Full Throttle Drag 2005
Madone, aga tareerimised, taatlemised? No see regulaarne jama, et su tehnika üldse ametlikuks ajavõtmiseks kõlbulik on. Ma kujutan ette, et eriti, kui selle seadmega rahvusvahelisi numbreid mõõta, siis ilma mingi taatlemiselaadse toiminguta kellegi rahvusvaheliselt akrediteeritud tegija poolt on seade sama pädev nagu stopper külakooli võimlemisõpetaja näpus
. Ja buss ja töö, et kuskil üles saada, aega mõõta, maha võtta, koju sõita, hooldada. jne..
Ei oska küll konkreetselt selle puu kasutamise kulusid hinnata, aga olen tüdimuseni näinud seda, kuidas inimesed ei tunne tegelikku kulisside tagust e kulude tekkemehhanismi. Usu nüüd, ka sellel tegevusel on see 50K ajavõtusüsteem vaat et üks väiksematest kuludest. Ma tõesti ei tea kas see puufirma on as/oü või hoopis mtü või võibolla isegi fie, aga küllap selgi igal juhul oma püsikulud, halduskulud, jne, jne, jne, jne

Ei oska küll konkreetselt selle puu kasutamise kulusid hinnata, aga olen tüdimuseni näinud seda, kuidas inimesed ei tunne tegelikku kulisside tagust e kulude tekkemehhanismi. Usu nüüd, ka sellel tegevusel on see 50K ajavõtusüsteem vaat et üks väiksematest kuludest. Ma tõesti ei tea kas see puufirma on as/oü või hoopis mtü või võibolla isegi fie, aga küllap selgi igal juhul oma püsikulud, halduskulud, jne, jne, jne, jne
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.