Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Tervist sõbrad!

Sihuke lugu et tahaks rattale xenoni peale aretada. Nimelt probleem selles et japsid on minu aasta mudelile disaininud BA20D tüüpi pirnid sisse.
Idee oleks siis paigaldada H4 pesad ja seejärel 35watised xenonid panna. Muret tekitab muidugi kuidas valgusvihk sel juhul jääks kuna H4 hoopis teise ehitusega pirn.
Netis kolades leidsin tüübi kes oli H4 halogeenidele oma masinale üle viinud ja jutu järgi kõik ilus: http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... opic=87793

Ostaks siis selle xenon kiti: http://www.maroli.ee/pood/product_info. ... cts_id=282

BA20D pirnid on 35w/35w võimsuse peal. Muidugi oleks mugavam H4 pirne kasutada mis jäävad sinna 50w kanti kuid see tekitaks lisasoojust. Eelmine mees räägib et pole hullu midagi ja plastikud kannatavad seda kuumust vabalt. Xenoni puhul muidugi hea see et mu 35w xenoon lahendus töötaks jahedamalt kui vastav 35w halogeenlahendus. Boonusena saab H4 pirne osta igast tanklast erinevalt BA20D-st (kui xenoni ei kasuta).
Ühesõnaga kas keegi targem oskab öelda mis probleeme võib mul tekkida? Tänud ette :bsmile:

Viimati muutis Krizto, 29 Apr 2014, 08:19, muudetud 1 kord kokku.

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

Esimene probleem tekib sul motopolitseiga, kui laternal õige tähis puudu :wack:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Jaak43 kirjutas:

Esimene probleem tekib sul motopolitseiga, kui laternal õige tähis puudu :wack:

Ei kannata seda tähist sinna kuidagi "tekitada" :mrgreen: ?

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas makuke »

Kannatab :)

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kahjuks pole siiski väga usutav, sest tehasest pole ühelegi rattale xenon lahendusega esitulesid kunagi pakutud.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Aga kuidas valgusvihk teoreetiliselt jääks H4 pirnidega? Keegi on midagi taolist ise ka teinud?

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7435
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2006 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kas ei oleks mõtekam,mingi teise aastakäigu mudeli tuli või tuled hankida ja siis sinna juba vastav HID soovi korral aretada.
Sul läheb asi liiga keeruliseks ,kui sa seda sama asja nö kolmandaks asjaks tuunida üritad.Võib juhtuda,et see tuli ei näita sul ikkagi midagi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Torch »

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Krizto »

Torch kirjutas:

Nõustun et luubiga on parim lahendus selleks et kaasliiklejaid mitte pimestada. Eks ma uuri seda asja ja annan teada kui miski toimuma hakkab :bsmile:

Viimati muutis Krizto, 29 Apr 2014, 23:00, muudetud 1 kord kokku.

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7435
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2006 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

H4 luupe pole kunagi olemas olnudki.H4 on reflektoriga ainult.Halogeen luubid H1,H7 jne

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Krizto
Postitusi: 94
Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
Tsikkel: Dnepr MT-9
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas Krizto »

XL1000 kirjutas:

H4 luupe pole kunagi olemas olnudki.H4 on reflektoriga ainult.Halogeen luubid H1,H7 jne

Vot sellest infokillust on abi 5+ :bsmile:
Ma siin olingi segaduses ja mõtlesin miks netist ei leia :o

Ebayst leiab luupe küll ja mõnedel on veel lisaks angel eyes, seega saan aru et päevasel ajal töötavad need ning pimedas xenonid. Kuidas liikluspolitsei suhtub angel eyedesse mootorratta puhul?

Krizto <- keela ning saan indu juurde :mrgreen:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7435
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2006 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Honda CBR125R pirnipesade ümberehitus, xenon

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sul nagu ma aru saan,rattal kaks eraldi tuld?Kui nii,siis pane mõlemisse luubid,üks lähi teine kaugtule jaoks.Soovitavalt mõlemad siis kas H1 H7 või mida iganes ja saad ka xenonid komplekti ostes sinna panna.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”