Kellegi teise XJR1300 SP 2000a


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Kellegi teise XJR1300 SP 2000a

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

XL1000 kirjutas:

Olen Eerikuga nõus juhul,kui pesad põlenud ja uued klapid plaanis niikui nii panna,loomulikult tuleb siis pesad õigeks lõigata.Kui aga pole uusi klappe ja pesad pole ka põlenud,siis mina küll aru ei saa,miks ei või neid üle käia.Halvemaks ju midagi ei muutu.Inimene teeb tegelikult oma võimete piires ja saab kindlasti parema tulemuse,kui oli.Loomulikult see ei kesta sadattuhandet kilomeetrit,aga kolm-neli hooaega muretult.See osade vahetamine on tänapäeval väga hullult levima hakanud.Selline sõna nagu remont jääb järjest kaugemasse minevikku,kuigi paljud mehaanilised asjad on ka tänapäeval väga hästi remonditavad.
P.S Kui juba mootor lahti laseks mina ka nukaketi vahetusse,kui see just väga heas korras pole.

Vot mul on jälle raske mõista seda poolikut tegemist. Võtad mootori laiali, soveldad klappe, paned hunniku uusi tihendeid, ja seda kõike selleks, et paari hooaja pärast jälle kõike otsast alata. Siis peab jälle uued tihendid ostma, aega kulutama jne.

Osasid vahetatakse selle pärast, et taastada neid esialgsele kujule on sisuliselt võimatu. Remont võiks siiski tähedada millegi esilagsele kujule taastamist. Mosse klappidega saab seda teha suht lihtsalt aga kaasaaegsed klapid ja üldse paljud mootori osad on üsna keeruline inseneriteadus. Võid ju proovida aga tulemuseks ongi "Mosse"mootor, millel tuli 20k km tagant klappe teha.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”