Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks... → Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak
Kas te üldse teate miks ringraja tsiklil kasutatakse k N filtrit ? Või muid taolisi ? Ulme power lisa pärast ?
Reaalne võimsus lisa tekkib siis kui ei õlita seda sisuliselt ning seda saab kenasti pärast kõhuli käimist hooldada.
Tänaval kasutades te hoopis tõmbate oma nunnud hobused maha kuna ei hoolda seda piisavalt tihedalt. Kuivab see õli ära sealt filtri pealt ja hakkab rõõmsalt peenike tolm läbi minema. Teine varjant on ,et läheb filter hoopis umbe kuna olete õliga priisanud ja kõik s**t on rõõmsalt filtri külge jäänud (originaal papist filtril kukkub airboxi põhja)
leko kirjutas:müristaja kirjutas:leko kirjutas:Sport õhufiltri paigaldus on elementaarne, või selle vahetusel peaks mõnda spetsiifilist/iseloomuliku asja jälgima?
Sellisel asjal on mõtet siis, kui ratas saab rohkem kütust ka peale kui originaalis. Summuti võiks ka olla vähe kergemini läbipuhutav. Lihtsalt sportfiltri ja sportsummuti paigaldamisega võib segu (mitte oluliselt) lihtsalt lahjaks minna.
Kat eemaldatud, PCV on lauapeal, filter ootab vahetust, käib tige püti valimine
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.