Sidur libiseb. Remondi alternatiivid? → Re: Sidur libiseb. Alternatiivid?
Re: Sidur libiseb. Alternatiivid?
stev666 kirjutas:mis siis viga võib olla kui peale ketaste, vaheplaatide ja vedrude vahetust sidur ei lahuta, eriti külmalt. Kui kõik sees ja sidur lahutatud starterit anda siis veab ratta ära koha pealt. Rattaks 1800vtx
Algatuseks tuleb korralikult ära õhutada! Intruderil lasime õhku välja 4 kohast ja see on uskumatu kus nurkade taga õhk kinni seisab.
timoriik kirjutas:Siduriajam on sellel pillil trossiga. Kui tross liigub vabalt saab selle välistada.
Millisel pillil on trossiga?
StreetMoto kirjutas:Kui rääkida Suzukist ja VS/VL seeriast, siis 1400 ja 1500 on mõlemad sellised, kus siduri libisemisel ja seejärel siduri kontrollimisel (ketaste, vedrude ja vaheplaatide paksuse mõõtmine) ei ole meil teeninduses ilmnenud ühtki kõrvalekallet remondimanualist. Oleme teinud neid 1400 ja 1500 ning ka mõned 800 mootori sidureid suurusjärgus 20tk ja kõik on jäänud kaugele igasugu "service limit" piirist. Mõõtmisel on olnud sidurikettad paksuse mõttes nagu uued. Alati on aidanud friktsioonketaste ja vedrude vahetus. Vaheplaate oleme vahetanud ainult siis kui on olnud juba siniseks lastud. Kõikidel kordadel on libisemise probleem kadunud. On jäänud veel üks 1500 mootoriga ratas, millel peale ketaste ja ka sidurikorvi (vana oli hambuliseks kulunud) vahetust on jäänud siduri rapsaka haakimise sündroom (kohalt minnes haagib järsult, mitte sujuvalt) - sellele loodame saada ka mingil hetkel lahenduse, siis jälle targemad, mida edaspidi soovitada võiks ja mis aitab.
Vaevas ennastki see rapsaka sündroom, et üritad sidurit kergelt venitada aga ikka haakub järsult (kehtis enamjaolt 1 käiguga startides). Rutskast töösilindrini, kõik viimseni lahti ja puhastada kaasaarvatud toru läbipuhumine siis põhjalik õhutus ja saime sellest probleemist jagu. Arvestades hetke ilma ei ole rohkem proovinud kui 30 km seljataga. Igatahes esimesel võimalusel teen vähemalt 10 kohalt starti aeglaselt ja kiirelt veendumaks, et see ikka kadus ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.