Uus ratas: V2 või R4?


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mõtlen, et vähegi legaalsetel kiirustel liigeldes ei anna see R4 madalakubatuuriline 70 kW küll mingit erilist lisaväärtust. Selleks, et sellest midagi tunneks, peab mingi 7000 p/min kogu aeg peal olema. Need kilovatid töötavad alles kiirustel üle 200. Paigalt minnes ei saa seda niikuinii rakendada.
Mul oli enne Kawa Gpz 550 R4 mootoriga. 48 kW, aga madala pöörde pealt minnes oli nagu Jawa. Nauding saabuski alles peale 7000, siis said küll nagu kaikaga keset selga. Vibratsioonivaba oli küll.
Praegu on 800 kuubine parallel twin, 35 kW ainult. Aga see eest jäme pöördemoment, vastavalt töömahule. Linnas iga kell mugavam ja kiirendus madala käiguga kaugelt parem. Käiku praktiliselt vahetama ei peagi, veab igal pöördel. Mägedes oli ka ääretult mugav. Samas kiiruse juures saabub lõpp enne 200-t km/h. Väidetavalt. Aga ma pole proovinud. Pole huvi - muuhulgas, see on vihje. Mootori valid ikka selle järgi, mida sellega teha soovid.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”