Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Peale talve lähevad tööle AINULT kaks vasakpoolset silindrit. Uued küünlad, juhtmed ülevaadatud. Ja kui küünlad maha võtta siis mittetöötavatel silindritel on mingisgune säde ka olemas...!! Pingeregulaatori ühendus uus. Jõudsin oma teadmistega istme alla, aju(digital ignitor) juurde. Eelmine omanik väitis, et seisis talve kerge niiskusega garaazis. Juhe endal koos... Ehk on säravaid ettepanekuid?

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Esimene särav idee on kogemuse põhjal puusalt tulistades. Kõiki GSF ja GSX-F mudeleid vaevab peale seismist üsna tihti tühikäigudüüsi umbsusmure. Sellest tingituna ei lähe käivitudes leegikas isegi mitte soojaks ja kevadised ärkajad jäävad tihti tööle kas kahe- või kolmesilindrilistena. Kummalisel kombel ei aita leegika soojenemisele ja silindri töölehakkamisele kaasa ka aktiivne gaasi pealekeeramine kuigi loogika ütleks, et tühikäigudüüs siis enam suurt mõjutada ei saa. Praktika näitab aga seda, et GSF ja GSX-F mudelid hakkavad tööle nagu siidi kui eelmainitud kanal perfektselt puhas. Ja see kanal läheb ülihõlbsalt ja kiirelt umbe, sest on nii kuramuse peenike - tihti on seal 30 ja 35 mõõdus düüs sees!

Minu esimene soovitus - karpad maha ja kõik kanalid läbi torkida/puhuda!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Tere ja tänud nõuande eest! (w) Tõsi ta on, et leegikad ainult soojenevad teiste leegikate(töötavate) arvel... Kui gaasi lisada, siis alguses poos ning suri välja, kuid nüüd võtab kahel silindril pisut pöördeid üles. Kas karpade mahavõtmisel peaks ehk midagi rohkemat teadma, et sünkroonivärki mitte ära rikkuda? Pole enne omanud nelja karpaga kaherattalist... Ja Teile tundub, et aju kallale ei ole veel mõtet minna :?:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas mella »

kui sul küünalde mahavõtt lihtsalt käib, keeran mittetöötavatel küünlad maha ja vaheta töötavate silindrite omadega ära.
Mittetöötavate silindrite küünlad võiks puhtaks põletada või kasutada neid, mis kindlalt töötavad ja hetkel märjad ei ole.
Ja kui ei aita, korda protseduuri ning enne küünalde peale keeramist pool sõrmkübaratäit värsket bensiini küünlaaugust sisse. Peale seda ülikiirelt küünlad peale ja käivitama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Tänud soovituse eest! (w) Praegu tegelen karpade demontaaziga. Aga Sinu nõuande panen kindlasti kõrvataha kui karpad puhastatud ja uuesti peal. Lasin mittetöötavatest karpadest kütuse trenaazist välja. Huvitav, alguses tuli mingit veidrat kollasetoonilist segu ja alles siis läbipaistev bensiin.

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Nii, nii, karpad maas ja asun puhastama. Üks mees pakkus veel süütepoolide vahetusnippi. :)


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas Tort »

Üks asi korraga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Nonii... Karpad puhastasin omateada ära. Kasutades ka banditi manuaali. Panin peale... Ja taas kaks parempoolset silindrit on nagu teisest maailmast! Tegin küünaldetrikki. Vahetasin töötavad küünlad ära ja panin topkat ka. Lisandus paar pauku... Keerasin küünlad välja ja panin käima. Säde mõlemil nii mis tolmab, kaks potti töötavad ühtlaselt kõrval... Keerasin taas peale, paar pauku ja kõik. Küünlad taas maha ja millegipärast märjad ning nii jätkus saaga kuni... :wack: Siis mõtlesin, et võtaks uuesti karpad maha, ehk jäi midagi kahesilmavahele... Ei vaadanud seda düüsi, mis karpadel peal, seal vaakummembraani juures on. Kannatust peab vast olema... Igatahes tänaseks pisut mõtted erroris! :bsmile: Ehk austatud foorumikülastajatel on midagi ekstraoordinaalset välja pakkuda? 8)


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

Aga proovi pill lisa paagiga käima panna ja siis sülita süstlaga otse karpasse natuke küttet.(vaata mis siis teeb ) Need düüsid mis ülesse vaakummembraanide juurde tulevad on lihtsalt vaakumi otsad ehk sinna käivad sünkimise kellad külge :D (kas poolid proovisid ära vahetada? )

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Tänud taas! (w) Avastasin veel kaks düüsi karpas, üks oli ujuki plastkorpuse sees ja teine ujukikambris, mingi korgi all. :wack: Süütepoolidega peksis loogika ka sassi... Ühelt poolilt läheb küünlajuhe töötavasse silindrisse ja teine mittetöötavasse... :?: Igatahes on karpad kirurgiliselt nüüd puhtad. Katsetan kolmapäeval edasi... :?

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Tere kõigile, kes seda loevad! Täna siis; õnnele lootes panin uuesti puhastatud karpad peale. Kontrollisin igaks juhuks kõigi küünalde sädemed ära. Ok. Paak peale, torud ka. Käivitasin ja :wack: :wack: :wack: sama lugu. Kaks vasakpoolset silindrit töötavad, sekka paar pauku parempoolsetest. Igaks juhuks panin uued küünlajuhtmed, ikka mittemidagi. Vahetasin küünlaid. Andsin topkat nii karpadesse kui ka otse silindrisse, meelitasin isegi eetriga, MIDAGI, paar kurja pahvakut karpast ja kõik. :P Vahetasin süütepoolid ära, kenasti parempoolse vasakule ja vasakpoolse paremale. Piibud üle ühe silindri. Käivitasin... :evil: Natukene seedis olukorda, paar kobinat ja TAAS sama lugu. Vasakpoolsed tiksuvad tühikäigul, parempoolsed külmade leegikatega taas... Kas tõesti tuleb viga otsida ajust, mis ei anna õigel ajal särtsu või kuskil on peidus veel mingi auk, mida puhastada, või on viga sünkroonimises, kuigi eelmine omanik just tegi seda, klapid, või MIS VEEL??? võis paari seisukuuga umbe minna?!! :?:

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Millised düüsid ja kanalid sa karpades puhastasid? Mina ei usu paraku ühegi isehakanu juttu karpapuhastamisest kui tahes halvasti see väide kõlada võib. Enamasti keeratakse välja vaid peadüüs, väänatakse tihti ujukitase paigast ja tähelepanuta jääb tühikäigudüüs, tühikäigukanal, tühikäigu segukruvi alused seibid ja tihendid ning ujukinõela pesa koos O-ring tihendiga.

Lase brake cleanerit tühikäigudüüsidesse ja veendu, et sealt see läbi niriseb. Peale kokkupanemist keera karpad õigetpidi, pane väike doonorpaak külge ja lase kütus peale voolata. Kontrolli, kas ülevoolust midagi tulema ei hakka. Pane tühjenduskanalitele läbipaistev voolik küge ja kontrolli kütusetase erinevates karpades. Ma usun, et sul tegevust veel jagub nende karpadega. Kui ikka viga on seal? Sest nagu ise mainid on kõik tegevused sul lõpuks juhtme kokku ajanud ja küsitavaks muutub katse puhtuse nüanss ehk kas saad ise usaldada oma tegevust erinevate asjade vahetamisel, ringitõstmisel jne.

Loogika on tegelikult lihtne - kuna sul kahe silindri leegikad soojaks ei lähe, siis on vähemalt esimene samm tuvastatud. Millistes silndrites on viga! Edasi tuleb adekvaatselt tuvastada, kas viga on puuduvas kütuses, liigses kütuses, sädemepuudulikkuses või kompressioonipuudulikkuses. Igaüks neist võib põhjustada mittetöötamise.

Mis saab talvel seismisega ära surra? - kõik, mis on kummist saab mureneda ja deformeeruda ja kõik, mis on väikese läbimõõduga saab umbe minna. Täpselt selline on meie kütuse kvaliteeditase ja vanema ratta puhul on see igati loogiline asjade käik.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas matcho »

Mina ei usu paraku ühegi isehakanu juttu karpapuhastamisest kui tahes halvasti see väide kõlada võib.

Ega sina ei peagi uskuma.(oi kui mürgiselt ma tahtsin praegu siia kirjutada , aga eestlasele kohane tagasihoidlikkus sai võitu )
Kuna ma motopoes ei tööta siis ma ka "isehakanu" .

parem kaks politseid ees kui üks taga ....
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Suured tänud! (w) Vaatasin manualist lisaks. Puhastasin isehakanult järgmiselt: Ujuki korpus lahti, peadüüs, selle all olev, ujukid ära kummiringidega tihendatud avadest, kõrge peenike düüs, düüs mis kaetud ümmarguse kummikorgiga, kolm väikest avaust, keerasin välja väikese nõela koos vedruga, poolteist pööret on iga nõel lahti, ka düüs plastikust ujukikonstruktsioonis, ujukinõela kõrgusi ei puudutanud, surusin kergelt plastikust ujukikonstrui avaustesse tagasi, kruvisin kinni, siis düüsid õhufiltri poolepean in face, keerasin karpad ülalt lahti, membraanid ok, igal nõealal all ka piiraja koos fiksaatoriga, nõela on korralikult peadüüsis näha. Puhusin kõik düüsid läbi. Igatahes kisub kolmandaks karpade mahavõtmiseks. See salapärane O-ring on kuskil siibri juures? :?:

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Ja säraval hommikutunnil tuli pähe, et tühikäigu segukruvide asendi kohta pole mul õrna aimugi. Keerasin nad poolteist pööret lahti ja nii jäigi. Kui karpad maha esimest korda võtsin, siis olid töötavatel silindritel poolteist pööret lahti ja nii seadsin teised. Seal on vist võimalik ka pange panna :oops: ! Ja loogiline küsimus, milleks seal nõela all veel kummirõngas ja seib? Ehk siis tuleks nad üldse kinni keerata? Katsetan oma mõtet õhtupoole. Seniks kena päeva. Ja tänud kõigile, kes nõu andmiseks aega leidsid. Ehk saame kambapeale selle punase banditianomaalia likvideeritud? Igatahes töötama paneva idee eest pudel head kärakat minu poolt!! :bsmile:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas yeekim »

hamsun kirjutas:

keerasin välja väikese nõela koos vedruga, poolteist pööret on iga nõel lahti, ka düüs plastikust ujukikonstruktsioonis

Ja loogiline küsimus, milleks seal nõela all veel kummirõngas ja seib? Ehk siis tuleks nad üldse kinni keerata? Katsetan oma mõtet õhtupoole. ....

Möhh (togi)

Kui Sa karpadest midagi ei jaga, ära torgi neid!
Iga seib ja O-rõngas on seal vajalik- tühikäigu kruvi olek(mitu pööret lahti) vaata järgi masina manuaalist.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Tere. Asi selles, et ikka natukene jagan, sellepärast palungi teadjamatelt pisut lisaabi. Lihtsalt tundub, et kõik oleks nagu korras aga tegelikult ei ole. Igatahes sama lugu täna jälle. Võtsin karpad uuesti maha, kolmandale ringile... Kui tühjenduskruvist bensiini välja lasin, oli kõigis karpade praktiliselt ühepalju bensiini.. Kõikus 1-2 milliliitri kandis.


keegimuu
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
Tsikkel: xjr 1300
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas keegimuu »

Kui sa näiteks keerad maha ühelt karpalt (mis on mittetöötava silku järgi) vaakumkambri kaane ja võtad välja membraani kas siis on tunda vaakumit kui mootor käib? Ja kui sealt sisse piserdada nõks karburaatori cleanerit ja gaasirutskat sutsu peal hoida kas siis hakkab silinder puterdama?

Ma saan aru et gaasi andes tõmbab mingist hetkest silindrid järgi? Kui nii on siis ehk võiks kahtlustada tühikäigu düüsi?

Kui läbi puhusid kas lasid mingisugust karpa cleanerit ka kõikidest aukudest läbi karpal ja veendusid, et see vajalikest kohtadest välja tuleb?

Tooreklapiga mängides ei võta ka silindreid järgi?

Kasutaja avatar

Motorem
Kaupmees
Postitusi: 18
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:40
Asukoht: Tähetorni 21 k, Tallinn
Kontakt:

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas Motorem »

Tere hamsun. Soovitan nõustuda Streetmoto viimase postitusega ja vahel on odavam lasta asjad kuskil teadjameeste juures korda teha kui ise pusida. Uudishimu ei saa muidugi keelata ja pealehakkamine on tervitatav nähe!
Peale korduvaid üritusi, ehk nurjunud katseid, on Sul vast aeg otsida üks töökoda, kes teab vanade rataste karburaatoriprobleemidest ja mine tea, vahest on viga ka hoopis kuskil mujal. Muidu võib see hooaeg sõitmata jääda. :)

Mototehnika hooldus, remont, ümberehitus ja restaureerimine. Motohotell.
Tel: 520 4415 Info@motorem.ee http://www.motorem.ee Tähetorni 21 k, Tallinn
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Puhastan uuesti karpad ära ja panen peale. Võtsin juba Motodepooga ühendust ja nemad soovitasid motoremi ka!!! Pühapäeval viimane katse ja siis remondimeeste juurde. Igatahes on tsikliga pisut lähemalt tutvust tehtud ja see on hea. Teemat veel lukku ei pane. :bsmile:


Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas Maario »

hamsun kirjutas:

Puhastan uuesti karpad ära ja panen peale. Võtsin juba Motodepooga ühendust ja nemad soovitasid motoremi ka!!! Pühapäeval viimane katse ja siis remondimeeste juurde. Igatahes on tsikliga pisut lähemalt tutvust tehtud ja see on hea. Teemat veel lukku ei pane. :bsmile:

Tere.lugesin ka siis seda teemat,3korda 1 ja sama karpat puhastada,
siis ta on raudselt puhas,ja ei usugi,et viga on karpas,Soovitaksin Silidri surved ära mõõta,ja alles siis edasi tegutseda!

Jõudu

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Nii. Karpad peal uuesti, mõõtsin rõhud ära...Ühesugused kõigil!! Puhastasin kontaktid ajupistikutel ka. Säde kõigil küünaldel. Paar pauku ja midagi. Paremast, äärmisest segukruvist tilgub kergelt...LOOBUSIN!! :wack: Ja ootan huviga, mida MOTOREM-i mehaanikud (w) selle anomaalse Banditiga ette võtavad. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Taas jätkan saagat... Täna pandi Bandit Motoremi kaubikule peale... :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Taas! (w) Tubli töö Motoremi mehed. Kiire ja korralik. Viidi ja toodi. Masin käib, aku ostsin uue ka. Ja piinlik see on :oops: , oleme naisega sellise pilli jaoks pisut valed... (crash) Liiga äkiline bike ja võimas. Sestap sooviksime nüüd täielikus sõidukorras masina pisut rahulikuma ja cruiser või chopper tüüpi, mitte nii võimsa vastu vahetada.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas MarekM »

liiga võimas?

フーリガン
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas Smm »

Milles siis probleem oli?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Probleem oli mõnes kummitihendis, segukruvides, karpade sünkimises ja minu oskamatuses... :wack: Igatahes soovitan MOTOREM-i küll. Rahakotti ei koorma eriti ja sõbralik teenindus samuti.

Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

Ja miks huligaan? Härra jaapanikeelne MarekM? :?:


Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas Maario »

Palju tal kw on siis?

http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
Kasutaja avatar

Teema algataja
hamsun
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!

Lugemata postitus Postitas hamsun »

37KW. Bike on muidu lahe aga chopper või cruiser pisut eakohasem...

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”