Probleem vene Karoovets 125cm3'iga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Probleem vene Karoovets 125cm3'iga

Lugemata postitus Postitas stop »

Et äkki keegi teab veel sellist mootrosõidukit nagu karoovets 125cm3 ehk teise nimega "jänes" kuna tal on paagil jänesejoonis.
Probleem siis elektroonikas, ei oska asja korralikult tööle panna. Laadimst ei ole ja säda on ka suhtelistlt väike, olen proovinud küll küünalt vahetada, et ehk aitab kaasa, et säde suurem, aga ei ole. Võibolla on keegi kokku puutunud sellise sõidukiga.
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

See peaks tegelikult 175ccm olema..
Kasutaja avatar

jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Minuarust on ka Kavaroovets 175 kuubikut ning neil olid paagil jänestega märgid, mille järgi neid veel jänestega jawadeks hüüti.

Tonuk
Postitusi: 46
Liitunud: 16 Okt 2004, 00:28

Lugemata postitus Postitas Tonuk »

jax1 kirjutas:
Minuarust on ka Kavaroovets 175 kuubikut ning neil olid paagil jänestega märgid, mille järgi neid veel jänestega jawadeks hüüti.
See peaks hoopis "Voshod" olema.

aikju

Lugemata postitus Postitas aikju »

vaheta juhtmed või juhe ära oma 175 jänesel ja nühi kontakti vahed 0 liivakaga puhtaks....äkki siis tuleb :D

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Lugemata postitus Postitas Paralax »

Olin kunagi sama probleemi ees Kavrovetsiga, et säde on, aga väga nõrk. Aitas süütenurga ja kontaktivahe muutmine (ei tohiks nagu sädeme tugevusse väga mõjuda, aga võta näpust). Tal on akuvaba süsteem ja hea säde sõltus rootori, ankru ja süütehetke omavahelisest kokku sobitamisest. Igaks juhuks kontrolli ka kondensaator üle.
Ja mismõttes tal laadimist ei ole? Tal ei ole ju akut :roll:
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Kasutaja avatar

jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Uuemaid 175´seid nimetatakse Voshodideks ja vanemaid nimetati Kavaroovetsiteks minuteada, aga pole eriti kindel. Ja vanematel peaksid akud peal olema, aga uuemad nimelt Voshodid on elektron süütega.

m2rtu

Lugemata postitus Postitas m2rtu »

masina nimi on kovrovets, ja ta peaks olema 175 cm3 kupatuuriga. Või on haisade vahele 125 mootor pandud? Minu 1961 aasta 175cm3 kupatuuriga kovrovetsil küll akut ei käi;)

renzo007

Lugemata postitus Postitas renzo007 »

vaadake mehed...
mina arvan et selliste vanade pillidega on suht kerge....
võta isa,enda,ema või vanaema auto ja pane käeu taha...
siis pane se tsikel käru peale...
ja vii kuuse koskisse..
kui sa ei tea mis on kuuse koski se on nüüd emexi asemel....
se on hea soovitus...
ära viid sinna siis saad aru et se oli hea
said pasast lahti

aikju

Lugemata postitus Postitas aikju »

renzo007 kirjutas:
vaadake mehed...
mina arvan et selliste vanade pillidega on suht kerge....
võta isa,enda,ema või vanaema auto ja pane käeu taha...
siis pane se tsikel käru peale...
ja vii kuuse koskisse..
kui sa ei tea mis on kuuse koski se on nüüd emexi asemel....
se on hea soovitus...
ära viid sinna siis saad aru et se oli hea
said pasast lahti
see pask maxab raha kunagi

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

Minu väike näpukas oli sees, jah asi on tõesti 175cm3 ja tal on 6v aku ka peal, aga tõsti säde on nõrk, olen küll proovinud süütenurka kah keerata, aga siis keerasin üle ja kadus üldse ära, pika nussi peale sain väikse sädeme ikka tagasi! Hetkel läheb isegi vändast tööle kui aku täis on! Aga infoks siis nii palju, et see on aastast 1957 vms.. Igal juhul seda soovitust, et vanarauda viima ma parem ei loe, sest tulevikus kui korda teha ja ilus värv peale panna on see masin hinnas, sest kõik dok. on olemas sellel :)
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Probleem ....

Lugemata postitus Postitas miilits »

renzo 007 ära nii meheks ka mine, UNIC - u mehed võivad su teibasse lüüa ja kuskile linnaväljakule teistele vaatamiseks panna.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Niiet üsna tootmise alguse masin. :D Siis on sul sellega küll vedanud, kui dokumendid on ka olemas.
Ja kui laadimist/sädet korda teed, siis esimesel korral võta ikka mõni tark isa, vanaisa, vanaema või naabrimees korra appi, kes sind juhendaks, muidu võid kasu asemel kahju teha, kui päris täpselt ei oska... :wink:
Ja renzo007 > Kuusakoski... ja arva siis edasi ja jõudu tööle :wink:
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Re: Probleem ....

Lugemata postitus Postitas mca15 »

miilits kirjutas:
renzo 007 ära nii meheks ka mine, UNIC - u mehed võivad su teibasse lüüa ja kuskile linnaväljakule teistele vaatamiseks panna.
Raekojaplatsile häbi posti, nagu keskajal toimus see asi.
Mudakoll
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

renzo

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

renzo mees sa ei austa tsikleid .. Mis asja sul siia lehele siis ültse on. Minujaoks on iga motor sõiduk hea ;)

Teema algataja
stop
Postitusi: 634
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:56
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas stop »

N2O kirjutas:
Niiet üsna tootmise alguse masin. :D Siis on sul sellega küll vedanud, kui dokumendid on ka olemas.
Ja kui laadimist/sädet korda teed, siis esimesel korral võta ikka mõni tark isa, vanaisa, vanaema või naabrimees korra appi, kes sind juhendaks, muidu võid kasu asemel kahju teha, kui päris täpselt ei oska... :wink:
Ja renzo007 > Kuusakoski... ja arva siis edasi ja jõudu tööle :wink:
Tahaks elektri värki korda saada, siis laseks üle värvida. Muide see asi ei ole palju sõitnud ka ca. 50 000km.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”