Siduri ehitus...
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Siduri ehitus...
onusnooker kirjutas:Ei tõsta need seal ju midagi
See kooniline seib leevendab siduri äkilist haakumist - ta ei lase alumise ketta tööpinda laksuga vastu korvi. VX sidurit ma modinud ei ole, kuid DR-l on samasusugused rõngad vahel ja sealt ma võtsin selle koonuse ära - tulemuseks äkilisem sidur, so ei pea metsas näppudega nii suures ulatuses võimlema. Üks miinus ilmnes ka - kõige raskematel kohaltvõttudel vahetult enne siduri täielikku ühendumist kostab hetkeks "käuks"... Minu teooria on, et ilmselt on haakumine liiga hea/äkiline, et ühtlase libisemise asemel hakkab alumine ketas naksudes edasi "hüppama". Ja see lame seib, kui ma õieti mäletan, tsentreeris esimese ketta - ei lase selle serval nt kulumisest tingitud randi peale istuda. Seda ei maksaks eemaldada.
Aga milles su probleem üldse oli? Kui sidur libiseb, pane uued kettad ja buenoo... Veel parem uued vedrud ka. Ma ei näe põhjust, miks peaks VX sidurit ümber tegema.
G
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.