Full Throttle Drag 2005

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Madone, aga tareerimised, taatlemised? No see regulaarne jama, et su tehnika üldse ametlikuks ajavõtmiseks kõlbulik on. Ma kujutan ette, et eriti, kui selle seadmega rahvusvahelisi numbreid mõõta, siis ilma mingi taatlemiselaadse toiminguta kellegi rahvusvaheliselt akrediteeritud tegija poolt on seade sama pädev nagu stopper külakooli võimlemisõpetaja näpus :D . Ja buss ja töö, et kuskil üles saada, aega mõõta, maha võtta, koju sõita, hooldada. jne..

Ei oska küll konkreetselt selle puu kasutamise kulusid hinnata, aga olen tüdimuseni näinud seda, kuidas inimesed ei tunne tegelikku kulisside tagust e kulude tekkemehhanismi. Usu nüüd, ka sellel tegevusel on see 50K ajavõtusüsteem vaat et üks väiksematest kuludest. Ma tõesti ei tea kas see puufirma on as/oü või hoopis mtü või võibolla isegi fie, aga küllap selgi igal juhul oma püsikulud, halduskulud, jne, jne, jne, jne
Suzuki GSX 750 Inazuma

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”