Buell ratastest
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 20
- Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
- Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
- Asukoht: Viimsi /Tallinn
Buell ratastest
Tere,
Ma pole isiklikult kunagi kokku puutunud nende ratastega. Olen küll sõitnud erinevate aparaatidega ja selja taga mõnikümmend tuhat kilomeetrit. Plaanis oleks omale selline 2008 isend soetada.
Tean , et masin on HD toega siia ilma sündinud. Kas keegi oskab kommenteerida nende hooldamise ja varuosade saadavuse kohta meie riigis. Nimelt mulle väga meeldivad need naked biked ja V2 tundub mõnus asi olevat. Samuti mulle meeldib , et ülekanne on rihmaga. Jah seal on küll mõned riskid suuremad aga selline vähe õlivabam olek meeldib mulle rohkem kui tsikli pidev puhastamine. Oskate äkki kommenteerida veidi neid pille, vastupidavus ja äkki ka mõned levinud vead?
Tänud juba ette asjalike kommentaaride eest!
Re: Buell ratastest
Räägi lähemalt, millist Buelli (XB9S/R, XB12S/R, või uuemaid 1125 seeriast) täpsemalt silmas pead? Oma XB12S ja XB9S kogemusest võin rääkida niipalju, et eks ta ikka üks nišikas ole. Suvel kuuma ilmaga kuskil foori taga seista temaga kõige mugavam just pole, kipub teine "natuke" kuumaks minema, suuremaid probleeme pole ise küll täheldanud. Varuosadega seoses võib ju vabalt ameerika turule vaadata, meie oma mehed võivad sulle sealt asju kodumaale toimetada.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Buell ratastest
mina pole seda täheldanud,et buelliga oleks mul linnas palavam kui yamu baigiga.
Sul paremale ka scoop pandud?
teemasse ka.. oman xb12s mulle meeldib ja olen rahul,kuigi on olnud ka jamasid selle rattaga. Probleemiks on korduv pingeregulaatori läbipõlemine ja selle põhjust ei ole suudetud siiani tuvastada kahjuks.
varuosadega on nagu on.. kergem on tellida kui eestist otsida.
Kas kellegil on veel buellil olnud pingekaga probleeme? Oleks huvitav kuulda.
töökoja seletus selle pingeka järjekordsele läbipõlemisele on see,et eestis on liiga kuum ja kuna pingekas asub pm esimese silindri küljes,et selle pärast see põlebki läbi. Samas selle loogika järgi peaks ju kõikidel buellidel mis eestis sõidavad koguaeg pingekad põlema läbi??
-
Teema algataja - Postitusi: 20
- Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
- Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
- Asukoht: Viimsi /Tallinn
Re: Buell ratastest
Ma pigem olen silmitsenud seda XB12S versiooni. Ka bikepointis neid seal hetkel paar olemas. Ka Euroopast saaks neid tellida. Vanus mida tahaks oleks sinna 2006-2009 vahele.
Olen ise õsitnud customite, sportbikede ja touringutega. Selgeks on saanud, et püstisem asend sobib mulle sõiduks paremini. Hirmutab muidugi see, et klaasi tal ees pole aga õnneks on võimalik ikka midagi ka hankida.
Teine murekoht on see, et tõepoolest tal on ainult õhk jahutus, siiani kõik olnud vesi jahutusega.
MIs aga eriti meeldib on rihmülekanne. Tean, et see on mõnus vaikne ja ka sõites sujuvam.
Kas Vibra tühikäigul on väga jube. Olen selle kohta palju lugenud?
Re: Buell ratastest
arvesta, et kui pikemat kasvu oled, siis võta looteasend sisse ja katsu näppudega oma varbaid puudutada, kui ei õnnestu siis pole Buell sinu jaoks.
Re: Buell ratastest
Sepp - scoopi pole neh, Buellidel pole pingekaga probleeme olnd, see oli mu KTM´il pigem pidevalt probleemiks.
Mingist aastast alates (2008?) tehti mootori juures ka mingeid muudatusi minuteada. S´ile küll mingit klaasi ette toppida ei tahaks, kaob kogu see bulldog´ilik välimus. Kui vibra häirib, siis on see küll väga vale ratas, mida endale vaadata
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Buell ratastest
xb-le olen näinud tegelikult ka ainult vist paar cm kõrgemat klaasi müügil,välimust väga ei muuda,aga tuult võib palju juhtida mujale - pole katsetanud.
Vibrab kõvasti,aga sellega harjusin väga kiirelt ära.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Buell ratastest
Buell muidu mõnus masin aga suuremakasvulisel ja teinekord seljakotiga liikleval ratturil soovitaks küll midagi muud vaadata. Jube pisike riistapuu on ikka, kahjuks.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Buell ratastest
sepp kirjutas:töökoja seletus selle pingeka järjekordsele läbipõlemisele on see,et eestis on liiga kuum ja kuna pingekas asub pm esimese silindri küljes,et selle pärast see põlebki läbi. S?
oh tussi, mis töökoda?
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Buell ratastest
Sai eelmisel aastal Firebolti (xb9r) omatud ja väga huvitav ratas oli.
Mul läksid õlivoolikud katki, aga see oli ka tänu sellele, et eelmine omanik oli nad teadmata põhjusel nipukaga kokku tõmmanud ja vibra tegi oma töö. Muidu oli ainult sõidurõõmu.
Kindlasti tahan tulevikus ka Lightningu või üldse viimase generatsiooni ära proovida, seega soovitan!!!
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Buell ratastest
speedvana kirjutas:sepp kirjutas:töökoja seletus selle pingeka järjekordsele läbipõlemisele on see,et eestis on liiga kuum ja kuna pingekas asub pm esimese silindri küljes,et selle pärast see põlebki läbi. S?
oh tussi, mis töökoda?
Polnud eesmärk mingit töökoja teemat arendada vaid pigem,et ehk kellegil olnud veel mingi sarnane teema pingekaga ja oskab tähelepanu juhtida kuhugile..
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
- Tsikkel: suzuki Bandit
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Buell ratastest
Rattas ei olnud küll Buell'i aga sama probleem, pingeregulaator põles läbi korduvalt. Rattal oli vahetatud originaal tuled LED tulede vastu aga mootorratastel pingeregulaator muudab üleliigse elektri soojuseks siit ka põhjus, miks regulaator läbi kärssas tarbijad puudusid ja lihtsalt põles läbi.
Lahenduseks pandi lisa tarbijaid(takistid).
Äkki sul sama probleem....
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Buell ratastest
Minu mittebuellil oli massi juhe isolatsiooni all ära surnud. Mõõtes oli ühendus olemas aga pinget ei kannatanud. Avastasin selle kodus kui vihaga kogu süsteemi maha otsustasin võtta, et laua peal üksipulgi üle vaadata. Olin selleks hetkeks käinud kahe mootorratta-elektriku juures ja vahetanud kolm pingekat ja geneka.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Buell ratastest
Ilmselt on suhteliselt loll siinkohal teemaalgatajale Buelli remondi, varuosade ja muu tehnilise poole pealt soovitada kontakteeruda Fredy Jäätesega, www.fredy.ee
Kui oled Buelli pikemalt piilunud siis ilmselt tead Fredy't juba küll.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Buell ratastest
pidasin ka ühte xb12r i 2009a ,kurvides junnab suurel kiirusel nagu tõbras,peale esi piduri pole kiita midagi ,ei osata seal maal rattaid teha.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Buell ratastest
Begemot kirjutas:Rattas ei olnud küll Buell'i aga sama probleem, pingeregulaator põles läbi korduvalt. Rattal oli vahetatud originaal tuled LED tulede vastu aga mootorratastel pingeregulaator muudab üleliigse elektri soojuseks siit ka põhjus, miks regulaator läbi kärssas tarbijad puudusid ja lihtsalt põles läbi.
Lahenduseks pandi lisa tarbijaid(takistid).
Äkki sul sama probleem....
Ma ei ole ühtegi vahetanud ledi vastu, st kõik on originaal.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Buell ratastest
sepp kirjutas:Begemot kirjutas:Rattas ei olnud küll Buell'i aga sama probleem, pingeregulaator põles läbi korduvalt. Rattal oli vahetatud originaal tuled LED tulede vastu aga mootorratastel pingeregulaator muudab üleliigse elektri soojuseks siit ka põhjus, miks regulaator läbi kärssas tarbijad puudusid ja lihtsalt põles läbi.
Lahenduseks pandi lisa tarbijaid(takistid).
Äkki sul sama probleem....Ma ei ole ühtegi vahetanud ledi vastu, st kõik on originaal.
Täistuledega 24/7 sõitmine ei tule kah kasuks pingekale.
NB! Alati on kasulik, kui hoiad varupingekat alati käeulatuses.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Buell ratastest
Enamus rattaid vahetab kaugtule nuppu vajutades 55w lähitule 60w kaugtule vastu, mitte ei lülita kaugtuld lisaks, seega see ei tohiks nagu rolli mängida.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Buell ratastest
Piipz kirjutas:Enamus rattaid vahetab kaugtule nuppu vajutades 55w lähitule 60w kaugtule vastu, mitte ei lülita kaugtuld lisaks, seega see ei tohiks nagu rolli mängida.
Siin biker.ee-s oli ju isegi eraldi teema, et osavad linnapoisid sõidavad koguaeg täistuledega, et eriti nähtav olla liikluses. Eks need ongi need pingekamehed
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Buell ratastest
Begemot kirjutas:Rattas ei olnud küll Buell'i aga sama probleem, pingeregulaator põles läbi korduvalt. Rattal oli vahetatud originaal tuled LED tulede vastu aga mootorratastel pingeregulaator muudab üleliigse elektri soojuseks siit ka põhjus, miks regulaator läbi kärssas tarbijad puudusid ja lihtsalt põles läbi.
Lahenduseks pandi lisa tarbijaid(takistid).
Äkki sul sama probleem....
Sul olid vahetatud siis esi ja tagatuled LED vastu?
Tahaks pilti kui sul on kuidas need esitulede lahendus tehtud on.
Kui mõtlesid suundasi siis see on müüt ilmselt kuna siis peaks need pingekad pidevalt minema kuna pole pidevat tarbimist taga.
Kehvad massi ühendused teevad palju muudki kurja.
Ah jaa see sooja eesti suvejutt on purjus saunameeste möla.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Buell ratastest
sepp kirjutas:ei ole harrastanud ka päeval täistulega sõitmist kunagi.
Sepp sa teist akut pole proovinud?
On kaks juhust teiste ratastega kus selle kammi põhjustas aku kuigi kuidagi ei tundunud läbi olema
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Buell ratastest
sepp kirjutas:ei ole harrastanud ka päeval täistulega sõitmist kunagi.
Bla-bla-bla see on see kui üritatakse meest mängida ja miski pläristajaga ringi sõita. Rõhk sõnal Suzuki...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.