'93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahetus?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
'93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahetus?
Tere
Sooviks nõu. Ratas '93 aasta 600ne Katana, millel teine käik ei lähe sisse, kadunud, surnud.
Olen natuke uurinud ja ebayst saaks 100 või veits vähem euriga kasutatud kasti sisu. Juurde läheks siis tihendite hind (50?) ja hea mitu päeva võhiku tööd.
Kas oleks sellele mingeid muid lahendusi pakkuda?
Või otsida kohe uus mootor? Oleks kellelgi pakkuda või teab kust saab?
Tulistage!
Tänud
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Käigukasti ostmine tundub mõistlik otsus, kui ise oskad tööd teha. Kui mootorit varem remontinud pole, siis odavam on uus mootor osta, kuna remonti tunnihinna alusel ei jaksa ilmselt maksta.
Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Üks võimalus on lasta kusagil töökojas mootor lahti võtta ja vaadata, mis seal viga võib olla. Enamatel juhtudel on käigukastid remonditavad, kui pole just konkreetselt tükkideks midagi.
Käigukasti remont aga ei ole kõikse odavam töö siin ilmas.
Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Mul on üks gsx-i mootor juppidena olemas, millel vänt kolises ära aga käigukast terve. Kui huvi on siis saab sealt vaadata kui keeruline vahetada on. mootor lahti ja tartu kandis. Teise mootoriga ei pruugi ka alati head asja saada aga lihtne vahetada vähemalt.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Tegu ikkagi GSX Figa, parandasin pealkirjas ära.
Aga ega sa, Mait, vist ainult käigukasti sisu müügist pole ka huvitatud? Ülejäänud mootor on eelmise omaniku käes suhtkoht remondi läbinud.
Tean, et kasti hammasrattaid tehakse üle. Pandakse materjali peale ja freesitakse uuesti hambad välja. Iseenesest saaks niimoodi parema tulemuse, kuna pinnakatte materjal on suurema kõvadusega, aga ma ei tea veel, kui hädine see kast on, äkki on ka kahvel/kahvlid õhtal. Seepärast oleks kogu kasti ostmine safe bet, hinna vahe ka väga ei tuleks vist.
Ootan veel mõtteid.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Olen ühe sellise sisu ümber lapanud. Ja ei ole tegelikult väga keeruline inimesele, kes tehnikat tunneb. Tüüpveaks ongi seal 2-käigu kahvli ja hammaka nukkide kulumine. Sisu ümber vahetada või ainult 2 käigu hammakad ja kahvel. Päris võhikul ei soovita laiali kakkuda. Tervet mootorit ei ole vaja kindlasti osta. Mootor maha ja karter käib täpselt pooleks ja võllid tulevad välja, ülemist otsa ei ole vaja torkida. Uut sisu paigaldades oleks hea hammasrataste ja võllide lõtkud üle vaadata!
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
FZR1000 kirjutas:Olen ühe sellise sisu ümber lapanud. Ja ei ole tegelikult väga keeruline inimesele, kes tehnikat tunneb. Tüüpveaks ongi seal 2-käigu kahvli ja hammaka nukkide kulumine. Sisu ümber vahetada või ainult 2 käigu hammakad ja kahvel. Päris võhikul ei soovita laiali kakkuda. Tervet mootorit ei ole vaja kindlasti osta. Mootor maha ja karter käib täpselt pooleks ja võllid tulevad välja, ülemist otsa ei ole vaja torkida. Uut sisu paigaldades oleks hea hammasrataste ja võllide lõtkud üle vaadata!
Mis sul tookord selle töö hinnaks tuli koos tihendite ja muuga? Kahvli ja hammakad lasid taastada või tellisid päris uued või kasutatud?
Siiani olen iseenesest kõigi töödega tsikli juures hakkama saanud ja päris kindlalt saaksin ka sellega, lihtsalt kui kaua mul aega läheks, oma aeg ka maksab.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Tead mul toodi juba lahti võetud kastiga mootor laua peale ja panin kokku, omanik ise sebis kuskilt korralikud kasutatud võllid ja kahvli. Ajaliselt läheb Sul mingi päevake, poolteist ära vast kindlasti, kui kõik kohe olemas on ja esimest korda lammutad. Õlivanni tihend maksab ebay järgi kuni 15 eur, mootoripoolte vahele läheb hermeetik(kasuta äädikavaba ja kallist!) Hammakad maksid krooni ajal mingi 1500kr kanti vist koos kahvliga... Ise tehes saad soodsalt kindlasti tehtud. Iseasi kui palju sa oma vaba aega väärtustad.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Mul on ka töötava kastiga 96a gsxF kast pakkdua tervenisti. Mootori alumine pool kõigega . Tõrge on selles et esimene keps irudus läbi mootori plokki.Üle jäänud on kõik hea veel. Pakku hind ja ma võin kas või homme selle ära saata.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Mait pakkus ka juba kasti sisu, nyyd kysimus on selles, et kumb lihtsam ja töökindlam vahetada oleks?? Saan aru, et, mix, sa pakud kogu mootori alumist osa, mille vahele teoorias paneksin yhe tihendi, kepsud, kolvid kylge ja ylemine ots peale. Saan ma õigesti aru?
Kui jutt väga võhiklik tundub, siis nii ongi, aga kusagilt tuleb õppida ju.
Lugupidamisega
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Eip nii lihtne see kahjuks ei ole kuna minu pakkutud mootori plokkis on ees pool auk sees.ainuke eelis on see et sa saad ise lahti võtta ja sul on kõik juppid seal sees olemas.Mõni kord on juhtud et müüa on kogematta unustanud mõne hammast ratta saata. pluss minu käest saad kogu kompotti koos külje kaante ja kõik mis seal sees on. Mul on ainult silindrid pealt maha võetud ja starterid/genekat pole küljes.Kui sul ainult kasti vaja siis ma võin selle mootori pooleks võtta ja sulle ainult sisu saata.Minu jaoks vahet ei ole..Aga küsimus sulle kas sul on lihtsalt tühi koht teise käigu asemel ja kui uuesti üles tõmmad tuleb ilusti kolmas sisse. Või sul ongi ainult esimene ja rohkem käike ei ole.
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
vanast ajast mäletan gsxf kastis veetava võlli ja hammakate vahetamise ajaks 1 normaalse pikkusega päeva. ei midagi erilist.
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Sain juba Maiduga kauba peale. Tänud kõigile kaasarääkijatele.
Aga loogiline jah et alumises auk kepsust. Ülemises osas oleks keeruline
Aga paar kysimust järgneks kohe. Mis tihendid mul uued tulevad selle vahetuse käigus uued panna tuleb? Siis tean need ka ära tellida
Kas katanal tuleb mootor raami vahelt välja alt v ülevalt?
Saaks netis tuhlates ka vastused, aga kuna siin targemad ees, siis miks mitte küsida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet
Hoi!
Lased mootori koos alumise raamikinnitusega "kiigena" alla.
Tihendid:
Sidurikaas, õlivann kindlasti, ülejäänud on selline 50/60, kui vaja, saad need O-rõngad kohalikust kaubandusest.
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.