Eesti motoringrada
Moderaator: Moded
Re: Eesti motoringrada
Olulised muudatused võistlusreglemendis:
Eesti meistrivõistluste ja karikavõistluste 2013.a. üldjuhend mootorrataste ringrajasõidus
ÜLDKORRALDUS
1.1. 2013 aasta ringrajasõidu meistrivõistlused (EMV) ja karikavõistlused (EKV) korraldatakse Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni (EMF) ringrajakomisjoni (RK) poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena. Iga osavõistluse korraldajad koostavad eraldi võistlusjuhendi.
1.2. EMV ja EKV viiakse läbi vastavuses kehtivate FIM Võistlusmäärustega ja tehniliste tingimustega, käesoleva üldjuhendiga ja etappide võistlusjuhenditega. Üldjuhendi muudatused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks, vormistab EMF RK ja need avaldatakse EMF' i sekretariaadis, Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee ja võistluspaigas, üldreeglina mitte hiljem kui 30 päeva enne võistlust.
1.3. Pärast iga võistlussõitu on Parc Ferme (kinnine park) kõigile võistlejatele kohustuslik.
1.4. Võistlusmootorrattad peavad vastama EMF' i poolt klassidele kehtestatud tehnilistele tingimustele ja ohutusnõuetele. Võimalikud muudatused avaldatakse EMF RK poolt.
1.5. Madalamast võistlusklassist kõrgemasse võistlusklassi üleviimine toimub madalama klassi sõitja arvestusliku keskmise tulemuse võrdlemisel kõrgema võistlusklassi arvestusliku keskmise tulemusega:
a. Kõrgema klassi esimesena ja viimasena lõpetanud sõitja lõpuajad jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitjate arvestusliku keskmise ringiaja. Arvestuslikud keskmised ringiajad summeeritakse ja jagatakse summeeritavate arvuga. Saadud tulemus on võistlusklassi arvestuslik keskmine aeg (VÕRDLUSAEG).
b. Madalama klassi sõitja lõpuaeg jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitja arvestusliku keskmise ringiaja. Madalama klassi sõitja arvestuslikku keskmist ringiaega võrreldakse VÕRDLUSAJAGA.
c. Madalama klassi sõitja, kelle arvestuslik keskmine ringiaeg on olnud hooaja jooksul kahel või enamal võistlustel parem kui VÕRDLUSAEG, viiakse järgmisel hooajal, võttes arvesse kõiki asjaolusid, RK kaalutletud otsusega, võistlema kõrgemasse klassi.
1.6. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist kohaldatakse üksnes sarnaste võistlustingimuste korral.
1.7. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist ei kohaldata täielikult Külgvankrite klassi sõitjate ja C-klass (Hobby) klassi nende sõitjate suhtes, kelle mootorratas on selline nagu see oli ostes kaubandusvõrgust (siiski on lubatud asendada "after market" toodetega: voolundid, millesse on süvistatud tulede paigaldamiseks kohad, tuled, siduri ja piduriheeblid, juhtrauad koos kinnitustega, jalarauad ja summuti; eemaldatud võivad olla suunatuled ja reg.nr. alus).
1.8. Kõrgemast võistlusklassist viiakse järgmiseks hooajaks mootori kubatuurile vastavasse madalamasse masinaklassi üle sõitja, kelle keskmine ringiaeg vähemalt pooltel võistlustel on jäänud alla 107% võistlussõidu esimesena lõpetanud võistleja keskmise ringiaja.
1.9. RK’l on õigus vajadusel võistlejaid kõrgemasse või madalamasse võistlusklassi üle viia ka muudel alustel (nt. võistleja märgatav tasemevahe), kui see võib olla ohuks sõitjale endale või teistele võistlejatele.STARDINUMBRID
5.1. Stardinumbrid registreerib EMF RK vabade numbrite hulgast järgmiselt:Superbike 1-50
Superstock 600 51-99
Külgvankrid vabal valikul
Rookie 1000 100-150
Rookie 600 151-200
C-klass (Hobby) 201-999
5.2. Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/ või saata vabas vormis avaldus (soovitud number koos andmetega võistleja ja võistlusmootorratta kohta) e-postiga aadressil number@motoringrada.ee. Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus. . Võistlusnumbrid registreeritakse avalduste laekumise järjekorras ja kooskõlas punktiga 5.1.
5.3. Võistleja on kohustatud jätma oma võistlusmootorrattal, võistlusnumbri aluspõhjal ja selle vahetus läheduses ruumi maksimaalselt kolme märgise jaoks, sh tehnilise komisjoni kleebised, võistluste korraldaja sponsori kleebis ja/või EMF sponsori kleebis/ed. Kleebised paigaldab tehniline komisjon. (Vaata LISA 1)
5.4. Ilma kohustuslike kleebisteta võistlusmootorratast rajale ei lubata
Superstock 600 - Tehnilised tingimused 2013
- Võistlusnumbri värvid
4.1. Superstock 600 võistlusnumbri värvideks on sinised numbrid (RAL süsteemis 5005; RGB süsteemis 000, 046, 122) või mustad numbrid(RAL süsteemis 9005; RGB süsteemis 003, 005, 010) valged taustal (RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 250, 255, 255) või
Rookie 600 Tehnilised tingimused
Rookie 600 klassile kehtivad Superstock 600 klassi tehnilised tingimused v.a. punkt
- Võistlusnumbri värvid
4.1. Rookie 600 võistlusnumbri värvideks on kollased numbrid(RAL süsteemis 1026; RGB süsteemis 255,255,0) või valged numbrid(RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 255,255,255) punasel taustal (RAL süsteemis 3026; RGB süsteemis 254, 0,0)
Re: Eesti motoringrada
EMF ringrajakomisjon tahab tänada kõiki ringraja võistlejaid, kes on käesolevaks hetkeks esitanud stardinumbri taotluse. Kes on 2013 aastaks taotlenud stardinumbri ja saanud e-mailiga kinnituse, täname Teid ning toonitame, et Teil pole vaja taotlusvormi uuesti esitada.
Siinkohal soovime kõikidele , stardinumbri taotlust veel mitte täitnud sõitjatele, meelde tuletada, tulenevalt Motoringraja võistluste üldjuhendi järgi on võistlussrajas osalemiseks vajalik taotleda stardinumber.
Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/
Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus.
NB! EMF sekretariaat, ei väljasta ilma ringrajakomisjoni stardinumbri kinnituseta võistlejale ringrajasõiduks vajalikku võistleja litsentsi.
http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... ment-2013/ (kliki lingil)
EMF ringrajakomisjon
Re: Eesti motoringrada
Ei taha tulla see kinnitus e-mail kuidagi, olen kahel korral üritanud taodelda võistlusnumbrit aga vastust pole
-
- Postitusi: 82
- Liitunud: 08 Sept 2008, 16:49
- Tsikkel: Kawasaki zx10r
- Asukoht: Tallinn, Viimsi
Re: Eesti motoringrada
Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?
Re: Eesti motoringrada
janar68 kirjutas:Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?
Tere!
Keerulist pole siin midagi! Tuleb silmad avada ja lugeda- lugeda
C-Klass(Hobby) ütleb üsna ühemõtteliselt, millega tegu. Litsentsitaotlusel on ka kirjas MX Hobby/RR C-klass-silmad lahti ja käes ta ongi! (vihje: Litsentsid: ülevalt kuues) http://www.motoringrada.ee/wp-content/u ... IDETAV.pdf
Litsentsiga koos on kohustuslik kindlustus, seega koosneb tasu litsentsist ja valitud kindlustuse summast.
Tavapäraselt on võimalik võistelda ka ühekordse litsentsiga ja selle saab osta võistlustel sekretariaadist. Hooajalist saab taotleda ainult EMF kontorist tä'ites eeltäidetava vormi ning saates selle info@msport.ee
-
- Postitusi: 82
- Liitunud: 08 Sept 2008, 16:49
- Tsikkel: Kawasaki zx10r
- Asukoht: Tallinn, Viimsi
Re: Eesti motoringrada
kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?
Re: Eesti motoringrada
janar68 kirjutas:kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?
C-klassis(Hobby) ei ole klubi kohustuslik, vastupidiselt teistele klassidele.
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Eesti motoringrada
Avastasin paar asja C-klassi teh. tingimustes, mis küsimusi tekitasid:
Mu ratas on aastast 1997 ja mul pole õrna aimugi kas ta mootor seiskub küllili kukkudes või ei. Nagu tingimustest arusaan siis süsteemi muutuseid ma teha ei tohi aga nõutud ju on, et lülituks kukkudes automaatselt välja...
Kleepsu tegija on võistlusnumbrite numbrite suurusega jäänud veidi alla 25mm nõuet (muus osas täidavad norme). Kas pean hakkama viimasel hetkel uusi otsima või lähtutakse sellest, et on lihtsalt ilusti näha ja muus osas nõuetele vastavad või käiakse mõõdulindiga norimas?
Kiivril on kiirkinnitus
Tuleb ilmselt kiiremas korras asendus kiiver otsida?
Re: Eesti motoringrada
Kui masinal puudub küllili kukkumise andur, siis oleks mõistlik mõne uuema masina pealt see elektriskeemi sisse areta. See, et sa seda muuta ei tohi on minu arus suva arvestades seda, küllili pikalt käies on oht mootori kahjustustele.
Kleepsu suuruse osas vast keegi norima ei hakka, kui nad on selgelt loetavad on. Peaasi, et õige pisikesed ei ole. Oluline peaks olema tegelikult see, et Su masin on võistlussituatsioonis tuvastatav.
C-klassis ei ole topelt D nõutud, võib olla ka kiirkinnitus.
2.1. Kinnine motokiiver, kas topelt „D“ või kiirkinnitusega.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Eesti motoringrada
Välja suretanisega on asi lihtne-kui karpapill sureb ise ära,kui pritsega siis on kaldeandur juba skeemis sees.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Eesti motoringrada
Tänud hea info eest!
Algselt oli C-klassi teh. tingimustes sees, et topelt D või kiirkinnitus. Praegu motoringrada.ee lehel olevas on öeldud et:
2.1. Kinnine ja topelt „D“ kinnitusrihmaga varustatud motokiiver.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Eesti motoringrada
Kui mõnel piltnikul esimesest etapist pilte on, palun jagage
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 19 Veebr 2013, 11:10
- Tsikkel: Honda
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 19 Veebr 2013, 11:10
- Tsikkel: Honda
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Eesti motoringrada
Kaiks kirjutas:Kuskilt ei tule pilte C-klassi sõitjatest
Vabandust. Ma unustasin siia lingi lisada:
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Eesti motoringrada
hilinemisega
Re: Eesti motoringrada
Bridgestone EMV IV etapp ringrajasõidus
Käisin tegin ka mõned klõpsud.
Mõni pilt siia kuni leian aega ülejäänutega tegeleda...
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
- Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Eesti motoringrada
Tegime väikse filmi Nastja ja Sami tegemistest viimasel etapil, enjoy:
[youtube][/youtube]
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Eesti motoringrada
Kas septembri algul viimasel EMV etapil C klass ka sõidab? Mingi jutt jäi kõrvu treeningpäeval, et C klass enam siis ei võistle - külamoorid pläkutasid
Re: Eesti motoringrada
Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Eesti motoringrada
susla kirjutas:Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.
Mulle tundus ka kummaline, aga tänud kinnituse eest!
Re: Eesti motoringrada
Minu poolt on nüüd kõik pildid üleval...
SIDECARS
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 1176b07bed
ROOKIE 1000
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 9da454f42a
SUPERSTOCK 600/ROOKIE 600
https://www.facebook.com/media/set/?set ... f85630de07
SUPERBIKE
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 786442a8b0
BIKER24 C-class
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 4d227fa16d
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
- Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
Re: Eesti motoringrada
Laupäeval on Pärnus Eesti meistrivõistluste esimene etapp,kuid kusagilt ei leia ajakava. Auto24ring kodulehel ka vastav info puudub.Äkki keegi teab????
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
- Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.