Tsikkel Saksamaalt - mida vaja
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV, guzzi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Tsikkel Saksamaalt - mida vaja
Sügisel ise tõin just nii. Transiitnumber, kollane, kehtis 5p, see oli koos kindlustusega 68 eur, aga sain erinevatest putkadest, mis ei tähenda et kuskil ei võiks ühest saada. Kusjuures poliisil on peal vaid ratta mark, kerekoodi ka pole, anti vist enne numbrit. Meie ARK jaoks vajaliku kohta küsi sealt info tel-lt järgi. Eelnevalt juba kõik öeldud tegelikult. Kui õieti meeles, siis ülevaatuse ülekandmiseks piisas kui vanas passis oli märge. Aga vajalikuks osutus mingi tehniliste andmete leht, kuna see oli kaasas, siis ei hakanud pikemalt uurima, tundus natuke üllatav nõue. Saksas oli üksjagu käimist sisse-välja, kõigest täpselt aru ei saanud, miks nii keeruline. Müüja oli pedantne vana, see muudkui ajas asja.
Praamisõidu maksumus oleneb väga palju valitavast ööbimise variandist. Sassnitz-Klaipeda liin pandi sügisel kinni, eeliseks oli tal mõistlik saabumise aeg, et jõudis veel varaööseks koju.
Ja veel, tasub uurida kas su planeeritud päeval peab eelnevalt aja kinni panema kohalikus büroos. Berliini puhul oli veebis tehtav. Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.