Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
Re: Ratas pikalt pikali! Tagajärjed?
N.B Kontrolli kõik vedelikud üle!
Pikali ratta korral peaks mootoriõli jooksma karterituulutuse kaudu õhufiltrisse, sealt edasi juba sisselaskekollektorisse ja on ka võimalus, et mootoriõli satub karterist silindritesse. Kumbki varjant rattale hea ei ole, sest ratast käivitades ei suuda kolvid õli kokku suruda ja tulemuseks kas kõver keps või rikutud starteri bendiks. Lahenduseks oleks süüteküünalde demonteerimine ja mootori ringi ajamine, selle tegevuse käigus peaks silindritesse sattunud õli küünla august välja viskama.
Seega ikkagi, kontrolli kõik vedelikud üle, sest pikali ratta korral satuvad need kohtadesse, kuhu nad sattuda ei tohiks.
Edit: Neeme jõudis ette
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.