Milline kaubik?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
- Tsikkel: Yamaha V-Star
- Asukoht: Tallinn , Nõmme
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline kaubik?
Tundub täiesti aktuaalne teema, aga on unustatud klassikalised US apastraadid. Nende soetamiskulu kuritegelikult madal, ülevalpidamis ja remondi kulu mõttetu kuid paljude jaoks kütusekulu ja mootori maht liialt suur. Samas kui vaadelda €uro ja Jeeni autode kasutajate võrreldavat kasutaja käitumist, siis eelmainitute kasutajad vahetavad, müüvad ja kritiseerivad oma masinate omadusi lõputult, samas US autode omanikud kulgevad sama masinaga aastakümneid mõtlemata remondile ja vahetusele.
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
Re: Milline kaubik?
kaval kirjutas:...punkt kirjutas:Tere! Minul Transporter T4 2002a, 2,5tdi 75kw pikk versioon. Sõitnud ta on 390 000km ja pole veel märkigi väsimisest. Kõik hooldused tehtud õigeaegselt ja vahetatud ainult kuluosi. Eelmine kaubik oli ka T4, 1999 mudel ja sõitnud oli 710 000km kui ta maha müüsin. 3000 euro eest soovitangi transporterit, muresid vähem.
fordi ainus viga on minumeelest ebamugav juhiiste,see on minu arvamus !
Olen nõus, iste ega rool pole mugavalt reguleeritavad (2002 plangul näitena). Pikema sõidu peal tekib taburetil istumise tunne.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Milline kaubik?
kaval kirjutas:...punkt kirjutas:Tere! Minul Transporter T4 2002a, 2,5tdi 75kw pikk versioon. Sõitnud ta on 390 000km ja pole veel märkigi väsimisest. Kõik hooldused tehtud õigeaegselt ja vahetatud ainult kuluosi. Eelmine kaubik oli ka T4, 1999 mudel ja sõitnud oli 710 000km kui ta maha müüsin. 3000 euro eest soovitangi transporterit, muresid vähem.
fordi ainus viga on minumeelest ebamugav juhiiste,see on minu arvamus !
Transporter on ikka Volks ju, Fordil on Transit.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline kaubik?
US kaubikuid ei ole taibanud vaadata jah.Ilmselt põhjus selles,et miskit suur bensukatel ei ole minu jaoks otstarbekas.Pole tulnud pähe ka vaadata US diisleid,aga ilmselt diisli kulugi liialt suur minu jaoks.
Kuna ma otseselt selle kaubikuga teenima ei hakka,vaid teen oma töid/tegemisi mugavamaks ja lihtsamaks,siis on ökonoomsus ja vastupidavus ülitähtsad.Muidugi tean,et selle raha eest mingit eeskujulikku kaubikut saada oleks liialt naiivne,aga siiski...tahaks ju min hinna eest max head asja
Hetkel silm jäänud pidama T4-l ja Hiacedel.Nende kohta siin palju positiivset ja olen ise varemalt T4-ga ka kokku puutunud.
Prantslased/Vito`d kriipsutaksin rasvaselt maha.
Mis aasta Transitist siin põhiliselt räägitakse?Äkki on aeg eelarvamused veega alla lasta ja hoopis toda looma proovida?
Samas ei tahaks muidugi ka katsejänes olla ja oinas,kes hakkab hullult remondi alla raha taguma.Kerge nokitsemine vana masina juures on elementaarne ja enesestmõistetav,aga nagu öeldus,siis tahaks selle miinimumini viia.
Esimeses postis unustasin mainida,et tööiseloomu tõttu tuleb mul aeg-ajalt ka sõidukis tukastada ja rida istmeid oleks ainult boonuseks
Samas...transit vist nii piraka kongiga,et sinna saaks diivani sisse panna ?
Re: Milline kaubik?
Ma räägin sellise suurusega masinast ->
http://www.auto24.ee/used/1718017
Kuut on tõesti nii suur, et viska lahtikäiv diivan seljaga eesistmete poole ja maga palju soovid. Kuudi pikkust oli tal nõks üle 3m kui mälu ei peta.
Re: Milline kaubik?
Selle ajastu Transiteid toodeti nii esi- kui tagaveolisena. Võimalusel tuleks eelistada esiveolist. Käigukast pisut odavam remontida ja autot eesti oludes oluliselt mugavam kasutada, eriti talvel.
Re: Milline kaubik?
moilo kirjutas:Selle ajastu Transiteid toodeti nii esi- kui tagaveolisena. Võimalusel tuleks eelistada esiveolist. Käigukast pisut odavam remontida ja autot eesti oludes oluliselt mugavam kasutada, eriti talvel.
Mul on selle sama ninaga transit, täpsemalt 2004 a T350 2.4 duratorq 92 kw.
Mida kindlasti soovitan ennem ostmist jälgida, on see, et ta oleks kuue käigulise käimakastiga. Mina ei pannud ostes kohe seda pisikest nüanssi tähele, et juba kiirusel 60 km h jääb viiendast käigust vajaka. St, et sellest kiirusest edsasi muutub masin väga lärmakaks. U nagu sõiduautoga sõita kiirusel 100 km h kolmanda käiguga. Seetõttu ei sõida üle 85 km h, leidsin, et see on maks kiirus, edasi tundub ullema piinamisena, sest kiirusel 100 km h on tal viienda käiguga pöörded ca 4000
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Milline kaubik?
Hardrocker kirjutas:tööiseloomu tõttu tuleb mul aeg-ajalt ka sõidukis tukastada
Sel juhul ma võtaks t4 Multivani - midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/397325
Voodi on, laud on, Webasto on, vajaduse käivad istmed välja... (sellel konkreetsel isendil tunduvad puudu olema keskmised kokkuklapitavad istmed)
Sobib poissmehekoduks, sõitmiseks pere ja sõpradega - polegi teist autot perre vaja.
Re: Milline kaubik?
Sa võid 6-käigulisega samamoodi tünni saada.
Peaülekande arv on sel puhul olulisem näitaja. Sprinteritel/LT-del on näiteks peaülekanded 2,5-st 5-ni. Väiksema mootori ja raske koorma jaoks komplekteeritakse aeglasemad sillad.
Transiteid ei tea, neid julgeb ainult uuena osta.
Zass kirjutas:Mida kindlasti soovitan ennem ostmist jälgida, on see, et ta oleks kuue käigulise käimakastiga. Mina ei pannud ostes kohe seda pisikest nüanssi tähele, et juba kiirusel 60 km h jääb viiendast käigust vajaka.
Re: Milline kaubik?
Mida tähendab peaüleakande arv ? reduktoris oleks vaja midagi muuta ? mida ?
mella kirjutas:Sa võid 6-käigulisega samamoodi tünni saada.
Peaülekande arv on sel puhul olulisem näitaja.
Re: Milline kaubik?
Peaülekande arv on teo-taldriku suhe peaülekandes. Nagu tsiklil on esimene/tagumine ketiratas.
Autol vahetatakse need komplektis. Sprinteril on need tagasilla keskel ja üldiselt on kasutatud masinal odavam vahetada kogu sild.
Tagaveolisel Transitil sama teema.
Esiveolisel asub peaülekanne reeglina käigukastis, seega võib olla vahetamine kallim.
Tavaliselt on kastikatel kõige aeglasemad ning bussidel kõige kiiremad sillad. Ja V6 mootorite sillad kipuvad ka pigem kiiremad olema.
Üldiselt - kui 5k. kastiga saad ilma pikema siduri libistamiseta 2. käiguga kohalt minna tühjalt, on aeglane sild. Uuemal sprinteril 6K kastiga saab ka tavalise sillaga 2. käiguga kohalt.
Zass kirjutas:Mida tähendab peaüleakande arv ? reduktoris oleks vaja midagi muuta ? mida ?
mella kirjutas:Sa võid 6-käigulisega samamoodi tünni saada.
Peaülekande arv on sel puhul olulisem näitaja.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Milline kaubik?
Võin rääkida enda Jumperist. Ostsin ta uuena Vehost 2008 mais. Mootor 2.2 turbodisla ja täispikk ning poolkõrge. Olen tänaseks päevaks temaga sõitnud 126 tuh.km. Sai ostetud kunagi rinkabussiks ja enamus sõite ongi olnud siklite vedu ning vahepeal maal mingi kola vedu - st mingit ulmekoormust buss saanud pole. Webasto peale, talvel kasutamine probleemivaba.
Nõrkadest kohtadest:
Selle läbisõidu juures vahetasin see kevad teist korda hooratast, esimene kord garantiiajal (2 kiiruseline) . Hoorattahädad pidid tekkima enamasti siis kui on palju nö linnasõite, kui koguaeg pikad otsad, pidi kestma paremini. Jupp ei ole väga kirves ja vahetus suht lihtne.
Sel kevadel vahetasin ära ka terve siduri, kuna tänu hooratta vahetusele oli kõik laiali, läks ka sidur vahetusse kuna oli suht viimase piiri peal - sama teema kui hoorattaga, kui on palju linnas sipsimist, kipuvad lagunema.
Elektrihädad on olnud tagatuledega ja seda seetõttu, et kärukonksu pistik ja tagatulede enda vidinad kipuvad oksüdeeruma, suht lihtsalt kõrvaldatavad vead.
Esimeste amortide tugilaagrid ja puksid - kui vähegi on sõitmist siis igaaastane vahetus, samas jupid ja töö suht odav.
Eelmisel kevadel sai vahetatud kõik 4 amorti, läbisõitu arvestades normaalne kulu.
Kõik eelsüüte küünlad vahetatud, loomulik kulu
EGR klapp oli peetis, see vahetati kah välja see kevad.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et pole väga hullu midagi kui järjepidevalt hooldada ja heaperemehelikult kasutada - kindlasti pole mõtet osta kullerite autosid ... Plussina võib välja tuua, et kere on suht roostekindel võrreldes näiteks samavanade Sprinteritega ja veermik peale nimetatud ikaldusi esiamordi värgindusega vastupidav. Kere isenesest on natuke liiga pehme, see on miinus (uutel nüüd pidi parem olema). Ühesõnaga, arvestades mille jaoks sai ostetud ja millised on kulud olnud, ei ole siiani pidanud kahetsema. Ja peab ütlema, et see 2.2 astub päris erksalt edasi , nii mõnelegi rullnokale on hirmu tekitatud tühja bussiga foori alt startides
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Milline kaubik?
Ainsad tööloomad on siiski Hiace ja Transit, kui nad ei ole veel päris ära roostetanud.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Milline kaubik?
Tänud vastajaile!
Päris asjalikku lugemist leidsin.
Odavamas hinnaklassis püüan ilmselt T4 volksu leida
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Milline kaubik?
Ja lisaks veel siia lõpetuseks, et vahetage eelsüüteküünlaid kasvõi profülaktika mõttes iga paari aasta tagant. See murdunud eelsüüteküünalde väljapuurimine on kordades kallim.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.