Kawasaki zx600d Probleem mootoris ja käigukastis

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
rain9999
Postitusi: 33
Liitunud: 12 Jaan 2010, 16:06
Tsikkel: Kawazaki ZX6

Kawasaki zx600d Probleem mootoris ja käigukastis

Lugemata postitus Postitas rain9999 »

Tervist.
Mure siis järgmine. Eelmise suve alguses sai ostetud see pill. Ostu päeval sain kohe aru, et midagi on käigukastis valesti, et kas mingil hammakal üks hammas maas või kahvel kulunud, sest teist käiku peksis üle või siis lükkas välja. Kuna suvel sõita ei saanud eriti, siis võtsin ta alles selle aasta alguses laiali. Hammakad olid kõik korras, aga käigukasti ühel kahvlil oli randi sisse söönud. Tellisin siis uue ja pika ootamise peale sai kätte ja mootor tagasi kokku pandud. Täna siis proovisin tööle. Algul mootor töötas ilusti, aga kuna mingi andur pani segast, siis sõita ei saanud. ( Kui käik sees ja siduri lahti lasin, suri välja. Ükskõik mis pööretega.) Vahepeal siis panime tähele, et uus klapikambri kaane tihend laseb läbi. Võtsime siis klapikambri kaane maha ja panin hermeetikut ka vahele veidike. Panime siis kaane ilusti kokku, kuivas paar tundi v rohkem. Panin kõik paagi peale. Panin siis uuesti tööle ja järsku oli üleval mootori peas mingi klõbin sees, just mootori ülemises osas, mida enne klapikambri kaane uuesti maha võtmis polnud. Lasin siis tühikäigul mootoril soojaks tiksuda. Järsku oli kuulda, et mingi kragin või midagi sellist tuli, mis tuli nagu käigukastist. Vahepeal tegi seda kraginat korraks, vahepeal mitte. Mõtlesin, et lähen teen väikese tiiru ja proovin kõik käigud läbi. Sõitma minnes oli nii, et esimene käik nagu vahepeal kragises, ei oska öelda täpselt, milline see heli oli. Sõitisn siis edasi rahulikult, kuni jõudsin kuuenda käiguni, mida ei olnud, kui sain kuuenda käigu sisse, (kuuendat käiku sisse pannes tegi selle klõksu isegi) siis oli nagu tühikäik, käigukast ei teinud häält ka.
Mootori klõbina kohta veel niipalju, et mida rohkem sõitsid ja mootor käis, seda vaiksemaks klõbin jäi, lõpus ei saanudki enam aru, kas oli mingi klõbin sees, või ei olnud.

Kui kellelgi jäi mu seletusest arusaamatus, mida ma täitsa usun, siis küsige täpsemalt. Oleks hea, kui keegi siia mingit tarka juttu puhuks või siis küsiks oma tuttavalt, kes seda matsu jagab.

Ettetänades Rain.


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Kawasaki zx600d Probleem mootoris ja käigukastis

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Üsna segane jutt, tühipalja sümptomi "klõbina" peale ei oska keegi midagi adekvaatset öelda. Üldjuhul ei soovita mootorit lahti võtta ja seejärel kokku panna kui ei jaga seda tööd. Väga tore, et soovid ise teha aga kui sa nüüd "remondi" käigus pöördumatuid kahjustusi mootorile tekitasid siis löö numbrid kokku ja vaata palju sa ise tehes "säästsid". Unusta need kellegi tuttavate soovitused ja pöördu kusagile töökotta kus seda tööd tehakse päevast päeva. See on kõikse targem puhumine mida ma puhuda oskan.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

Teema algataja
rain9999
Postitusi: 33
Liitunud: 12 Jaan 2010, 16:06
Tsikkel: Kawazaki ZX6

Re: Kawasaki zx600d Probleem mootoris ja käigukastis

Lugemata postitus Postitas rain9999 »

madispilt kirjutas:

Üsna segane jutt, tühipalja sümptomi "klõbina" peale ei oska keegi midagi adekvaatset öelda. Üldjuhul ei soovita mootorit lahti võtta ja seejärel kokku panna kui ei jaga seda tööd. Väga tore, et soovid ise teha aga kui sa nüüd "remondi" käigus pöördumatuid kahjustusi mootorile tekitasid siis löö numbrid kokku ja vaata palju sa ise tehes "säästsid". Unusta need kellegi tuttavate soovitused ja pöördu kusagile töökotta kus seda tööd tehakse päevast päeva. See on kõikse targem puhumine mida ma puhuda oskan.

Tänud Madispilt. Sinust oli väga palju abi, sellepärast ma ju siia kirjutasingi, et sa saaks mulle vastata, et vii remondi töökohta. :wack:
Tegelikult on mul käed jalad täitsa otsas ja tahan siiski ise seda tsikklit valmis tehe. See hea odavalt saadud ratas, millel on vaid mõningad vead. Kusjuures sain teada, või tuvastasin ise, millest see klõbin tuli, ja võimalik, et käigukasti teema on ka teada, mille saan teada lähipäevil.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”