Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..


Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: Räägiks Velt Motocenterist..

Lugemata postitus Postitas Julge »

Üks natuke teise rakursi alt arvamus ka.
Kõigepealt disclaimer, et antud klienditeenindaja vs klient arutelus poolt ei võta. Endal on kogemusi seinast seina. Küll aga arvan, et kuningana kohtlemiseks peab klient ka kuningana käituma. Samas ei pidavat klient tänapäeval olema mitte kuningas vaid lausa kõigi diktaatorite isa! Ja sellele on andnud kõva tõuke sotsiaalmeedia võidukäik...

Nimelt just sotsiaalmeedia võidukäigu tõttu peavad tänapäeval klienditeenindajad topelt pingutama. Kui vanasti ei omanud väga suurt tähtsust mõne üksiku (kasvõi sitapeast) kliendi pekki saatmine, siis tänapäeval võib sel olla üsna ettearvamatult suur mõju. Nimelt kipub oma arvamust (näiteks biker.ee-sse või Facebook'i) avaldama minema just see negatiivse elamusega klient. Kusjuures Biker.ee on siinkohal meeldivaks erandiks kus vahel harva siiski "Tänamise" teemas ka positiivseid emotsioone jagatakse! :bsmile: Laialt levinud arvamuse kohaselt teavitab klient positiivsest emotsioonist oma kahte tuttavat ja negatiivsest kümmet... Nii, et selline "halamine" on paraku täiesti normaalne osa tänapäeva inforuumist. Ja klienditeenindajad peavad sellega arvestama. Ning ka sellega, et sedasorti "turundust" ei ole võimalik kontrollida. Mulle meeldis väga kusagil turundusmeedias öeldud lause, et "ma soovitan sinu toodet/teenust sotsiaalmeedias mitte seetõttu, et ma hoolin su tootest/teenusest, vaid seetõttu, et ma hoolin oma sõpradest."

Eriti vahva on minu meelest lugeda neid teenindajate (või nende tuttavate) poolseid vastuarvamusi stiilis: "no kui ise oled selline lammas, siis peabki sind pekki saatma!". Lisaks selliste arvamustega nõus olijatele (kes ilmselt anyway su klientideks on) loeb neid vastuarvamusi ka suur hulk neid kliente, kes midagi vastu ei kommenteeri, kuid peavad paremaks tulevikus äkki sinu kliendiks olemist vältida... Ja tänaseks on lähiminevikust ette näidata juba üsna arvestatav hulk case'e, kus suurfirmad on sotsiaalmeedias levinud juhtumite tõttu kaotanud väga palju raha...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”