Kellegi teise XJR1300 SP 2000a
-
Teema algataja - Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kellegi teise XJR1300 SP 2000a
Mis vahepeal siis uut.
Lasin esimesed amordid ära lappida.
Panin väljalaske süsteemi kokku.
Paak peale.
Eelmine reede oli käivitus. Paras tsirkus oli, kuna aku oli tühi ja traatidega auto pealt ka nagu kohe järgi ei võtnud. Lõpus sai käima lükatud neljanda käiguga. Alguses tegi suhteliselt koledat häält, mis aga sõites paremaks läks kuigi mingi noot ikkagi jäi mis mulle ei meeldinud. Samuti ka kerge kõhklus mootoris kui pöörded olid konstantselt 2500 - 3500 pöörde vahel. Samas kiirendus tundus korras ja mingit väga hullu heli ka mootor ei teinud.
Kerge värin ja paranoia oli endal ka sees sõites. Kõrv ja tagumik proovisid iga väiksemat muutust ja erisust tunnetada
Vahepal siis sai ka avastatud miks uus kett eelmine hooaeg nii kiirelt otsad andis. Tagumine alumine mootorikinnitus oli põhimõtteliselt pooleks. Ma ei tea kas see oli juba ostes nii või minu käes kuidagi selliseks muutunud. Ise kahtlustaks, et ostses, sest mootoril on kukkumisjälgi puruks ribide näol silindril. Tagantjärgi mõeldes tundub kõik loogiline. Kuna kinnitus asus täpselt esihammaka taga siis jõudu rakendades kiskus koguaeg mootorit viltu mis lõpuks ka siis keti sodiks väänas. Tegi ta mul uue ketiga samuti kahtlasi hääli rutskat väänates. Ragises koledasti ja tunne oli nagu viskaks ketti hammaste peale. Pärast kinnituse vahetamist seda enam ei esine ja ülekanne on kõvasti sujuvam.
Karpadel sai segu tuunitud natuke ja vajab veel tuunimist. Segu sai vist liiga rikas. Plödiseb natuke liialt palju tühikäigul.
Mootori kahtlane noot ja tõenäoliselt ka madalamatel pööretel kahtlane käitumine tulenes ühe silindri väljalaske tihendi purunemises paigalduse ajal. Selle sain täna vahetatud. Plaanis on järgi proovida kas sõiduomadused paranesid. Heli läks igaljuhul korda.
Praeguseks olen muidu juba 110km maha sõitnud ja olen rahul. Uus õli sai ka sisse pandud, et kolvirõngaste ja muude jubinate sissesõitmisel tekkivast materjalist ja muust reostustest mis ehitamisel võis mootorisse sattuda võimalikult palju lahti saada.
Igastahes minu projekt on suht läbi ja loodetavast kohtab läbi suve mind Eesti ja välismaa teedel kui kõik ilusti vastu peab.
Meeldivat hooaega ja tänud kriitika ja nõuannete eest ka kõigile kes viitsisid seda anda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.