caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Mul vedeleb siin veel kunagi Hollandist kaasa toodud vidinaid.
Äkki mõnele kohviku ehitajale pakub huvi:
Hagon amordid. Originaalis mõeldud Suzuku GSX1100S Katana'le. Pikkus silmast silma 33cm. Igati heas korras. 80 euri eest annaks ära
Pilt:
Clip-On'id, Suzuki GSX1100S Katana omad, mõeldud 37mm läbimõõduga torudele. 30 euri
Pilt:
Veel ühed Clip-On'id, modernsed alumiiniumist, mõeldud 52-53mm torudele. 50 euri
Pilt:
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ajame oma pillid talveunest üles ja teeme ühe ühise tiiru ka juba?
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sai ka endale üks äge isend ostetud. Hetkel asub UK-s, aga suve jooksul jõuab tõenäoliselt eesti teedele
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Käisin eilsel ilusal pühapäeval ühe vana baierimaalasega Alpe ja mõningaid piiriäärseid linnu külastamas. Backroad'ide next level.
Sander.
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
no ma igatahes eemaldasin su sõbralistist..
..just tänasest tegin kindlustuse ära ja sellepuhul sadas nii 20min lund..
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
no ma igatahes eemaldasin su sõbralistist..
Hea!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
tere
sai ka talvel natuke nokitsetud ja üks rotikas on valmimas. nipet näpet on veel teha , paak ja porikas korralikult värvida, natuke kaabeldust korrigeerida ...
käbi
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Käbi, kle, errorit pillub ette see pilt! Või on mingi salasõna vaja...
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
minu 1976a rasketehnika.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Viimase aastaga paistab just Yamaha RD250 kontsentratsioon Eestis mitmekordistunud olevat ... põrandaalune kokkumäng???
Mis puudutab Jawa-meeste unistusi, siis tasuks 60-70-ndate japsi kahetaktitehnika ostu vaagides otsustada kubatuuri kasuks, nt alates 400-500cc, sest muidu võib kergesti mõne tiba tuunitud jaffi vastu häbisse jääda
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
- Asukoht: 5O4633O
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
argo_1974 kirjutas:..... sest muidu võib kergesti mõne tiba tuunitud jaffi vastu häbisse jääda
Häh, saabki kauem sõita!
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Arvan, et RD250 tendents on lihtsalt hinna/kättesaadavuse kompromiss, RD350/400, R5 või Kawa H seeria on ulmeliselt hinda kasvatanud.
Ise ajan SR400/500 taga, kuid olen ilmselgelt valinud vale liiduriigi selleks..
Ja pahapoiss, mis sõbralist, on mul midagi kahe silma vahele jäänud? .
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Mai 2011, 12:36
- Tsikkel: Husqvarna 701, BMW f800gs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tervitused ja kena kevadet kõigile
Oleks vaja veidi abi. Nimelt kogun seoses ühe huvitava projekti raames papist makette, mida ümberehituse käigus tavaliselt meisterdatakse.
Lisan illustreeriva pildi:
Tean, et tavaliselt visatakse makett minema, kuid ehk siiski kellelgi midagi alles. Pärast saab maketid tagasi
Esialgne idee on koguda erinevat materjali, millest annab lõpuks kokku ehitada terve tsikli. Oleneb, kui palju materjali leidub jne.
Võiksin vabalt ise terve ratta teha, aga mõte on ühendada erinevad tegijad ja lähenemised, stiilid. Lõpuks läheb asi graafilise disaini näitusele, mis toimub mai lõpus.
Eesmärk tutvustada huvitavad töövõtet tsiklimaailmas, mida tsiklirahvas ise võibolla nii huvitavaks ei peagi.
Tuhat tänu ette, Ele
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Väärib jagamist.. Valtoroni ja CRD koostöös valmiv HD (juba praegu ütleks, et ilusaim harrikas, mida senini näinud). Pingi ja sabaraami järgi tunneb CRD stiili kenasti ära ja ootan pikisilmi juba Valtoroni paaki kui vormist välja tuleb.
Isa ja poeg plastiliiniga mängimas:
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sandrew kirjutas:
Suunad on lahedad, aga muidu tundub see jutt natuke ülekiitmisena. Sellisel tasemel tuunimist teeb iga vähegi tõsisem krossiharrastaja oma rattale (loomulikult veidi teisest kasutusest lähtudes veidi teised lahendused).
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Mulle meeldib.
Esi amordid võiks ka asjalikud panna nagu tagumised.
Piduritest ei saanud sotti, aga eeldattavalt need siiski asjalikud.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sellisel tasemel tuunimist teeb iga vähegi tõsisem krossiharrastaja oma rattale
oled sa näinud toorikut, millest see tehti? .... et iga jumala kõva peaga tõsisem krossiharrastaja võtab kätte, ehitab uue paagi, konstrueerib joonised ning cnc-s laseb teha nii spets kinnitused radiaalpiduritele, lisaks veel kümneid vajalikke detaile alates lenksul asuvatest lülitiplokkidest lõpetades kellade korpuste ja muude detailidega, konstrueerib pidurikettad, ehitab ümber raami, ehitab summuti torustiku, nullist uue elektri jne... kindel see, irw.
nii palju kui mina neid krossiharrastajaid näinud olen, siis nende puhul jääb asi bolt off - bolt on stiilis "ümberehitamise" kanti. kui ikka selles teemas matsu ei jaga siis võiks jätkata põhiliselt tõsisema krossiharrastaja teemadega.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Kri$o$ kirjutas:Sellisel tasemel tuunimist teeb iga vähegi tõsisem krossiharrastaja oma rattale
oled sa näinud toorikut, millest see tehti? .... et iga jumala kõva peaga tõsisem krossiharrastaja
võtab kätte, ehitab uue paagi, konstrueerib joonised ning cnc-s laseb teha nii spets kinnitused radiaalpiduritele, lisaks veel kümneid vajalikke detaile alates lenksul asuvatest lülitiplokkidest lõpetades kellade korpuste ja muude detailidega, konstrueerib pidurikettad, ehitab ümber raami, ehitab summuti torustiku, nullist uue elektri jne... kindel see, irw.
nii palju kui mina neid krossiharrastajaid näinud olen, siis nende puhul jääb asi bolt off - bolt on stiilis "ümberehitamise" kanti. kui ikka selles teemas matsu ei jaga siis võiks jätkata põhiliselt tõsisema krossiharrastaja teemadega.
Mis fakk ise konstrueeritud pidurikettad, jumala selgelt on kirjas ISR rotors? Ja see CAD-is joonise tegemine ja hiljem CNC-s detaili välja laskmine, so what. Mu eelmisel rattal olid ka ise konstrueeritud triple tree, mis hiljem CNC-s välja lastud. Joonis tegemiseks läks täpselt üks õhtupoolik, edasine oli juba väga lihtne. Ja see leegikate tegemine? No ei ole kah raketiteadus. sumps on niikuinii aftermarket.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Väga ilus pill, viispluss.
Point on tegelt see, et vaidlemine, kes TEEKS ja kes OSKAKS ei ole mõistlik. Fakt on see, et mõned teevad, teised ei tee. See ei käi mx77 pihta nüüd.
Teisalt tuleks vaadata kvaliteeti ja tervikut, projekti mastaapi. Kui sa perse ära saed rattalt, siis see pole projekt.
EDIT: Ja mis veel. Kes pole ise teinud, see ei kujuta ette, kui palju aega, vaeva ja mõistust kulub. Lõpp-produkti vaadates on alati hea öelda, et ah, mis see ikka ära ei ole. 2 nädala õhtute vaev.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
No ma päris uudu selles valdkonnas ka ei ole. Kunagi 90-datel sai kaks vana briti klassikut oma käpakestega ära taastatud, üks 35 aasta BSA ja teine 38 aasta BSA. Aga sõitmine meeldis lihtsalt rohkem.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Valiku küsimus tõesti. Kes liikleb, kes tegeleb mingi vähe mõtestatuma sõitmisega, kes ehitab, kes unistab.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Valiku küsimus tõesti. Kes liikleb, kes tegeleb mingi vähe mõtestatuma sõitmisega, kes ehitab, kes unistab.
Ma andisn endale lubaduse, et kui 50-nd saan, siis ehitan endale koffika, aga sinna on veel paar aastat aega
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sellisel tasemel tuunimist teeb iga vähegi tõsisem krossiharrastaja oma rattale
taas sinu väite juurde - ole hea, lepime aja kokku ja näita mulle tõsisemate krossiharrastajate samal tasemel "tuunitud" pille. arvestades eesti suurust-väiksust ja harrastajate arvu, siis peaks neid ca 15-20 kokku tulema. suudad sellist arvu näidata, siis olen nõus siin foorumis avalikult ütlema, et sul oli õigus, seniks aga .... pulliekskrement on see väide. valmis juppide külge keeramine ei ole tuunimine, seega need tsiklid võid eos välja jätta, pole mõtet nende osas aega raisata. mis ketastesse puutub, siis sealgi tuli asi ümber teha, aga noh, toorik oli ISR oma, nii et äkki oli sul isegi selles osaliselt õigus.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ma ei saa tegelikult sellest väitest üldse aru. Miks peaksid krossimehed mingeid ise tehtud juppe kasutama? Terve maailma internet on ju olemas, kust korraliku nimega võidusõidu asju saab. Välja arvatud retroklass.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Ma ei saa tegelikult sellest väitest üldse aru. Miks peaksid krossimehed mingeid ise tehtud juppe kasutama? Terve maailma internet on ju olemas, kust korraliku nimega võidusõidu asju saab. Välja arvatud retroklass.
Vahest tuleb ise teha odavam, vahest tahaks idagi erilisemat, täpselt sama lugu nagu kohvikute ehitamisega. Ma usun, et laisk tüüp paneb sobiva tooriku olemasolul oma ratta kabamaja juppidest kokku nagu naksti.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ma seda olen küll kuulnud, et krossimehed oma kuldsete aftermarket velgede, karbon juppide ja tutikate värviliste brändiriietega on jõhkrad trendipiidrid, aga seda küll mitte, et keegi ise mingeid juppe teeks Aga noh, ma samas pole üldse teemas ka. Äkki tõesti siis.
Vot mis müügis: http://www.auto24.ee/used/1489356
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Ma seda olen küll kuulnud, et krossimehed oma kuldsete aftermarket velgede, karbon juppide ja tutikate värviliste brändiriietega on jõhkrad trendipiidrid, aga seda küll mitte, et keegi ise mingeid juppe teeks
Aga noh, ma samas pole üldse teemas ka. Äkki tõesti siis...
siit on igast paska läbi käind, ja nüüd SELLE ratta kallal hakatakse vigisema? kevad.
jakyll ma siis lähen passin oma ära_saetud_sabaga värdjat näpp ninas ja mõtlen kogu kontseptsiooni ümber ja saen kuskilt mujalt miskit maha.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ma soovitan abirattad panna koos spinneritega. Siis on projekt No jutu point oli tegelt see, et netis öeldakse igasuguste nuditud tagumikega rõveduste kohta cafe. Saba maha ja vualaa!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.