Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
Re: Kolm ratast ja auto
Macintosh kirjutas:Kuidas kolm tsiklit (2 x Midland BT Next2 ja 1 x Interphone F3) ning autos sõitev autojuht omavahel suhtema saada?
BT Nextid suudavad omavahel suhelda, idee järgi peaks BT Next suutma ühenduda ka teiste seadmetega kasutades funktsiooni Talk2All Universal Intercom, seega võiks justkui saada ka Interphone ühendatud (väga nendesse Universal Intercom funktsioonidesse usku pole ja Interphone ise väidab et F3 tegevusulatus on vaid 150m). Aga kuidas autoga suhelda?
Ainuke variant mis ma olen suutnud välja mõelda on PMR jaamad aga see pole teab mis seksikas ega mugav lahendus.
Kas kellelgi on veel ideid?
Kui sa selle kompoti omavahel suhtlema saad, siis kes sul keelab veel üht BT sideseadet autosse panna? Ei pea olema kipsikruviga otse juhi küljes, on teisigi võimalusi. Soovitaks kasutada Cardot, millel on sellised asjad olemas aga see ei tule ilmselt kõne alla?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Kolm ratast ja auto
isandpauk kirjutas:Kui sa selle kompoti omavahel suhtlema saad, siis kes sul keelab veel üht BT sideseadet autosse panna? Ei pea olema kipsikruviga otse juhi küljes, on teisigi võimalusi. Soovitaks kasutada Cardot, millel on sellised asjad olemas aga see ei tule ilmselt kõne alla?
Cardo on selles osas kahtlemata parim - gruppide ühendamisel annab kõikidele teistele silmad pika puuga ette. Aga sama on tal ka hinnaga, annab kõikidele silmad ette.
Vahetamine läheks liiga kulukaks, sest see tähendaks minimaalselt 4 komplekti.
Mul peaks kusagil olema Midlandile sobiv kõrvaklappide "raam" kuhu BT Next otse külge käib.
Samas, võib-olla mõtlen ma üle - äkki piisab kui juhtrattal ja autol on PMR ja rattad omavahel suhtlevad BT sidega.
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
villy kirjutas:simp kirjutas:ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10Tere!
Kui sa pead silmas seda, et korra Phone nupule vajutada ja seepeale ütleb, "Speak now!" ? See mul toimib aga suht tihti eksib kõnetuvastus vs nimed telefoniraamatus (Androidi/minu häälduse mure) Kindlam variant on tarkvara abiga need 3 põhilist numbrit Speeddialisse salvestada ja siis sõidu pealt kaks klikki telefoni nupul ja jog dialiga valida kas: redial last või üks 3st salvestatust. Mul samuti SMH-10
Pmst seda jah.
'Kõnele' on tehtud just eesti keelse kõne tuvastamiseks, niiet eksimusi on vähem.
Niipalju kui ma siiamaani testinud olen siis tuvastab üpris hästi.
Praegult üritangi välja nuputada kuidas androidi häälvalimisse(siis kui Speak now ütleb) speech-to-text mootoriks 'kõnele't saada.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
simp kirjutas:Praegult üritangi välja nuputada kuidas androidi häälvalimisse(siis kui Speak now ütleb) speech-to-text mootoriks 'kõnele't saada.
Endal ei ole aega tegeleda aga anna teada kui midagi selgub. Siis oleks sellest funktsioonist SENA-ga kasu ka. Speak Now variant on ikka suht lamp tulemustega Või peaks kontaktid ingliskeelseteks ümber nimetama ja siis selle hääldusega valima?
Või saaks kuidagi telefonis populaarsemad kontaktid üle salvestada konkreetse häälkäsklusega.... Või siis lugema eesti nimesid ingliskeelse hääldusega... Variante on
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Kolm ratast ja auto
Macintosh kirjutas:isandpauk kirjutas:Kui sa selle kompoti omavahel suhtlema saad, siis kes sul keelab veel üht BT sideseadet autosse panna? Ei pea olema kipsikruviga otse juhi küljes, on teisigi võimalusi. Soovitaks kasutada Cardot, millel on sellised asjad olemas aga see ei tule ilmselt kõne alla?
Cardo on selles osas kahtlemata parim - gruppide ühendamisel annab kõikidele teistele silmad pika puuga ette. Aga sama on tal ka hinnaga, annab kõikidele silmad ette.
Vahetamine läheks liiga kulukaks, sest see tähendaks minimaalselt 4 komplekti.
Mul peaks kusagil olema Midlandile sobiv kõrvaklappide "raam" kuhu BT Next otse külge käib.
Samas, võib-olla mõtlen ma üle - äkki piisab kui juhtrattal ja autol on PMR ja rattad omavahel suhtlevad BT sidega.
Eelnevatest postidest jäi mulje, et sul on üks sena seade ka.
Kui ma manualist(lk 36) õigesti aru sain siis suudab sena telefonist tuleva kõne ka teiste BT klientidega ühendada.
Kui see nii on siis ühenda ühe ratta ja autojuhi telefonid kuidagi(mingi sinihamba äpp/skype/vms?). Akut kulutab küll, aga mõlemal sõidukil on ju laadimisvõimalus koguaeg olemas.
edit: ehk saab isegi tavalist PMR saatjat teistele BT klientidele ühendada?
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Olen nüüd nädala kasutanud Sena SMH5 seadet. Tegin seadme kohta väikse ülevaate enda blogisse. Kui keegi on valiku ees, siis võib-olla leiab midagi olulist, mille järgi seadet valida.
Kuna teisi seadmeid kasutanud ei ole, siis on arvustus üleni subjektiivne. Võrdlusena kasutasin ostueelset uurimist internetist teiste seadmete kohta.
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Raki kirjutas:Olen nüüd nädala kasutanud Sena SMH5 seadet. Tegin seadme kohta väikse ülevaate enda blogisse. Kui keegi on valiku ees, siis võib-olla leiab midagi olulist, mille järgi seadet valida.
Kuna teisi seadmeid kasutanud ei ole, siis on arvustus üleni subjektiivne. Võrdlusena kasutasin ostueelset uurimist internetist teiste seadmete kohta.
Ära kasuta laadimiseks arvuti USB porti(eriti 2.0) ja pikalt laadimise mure on lahendatud.
Usb 2.0 port annab välja 500 mA ja 3.0 900mA max.
Ma küll ei tea palju smh5 maksimaalselt tarbida suudab, aga tavaliselt on port piiriks.
Kui hetkel kasutad 2.0 porti siis soovitan soojalt mõnda muud toiteallikat kasutada, nt telefoni(usb) allikas annab tavaliselt max 1A(1000mA) välja.
Võrdluseks, smh10(Suurem aku) laeb ennast tühjast olekust ca kahe-poole tunniga täis. Kasutusel max 2A(2000mA) toiteallikas.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ei leidnud tervest teemast esimese hooga, seega küsin. Kas keegi on Midland BT Next2 ja Cardo G9 omavahel edukalt ära pairinud?
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Raki kirjutas:Olen nüüd nädala kasutanud Sena SMH5 seadet. Tegin seadme kohta väikse ülevaate enda blogisse. Kui keegi on valiku ees, siis võib-olla leiab midagi olulist, mille järgi seadet valida.
Kuna teisi seadmeid kasutanud ei ole, siis on arvustus üleni subjektiivne. Võrdlusena kasutasin ostueelset uurimist internetist teiste seadmete kohta.
Loen, et seljakotilt tuli koos kõnega tuulemüra. Endal lahenes see probleem, kui seljakoti kiivris sai mikrofoni asukohta muudetud. Ei tohiks mikrofoni ikka tuule kätte jätta. Ja kuuleb kenasti, ilma lisamürata teiselt osapoolelt. Eraldi on kaasas (Vähemalt SENA SMH10-l) lisaklapp sulgemaks sõidusuunas olevat mikrofoniava.
Samuti on viimases Sena SMH10 tarkvarauuenduses mainitud tuulemüra vähendamist. Ei tea mis efekti see reaalselt omab, sest hakkasin kasutama koos uue tarkvaraga.
" Advanced Noise Control™: It is equipped with wind noise suppression and intelligent Noise Gate in the intercom to limit the interference of wind noise and background noise while riding."
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kiidaks omalt poolt Cardo G9 seadmeid, tulime just tagasi Hispaania tripilt kahe rattaga, millest üks 1800 VTX ja teine 1700ne HD ja mõlemad tühjade torudega. Üks Shoei kiivris ja teine Streetfighteri omas, kiirustel kuni 140 ei mingit probleemi, räägid nagu kõrval seisva inimesega, vaatamata sellele, et oma kiivris korralik kohin ja mühin ja lärm, kõne kvaliteet uskumatult fantastiline!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Mul on siin testimiseks-proovimiseks üks Sena SMH-5. Proovin järgi ka ühenduvuse teiste seadmetega (Midland BT Next, Cardo). Eks siis kirjuta tulemustest juba pikemalt.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Soultrain kirjutas:Kiidaks omalt poolt Cardo G9 seadmeid, tulime just tagasi Hispaania tripilt kahe rattaga, millest üks 1800 VTX ja teine 1700ne HD ja mõlemad tühjade torudega. Üks Shoei kiivris ja teine Streetfighteri omas, kiirustel kuni 140 ei mingit probleemi, räägid nagu kõrval seisva inimesega, vaatamata sellele, et oma kiivris korralik kohin ja mühin ja lärm, kõne kvaliteet uskumatult fantastiline!
Kui sul kiivris korralik kohin, mühin ja lärm on, kuidas sa siis inimest nagu kõrvalseisvalt kuuled Kuhu kõik need müratekitavad faktorid kõne ajal kaovad? Kuuled teda ikka läbi kohina mühina ja lärmi. Kas kasutad sõitmisel kõrvatroppe ka?
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: Sidesüsteemidest rattal
Nii uskumatu kui see ka ei ole, oli minu eelarvamus asjast selline enne kui ma selle oma Shoei´sse toppisin, et ma ei kuule sealt anyway mitte sittagi, aga 3000km trip mööda Hispaaniat tekitas mõtte, et ok proovime ära siis. Mu ratas teeb ikka sellist lärmi, et lapsed ehmatavad ja kassid jooksevad teisele poole teed ja Cardo mürafilter on suutnud täiesti ebareaalselt hea töö teha. Kõrv on sul ju praktiliselt vastu klappe, loomulikult kuuled ka kõrvalhelisid, aga need on teisejärgulised ja ei sega absoluutselt helikvaliteeti. Samamoodi kui tuleb telefonikõne sisse, siis 110 sõites inimene küsib, et kas sa oled kodus, kui ma reaalselt istun kuskil maanteel.
Ei kasuta kõrvatroppe ja peale 500-600km pikkasid päevi on õhtul tuulevihinast ja torude lärmist ikkagi pea paks otsas, aga Cardo G9 kõne endiselt selge.
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:Mul on siin testimiseks-proovimiseks üks Sena SMH-5. Proovin järgi ka ühenduvuse teiste seadmetega (Midland BT Next, Cardo). Eks siis kirjuta tulemustest juba pikemalt.
smh-10 ja cardo(täpsustamisega saab isandpauk tegeleda) toimetasid koos kenasti.
Korteri piires puudusid leviprobleemid.
Nii Cardo kui Sena võimaldavad teiste endasugustega ühendamist. St: Cardo jagab laiali oma 'telefoni' ja Sena oskab cardot jagada.
Testisime kahe Cardoga ja toimetas täitsa edukalt.
Ühendamine toimus ilma probleemideta. Senal pidi suurt nuppu all hoidma kuni kõlas 'universal intercom pairing' ja siis pidi Cardo paarituma panema.
Ainus probleem mis välja tuli oli see, et kui Cardoga tahad vestlust alustada siis peab Sena olema default telefoniks sätitud. St: reaalse telefoniga ei saa ise kõnet alustada, ainult vastu võtta.
Võib ka vastupidi sättida(Telefon defauldiks), aga siis ei saa Cardo poole pealt alustada suhtlust Senaga.
Viimast oskab jällegi isandpauk selgitada kui ma millegagi mööda panin.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Enamvähem, Simp. Lisaks veel, niipalju:
- Kuna kasutatakse telefoniühendust, siis Cardo funktsionaalsust sellises olukorras tasub uurida juhendi sektsioonist a'la "Cardo XX kasutamine koos mobiiltelefoniga".
- See vaikimisi telefoniühenduse valimise teema on aktuaalne ainult G9X/SHO-1 mudelitel. Teistel mudelitel on ainult üks telefoniühendus ja kui see Senaga ühendamiseks ära kasutada, siis päris telefoni/GPS ühendamiseks võimalust ei jää.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Netis surfates hakkas silma et PMR saatjatel ei ole ostes kaasas autolaadijat. Kas jäetakse see lihtsalt märkimata või ei saagi PMR'i auto/tsikli aku pealt laadida?
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Teiste firmade toodanguga ei ole väga kokku puutunud, aga Cobra saatjate laadimisklemmid ei võimaldagi minu meelest midagi nii kinnitada, et sõidu ajal ühendus püsiks. Kui pidevat möla ei aja, siis kestavad akud ka omajagu pikalt. Lisaks saab neid saatjaid kasutada ka tavaliste patareidega, mida kindlasti reisi peal üsna hõlbus soetada on.

Re: Sidesüsteemidest rattal
Sai kunagi ostetud midland BTX 1, et telefon oleks kiivris ja muusika kah.
Nüüd kahetsen, sest autoga side tegemiseks tundub ainus võimalus ikkagi PMR saatja. Mis mulle üldse ei meeldi sest juhtmed on nõmedad.
BT saatja puhul ei saa telefoni funktsioone enam kasutada ja see ei tule kõne alla. Kõige mõistlikum lahendus tundub kõige labasem. Kõne püsti ja side missugune Ei ole mingeid distantsi piiranguid ka. Nagunii numbrile autos helistan tasuta. tundub, et midagi nutikamat on raske välja mõelda.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Tavalisi BT HF-e on ka multipoint võimalusega ja selle saaks korraga ühendada nii telefoni kui ka vastava võimekusega PMR-ga. Või pane kiivris üks ühe, teine teise kõrva kohale.
Re: Sidesüsteemidest rattal
jkpoig kirjutas:Sai kunagi ostetud midland BTX 1, et telefon oleks kiivris ja muusika kah.
Nüüd kahetsen, sest autoga side tegemiseks tundub ainus võimalus ikkagi PMR saatja. Mis mulle üldse ei meeldi sest juhtmed on nõmedad.
Minule küll ei tundu see PMR autos kõige nutikam. Autojuht ei tohi seda PMR-i näppida samuti nagu ka mobiiltelefoni (väike vihje ka ARK A-kat sõidueksami vastuvõtjaile ning motokoolitajatele). Lihtsam on autojuhi külge "kleepida" kõrvaklapid koos BT sideseadmega. Kleepimiseks ei pea kasutama kipsikruvi. Pealegi, kui see asi "kunagi" ostetud, siis on aeg ju vahetada? Distantsi piirangud on PMR-iga samuti ning lisaks tore omadus jagada kanaleid kõikvõimalike rekkameestega.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
BT NEXT 2.0 firmware
Midland BT Next 2.0 omanikel tasuks tähele panna uut firmware update. http://goo.gl/5bpn1k
Sellega lisatakse:
-
Tugi seamete BTNext Conference, BTX2FM, BTX1FM ühendamiseks
-
Multipoint. Kaks eraldi Bluetooth kanalit mobiiltelefoni, GPS või A2DP muusikamängija jaoks. Võimaldab siduda seadmega 2 telefoni või GPS seadet.
-
GSP teadustused taustal. Läbi intercomi või telefonivestluse on nüüd võimalik kuulda nüüd ka GSP teadustusi.
Lisaks on Midlandilt kas välja tulnud või tulemas BT Next Conference, mis võimaldab kas konverentskõnet 4 seadmega üheaegselt või siis 6 seadmega ükshaaval.
http://www.intercombt.com/en/category/22497-bt-next-c
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo Smartset mobiilirakendusest on väljas versioon Apple iOS telefonidele. Rakenduse saab alla laadida Apple App Storest ja kasutada saab seda Cardo G9X seadmete seadistamiseks. Näiteks raadiokanalite sagedused, VOX tundlikkus jpm.
Eelduseks on see, et G9X seadmele on paigaldatud värske tarkvara versioon 1.3.
SHO-1 kasutajad peavad hetkel veel läbi ajama Androidi SmartSet rakendusega (toetatud alates SHO-1 tarkvara versioonist 1.1), iOS tugi tuleb tõenäoliselt varsti.
G9 seadmele ei ole iOS rakenduse tuge plaanis, Android SmartSet rakenduse tugi olemas viimase 1.6 tarkvara versiooniga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: K: BT Intercom 500m
Maaks kirjutas:Mul on selline asi olemas. Tallinn, Mustamäe, Zolnok. Tel muidu 5267715, aga täna kodus riiulis
Õhtul pärast 18-t.
Analoogseid tooteid,sarnase hinnaga on palju saadaval,aga kuidas nende toimimine on?Ei taha kindlasti osta mingit über kallist ja sellest ka küsimus.Olen alternatiivina ka PMR saataja paari koos kiivrikomplektiga kaalunud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: K: BT Intercom 500m
XL1000 kirjutas:Analoogseid tooteid,sarnase hinnaga on palju saadaval,aga kuidas nende toimimine on?Ei taha kindlasti osta mingit über kallist ja sellest ka küsimus.Olen alternatiivina ka PMR saataja paari koos kiivrikomplektiga kaalunud.
Kui sa tahad kokkuhoidlik olla, siis osta Sena SMH5 - päris hea toode. Proovisin seda Motodepoo lahkel loal kuu ja kui endal poleks täna juba kasutusel Midland BT Next, siis võtaksin ilmselt Sena. Best bang for the buck. Kui tahad suurema grupiga ja/või pikema maa peale suhelda, siis BT pole endiselt väga toimiv lahnendus - lubatud disatnsid 1 km ja rohkem pole liikluses isegi otsenähtavuse korral reaalselt toimivad. Ainsaks tõsiselt võetavaks alternatiiviks ikka peakomplektiga ühendatud PMR, mis näeb ka "nurga taha".
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: K: BT Intercom 500m
Point pole mõtetu koha pealt kokku hoida vaid just see vahemaa probleem.Oli sõbraga ka Midland BT ja sellega pole midagi head selle raha eest.Põhiline ongi see,et kui reisil olles silmside kaob oleks side olemas.Muidu peab koguaeg üks teist järgi ootama ja see võtab päeva läbisõidust suure osa ära.Ma sain oma rattale kõrgema klaasi ja lisa spoileri tegemisega, klaasi ülaserva,kiivri peaegu ideaalselt vaikseks ning nüüd tahaks kindlasti, selle suve reisiks, korralikult toimiva side 4-le inimesele ka saada.Eks see PMR ilmselt loosi läheb.Cobra975 paar koos kahe peakomplektiga saaks alla 100 kätte
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: K: BT Intercom 500m
XL1000 kirjutas:Eks see PMR ilmselt loosi läheb.
Jõudsin ise täpselt samasse kohta välja. Ainult, et PMR läheb peakomplekti külge ja seljakotiga suhtlen ikka läbi peakomplekti - ülejäänutel pole vajadust meie kahe vestluses osaleda.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: K: BT Intercom 500m
XL1000 kirjutas:Point pole mõtetu koha pealt kokku hoida vaid just see vahemaa probleem.Oli sõbraga ka Midland BT ja sellega pole midagi head selle raha eest.Põhiline ongi see,et kui reisil olles silmside kaob oleks side olemas.Muidu peab koguaeg üks teist järgi ootama ja see võtab päeva läbisõidust suure osa ära.Ma sain oma rattale kõrgema klaasi ja lisa spoileri tegemisega, klaasi ülaserva,kiivri peaegu ideaalselt vaikseks ning nüüd tahaks kindlasti, selle suve reisiks, korralikult toimiva side 4-le inimesele ka saada.Eks see PMR ilmselt loosi läheb.Cobra975 paar koos kahe peakomplektiga saaks alla 100 kätte
Mul on muidu kaks Cobra975 jaoks mõeldud peakomplekti üle. Olid kasutuses kuni Cardo peale üle läksin. Osta ära
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
nii ITmehed ja muidu keemikud!
mis see tänasel päeval kõige kõvem asi on?
kõige suurema leviga ja mis sobiks ka lahtisele kiivrile?
Cardo Scala Rider G9X ??
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
sepp kirjutas:nii ITmehed ja muidu keemikud!
mis see tänasel päeval kõige kõvem asi on?
kõige suurema leviga ja mis sobiks ka lahtisele kiivrile?
Cardo Scala Rider G9X ??
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Minu isiklikud eelitused suure levi nõude korral oleks (tähtsuse järjekorras):
- Sena SMH10 (Motodepoo) - ülimugav kasutada, töökindel, lollikindel
- Midland BT Next Conference (Tehnoturg) - väikeste mõõtmetega, mugav kasutada
- Cardo Scala Rider G9X (vajalik.ee) - lahe tehnoloogia, mobiiliapp, imelised lisavõimalused
Nimekirjast jääb välja tegelikult veel kaks asja:
* Sena S20 - pole kahjuks Eestis veel saadaval, muidu oleks Nr. 1 - http://goo.gl/j3lX5s
- Interphone F5 - Isiklik kogemus puudub, ei saa seetõttu soovitada aga hinnagud on väga kiitvad - http://goo.gl/MPMNLc
Aga kui on vaja pikemat ulatust, kui nähemiskaugus, siis on ainuke valik käsiraadiojaam .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.