Ducati Monster 620IE '01 - Tom.
Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.
Vaikselt talveunest ärgates sai juba üle poole paagitäie maha tiirutatud. Vahetult enne hooaja lõpetamist juhtus mul aga tore jama. Nimelt olin suvel lasknud teha hoolduse, kuna endal polnud kohta kus korralikult seda teha. Vahetati muuhulgas ka kütusefilter. Kuskil septembri-oktoobri paiku üks päev sõites hakkasin paagist järsku imelikku kohinat kuulma. Algul ei hammustanud lahti, milles asi, aga mida aeg edasi seda valjemaks see kohin läks. Võtsin veel tüdruku peale ja hakkasin Riia mäest üles sõitma, aga rattal see plaanis polnud.. Poole mäe peal muutus jõuetuks ja suri sootuks ära. Tõmbasin tee äärde ja tegin paagi lahti, kust võtit keerates korraliku geisrijoana kütust üles purskas. Plastikust kütusefilter oli paagi sees otsad andnud ja kui kütusetase langes (+ mäest üles sõitsin ja seljakott istus ka taga) ja õhu kätte sattus, siis viimane ei avaldanud nii palju survet ja purskas hoopis hea hooga vastu paagiseina. Kuidagi sai enamvähem tühipööretel koju paarutatud. Kuna hommikul oli sõita vaja, siis sai Olerexist ostetud ja vahele pandud sihuke filter:
Filter mingi 3 korda peenem kui originaal, aga sõitis ja polnud hullu midagi. Kuigi kiirendades ei saanud kohe nagu powerit taha, vaid läks veidi aega. Täna siis käisin Motodepoos uurimas, et õige filter osta, aga seal on suur tarneaeg ja suur hind. Soovitati osta autofilter. Nii läksingi Fixusesse ja soetasin metallist (sobib paagi sisse) filtri. Kui filter vahetatud, proovisin veel lahtise paagikaanega käivitada. Käivitus küll, aga pöördeid üle 2000 keerates hakkas välja surema, nagu ei saaks piisavalt kütust peale. Mõtlesin et äkki on liiga tihe filter ja panin vana tagasi. Ikka sama jama. Lõpuks ikkagi panin uue filtri sisse, keerasin kõik jupid kokku ja käivitasin. Algul jamas samamoodi, aga mingi hetk tuure andes töötas normaalselt jälle. Tegin tiiru ka ja kõik töötas samamoodi nagu enne - töötas normaalselt, aga kiirendades järsku gaasi andes läks 0.5-1 sekundit aega enne kui pöörded taha võttis.. Ei teagi nüüd täpselt milles jama. Kas on kütusepumba filter umbe läinud või on asi selles, et see remont jäi suht õhtu peale ja see õhurõhu/temperatuuriandur mis normaalselt kontakti ei anna oli süüdlaseks. Eks nüüd proovin soojema ilmaga jälle sõita ja kui jama kestab, siis koogin paagi lahti ja kontrollin kütusepumba filtrit. Kui see korras, sisi on mu mõistus otsas ja tuleb ilmselt ducatisse diagnostikasse viia..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.