Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Peale talve lähevad tööle AINULT kaks vasakpoolset silindrit. Uued küünlad, juhtmed ülevaadatud. Ja kui küünlad maha võtta siis mittetöötavatel silindritel on mingisgune säde ka olemas...!! Pingeregulaatori ühendus uus. Jõudsin oma teadmistega istme alla, aju(digital ignitor) juurde. Eelmine omanik väitis, et seisis talve kerge niiskusega garaazis. Juhe endal koos... Ehk on säravaid ettepanekuid?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Esimene särav idee on kogemuse põhjal puusalt tulistades. Kõiki GSF ja GSX-F mudeleid vaevab peale seismist üsna tihti tühikäigudüüsi umbsusmure. Sellest tingituna ei lähe käivitudes leegikas isegi mitte soojaks ja kevadised ärkajad jäävad tihti tööle kas kahe- või kolmesilindrilistena. Kummalisel kombel ei aita leegika soojenemisele ja silindri töölehakkamisele kaasa ka aktiivne gaasi pealekeeramine kuigi loogika ütleks, et tühikäigudüüs siis enam suurt mõjutada ei saa. Praktika näitab aga seda, et GSF ja GSX-F mudelid hakkavad tööle nagu siidi kui eelmainitud kanal perfektselt puhas. Ja see kanal läheb ülihõlbsalt ja kiirelt umbe, sest on nii kuramuse peenike - tihti on seal 30 ja 35 mõõdus düüs sees!
Minu esimene soovitus - karpad maha ja kõik kanalid läbi torkida/puhuda!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tere ja tänud nõuande eest! Tõsi ta on, et leegikad ainult soojenevad teiste leegikate(töötavate) arvel... Kui gaasi lisada, siis alguses poos ning suri välja, kuid nüüd võtab kahel silindril pisut pöördeid üles. Kas karpade mahavõtmisel peaks ehk midagi rohkemat teadma, et sünkroonivärki mitte ära rikkuda? Pole enne omanud nelja karpaga kaherattalist... Ja Teile tundub, et aju kallale ei ole veel mõtet minna
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
kui sul küünalde mahavõtt lihtsalt käib, keeran mittetöötavatel küünlad maha ja vaheta töötavate silindrite omadega ära.
Mittetöötavate silindrite küünlad võiks puhtaks põletada või kasutada neid, mis kindlalt töötavad ja hetkel märjad ei ole.
Ja kui ei aita, korda protseduuri ning enne küünalde peale keeramist pool sõrmkübaratäit värsket bensiini küünlaaugust sisse. Peale seda ülikiirelt küünlad peale ja käivitama.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tänud soovituse eest! Praegu tegelen karpade demontaaziga. Aga Sinu nõuande panen kindlasti kõrvataha kui karpad puhastatud ja uuesti peal. Lasin mittetöötavatest karpadest kütuse trenaazist välja. Huvitav, alguses tuli mingit veidrat kollasetoonilist segu ja alles siis läbipaistev bensiin.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Nii, nii, karpad maas ja asun puhastama. Üks mees pakkus veel süütepoolide vahetusnippi.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Nonii... Karpad puhastasin omateada ära. Kasutades ka banditi manuaali. Panin peale... Ja taas kaks parempoolset silindrit on nagu teisest maailmast! Tegin küünaldetrikki. Vahetasin töötavad küünlad ära ja panin topkat ka. Lisandus paar pauku... Keerasin küünlad välja ja panin käima. Säde mõlemil nii mis tolmab, kaks potti töötavad ühtlaselt kõrval... Keerasin taas peale, paar pauku ja kõik. Küünlad taas maha ja millegipärast märjad ning nii jätkus saaga kuni... Siis mõtlesin, et võtaks uuesti karpad maha, ehk jäi midagi kahesilmavahele... Ei vaadanud seda düüsi, mis karpadel peal, seal vaakummembraani juures on. Kannatust peab vast olema... Igatahes tänaseks pisut mõtted erroris!
Ehk austatud foorumikülastajatel on midagi ekstraoordinaalset välja pakkuda?
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Aga proovi pill lisa paagiga käima panna ja siis sülita süstlaga otse karpasse natuke küttet.(vaata mis siis teeb ) Need düüsid mis ülesse vaakummembraanide juurde tulevad on lihtsalt vaakumi otsad ehk sinna käivad sünkimise kellad külge (kas poolid proovisid ära vahetada? )
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tänud taas! Avastasin veel kaks düüsi karpas, üks oli ujuki plastkorpuse sees ja teine ujukikambris, mingi korgi all.
Süütepoolidega peksis loogika ka sassi... Ühelt poolilt läheb küünlajuhe töötavasse silindrisse ja teine mittetöötavasse...
Igatahes on karpad kirurgiliselt nüüd puhtad. Katsetan kolmapäeval edasi...
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tere kõigile, kes seda loevad! Täna siis; õnnele lootes panin uuesti puhastatud karpad peale. Kontrollisin igaks juhuks kõigi küünalde sädemed ära. Ok. Paak peale, torud ka. Käivitasin ja
sama lugu. Kaks vasakpoolset silindrit töötavad, sekka paar pauku parempoolsetest. Igaks juhuks panin uued küünlajuhtmed, ikka mittemidagi. Vahetasin küünlaid. Andsin topkat nii karpadesse kui ka otse silindrisse, meelitasin isegi eetriga, MIDAGI, paar kurja pahvakut karpast ja kõik.
Vahetasin süütepoolid ära, kenasti parempoolse vasakule ja vasakpoolse paremale. Piibud üle ühe silindri. Käivitasin...
Natukene seedis olukorda, paar kobinat ja TAAS sama lugu. Vasakpoolsed tiksuvad tühikäigul, parempoolsed külmade leegikatega taas... Kas tõesti tuleb viga otsida ajust, mis ei anna õigel ajal särtsu või kuskil on peidus veel mingi auk, mida puhastada, või on viga sünkroonimises, kuigi eelmine omanik just tegi seda, klapid, või MIS VEEL??? võis paari seisukuuga umbe minna?!!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Millised düüsid ja kanalid sa karpades puhastasid? Mina ei usu paraku ühegi isehakanu juttu karpapuhastamisest kui tahes halvasti see väide kõlada võib. Enamasti keeratakse välja vaid peadüüs, väänatakse tihti ujukitase paigast ja tähelepanuta jääb tühikäigudüüs, tühikäigukanal, tühikäigu segukruvi alused seibid ja tihendid ning ujukinõela pesa koos O-ring tihendiga.
Lase brake cleanerit tühikäigudüüsidesse ja veendu, et sealt see läbi niriseb. Peale kokkupanemist keera karpad õigetpidi, pane väike doonorpaak külge ja lase kütus peale voolata. Kontrolli, kas ülevoolust midagi tulema ei hakka. Pane tühjenduskanalitele läbipaistev voolik küge ja kontrolli kütusetase erinevates karpades. Ma usun, et sul tegevust veel jagub nende karpadega. Kui ikka viga on seal? Sest nagu ise mainid on kõik tegevused sul lõpuks juhtme kokku ajanud ja küsitavaks muutub katse puhtuse nüanss ehk kas saad ise usaldada oma tegevust erinevate asjade vahetamisel, ringitõstmisel jne.
Loogika on tegelikult lihtne - kuna sul kahe silindri leegikad soojaks ei lähe, siis on vähemalt esimene samm tuvastatud. Millistes silndrites on viga! Edasi tuleb adekvaatselt tuvastada, kas viga on puuduvas kütuses, liigses kütuses, sädemepuudulikkuses või kompressioonipuudulikkuses. Igaüks neist võib põhjustada mittetöötamise.
Mis saab talvel seismisega ära surra? - kõik, mis on kummist saab mureneda ja deformeeruda ja kõik, mis on väikese läbimõõduga saab umbe minna. Täpselt selline on meie kütuse kvaliteeditase ja vanema ratta puhul on see igati loogiline asjade käik.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Mina ei usu paraku ühegi isehakanu juttu karpapuhastamisest kui tahes halvasti see väide kõlada võib.
Ega sina ei peagi uskuma.(oi kui mürgiselt ma tahtsin praegu siia kirjutada , aga eestlasele kohane tagasihoidlikkus sai võitu )
Kuna ma motopoes ei tööta siis ma ka "isehakanu" .
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Suured tänud! Vaatasin manualist lisaks. Puhastasin isehakanult järgmiselt: Ujuki korpus lahti, peadüüs, selle all olev, ujukid ära kummiringidega tihendatud avadest, kõrge peenike düüs, düüs mis kaetud ümmarguse kummikorgiga, kolm väikest avaust, keerasin välja väikese nõela koos vedruga, poolteist pööret on iga nõel lahti, ka düüs plastikust ujukikonstruktsioonis, ujukinõela kõrgusi ei puudutanud, surusin kergelt plastikust ujukikonstrui avaustesse tagasi, kruvisin kinni, siis düüsid õhufiltri poolepean in face, keerasin karpad ülalt lahti, membraanid ok, igal nõealal all ka piiraja koos fiksaatoriga, nõela on korralikult peadüüsis näha. Puhusin kõik düüsid läbi. Igatahes kisub kolmandaks karpade mahavõtmiseks. See salapärane O-ring on kuskil siibri juures?
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Ja säraval hommikutunnil tuli pähe, et tühikäigu segukruvide asendi kohta pole mul õrna aimugi. Keerasin nad poolteist pööret lahti ja nii jäigi. Kui karpad maha esimest korda võtsin, siis olid töötavatel silindritel poolteist pööret lahti ja nii seadsin teised. Seal on vist võimalik ka pange panna ! Ja loogiline küsimus, milleks seal nõela all veel kummirõngas ja seib? Ehk siis tuleks nad üldse kinni keerata? Katsetan oma mõtet õhtupoole. Seniks kena päeva. Ja tänud kõigile, kes nõu andmiseks aega leidsid. Ehk saame kambapeale selle punase banditianomaalia likvideeritud? Igatahes töötama paneva idee eest pudel head kärakat minu poolt!!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
hamsun kirjutas:keerasin välja väikese nõela koos vedruga, poolteist pööret on iga nõel lahti, ka düüs plastikust ujukikonstruktsioonis
Ja loogiline küsimus, milleks seal nõela all veel kummirõngas ja seib? Ehk siis tuleks nad üldse kinni keerata? Katsetan oma mõtet õhtupoole. ....
Möhh
Kui Sa karpadest midagi ei jaga, ära torgi neid!
Iga seib ja O-rõngas on seal vajalik- tühikäigu kruvi olek(mitu pööret lahti) vaata järgi masina manuaalist.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tere. Asi selles, et ikka natukene jagan, sellepärast palungi teadjamatelt pisut lisaabi. Lihtsalt tundub, et kõik oleks nagu korras aga tegelikult ei ole. Igatahes sama lugu täna jälle. Võtsin karpad uuesti maha, kolmandale ringile... Kui tühjenduskruvist bensiini välja lasin, oli kõigis karpade praktiliselt ühepalju bensiini.. Kõikus 1-2 milliliitri kandis.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Kui sa näiteks keerad maha ühelt karpalt (mis on mittetöötava silku järgi) vaakumkambri kaane ja võtad välja membraani kas siis on tunda vaakumit kui mootor käib? Ja kui sealt sisse piserdada nõks karburaatori cleanerit ja gaasirutskat sutsu peal hoida kas siis hakkab silinder puterdama?
Ma saan aru et gaasi andes tõmbab mingist hetkest silindrid järgi? Kui nii on siis ehk võiks kahtlustada tühikäigu düüsi?
Kui läbi puhusid kas lasid mingisugust karpa cleanerit ka kõikidest aukudest läbi karpal ja veendusid, et see vajalikest kohtadest välja tuleb?
Tooreklapiga mängides ei võta ka silindreid järgi?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Okt 2009, 13:40
- Asukoht: Tähetorni 21 k, Tallinn
- Kontakt:
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Tere hamsun. Soovitan nõustuda Streetmoto viimase postitusega ja vahel on odavam lasta asjad kuskil teadjameeste juures korda teha kui ise pusida. Uudishimu ei saa muidugi keelata ja pealehakkamine on tervitatav nähe!
Peale korduvaid üritusi, ehk nurjunud katseid, on Sul vast aeg otsida üks töökoda, kes teab vanade rataste karburaatoriprobleemidest ja mine tea, vahest on viga ka hoopis kuskil mujal. Muidu võib see hooaeg sõitmata jääda.
Tel: 520 4415 Info@motorem.ee http://www.motorem.ee Tähetorni 21 k, Tallinn
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Puhastan uuesti karpad ära ja panen peale. Võtsin juba Motodepooga ühendust ja nemad soovitasid motoremi ka!!! Pühapäeval viimane katse ja siis remondimeeste juurde. Igatahes on tsikliga pisut lähemalt tutvust tehtud ja see on hea. Teemat veel lukku ei pane.
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
hamsun kirjutas:Puhastan uuesti karpad ära ja panen peale. Võtsin juba Motodepooga ühendust ja nemad soovitasid motoremi ka!!! Pühapäeval viimane katse ja siis remondimeeste juurde. Igatahes on tsikliga pisut lähemalt tutvust tehtud ja see on hea. Teemat veel lukku ei pane.
Tere.lugesin ka siis seda teemat,3korda 1 ja sama karpat puhastada,
siis ta on raudselt puhas,ja ei usugi,et viga on karpas,Soovitaksin Silidri surved ära mõõta,ja alles siis edasi tegutseda!
Jõudu
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Nii. Karpad peal uuesti, mõõtsin rõhud ära...Ühesugused kõigil!! Puhastasin kontaktid ajupistikutel ka. Säde kõigil küünaldel. Paar pauku ja midagi. Paremast, äärmisest segukruvist tilgub kergelt...LOOBUSIN!! Ja ootan huviga, mida MOTOREM-i mehaanikud
selle anomaalse Banditiga ette võtavad.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Taas jätkan saagat... Täna pandi Bandit Motoremi kaubikule peale...
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Taas! Tubli töö Motoremi mehed. Kiire ja korralik. Viidi ja toodi. Masin käib, aku ostsin uue ka. Ja piinlik see on
, oleme naisega sellise pilli jaoks pisut valed...
Liiga äkiline bike ja võimas. Sestap sooviksime nüüd täielikus sõidukorras masina pisut rahulikuma ja cruiser või chopper tüüpi, mitte nii võimsa vastu vahetada.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Milles siis probleem oli?
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Probleem oli mõnes kummitihendis, segukruvides, karpade sünkimises ja minu oskamatuses... Igatahes soovitan MOTOREM-i küll. Rahakotti ei koorma eriti ja sõbralik teenindus samuti.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 27 Jaan 2014, 20:35
- Tsikkel: Kawasaki ZL600B, Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Ja miks huligaan? Härra jaapanikeelne MarekM?
-
- Postitusi: 98
- Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
- Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Suzuki Bandit GSF 0,4. R4, 91 kaks silindrit ei tööta!!!
Palju tal kw on siis?
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm