkti on raske võtta, siis tulebki piirduda lihtsate punktidega. Tihti on oma osa ka õnnel, sest mitmed punktid olid sellised, kust ühtpidi tuli punkti tugev ja korralik tee aga teistpidi lähenedes oluliselt kehvem tee.
Loodan, et osalejad, kellele antud rada siiski raskeks osutus, pikka viha ei pea ja ehk on Lõuna-Eesti käänulised aga parema pinnakattega teed juba sobilikumad. Kohtume juulis lõunaosariikides...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 25 Mai 2006, 13:10
- Tsikkel: GSX-R1000 K3
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Minu pooltki suurimad tänud korraldajatele igati laheda ja ekstreemse nädalavahetuse eest! . Kruusa oli asfaldi klassis täpselt parasjagu ja sedapuhku väga korraliku (bike sobilik) kruusa teed! Sai kõvasti kogemusi ja õppetunde kruusal sõitmiseks. "Poodlema" kahjuks tulla ei saa.
Jaksu ja edu järnevateks etapideks
"Biker" aastast 2013
Planeta 5 > FZS600 Fazer > GSX-R600 Strad > GSX-R1000 K3
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Veelkord tänud vinge ndl. vahetuse eest
Rada oli vahva, kõike sai järatud. Endaga ma rahul ei ole, LK1 juures olevad punktid, mis ma plaanisin ära võtta (35, 36) jäid kuidagi peitu. Kas siis murde kohta või klambri alla. JA nii ma olingi kindel finishis, et mul kõik 30 punni ilusti võetud. Kodus analüüsides selgus .
Eriti tore tee oli punnist 29 otse finishisse, kaardil see lõik kohati läbi mere, üksi ei oleks väga sealt tihanud läbi minna, aga Madis tuli ka ja nii sai seda kohevat liiva Kolakaga puuritud, maadlemist oli küllaga, et mitte pikali käija.
Kui Venemaa meid ilusti välja laseb, siis Poodil kohtume.
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
StreetMoto kirjutas:Kui me piirduks asfaldiklassis vaid asfaltteedega, siis oleks Saaremaa eripära arvestades tulemuseks punktist A punkti B sirgjooneline kihutamine suuremate asulate vahel. Vabandan selles osas, et oleksin pidanud ilmselt juhendis teede klassifikatsiooni protsendisuhet muutma. Samas, eile punkte ära korjates pean tõdema, et asfaldiklassi punkte korjates oli ikkagi läbitud kilometraaz u 70% ulatuses asfaldil ja u 30% sai sõita kruusa. Kui asfaldilt tuleb maha keerata ja punktini sõita kilomeeter või paar kõvat korralikku kruusa, siis loen selle küll bikele ja kroomile sobivaks.
Ja kui nüüd vaadata natuke ühekülgse mätta ehk korraldaja positsioonilt, siis olukorras, kus osalejate arv on kasvanud meie poolt paika pandud piirini ehk 100 osalejani, siis hakkab juba üht-teist juhtuma ja täitsa ausalt öeldes ütlen, et teatud põhjustel mina isiklikult kardan kui üritusele hakkab saabuma hulgaliselt bike tüüpi tsikleid. Põhjus on lihtne - maanteekiirus ja sellest mitte kinnipidamine! Piisab ühest korralikust laksust ja üritusel või kogu sarjal on sisuliselt kriips peal. Kroomide vastu ei ole mul absoluutselt midagi ja võiks vabalt teha lihtsama raja, et pakkuda neile rohkemat.Loodan, et osalejad, kellele antud rada siiski raskeks osutus, pikka viha ei pea ja ehk on Lõuna-Eesti käänulised aga parema pinnakattega teed juba sobilikumad. Kohtume juulis lõunaosariikides...
Ei pea viha ja ei väida, et rada ei olnud läbitav. Nagu eespool näha on ka piisavalt bikereid kellele meeldib ekstreem ja tahavadki kruusa. Seega võibolla nii ongi õige.
Ettepanek on kilometraazi protsentide asemel öelda välja mitu % punkte on asfalti ääres ja palju kruusal. Näiteks 30km kruusal orienteerumist ja 70km ülesõit finizisse on trassi protsentide puhul JOKK aga raja olemust see kuidagi ei kirjelda. Punktide protsendi puhul oleks selgem kas rada on mõeldud kõigile rattatüüpidele või endurole aga võimalik läbida ka kroomiga.
Minu loogika ütleb, et tegu on asfalti rajaga, kui miinimumskoori (70-80% punktidest) saab kätte asfaltilt lahkumata.
Mõistan korraldamisega seotud problemaatikat ja soovin ka edaspidiseks jaksu ning alati käpp osalema kui asfalti klass ikka asfaltile jääb.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
kurisookaru kirjutas:V
Eriti tore tee oli punnist 29 otse finishisse, kaardil see lõik kohati läbi mere, üksi ei oleks väga sealt tihanud läbi minna, aga Madis tuli ka ja nii sai seda kohevat liiva Kolakaga puuritud, maadlemist oli küllaga, et mitte pikali käija.
üritasime pühapäeval seda lõiku võtta, aga mingi hetk andsime alla - liiga sile rehv oli mul
jäi veidi kripeldama,et kuidas see "merest läbi" sõit oleks välja näinud
Aga Neeme&Co-le tuhat tänu sigavinge raja eest!!! Loodan väga,et järgmine aasta see üritus kordub
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
retro kirjutas:üritasime pühapäeval seda lõiku võtta, aga mingi hetk andsime alla - liiga sile rehv oli mul
jäi veidi kripeldama,et kuidas see "merest läbi" sõit oleks välja näinudAga Neeme&Co-le tuhat tänu sigavinge raja eest!!! Loodan väga,et järgmine aasta see üritus kordub
Meri oli kuivem kui kaardilt välja lugeda võis....jalad jäid täitsa kuivaks.
Sileda rehviga oleks seal mudas tõenäoliselt keerulisem olnud, aga hea tahtmise korral oleks läbi pressinud.
See maasikas enne finišit oli väärt käimist hoolimata sellest, et see lõpuks punktiarvestuses kirja ei läinud..... 31. korjatud punkt
ja korraldajatele tänud kodusaare tutvustamise eest
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
tore tore ! väga hää nädalivahe !
protest !
Upitajal ja Pällil ühepalju punkte !
miks Päll minust eespool ! ?
punkte orjenteerumise eest mul rohkem !
Pälli tahaks küll kuidagimoodi võita !
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Tuhlitrall 2014 osavõistluse kohtunik Neeme Upitaja protesti paraku ei rahulda, sest võistleja Upitaja ei ole kogunud oma orienteerumise punkte 6 tunnise kontrollaja sisse mahtudes. Seltsimees Päll on aga ilusti 6 tunni sisse mahtunud.
PS! täna põhjustas mingi kuramuse Upitaja kirjaga identifitseerimatu kujuga sõiduk tohutu ummiku liikudes 30 km/h. Ilgelt närvi ajas tegelt Oleks kohe tahtnud selle küljel oleval numbril helistada ja ühe sõimu edastada... Vot sellepärast oledki Pällist tagapool
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
motoorienteerumisel on karistuspunktid palju tähtsamad kui mootorrattaga orienteerumine ! ? ? ?
aeglasest sõidukist sõidetakse mööda või siis jäädakse reklaami lugema ja traktorit imetlema !
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Et sinu võrdsete punktide ja ühe etapipunkti kaotust veidigi leevendada, siis juhul kui aasta kokkuvõttes jääb see üks punkt põhjuseks, mis sind kohavõrra üldtabelis allapoole viib luban, et viimasel etapil annan sulle Pällinimelise medali
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
kuuenda kohaga ma olen väga nõus ! isegi hea tulemus ! minu s... sõidu juures !
juhendis on muidugi see lahter tühi, kus võrdsete punktide
korral oleks välja toodud, millised järgmised tulemused rolli mängivad ! ? nagu teised korraldajad teevad.
ses suhtes on kõik ok ! nii nagu sina otsustad, nii ka jääb!
kahju ainult, et motoorienteerumisel on mootorrattaga orienteerumine teisejärguline !
meeldiva motopäeva sain ma ikkagi !
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
kurisookaru kirjutas:Veelkord tänud vinge ndl. vahetuse eest
Rada oli vahva, kõike sai järatud. Endaga ma rahul ei ole, LK1 juures olevad punktid, mis ma plaanisin ära võtta (35, 36) jäid kuidagi peitu. Kas siis murde kohta või klambri alla. JA nii ma olingi kindel finishis, et mul kõik 30 punni ilusti võetud. Kodus analüüsides selgus
.
Eriti tore tee oli punnist 29 otse finishisse, kaardil see lõik kohati läbi mere, üksi ei oleks väga sealt tihanud läbi minna, aga Madis tuli ka ja nii sai seda kohevat liiva Kolakaga puuritud, maadlemist oli küllaga, et mitte pikali käija.Kui Venemaa meid ilusti välja laseb, siis Poodil kohtume.
Ma sõitsin LK2-st 29ni esimese liikurina seal rajal üle pika aja. See oli kogu päeva kõige meelelahutuslikum lõik. Nagu männiku karjäär + muda, meri ja adru.
Ja tänud ka korraldajale, mulle väga meeldis!
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 06 Sept 2008, 20:13
- Tsikkel: Suzuki DR650;Honda Shadow1100
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Betoonimees kiidab üritust taevani ja samas teatab, et minu tantsutüdrukud leidsid hommikul telgi kõrvalt kellegi päikeseprillid... Äratundjal võtta ühendust, leiame üleandmise lahenduse või siis Poodi Mano sõidul saab kätte

-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Ma kiidan siis ka Saaremaa teid ja Neemet, kes suutis rohkem kui 100 ratturiga sujuvalt toimiva ürituse korraldada ja QR tiimi, kes kogu selle tohutu koguse pilte kiirelt tulemusteks töötles. Kõik toimis väga kenasti.
Väike tõrvatilk ka meepotti, mida paljude suust kuulda oli, aga mis õnneks üldmuljet siiski väga ei rikkunud - nimelt olid paljud punktid ikka konkreetselt ära peidetud ja polnud teelt kuidagimoodi nähtavad, nagu näiteks 11.punkt, kus ca 15 ratturit nõutult ligi veerand tundi ringi tiirutas punkti otsides (ja mitmed loobusid) kuni keegi lõpuks poolkogemata selle punkti 10m teest eemalt augu põhjast võsast üles leidis. Selline "peitusemäng" võiks olemata olla või siis vähemalt tee ääres lindiga viidatud või eelnevalt hoiatatudki, et peab pöösaid läbi kammima.
Kui kaardi mõõtkava on 1cm=1km nagu kruusaklassis tavapärane (1mm=100m), siis pole võimalik kaardilt punkti täpset asukohta välja lugeda ja tekibki selline "geopeituse" mängimine, millel motoorienteerumisega enam väga palju ühist pole minu arust.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
See geopeitus oli natuke liiast jah, niigi mängisime seda reedel ja pühapäeval. Laupa oleks võinud ainult orienteeruda. Ilma gpsuta osalejatel oli paras pusimine kujutan ette. Gepsuga sai miskeid paralleele tõmmata ja enam-vähem punkti asukoht määratud. Või siis tõesti lindiga tee peale märkida, et siin kusagil on punkt.
Minu track ka:
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Ahoi,
sissejuhatuseks ka tänuavaldused korralduse poolele ja Neemele ekstra, et viitsis veidi stardis mu järgi oodata.
(aga samas ma ei olnudki kõige viimane, üks "õnnelik hilineja" laenas veel stardis miski 12.2o mu käest telehvoni, et ka kaarti küsida... kuna tal veel aku oli ka tühjaks saanud )
Endal sai küll miski paarkümmend versta enne lõppu rattaspido patarei otsa, aga umbes 280km tuli mul rajal maksimumpunkte välja pigistades...
Ehk et kokku selline 400km motopäev
(muidugi ma arvasin, et enam paremaks see statistika siin enam minna ei saa, aga nüüd saab võistleja veel lausa kaardil oma punktide läbimist näha..super!)
Aga jah, nii mõnegi punkti juures polnud linti üldse, või siis ainult olematu jupike ning samas punktid suht võsas peidus ! Endal muidugi hulga hiljem tagant teistele järgi sõites oli meeldiva üllatusena esimesi punkte ikkagi suht lihtne leida, kõik kenasti jälgedega "maha märgitud", või siis parasjagu motopiknik seal käimas...
Ahjaa, kus see meri nüüd nii väga ikka seal oli...veidi kõrkjaid, pisut lahtist liiva ja paar suuremat loiku, kus vesi ei käinud vist rattavõllinigi...sellist võinuks ikka kordades rohkem olla
Aga ma tahaks hoopis küsida, mis neetud komme see motoentusiastidel on VanaTallinnat igale poole vahele rüübata? Kui ma peale Kõrtsiteed järgmisel päeval mõtlesin, et seda õllega vaheldumisi küll enam kunagi ei joo...siis nüüd pidi seda lisaks õllele veel shampusega ka segama (alguses paar korda küll üritasin Vanaka pakkumistele vastu punnida...lõpuks ilmselt haarasin ise juba)! Ühesõnaga seltsielu lõppfaasis jälle hägused kohad sees ning järgmine päev kass peal, kas ikka käitusin korrektselt...ja pühapäeval oma laagri sain kokku ning mootorratta selga sobisin taas alles kaugelt peale keskpäeva. Ehk et aftekad tunduvad mulle küll karmimad katsumused olema, kui need sõidupäevad ise
Nojah, kokku ikkagist kena keik...ja vast õnnestub lõunaosariikidesse poodi sõitma ka ikka tulla!

-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Hommik, eks me tõrvatilkadest õpimegi. Tegelikult mõtlesin reede õhtul pikalt selle üle, kas prindin osalejatele kaasa ka legendi nagu eelmisel aastal, kus oleks ühe fraasiga märgitud punkti asukoht a'la "posti otsas", "puu küljes", "infotahvel", "kivihunnik" jne aga otsustasin selle tegemata jätta. Põhjus oli tegelikult lihtne: eelmisel aastal saabusid esimesed finisisse juba 1,5 tundi enne kontrollaja lõppu ja korjatud oli kõik vajalikud 30 punkti. Järeldasin sellest, et liiga lihtne oli punkte ja templeid leida! Seekord jätsin siis legendi ära. Ja oli tõepoolest paar-kolm punkti, mille asukohad olid teelt vaevumärgatavad või siis ainult teatud nurga alt.
Aga järgmisel aastal teeme jälle natuke teistmoodi ja lihtsamini. Püüan tõsiselt ka asfalditrassi leebemaks saada. Eks siis vaatame, kuidas klapib...
Aga asjalikku ja väga olulist infot ka. Esiteks - tulemustes on tehtud korrektsioonid, mis on seotud ebasobilike pildistamisvahendite kasutamisega ja mille andmed tuli käsitisi üle kontrollida. Midagi ei muutunud esikümnes - kõik muudatused toimusid tagapool. Kontrollige üle ja leidke iseend http://streetmoto.ee/tulemused/tulemuse ... trall-2014
Probleemi olemusest: juba kolmandat etappi on paaril-kolmel võistlejal esinenud anomaalsete andmetega (EXIF infos) pilte, mille tõttu ei suuda tulemuste lugemise programm nende tulemusi ajalises mõttes õigesti arvestada. Pildid kui sellised on olemas aga ajaline info (pildi tegemise kellaaaeg) sealjuures ei ole adekvaatne ja usaldusväärne. Ühiseks nimetajaks on NOKIA telefon Symbian OS-iga, mille tootmise algus 2009-2010. Probleemiks on nimetatud NOKIA telefonide kaamera tarkvara viga, mis kodeerib valed kellaajad piltide juurde infosse. Hetkel leitud mudelid on C1, X3, 210 ja viimasest etapist ka üks puutetundliku ekraaniga mudel. Teen täna õhtul korrektse pildistisamise juhendi ja nimekirja ebasobilikest seadmetest, mille kasutamine ei ole lubatud. Laen üle orienteerumise kodulehele.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
Beforekas, orienteerukas ja aftekas olid vinged! Tänud korraldajatele ja muidugi osalejatele. Vähemalt kruusa rajad olid mõnusalt mitte rasked ja huvitavalt käänulised. Nagu karu ja keegi veel juba mainisid, siis eriti magus maasikas oli tõesti see viimasest punktist finishisse sõit. Kuid punktide peidetuse kohapealt pean muidugi nõustuma, et osad, eriti esimese kaardi omad, olid väga raskesti leitavad. Muus osas aga jätkake samas vaimus
Villem aka Villu aka Madis

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.