Itaalia 2014 Juuni
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Itaalia 2014 Juuni
Tervitus,
ega väga palju ei pärigi, plaanis on nüüd esimene pikem matk teha.
Igasugu varustuste ja asjade kohta olen uurinud ennast juba päris ogaraks aga nagu ikka küsiks sellise marsuudi kohta nõuandeid kellel jagub,
ja eelkõige mõtlen ma et mis oleks need head kohad mida külastada Austrias ja Poolas, teiste riikidega on umbkaudu paigas.
Ja osad soovitavad sõita Poolas mööda nö. väiksemaid teid kuna suurtel teedel liiklus pidi väga väga kohutav olema?!
Esialgne toores kavand, ega väga detailseks ei peakski vast minema.
Ja viimasena, kui kellegil on huvi liituda, miks ka mitte.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Siinkohal küsiks, et kui palju aega planeerid Sa nimetatud riikide külastamiseks. Oma suviseks reisiks tegin ka kõva plaani, mida kõik külastada. No julmalt ja kordades pingutasin üle.
Teine küsimus, kui palju Sa lubad endale kõrvalekaldumist märgitud marsruudist?
Mul on pärgitud terve pundar igasuguseid kohti, ilmselt saan anda kasulikku infot.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Mai
Tsikkelröövel kirjutas:Siinkohal küsiks, et kui palju aega planeerid Sa nimetatud riikide külastamiseks. Oma suviseks reisiks tegin ka kõva plaani, mida kõik külastada. No julmalt ja kordades pingutasin üle.
Teine küsimus, kui palju Sa lubad endale kõrvalekaldumist märgitud marsruudist?
Mul on pärgitud terve pundar igasuguseid kohti, ilmselt saan anda kasulikku infot.
Plaanitud on 2-3 nädalat, 1 nädala põhipuhkusest tahaks Eesti pinnal veeta, samas kui läheb kauem siis ei ole ka väga probleemi. Enda arvestuste kohaselt peaks 2 nädalaga kenasti hakkama saama ja normaalses ilma kiirustamata tempos. Kõrvalekaldumisega väga täpselt ei oska öelda, ideaalis võiks kusagil 4 päevaga Itaalias olla, siis paar päeva seal ja sama ajaga tagasi jõuda. Eks kui on mingid suuremad ilusad kohad teada siis oskab paremini planeerida kas on liiga kaugel või on mõtet minna.
Ütled et julmalt ja kordades pingutasid üle, kus ja miks siis kauem läks ja millega mööda panid? Mõtlen et ise samu vigu mitte teha
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Mine põika tagasiteel näiteks ka švetsi ja mine üle alpide näitaks Como -St .Moritz-Chur-Lichtenstein ja läbi lõuna-ida saksa( näiteks Münhen) Poola ja tagasi.Ega kilometraazi sellega väga hullult juurde ei tule,aga ilusad kohad ja ägedad teed.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Mai
Meil kulus möödunud suvel viidatud tiiru tegemiseks üpris täpselt kaks nädalat. "Sinna" ja "tagasi" teekond lisaks.
Praktika näitab, et kui teel "sinna" püüad külastada vägevaid kohti ja vaatamisväärsusi, kulub aega märksa rohkem ja kohale jõudes ollakse emotsioonidest üleküllastunud.
Aga eks igaüks peab ikka ise leiutama, mis ja kuidas talle meeldib
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Itaalia 2014 Mai
2013 sai 2x poolat läbitud. Ei tea kas oli meil seamoodi õnne või milles asi, aga ratastel oli see nagu naljategu. Jah, masinaid on palju, ja suuri aga imestama pani, et suured masinad kui nägid sind peeglist, siis üldjuhul hoidsusid natuke aega telgjoonel sõitmisest ja rattaga sai kenasti mööduda eesliikuvast rekkast, samal ajal kui teine vastu tuli. Alguses oli hirmutav, siis põnev ja lõpuks pidasid seda täitsa tavaliseks. Ainult veenduma pead, et eesliikuja on sind märganud ja et ei oleks Sebe buss tollest tiksusime küll miski 60 km mööda sõita, enne kui kogu grupil õnnestus. Juht ikka kohe meelega varjas nähtavust ja kiirendas eesliikujale sappa, likvideerides tagasireastumise võimalusi. Lõpuks ei jäänud muud üle kui esimene liige sõitist natuke eest ära ja kui ütles "augu" tulevat, siis teine lihtsalt pidurdas bussi ees... kuni sel puudus ka võimalus vastassuunda põigata ja oli sunnitud hoo maha võtma... ning ega bussi ja ratta kiirendust ei saa võrrelda- kasutas ülejäänud grupp seda hetkelist võimalust ja keeras ka mööda. Tegelasel aga sellise hingehaava põhjustas selline tegevus, et kuni viimase grupiliikme kadumiseni tema eest, elas pmst oma stangega vastu ratta numbrit. Loomulikult eesti nr-ga oli see buss. Niiet kui mõne pahatahtliku kaasmaalase taha ei satu, siis teistega ei ole vahet palju neid teel on- rattureid lasti läbi. Ka linnades ummikutes.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Mai
hannes kirjutas:Meil kulus möödunud suvel viidatud tiiru tegemiseks üpris täpselt kaks nädalat. "Sinna" ja "tagasi" teekond lisaks.
Praktika näitab, et kui teel "sinna" püüad külastada vägevaid kohti ja vaatamisväärsusi, kulub aega märksa rohkem ja kohale jõudes ollakse emotsioonidest üleküllastunud.
Aga eks igaüks peab ikka ise leiutama, mis ja kuidas talle meeldib![]()
![]()
http://www.geoape.com/embeded/2013-tsik ... litel-4472
Minnes vast üle ei tohiks pingutada aga paar põiget päevas ju kuhugi tundub normaalne et sõitmine liiga üksluiseks ei läheks ja vähe jalga saaks sirutada. Sinu kaarti ja ajakulu vaadates mõtlen et igati hea et paar nädalat mängimisruumi on juhuks kui tekib tahtmine kauem koha peal olla. Oskad sa umbes öelda mis teil eelarve oli sellise otsa peale, ja palju te siis sellele kahele nädalale juurde edasi-tagasi sõitsite?
XL1000 kirjutas:Mine põika tagasiteel näiteks ka švetsi ja mine üle alpide näitaks Como -St .Moritz-Chur-Lichtenstein ja läbi lõuna-ida saksa( näiteks Münhen) Poola ja tagasi.Ega kilometraazi sellega väga hullult juurde ei tule,aga ilusad kohad ja ägedad teed.
Tänud! Üks mõte oli ka tagasitee teha läbi Taani ja laevad mängu võtta, ent vast läheks liiga kulukaks.
-
- Postitusi: 191
- Liitunud: 22 Apr 2007, 20:42
- Tsikkel: Yamaha fazer1000
- Asukoht: soome,tallinn.
Re: Itaalia 2014 Mai
Auschwitzi, Krakow. Kui huvi ja aega, ja seda kulub sinna umbes poolpäeva kui mitte rohkem.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Mai
rhannes kirjutas:Auschwitzi, Krakow. Kui huvi ja aega, ja seda kulub sinna umbes poolpäeva kui mitte rohkem.
Poolas on palju targematki teha kui koonduslaagrites käija. Mina keelaks selle atraktsiooni ära (inimesed, kes seda laagrit seal praegusel kujul peavad vajavad kindlasti ravi). Külasta pigem väärika ajalooga Poola II pealinna Krakowit ning käi ära võimalusel soolakaevanduses. Laager jäta vahele, psüühhika on tervem ja uni ka kindlasti parem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Mina ka ei soovita seda koonduslaagri trippi.See on üks räige propaganda üritus, mtte väikese raha eest(ametlikult tasuta ),kui sa just ei viitsi hommikul vara seal ära käia,sest alates 10.00 on ainult giidiga ja maksab vist 90-100 zlotti nägu.Giid räägib sama juttu mida meil nõuka ajal ajalooõpikus kirjas oli.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
kurihiir kirjutas:Tänud! Üks mõte oli ka tagasitee teha läbi Taani ja laevad mängu võtta, ent vast läheks liiga kulukaks.
Kui üle taani-rootsi tahad tulla kasuta Puttgarden-Rodby(saksast-taani) liini ja Öresundi silda,laevad sõidavad nagu meil saarte vahel(aga ööpäeva ringselt),tsikli pilet 47€,koos kahe inimesega+sild 24€.Ma olen seda üsna mitu korda sõitnud ja tuleb odavaim ilmselt.Võibolla ka mõni saksast-rootsi käiv laev on soodne,aga siis jääks Taani vahele.
http://www.scandlines.com/tickets-and-p ... rden-rodby
http://uk.oresundsbron.com/page/948
Rootsist koju ilmselt soodsaim Kappelskär-Paldiski DFDS-i laev.Tallink on kindlasti kallim,aga mugavam.
http://www.dfdsseaways.ee/soidugraafiku ... inihinnad/
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Mai
XL1000 kirjutas:Tallink on kindlasti kallim,aga mugavam.
http://www.dfdsseaways.ee/soidugraafiku ... inihinnad/
Tallink lubab Louis.de kaardi omanikele tasuta tsikli ülevedu, aga piletid tuleb ette osta/tellida ja seda läbi klienditeeninduse, veebilehelt ostes see soodustus ei rakendu. DFDS liinidel annab sama kaart 10% kokkuhoidu
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
aga piletid tuleb ette osta/tellida ja seda läbi klienditeeninduse
Mitte läbi tallinki klienditeeninduse vaid läbi Saksa tuleb buukida.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
4 päevaga Roomas väljas?
Ütleme siis nii, et see on päris karm andmine ja võid arvestada, et Sul ei jätku aega millelegi, mis on teest eemal. Vaatan, mis mul selle trassi peale jääb, mingi hetk saadan infot.
Tähelepanekud:
- Kui vähegi midagi näha tahad ja veidi puhata ikka ka, ma arvestaks kindlalt 3 nädalaga.
- Milles ma oma kavas mööda panin: sellega, et kui ma oleks külastanud kõike, mis välja otsisin, sealjuures nende asjadega ka põhjalikult tutvunud, ma oleks kuu aega reisinud. Ütleme nii, et kui tahad rahulikult asju vaadata, sealhulgas ka neid, mis ei ole turistilõksud, siis üle 300 kilomeetri Sa päevas ei sõida. Aga sellised väikesed objektid on palju põnevamad. Nendega ei skoori muidugi teiste ees, aga endal on pärast hea tunne.
- Minu isiklik eripära: osutus, et ma pole võimeline tsikliga kiirteedel sõitma. Sõit kulges neil selliste 30 - 50 kilomeetriste hüpetega, võideldes jubeda unepiinaga - seega tuli jälle seisma jääda ja ennast üles kolkida. Rezümeena siis oli minu liikumiskiirus kiirteel aeglasem kui tavalistel teedel. Igav otsesõit ja tuulemühin - paremat unerohtu ma ei tea. Mida suurem kiirus, seda hullem oli. Adrenaliiniks oleks korra stausse sisse lajatanud, sest silm läkski kinni. Ärkasin selle peale, et naine hakkas tagaistmelt mulle rusikaga kõhtu laduma, tuli keskmisest jõulisem pidurdus. Aga ega see ka suurt aidanud.
- Ilm. Meil oli see suurepärane, st soe ja ilus. Aga ka see tekitab ajakulu, kusagil linnas roobadega ikka ei konda, st riietumine lahtiriietumine on arvestatav ajakulu.
- Kui üritad palju vaadata, saab kõvaketas ühel hetkel täis. Mul mälestused sisuliselt puuduvad sõidust Jaromerist kuni koduni.
- Sinu nahas: keskenduksingi Itaaliale ja vaataks, mis seal vaadata on. Tee peal võtakski vaid seda, mis ette jääb. Su märgitud trass on sisuliselt kõige mugavam tee, aga maastikuliselt vist ka kõige mittemidagiütlevam. Mägesid trass peaaegu ei läbi, Austrias vaid riivamisi ja kiirtee puhul on ka see sihuke... rohkem silmailu. St vaata pigem sihtpunktis põhjalikumalt ringi.
- Kui tahad näha KÕIKE, mis ette jääb, ei tohi sul olla a) ajalist piirangut b) kindlat sihtpunkti. Valik on Sinu.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Ühine parem meie horvaatia reisiga. Start samuti mais. Vastav teema siin olemas ka.
Ragnar
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Hr.Nõel kirjutas:aga piletid tuleb ette osta/tellida ja seda läbi klienditeeninduse
Mitte läbi tallinki klienditeeninduse vaid läbi Saksa tuleb buukida.
Olen Tallinkiga igapäevaselt tööasjus kontaktis ja ilma,et oleks seda Louisi pakkumist isegi vaadanud,siis võin öelda,et nii ilus see asi ei ole,et sealt midagi tasuta saab. Ratta saad tasuta,aga see ei maksagi kindlasti midagi (vanasti oli letikas 30€)maksab reisija koht ja kajut.Rootsi liinil minu teada ilma kajutita kohta ei ole,sest laevades pole istekohti.Võttes selle Louisi pakkumise ja DFDS-i hinna ilma sooduseta jääb Tallink ikka kallimaks ja mitte vähe.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Ma olen tsikliröövliga täiesti nõus,et kui kõike,mis mitme tuhandese trip peale jääb, vaadata tahad,siis selleks ikka kulub aega.
Minu arvamus tsikliga matkamisest ja miks ma seda teen on see,et mulle lihtsalt meeldib tsikliga sõita.Ma siis sõidangi ilusaid teid ning naudin ilusaid vaateid,mida suuremas osas näen tsikli pealt .Loomulikult mahuvad sinna ka 1-2 päevased pausid nö sihtkohatades ja jälle sadulasse.Minu jaoks 300-400 km ongi paras matka päev.
Kultuurireisiks on paremaid ja mugavamaid lahendusi kui tsikliga seda teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Mai
kurihiir kirjutas:Minnes vast üle ei tohiks pingutada aga paar põiget päevas ju kuhugi tundub normaalne et sõitmine liiga üksluiseks ei läheks ja vähe jalga saaks sirutada. Sinu kaarti ja ajakulu vaadates mõtlen et igati hea et paar nädalat mängimisruumi on juhuks kui tekib tahtmine kauem koha peal olla. Oskad sa umbes öelda mis teil eelarve oli sellise otsa peale, ja palju te siis sellele kahele nädalale juurde edasi-tagasi sõitsite?
Meie läksime-tulime autoga, tsiklid kärus. Ja sõitsime vahetustega, st. peatusime ainult enda ja auto tankimiseks. TullesSchwaigsi külakesest Austriast kulus Ruilasse jõudmiseks aega ca 35 tundi. Minnes tegime haagi Ungarisse sisse ja siis kulus sõidu peale kokku pea 3 ööpäeva, millest osa peatusime Ungaris.
Autoga sinna-tagasi läksime kolmel põhjusel:
- Autoga saab järjest sõita, kui juhte vahetada
- Auto kütusekulu on isegi koos käruga väiksem, kui kolmel tsiklil kokku
- 2200km, mis on üks ots, on tsikliga sõitmiseks paras "töö". Ainuüksi 800km Poolat on päris pikk maa sõita. Sõidumõnu seal küll ei ole, vähemalt minu jaoks - proovitud.
Mineku-tuleku tripp on näha siin: http://www.geoape.com/tracklogs/2013-ts ... utoga-4471
Eelarvega on nii, et kui ennast tagasi ei hoia, võib ära kuluda kõik ja rohkemgi. Meil oli see suht vaoshoitud kulutustega tripp. Ööbisime telkides, tihti metsikult e. tasuta. Mõned korrad ka ametlikus kämpas ja selle eest tuli maksta. Hommiku-ja õhtusöögid valmistasime ise, osa toidukraami (lihakonservid ja pudrumaterjal, energiabatoonid) oli kodunt kaasa võetud. Sellegipoolest kulus raha ikka ka. Eriti kütuse peale. Kalleim bensuliiter oli 1,8€ kandis, odavaim 1€. Odavaimat kütust saime täpselt ühe paagitäie, ülejäänud olid ikka hulga kallimad.
Enamus päevade läbisõidud jäid ikkagi alla 300 km. Kusjuures me sõitsime ikka suure osa ajast. Muidugi tegime ka pause, aga mitte liiga pikalt. Sageli jäi lõunasöök vahele, sest ei raatsinud nii pikalt peatuda.
Siin on muidu kaasfoorumlased hulganisti omi kogemusi jaganud ja ega mul palju lisada polegi.
Meie sõidul oli põhirõhk sõitmisel ja seda mööda mägiteid. Välja olid vaadatud kõrged ja veel kõrgemad Alpikurud, muuhulgas ka kõrgeim asfalteeritud teelõik Alpides. Ja see eesmärk sai kenasti täidetud. Olid ka mõned teised eesmärgid, näiteks külastada kõiki kohti Alpides, kus aegade jooksul on peetud taliolümpiamänge. Ning ka see sai täidetud. Linnades väga ei peatunud ja ekstra vaatamisväärsusi ei külastanud.
Aga jah, eks valik ole Sinu
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
kurihiir kirjutas:Igasugu varustuste ja asjade kohta olen uurinud ennast juba päris ogaraks aga nagu ikka küsiks sellise marsuudi kohta nõuandeid kellel jagub,
Kas oled ajaloohuviline?
Austrias Grazi lähedal on selline fantast loss kalju otsas : Riegersburg
Nime panin praegu mälu järgi, kaardil võib veidi erineda, igatahes tasub külastamist.
Poolas soovitaks kindlasti Malborki aga see jääb Su trassist omajagu kõrvale.

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Mai
kurihiir kirjutas:Kõrvalekaldumisega väga täpselt ei oska öelda, ideaalis võiks kusagil 4 päevaga Itaalias olla, siis paar päeva seal ja sama ajaga tagasi jõuda. Eks kui on mingid suuremad ilusad kohad teada siis oskab paremini planeerida kas on liiga kaugel või on mõtet minna.
Minu möödunudaastane teekond Alpidessse nägi välja umbes nii.
https://goo.gl/maps/tmZY7
Päev 1: Tallinn - Olecko 720 km
Päev 2: Olecko - Oswiecim 530 km
Päev 3: Oswiecim - Mariazell 530 km
Esimsele päeval startisin ca 9:30 Tallinnast ja olin 18:30 kohal Oleckos. Peatusin ainult tankimiseks, söömiseks ja ca iga tunni tagant 5 min paus vee joomiseks. Riiast sõitsin ringi. Väljasõit oli laupäeval, arvestusega, et läbin Poolat pühapäeval, sest siis on seal oluliselt vähem rekkasid teedel - väide osutus tõeseks. Pühapäevase päeva jooksul nägin vaid üksikuid masinaid.
Teisel päeval startisin 8:00, GPS'ile ütlesin, et vältida tuleb kiirteid ja kruusa ning teekonna moodustamise valik oli alati lühim tee kahe punkti vahel. Sain tulemuseks mõnusada asfaldiga kaetud kõrvalteed. Peatusi tegin rohkem, kui eelneval päeval, kohati lihtsalt selleks, et maastikku ja päiksespaistet nautida. Hotelli jõudsin 20:00 paiku.
Kuna valitud tilluke hotell oli äraütlemata mõnus, siis järgmisel hommikul tsillisin ca kella 10-11, õlitasin keti, pakkisin asjad ja suundusin Auswitchi koonduslaagrit külastama (suur viga). Laagris tegin koos giidiga kaasa kolmepooletunnisest tretist ühe ja lahkusin. [Usutavasti on see kõige halvemini kulutatud tund minu elust: ei kuulnud ma mitte midagi erinevat sellest mida N liidu aegne propagandamasin välja pritsis]. Tsehhis läbisin pikad lõigud kiireteedel aga aeg-ajalt lasin GPS'il end ka kõrvalteedele juhtida. Mariazelli öömajani jõudsin ca 21.00.
Seega kulus mul kolm päeva kohale jõudmiseks ja päev koosnes lõviosas lihtsalt sõitmisest. Kui sa plaanid 4 päevaga kohale jõuda, siis unusta kõik vaataamisväärsused, sisuliselt sa sõidad-sööd-magad 4 päeva.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Huvitav, et kõikidel on Auschwitziga nii negatiivsed kogemused. Seal on jah mingi imelik korraldus, et päeva esimeses pooles saavad sisse ainult grupid vms. Meie kolmekesi jalutasime stoilise näoga mingi grupiga koos sisse, küsimusele, et kus on meie grupp näitasime näpuga eeskõndijate peale ja kogu lugu. Territooriumil keegi gruppe ei kontrolli ja seal käisime omatahtsi ringi nii nagu endale meeldis. Minul on küll hea meel, et seal ära käidud sai. Giidi jutte kuulama ei pidanud ja etteantud trajektoore läbima ei pidanud.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Itaalia 2014 Mai
Tänan veelkord väärt vastuste eest. Nende postituste najal olen aru saanud et selle otsa puhul võiks kenasti vähemalt kolme nädala kui mitte kuuga arvestada ja päevas talutav läbisõit jääbki kusagil 300 km kanti.
Kuna ma tahan nö. küllaltki vabas vormis reisi siis mingsuguseid hotelle ja asju kindlasti bookima ei hakka.
Kas naiivne usk et teeäärsete hostelite ja telgiga saab hakkama on väga rumal?
Veel üks asi, see on muidugi kõik küllaltki suhteline aga kuna endal selline tuhandete kilomeetritega kogemus puudub, palju üks suuremat sorti cruiser sellise sõidu ajal nö. hooldust võiks vajada, kas peaks näiteks Itaalias mõnest töökojast läbi veerema või ei ole mõtet.
ragz kirjutas:Ühine parem meie horvaatia reisiga. Start samuti mais. Vastav teema siin olemas ka.
Ragnar
Uurin vahepeal seda teemat ka aga millegi pärast on küllaltki kinnisidee just Itaaliasse ja kui hästi läheb sinna täitsa tippu välja jõuda. Mitmekesti teil hetkel minek on muidu?
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Mai
kurihiir kirjutas:Veel üks asi, see on muidugi kõik küllaltki suhteline aga kuna endal selline tuhandete kilomeetritega kogemus puudub, palju üks suuremat sorti cruiser sellise sõidu ajal nö. hooldust võiks vajada, kas peaks näiteks Itaalias mõnest töökojast läbi veerema või ei ole mõtet.
Vaheta ennem reisu õli ära ja vaata kuluosad üle, tee peal ära kukkunud jupid viska sadulakotti . Lääne-Euroopas ei tohiks küll kuskil hätta jääda, nii et ma ei põeks selle pärast.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Tee omale www.booking.com konto ja kasuta seda,et ööbimist bookida.Saad kindlasti odavamalt ,kui nö tänavalt sisse astudes.Mina kasutan seda juba aastaid.Lõunapaiku vaatad,kuhu sel päeval välja tahad jõuda ja bronnid koha.Seda saab nii nutikama telefoni või näiteks tahvliga mugavalt teha.Itaalias ,kannatab muidugi ka kämpasid vaadata,need seal oluliselt odavamad,kui hotellid(muidugi kui telki kasutad).Neid leidub siin www.campingcompass.com
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Mina ei bookiks mitte midagi. Siis oled aja ori.
GPS pakub ka valiku ümbruskonna kämpinguid ja hotelle ja hinnas pole sisulist vahet, kas need või siis sellised, mida GPS ei paku.
Kui telk kaasas, pole üldse probleemi. Ma olin küll kodus ka valiku võimalikke ööbimiskohti välja otsinud, aga kinni pidasin neist nii, kuis juhtus. Ühe korra juhtus, et jäime öö peale lõuna pool Krakowit ja veidral kombel polnud lähedal ka kämpareid ega ka enam aega metsikut kohta otsida (pimedaks läks). No ja umbkeelsed poolakad juhatasid ikka külalismaja, kus kauplesime toa nii, et kahepeale maksime kokku lõpuks 18 eurot. Ja usu, ma olen äärmiselt vilets kaupleja, no ei oska seda kunsti.
Kuni Austriani, kaasa arvatud, ei kohanud probleeme.
Itaalias pole reisinud, selle kohta tõesti ei tea.
Ah jaa, kiirteed pidi sõites ei leia Sa midagi. Ööbimiskohad on siiski asulates, suurest teest veidi eemal.
Tsikkel - kui kodus on vajalik hooldus tehtud, pole tee peal peale keti õlitamise ja pakiraami kinnituste kontrollimise, mitte midagi teha. Mägedes ära ela pidurite peal, iseäranis, kui Sul on suur cruiser, on mootoripidurdusest küll ja veel. Mul olid igaks juhuks varuklotsid kaasas, aga täiesti asjata. Kuigi ainult mägedes ja väikestel kõrgetel teedel vaid sõitsimegi (seal kus muidugi mägesid oli).
Pakiraam olgu korralik ja tugev, kehvade teede peal need ilusad raamid vastu ei pea, st kui saad, tekita tugevdused. Just selles mõttes, et raskus ei murraks raami, õlg olgu nii lühike, kui võimalik.
Eriti kui on ka tagasõitja kaasas, keera kindlasti taga-amordid jäigemaks, juhitavus paraneb palju ja ratast lõhud vähem. Isegi Austrias, sh Grossglockneri mägiteel on serpentiine, mille kurvis esineb lohke ja sellises kohas koormatud rattaga paned keskhargiga vastu maad, et tuli lendab. Ma varem sõitsin pool-bikega, tollega võis hoolimatult kallutada, enne kui jalaraud maha käis, aga see klassik nii palju ei luba - tulemusena arvan, et sõidan palju paremini täna. Kurvide kiireks läbimiseks tuli kogu aeg sadulast välja tulla ja end rippu lasta, et tsikkel ise võimalikult püsti jääks.
St. sõida ja ära põnna. Kui mu aastataguseid kommentaare loed, ma põnnasin samamoodi ja rohkemgi, aga kinnitan, et pole põhjust. Probleemid matkal on vaid need, mille ise kodust kaasa tassid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Ma ei pidanud silmas ette broneerimist, vaid lihtsalt nö hotelli vormistamist läbi booking .com-i,sest nii on tihtipeale palju soodsam.
Olen isegi hotelli ukse ees seda teinud,sest muidu oleks paarkolmkümmend raha kaduma läinud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
A. Selles osas mu kogemus muidugi väike. Hotellis polnud me kordagi, kõige kallim kämping oligi Austrias 35 raha. Kahepeale + ratas. Samas üldjuhul oli Austrias kämpimine 17 - 25 €. Täiesti juhuslikult valitud kämpingud.
Slovakkias Podlesokis (ca 15 km Popradist) oli aga 2 ööd kokku 17.- €....
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
Tonis_T kirjutas:Huvitav, et kõikidel on Auschwitziga nii negatiivsed kogemused. Seal on jah mingi imelik korraldus, et päeva esimeses pooles saavad sisse ainult grupid vms. Meie kolmekesi jalutasime stoilise näoga mingi grupiga koos sisse, küsimusele, et kus on meie grupp näitasime näpuga eeskõndijate peale ja kogu lugu. Territooriumil keegi gruppe ei kontrolli ja seal käisime omatahtsi ringi nii nagu endale meeldis. Minul on küll hea meel, et seal ära käidud sai. Giidi jutte kuulama ei pidanud ja etteantud trajektoore läbima ei pidanud.
Ma ei oska äelda,kuidas siis,kui sina seal olid,aga ilmselt sattusid sellisesse gruppi,kus oli mingi üks pilet,või grupi pääse lunastatud.Meil igaljuhul kontrolliti pääslas pileteid.Samuti said koos piletiga kõrvaklapid,mis olid ju ka pääslas tuvastatavad.Raha kokkuhoiu mõttes võib poola keelse grupi valida,see poole odavam
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Itaalia 2014 Mai
Tsikkelröövel kirjutas:Ah jaa, kiirteed pidi sõites ei leia Sa midagi. Ööbimiskohad on siiski asulates, suurest teest veidi eemal.
No päris nii ei saa öelda. Kui rääkida odavatest kämpadest, siis neid on jah kiirteede ääres vähe, aga nähtud neidki. Aga ööbimiskohtadest laiemalt, siis just kiirteede ääres on väga tihti suuri tanklaid, kus ligi ka Motell, või Hotell. Paljudes maades on kiirteedel isegi oma tihedus paika pandud kui mitme km peale suur kõigi teenustega teenindusjaam ja ööbimsvõimalus peab olema. Hindadest siinkohal ei räägiks, sest pole neid ise kasutanud (küll aga korduvalt telgiga erinevates kiirtee jaamades murul ööbinud), aga see oli lihtsalt väike sõnavõtt teemal, et midagi ei leia.
XL1000 kirjutas:Mina ka ei soovita seda koonduslaagri trippi.See on üks räige propaganda üritus, mtte väikese raha eest(ametlikult tasuta....Giid räägib sama juttu mida meil nõuka ajal ajalooõpikus kirjas oli.
XL1000 kirjutas:Ma ei oska äelda,kuidas siis,kui sina seal olid,aga ilmselt sattusid sellisesse gruppi,kus oli mingi üks pilet,või grupi pääse lunastatud.
Ei tahaks selle teemaga väga kaugele minna, aga niipalju, et kui seal sai käidud, siis ei olnud meil küll päeval mingit sundi ei kõrvaklappide ega suurema raha osas. Sai omapead ringi kõnnitud.
Olen samal teemal ennegi sõna võtnud ja arvan endiselt, et väljakujunenud silmavaadet ei saa propakanda väga teelt eksitada, eriti kui me ei räägi nõuka ajast enam. Seega ei näe küll probleemi, mis sulle kiid räägib, kui endal pea külm ja mõtlemine selge. Silmaringi avardamise mõttes tasub kaaluda see koht üle vaadata.
Ja siinkohal pooldan endiselt kõigi asjata kannatanute võrdset kohtlemist, kui jutt käib mäletamisest. Näitena oleksin nõus küll mõned vaiksed hetked veetma mälestussamba juures, mis Köningsbergis ja Berliinis mõrvatud ja vägistatud lastele ja naistele saaks püsti pandud. Neist ei räägita just liiga tihti.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Itaalia 2014 Mai
kalle kirjutas:Olen samal teemal ennegi sõna võtnud ja arvan endiselt, et väljakujunenud silmavaadet ei saa propakanda väga teelt eksitada, eriti kui me ei räägi nõuka ajast enam. Seega ei näe küll probleemi, mis sulle kiid räägib, kui endal pea külm ja mõtlemine selge. Silmaringi avardamise mõttes tasub kaaluda see koht üle vaadata.
Ja siinkohal pooldan endiselt kõigi asjata kannatanute võrdset kohtlemist, kui jutt käib mäletamisest. Näitena oleksin nõus küll mõned vaiksed hetked veetma mälestussamba juures, mis Köningsbergis ja Berliinis mõrvatud ja vägistatud lastele ja naistele saaks püsti pandud. Neist ei räägita just liiga tihti.Kk
Lisaks veel niipalju,et see ei ole ju tegelikult see sama koondus laager,vaid väike osa,sellest.Kõik muu õhati enne vene vägede sinna jõudmist.Need majad,mida seal praegu eksponeeritakse olid tegelikult peale sõda kasutusel haiglana,laagri ajal ka osaliselt barakkidena.Kogu sisustus on hiljem sinna uuesti tehtud ja ei ole autentne.Seda rääkis ka giid.Tegelik laager asus hoopis sealt eemal.Järel on ka see korstendega nö laohoone,kus hoiti vangidelt ära võetud asju ja hüüti seda "canadaks",sest seal paljud valvurid rikastusid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.