'93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahetus?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

'93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahetus?

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Tere

Sooviks nõu. Ratas '93 aasta 600ne Katana, millel teine käik ei lähe sisse, kadunud, surnud.
Olen natuke uurinud ja ebayst saaks 100 või veits vähem euriga kasutatud kasti sisu. Juurde läheks siis tihendite hind (50?) ja hea mitu päeva võhiku tööd.
Kas oleks sellele mingeid muid lahendusi pakkuda?
Või otsida kohe uus mootor? Oleks kellelgi pakkuda või teab kust saab?

Tulistage!
Tänud

Viimati muutis wulfi, 03 Juun 2014, 14:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas makuke »

Käigukasti ostmine tundub mõistlik otsus, kui ise oskad tööd teha. Kui mootorit varem remontinud pole, siis odavam on uus mootor osta, kuna remonti tunnihinna alusel ei jaksa ilmselt maksta.


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Üks võimalus on lasta kusagil töökojas mootor lahti võtta ja vaadata, mis seal viga võib olla. Enamatel juhtudel on käigukastid remonditavad, kui pole just konkreetselt tükkideks midagi.
Käigukasti remont aga ei ole kõikse odavam töö siin ilmas.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

mait91
Postitusi: 8
Liitunud: 13 Veebr 2013, 14:28
Tsikkel: suzuki gsx 600f
Asukoht: tartu

Re: '93 DSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas mait91 »

Mul on üks gsx-i mootor juppidena olemas, millel vänt kolises ära aga käigukast terve. Kui huvi on siis saab sealt vaadata kui keeruline vahetada on. mootor lahti ja tartu kandis. Teise mootoriga ei pruugi ka alati head asja saada aga lihtne vahetada vähemalt.


Teema algataja
wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Tegu ikkagi GSX Figa, parandasin pealkirjas ära.
Aga ega sa, Mait, vist ainult käigukasti sisu müügist pole ka huvitatud? Ülejäänud mootor on eelmise omaniku käes suhtkoht remondi läbinud.

Tean, et kasti hammasrattaid tehakse üle. Pandakse materjali peale ja freesitakse uuesti hambad välja. Iseenesest saaks niimoodi parema tulemuse, kuna pinnakatte materjal on suurema kõvadusega, aga ma ei tea veel, kui hädine see kast on, äkki on ka kahvel/kahvlid õhtal. Seepärast oleks kogu kasti ostmine safe bet, hinna vahe ka väga ei tuleks vist.

Ootan veel mõtteid.


FZR1000
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Apr 2014, 11:28
Tsikkel: FZR1000

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas FZR1000 »

Olen ühe sellise sisu ümber lapanud. Ja ei ole tegelikult väga keeruline inimesele, kes tehnikat tunneb. Tüüpveaks ongi seal 2-käigu kahvli ja hammaka nukkide kulumine. Sisu ümber vahetada või ainult 2 käigu hammakad ja kahvel. Päris võhikul ei soovita laiali kakkuda. Tervet mootorit ei ole vaja kindlasti osta. Mootor maha ja karter käib täpselt pooleks ja võllid tulevad välja, ülemist otsa ei ole vaja torkida. Uut sisu paigaldades oleks hea hammasrataste ja võllide lõtkud üle vaadata!


Teema algataja
wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas wulfi »

FZR1000 kirjutas:

Olen ühe sellise sisu ümber lapanud. Ja ei ole tegelikult väga keeruline inimesele, kes tehnikat tunneb. Tüüpveaks ongi seal 2-käigu kahvli ja hammaka nukkide kulumine. Sisu ümber vahetada või ainult 2 käigu hammakad ja kahvel. Päris võhikul ei soovita laiali kakkuda. Tervet mootorit ei ole vaja kindlasti osta. Mootor maha ja karter käib täpselt pooleks ja võllid tulevad välja, ülemist otsa ei ole vaja torkida. Uut sisu paigaldades oleks hea hammasrataste ja võllide lõtkud üle vaadata!

Mis sul tookord selle töö hinnaks tuli koos tihendite ja muuga? Kahvli ja hammakad lasid taastada või tellisid päris uued või kasutatud?

Siiani olen iseenesest kõigi töödega tsikli juures hakkama saanud ja päris kindlalt saaksin ka sellega, lihtsalt kui kaua mul aega läheks, oma aeg ka maksab.


FZR1000
Postitusi: 14
Liitunud: 28 Apr 2014, 11:28
Tsikkel: FZR1000

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas FZR1000 »

Tead mul toodi juba lahti võetud kastiga mootor laua peale ja panin kokku, omanik ise sebis kuskilt korralikud kasutatud võllid ja kahvli. Ajaliselt läheb Sul mingi päevake, poolteist ära vast kindlasti, kui kõik kohe olemas on ja esimest korda lammutad. Õlivanni tihend maksab ebay järgi kuni 15 eur, mootoripoolte vahele läheb hermeetik(kasuta äädikavaba ja kallist!) Hammakad maksid krooni ajal mingi 1500kr kanti vist koos kahvliga... Ise tehes saad soodsalt kindlasti tehtud. Iseasi kui palju sa oma vaba aega väärtustad.

Kasutaja avatar

mix17
Postitusi: 103
Liitunud: 18 Juul 2010, 14:27
Tsikkel: gsxR600 k2,Gsxr600 srad
Asukoht: maalt

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas mix17 »

Mul on ka töötava kastiga 96a gsxF kast pakkdua tervenisti. Mootori alumine pool kõigega . Tõrge on selles et esimene keps irudus läbi mootori plokki.Üle jäänud on kõik hea veel. Pakku hind ja ma võin kas või homme selle ära saata. :bsmile:

Kes oskab see teeb,Kes ei oska targutab kõrvalt ja nii loll pole keegi ,et targutada ei oskaks.

Teema algataja
wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Mait pakkus ka juba kasti sisu, nyyd kysimus on selles, et kumb lihtsam ja töökindlam vahetada oleks?? Saan aru, et, mix, sa pakud kogu mootori alumist osa, mille vahele teoorias paneksin yhe tihendi, kepsud, kolvid kylge ja ylemine ots peale. Saan ma õigesti aru?

Kui jutt väga võhiklik tundub, siis nii ongi, aga kusagilt tuleb õppida ju.

Lugupidamisega

Kasutaja avatar

mix17
Postitusi: 103
Liitunud: 18 Juul 2010, 14:27
Tsikkel: gsxR600 k2,Gsxr600 srad
Asukoht: maalt

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas mix17 »

Eip nii lihtne see kahjuks ei ole kuna minu pakkutud mootori plokkis on ees pool auk sees.ainuke eelis on see et sa saad ise lahti võtta ja sul on kõik juppid seal sees olemas.Mõni kord on juhtud et müüa on kogematta unustanud mõne hammast ratta saata. pluss minu käest saad kogu kompotti koos külje kaante ja kõik mis seal sees on. Mul on ainult silindrid pealt maha võetud ja starterid/genekat pole küljes.Kui sul ainult kasti vaja siis ma võin selle mootori pooleks võtta ja sulle ainult sisu saata.Minu jaoks vahet ei ole..Aga küsimus sulle kas sul on lihtsalt tühi koht teise käigu asemel ja kui uuesti üles tõmmad tuleb ilusti kolmas sisse. Või sul ongi ainult esimene ja rohkem käike ei ole.

Kes oskab see teeb,Kes ei oska targutab kõrvalt ja nii loll pole keegi ,et targutada ei oskaks.
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 320
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas wicked »

vanast ajast mäletan gsxf kastis veetava võlli ja hammakate vahetamise ajaks 1 normaalse pikkusega päeva. ei midagi erilist.


Teema algataja
wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Sain juba Maiduga kauba peale. Tänud kõigile kaasarääkijatele.
Aga loogiline jah et alumises auk kepsust. Ülemises osas oleks keeruline :D

Aga paar kysimust järgneks kohe. Mis tihendid mul uued tulevad selle vahetuse käigus uued panna tuleb? Siis tean need ka ära tellida

Kas katanal tuleb mootor raami vahelt välja alt v ülevalt?

Saaks netis tuhlates ka vastused, aga kuna siin targemad ees, siis miks mitte küsida.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6637
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 659 korda
Tänatud: 406 korda

Re: '93 GSX600F "Katana" käigukasti remont või mootori vahet

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Lased mootori koos alumise raamikinnitusega "kiigena" alla.

Tihendid:
Sidurikaas, õlivann kindlasti, ülejäänud on selline 50/60, kui vaja, saad need O-rõngad kohalikust kaubandusest.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”