BMW k1200r hea või halb
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Apr 2014, 10:24
- Tsikkel: z1000 -09
- Kontakt:
BMW k1200r hea või halb
Väga infot ei leia nende kohta, aga oskab keegi arvamust avaldada ja infot jagada?
Re: BMW k1200r hea või halb
Hea - !
Oma pisikeste viperustega, mis selle põlvkonna R4 - ga kaasa käib
- Nukakett - kui paigaldatud uuemat tüüpi ketipinguti ja ketipiiraja (mõlemad tehase poolt tasuta) - siis sellega probleemi ei tohiks tulla, muidu võimalus külmkäivitusel keti üle viskamiseks (kaks hammast - kole hääl, rohkem - .....), Sidur - kole hääl / ebaselge toimimine - paigaldatakse uuendatud (K1300) siduri pakk
- Probleemid samad, mis sama ajastu bokseritega - ABS (vanem tüüp), Tagaratta flans, ESA-ga rataste vedru eelpinge / amordi reg. mootorid, Bensiinipumba elektroonika.
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 11 Sept 2007, 17:36
- Tsikkel: R1200GS Adv, R18
- Asukoht: Harjumaa - Tuulna
Re: BMW k1200r hea või halb
...hea ratas, eelmisel aastal sai kevadel ostetud 2007a vist 25T/km ja lambist kohe Tallinn-Varna-Tallinn trip tehtud, mul oli ilma ESA'ta ja ketipinguti sai kohe UM's tasuta tehtud. Väikeste lisadega lihtne muuta ka reisi kannatavaks rattaks. Orig. sumps tal vist küll kivist (raskuse poolest) aga aftermarketeid palju, annab ühtlasema mineku ja võitu kuni 5kg.
Re: BMW k1200r hea või halb
freelander kirjutas:Väga infot ei leia nende kohta, aga oskab keegi arvamust avaldada ja infot jagada?
mis aasta rattast jutt käib ?
Re: BMW k1200r hea või halb
K1300R 2010, kohta võin oma senisest 26 000km kogemusest öelda, et väga hea ratas, teeb asfaldil peaaegu kõike. Mugav, nii üksi, kui kaksi ja samas piisavalt kiire, just sirgel, kurvides kallamiseks pisut pikk ja raske. Ilmselt, mida uuema ja paremas teh. korras ratta võtad seda vähem peab muretsema remontimise pärast. Siiamaani olen piirdunud õlide filtrite vahetusega ja kütus paaki. Kardaan, väga mõnus, ei mingit keti õlitamist, pingutamist ja õlilögast ratta puhastamist. BMW puhul on maasikaks lisad, mis rattale juurde saab. Võta kindlasti ratas, kus need peal. Ma ei tea, kas 1200 peale neid pakuti, aga BMW shift assist võiks olla( kes kasutanud on, see teab miks hea), käepidemete soojendused, elektriline tagaamort võiks olla, veojõukontroll, toimib väga hästi ( saab ka välja lülitada), rehvirõhu kontroll, pardakompuuter.
Peamine miinus minu silmis on selle ratta puhul ikkagi tema kaal, võiks olla 30kg kergem
Kawasaki KFX 700 -> Suzuki KingQuad 750axi
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Apr 2014, 10:24
- Tsikkel: z1000 -09
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.