Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kindlasti oled antud ratast näinud. Minumeelest üsna ideaali lähedane bandit http://www.customfightersmagazine.com/w ... ter_03.JPG
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Välimus teinekord mind nii väga ei kotigi, kui viimistlus, tehnilised lahendused ja upgrade'id. Võimsus on ka sigatähtis. Sellepärast fännan mina hoopis sellist lahendust: http://i825.photobucket.com/albums/zz17 ... 50b96f.jpg
Iseasi, palju seal banditist tegelikult alles. Peale paagi ja perse ülejäänu eriti ei meenuta enam.
Omaniku kommentaar oli, et on mässanud sellega jupikaupa 11 aastat ja pole veel päris rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
njaa, see on kui pole raha mujale panna. Oleks endal võimalusi siis oleks mitu ratast, üks sõitmiseks ja üks ehitamiseks.
ise oleksin üsna rahul kui saaks pika kiige ja turbo peale, ei midagi erilist, lihtsalt ''üle harju keskmise'' unistada ju võib
Kindlasti oled antud ratast näinud. Minumeelest üsna ideaali lähedane bandit http://www.customfightersmagazine.com/w ... ter_03.JPG
njah, peaaegu kõik peale värvi
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nojah, turbo puhul peab paari tuhandega kindlasti arvestama. Orig mootoril madaldatud CR-i ja järgiaidatud siduriga peaks 200 kandis jõudusid veel töötama. Üle 250 tahab kindlasti juba suuremat raha mootorisse saada. Bandit on muidu boostimiseks sellelt kohalt hea, et tal pehmema poolsed nukad on, ei hakka rõhku saades liiga tapjalikult ehmatama.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
üle 200 jõu pole väga midagi teha ilma gondlita, no praktilises mõttes. Paar tuhat on jah miinimum, seda hetkel üle just ei ole.
Kui sulle pühendumus detailidesse ja viimistluskvaliteet meeldib, siis loe seda http://www.customfighters.com/forums/sh ... hp?t=15799
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
- Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
aga palju taga amordi kondid lühemaks tegid ja palju see saba tõstis kui saladus pole?
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
suht silma järgi, vist oli 1cm. Saba kõrgust enne ega pärast ei mõõtnud, aga keskhargile tõmmates oli tagaratas vastu maad igatahes. Harki kasutan ainult keti õlitamiseks, muidu all ei ole. Õlitamise ajaks tuleb lauajupp alla panna, siis saab ratast ringi ka ajada
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
sealt jah, oli mingi saksa toode, ilma igasuguste aukude ja kinnitusteta. Mingid tugevdatud kohad olid seespool kuhu augud puurisin
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
MarekM kirjutas:upitan teemat, kas bellypan'i tellisid ebayst?
Selliseid bellypane saad ka otse siit: http://ricambiweiss.almalki.de/index.ph ... 3dcc857525
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
- Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sealt saab küll bellypane aga kinnitused pead ise välja aretama , kuna neid ei ole kaasas
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
kurat ma maksin ebays 2x rohkem selle eest kui sellel lehel
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Saatsin jõuluvanale kirja ära
http://www.proboost.fi/EN/bk_GSXR1100_B.html
kui seda ei saa, siis ma teda enam ei usu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
kahjuks mite, paks mölakas tõi jälle sokke
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sel talvel midagi rattaga ei teinud, raha kulus suuremas osas neljarattalise peale. Kevade poole paar pisiasja siiski muutus, ega samasuguse rattaga ei saa hooaega alustada.
Paigaldasin lõpuks E tähega numbritule, pilti ei hakka panema ja tööd kirjeldama. Asi on ise 4 eurone led automaailmast.
Täna aga tegelesin uute aasiast saabubud heeblitega. Kuna MK1 banditile ei tooda keegi mõistliku raha eest 'shorty'sid siis tuli kolada foorumites ja otsida alternatiive. Väljamaal on mõned tegelased selle pärast terved peasilindrid välja vahetanud et edevamaid heebleid saaks kasutada, tundub suht mõtetu, kui just ei panda mingeid ISR tüüpi radiaalseid/hirmkalleid/racing silindreid. Seega odavam variant on osta MK2 BANDITI heeblid (samad mis sv1000 ja hayabusa) ja need vähe ümber töödelda. Sellele mudelile on neid ebays valida igas pikkuses ja värvikombinatsioonis. Piduri pool istub ilusti üks-ühele, ainult polt lahti ja kinni. Siduri poolega on umbes tunnike mässamist
uus - vana
ühesõnaga uue tüübi oma on paksem kinnituskohast, töö tegin ära tavalise viili ja rauasaega, tundus täpsem kui relakas
valmis tükk ja üleliigne materjal
kõike ei maksa sama õhukeseks lõigata, sest heebli enda liigendi koht on vähe laiem, seda pole vaja torkida
ma tean jah et siin teemas pole ilus postitada led suunatulede paigaldust ja muu bolt-on mudru paigaldamist, a ma vahemalt modifitseerisin tükki enne
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tänks. Ma olen kaua otsinud enda õlikeetjale uusi linke. Nüüd oskan tänu su piltidele toimetada.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kuidas nende lühikestega sõita on? Plaanin enda Hornetile ka uusi custom heebleid aga ei suuda otsustada kas lühem või pikem variant.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
täitsa ok, vb isegi mugavam kui pikkadega. Siduri heebel on nüüd ka reguleeritav
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
SIDUR!
Niisiis, saabusin just moto-survival kursuselt ja suutsin seal oma siduri ära kulutada. Kohalt võttes ja kiirendades ei saanud midagi aru, aga poolel teel haapsalust tallinnasse, olles möödasõidul avastasin 5nda käiguga umbes 4000rpm juures tuntava libisemise. Saatsin juba hinna ja ajapäringud paari kohalikku motopoodi uute hõõrdeketaste kohta (motovaruosa ja skymoto). Metallkettaid ise ei kahtlusta kuna sidur ei saanud kordagi väga pikalt piina vaid korduvalt ja kaks päeva. Uut heebli samuti ei kahtlusta kuna seda olen kasutanud juba 300-400km ja probleemideta. Sidur ise haagib sama koha pealt ja ei haki. Lahti ei ole veel võtnud ja ei saa seda teha ka enne neljapäeva. Kui lahti kisun siis puhastan ka igaks juhuks ära ka töösilindri. Laupäeval tahaks juba pärnusse hooaja avamisele tulla ja sellise kahtlase siduriga eriti ei julge (tulek l-virumaalt) paraadi jätaks kindlasti ära. Seega kui kellelgi on soovitusi kust veel 4-5 päeva jooksul kettaid saada, siis võib julgelt pakkuda. Või midagi muud TARKA öelda
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vöta sidur lahti, pese kettad puhtaks ja karesta (mina kasutasin "karukeelt"). Ehk leiad kusagilt pisut tugevamad vedrud ( oma VTX-le panin GSX-r klapivedrud). Vedrude tugevust möötsin tavalise "kalakaaluga". Möödad vajaliku vedrupikkuse, tömbad ta kaaluga vajaliku pikkuseni ja loed kaalu näidu. Ja siis proovid leida pisut tugevama. Kui teisi vedrusi ei leia, vöid proovida seibe originaalvedrude alla. Kunagi oli Trammil ( küsi biker24-st) ka madalamaid vedrutaldrikuid. Ma oma siduri sain löpuks pidama ( mul oli küll pöhjuseks suurenenud pöördemoment, mitte kulunud sidur).
P.s. Vabandan osade täpitähtede puudumise pärast, klaver vigane.
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sai ka laivis su ratas nähtud ja üle kuulatud. Väga bueno pill. Selle nädalavahetuse survivalistidest üks vingemaid pille mu meelest (Y) Sidurist muidugi kahju.. Kas on teada, et sidur vahetatud või on 96ndast aastast sama kompott peal olnud? Viimasel juhul muidugi ei imesta, et kahepäevase libistamisega kettad sussid püsti viskasid. Millalgi pidi see ju juhtuma.
Kogemata tegin su rattast pilti ka ja ega mul endal sellega targemat teha pole, kui siia teemasse panna
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vöta sidur lahti, pese kettad puhtaks ja karesta (mina kasutasin "karukeelt"). Ehk leiad kusagilt pisut tugevamad vedrud ( oma VTX-le panin GSX-r klapivedrud). Vedrude tugevust möötsin tavalise "kalakaaluga". Möödad vajaliku vedrupikkuse, tömbad ta kaaluga vajaliku pikkuseni ja loed kaalu näidu. Ja siis proovid leida pisut tugevama. Kui teisi vedrusi ei leia, vöid proovida seibe originaalvedrude alla. Kunagi oli Trammil ( küsi biker24-st) ka madalamaid vedrutaldrikuid. Ma oma siduri sain löpuks pidama
et sinu arvates ei peaks kohe uusi kettaid muretsema? Pigem oleks see ajutine abinõu, minu arvates. Pealegi pole sellel rattal keerdvedrusid seal vaid ''diaphragm spring''. Alustan esialgu heeblist, peasilindrist ja töösilindrist. Võimalik et vabakäik on kadunud. Kui juba alt vaja lahti kiskuda siis panen ka uued kettad
Kas on teada, et sidur vahetatud või on 96ndast aastast sama kompott peal olnud?
pole aimugi ausaltöeldes.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
nii, täna jõudsid uued friktsioonkettad minuni ( aitäh DR. Neeme!) Lasin pool päeva neil õlis liguneda ja lappasin sisse. Üllatavalt lihtne töö. Enne vahetasin sidurivedeliku ära ja katsetasin ka vana heeblit, heebli viga igatahes polnud. Õli ei viitsinud välja lasta, lasin ratta pikali. Toimib
korv on suht kobe, väga õrnad lained ainult sisse kulutanud, hambuline polnud
Kettad ise tundusid täitsa tavalised silma järgi, midagi puudu ei olnud. Metallkettad olid kergelt sinakad, aga sirged. Vedrud mõõtsin ära, normi piires veel.
Imelik oli aga, et uued kettad olid õhemad kui vanad (0,2 - 0,1 mm) Mõlemad samuti normi piires. Arvatavasti on vanad kettad oma pidamisomadused kaotanud.
Proovisõit oli positiivne. Nädalavahetusel saab poker-runil pikemalt katsetada
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tere küsimus mis pirnid esitules,kust osta saab ja kui kallis ning kuidas valgustab pimedas.Tänud.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
esitules on H4 pirn, saab osta igalt poolt, maksab alates kahest eurost. pimedas sõitnud pole
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Vabandust mõtlesin tegelikult kust sellist esituld saaks huvi enda SV-l ka laternat vahetada
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ilma kinnitusteta https://www.louis.de/_40b7a2192c216b75a ... r=10034049
Koos kinnitustega https://www.louis.de/_40b7a2192c216b75a ... r=10033970
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
sama asi, mul on see http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-MT-03- ... 3f362837a6
E-tähised peal ja kõik jutud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ja kui oled raha peale vähem vihane, võid ka siit võtta: http://www.ebay.com/itm/290849218878?ss ... 1423.l2649
Tellisin endale selle.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.