Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Tervist sõbrad!
Sihuke lugu et tahaks rattale xenoni peale aretada. Nimelt probleem selles et japsid on minu aasta mudelile disaininud BA20D tüüpi pirnid sisse.
Idee oleks siis paigaldada H4 pesad ja seejärel 35watised xenonid panna. Muret tekitab muidugi kuidas valgusvihk sel juhul jääks kuna H4 hoopis teise ehitusega pirn.
Netis kolades leidsin tüübi kes oli H4 halogeenidele oma masinale üle viinud ja jutu järgi kõik ilus: http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... opic=87793
Ostaks siis selle xenon kiti: http://www.maroli.ee/pood/product_info. ... cts_id=282
BA20D pirnid on 35w/35w võimsuse peal. Muidugi oleks mugavam H4 pirne kasutada mis jäävad sinna 50w kanti kuid see tekitaks lisasoojust. Eelmine mees räägib et pole hullu midagi ja plastikud kannatavad seda kuumust vabalt. Xenoni puhul muidugi hea see et mu 35w xenoon lahendus töötaks jahedamalt kui vastav 35w halogeenlahendus. Boonusena saab H4 pirne osta igast tanklast erinevalt BA20D-st (kui xenoni ei kasuta).
Ühesõnaga kas keegi targem oskab öelda mis probleeme võib mul tekkida? Tänud ette
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
- Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
- Asukoht: Raplamaa
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Esimene probleem tekib sul motopolitseiga, kui laternal õige tähis puudu
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Jaak43 kirjutas:Esimene probleem tekib sul motopolitseiga, kui laternal õige tähis puudu
Ei kannata seda tähist sinna kuidagi "tekitada" ?
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Kahjuks pole siiski väga usutav, sest tehasest pole ühelegi rattale xenon lahendusega esitulesid kunagi pakutud.
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Aga kuidas valgusvihk teoreetiliselt jääks H4 pirnidega? Keegi on midagi taolist ise ka teinud?
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2006 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Kas ei oleks mõtekam,mingi teise aastakäigu mudeli tuli või tuled hankida ja siis sinna juba vastav HID soovi korral aretada.
Sul läheb asi liiga keeruliseks ,kui sa seda sama asja nö kolmandaks asjaks tuunida üritad.Võib juhtuda,et see tuli ei näita sul ikkagi midagi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Pane uus luup sisse siis juba
http://www.ebay.co.uk/itm/2-5ABG-Motorc ... 338c4cc4ad
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Torch kirjutas:Pane uus luup sisse siis juba
http://www.ebay.co.uk/itm/2-5ABG-Motorc ... 338c4cc4ad
Nõustun et luubiga on parim lahendus selleks et kaasliiklejaid mitte pimestada. Eks ma uuri seda asja ja annan teada kui miski toimuma hakkab
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2006 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
H4 luupe pole kunagi olemas olnudki.H4 on reflektoriga ainult.Halogeen luubid H1,H7 jne
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
XL1000 kirjutas:H4 luupe pole kunagi olemas olnudki.H4 on reflektoriga ainult.Halogeen luubid H1,H7 jne
Vot sellest infokillust on abi 5+
Ma siin olingi segaduses ja mõtlesin miks netist ei leia
Ebayst leiab luupe küll ja mõnedel on veel lisaks angel eyes, seega saan aru et päevasel ajal töötavad need ning pimedas xenonid. Kuidas liikluspolitsei suhtub angel eyedesse mootorratta puhul?
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2006 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon
Sul nagu ma aru saan,rattal kaks eraldi tuld?Kui nii,siis pane mõlemisse luubid,üks lähi teine kaugtule jaoks.Soovitavalt mõlemad siis kas H1 H7 või mida iganes ja saad ka xenonid komplekti ostes sinna panna.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.