GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Karpad said korda, puhtad ja reguleeritud. Reguleerimise all pean, siis silmas ujukite kõrgust, bench sync-i ja tühikäigu segu. Reguleerides tuginesin manualis antud piiridele ja tundub, et töötab ilusti. Küll aga otsustasin ära vahetada küünlajuhtmed, sest neid on ajapikku järjest lühemaks saetud ja kolmas juhe ulatus juba vaevu vaevu ning oli suht pingul. Mõeldud tehtud. Motohoovist 2m BERU juhet (alla 7 euri maksis) ja asusin vahetama. Kahest klambrist suutsin ühe täiesti ära lõhkuda ja teisel läks üks kinnituskõrv katki. Vahetus ise on lapsemäng aga plastikust klambrid on aja pikku nii pudedaks muutund, et lagunesid käes ära lihtsalt. Mõtlesin, et milles küsimus, tellin uued. Küsisin Motohoovist kus tuli väga kiirelt vastus, et ei saa tellida, sest originaalis varuosakataloog ei anna sellist osa eraldi välja ja nii lihtne ongi. Depoost ootan siiani vastust aga vaevalt ka neil seda kohapeal oleks leidund. Läksin lihtsama vastupanu teed ja tellisin http://www.ebay.de/itm/Zundspule-Ersatz ... 2ec18049c3 10 euri koos transaga, teisipäeval pandi teele ja täna kohal. Õhtul panen külge.
Ahh jaa süütepoolidel mõõtsin ka takistused ära. Manual näeb ette 30-40K ohmi. Üks oli 38 ja teine 37, nii et ka need on korras. Mõõtmised tegin enne karpade lahti kakkumist, et olla kindel selles et viga ikka on karpades.
Kogu selle pusimise ja jebimise peale on hakkand peas üks plaan kerkima. Peaks endale ühe ratta juurde ostma, vähe uuema pritsega isendi, millega igapäevaselt sõita saab. Las see õlipõleti jääbki nokitsemise rattaks, mille seltsis vaba aega veeta või kui vaja naise eest peitu minna garaasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.