Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Läheb jäigemaks küll, kui porikas küljes.
Poldid keerasid ikka kinni nii ülemistel kui alumistel prillidel?
Nii vedel esihark olla ei tohi, et keerad ja jääbki viltu. Aga nii vedel, et külje suunas läbi väändub, on ta küll. Peale vastava jõu lõppemist muidugi taastab oma esialgse kuju.
Vanasti, kui garaaži sõitsin, oli sel raske metallist liuguks, millel alati pilu vahel oli. Kuna ei viitsinud ratta seljast maha tulla, sõitsin alati esiratta sinna pilusse ja siis keerasin lenksu. See vetrumine andis sellise efekti, et pidid ainult lenksu lõppu keerama ja kui siis "vedru" akumuleerunud jõud ületas uksa vastupanu, kiirendas tagasi painduv esihark ust ühtlaselt nii, et see paiskus alati pärani. Järgmise rattaga (Gpz) näiteks see enam eriti ei õnnestunud just seetõttu, et tal on esihark jäik.
Vana Jawa ongi sihuke meremehe ratas, tal raam (ühetoru raam ju) sama vedel ning vedrustus pehme. Üks trikk oli sõidu ajal teha lenksuga väike järsk jõnks, siis kuuled, mida "seljakott" asjast arvab. Teisalt ei lähe sihuke vedel kahvel iial slapperisse ja mõnel erilisel juhul (katkine kanalisatsioonikaevu kaas) võib see isegi su tagumendi päästa.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”