Rumalad küsimused 2

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Võlgnevused aeguvad minuteada 3 aastaga, kui pole lepingus teisiti, arve esitamise kohta ma ei tea, kas on üldse tähtaega määratud.
Ütleme nii, et seaduse mittetundmine ei vabasta selle täitmise kohustusest ja kui sa ise nägid, et see kuu arvet ei saanud, siis teoreetiliselt oleksid pidanud hoopis ise küsima - sest teenuse sa said kätte ju. Järelikult - võlgnevus.
Mitte et see lõppkokkuvõttes sigadus pole.

Kasutaja avatar

Jambolaya
Postitusi: 179
Liitunud: 19 Juun 2008, 09:03
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jambolaya »

kas ebay kaudu müümine on tõesti nii suur peavalu, nagu mulle praegu tundub?
Mingil napakal põhjusel on kõige raskem osa selles, et ma ei oska hoolimata kauba asukohast süsteemile pähe raiuda, et eestis olev kaup ei lähe teele sajusaartelt.
No ja see saatmishindade asi on ka minu jaoks müstiline.

Tahtsin prooviks äia vana nõukaaegse diapositiivi projektori maha müüa, osta.ee kaudu seda keegi nagunii vaevalt tahab. Nüüd on peaaegu selline tunne, et targem on küsida, kas mõni museum seda hoopis ei taha

Hetkel mootorrattatu
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas puna »

Pole seal midagi keerulist.

Kasutaja avatar

Jambolaya
Postitusi: 179
Liitunud: 19 Juun 2008, 09:03
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Jambolaya »

puna kirjutas:

Pole seal midagi keerulist.

on seal äkki konks selles, et ei peaks proovima ebay.co.uk vaid .com kaudu teha?

Hetkel mootorrattatu
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8430
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

.com ikka

Kasutaja avatar

2ndalpha
Postitusi: 152
Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas 2ndalpha »

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

Kasutaja avatar

argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas argo »

2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

Pakun, et eks ta katki tuleb teha kuna see kinni pressitud ja hiljem uuega asendada.

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Säga »

2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi

SYLB
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Säga kirjutas:
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi

Kui asjale pihta saad siis on need päris asjalikud klambrid. Uuri natuke ja küll sa tehnoloogiast aru saad. Tavaliste näpitsatega saab väga eduliselt neid lahti teha ja kinni panna.


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Keegi volkswagenite hingeeluga on kursis? Kas 1.8 bensu golfil (66kw ja 97 aasta) lähevad klapid pähe kui hammasrihm saba annab, või pääseb ainult uue rihma paigaldamisega?

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1043
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

IZH kirjutas:
Säga kirjutas:
2ndalpha kirjutas:

Kas keegi oskab öelda kuidas sellist lõdvikuklambrit avada?

Pilt: https://www.dropbox.com/s/kex4l5rfb7fpz ... .24.17.jpg

vanakooli naelatangidega :D.. üldiselt tavamajapidamises mingit mõistlikku viisi polegi

Kui asjale pihta saad siis on need päris asjalikud klambrid. Uuri natuke ja küll sa tehnoloogiast aru saad. Tavaliste näpitsatega saab väga eduliselt neid lahti teha ja kinni panna.

Huvitab mindki, kuidas nende klambritega toimida. Oskad ehk seletada?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Melx »

Aivar123 kirjutas:

Keegi volkswagenite hingeeluga on kursis? Kas 1.8 bensu golfil (66kw ja 97 aasta) lähevad klapid pähe kui hammasrihm saba annab, või pääseb ainult uue rihma paigaldamisega?

Ei juhtunud midagi. Neid 66kw oli vist 2 varianti vist...

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1043
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Loff »

sinilind123 kirjutas:

Huvitab mindki, kuidas nende klambritega toimida. Oskad ehk seletada?

[youtube][/youtube]

Siin on veel paremini asi näha.

[youtube][/youtube]

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas margus014 »

sinilind123 kirjutas:

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.

ei maksa karta. Samas võiksid karukeelega selle ära siluda.


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas petz »

kuidas saaks miinuskraadidel sõites ära hoida kiivri visiiri sisekülje jäätumist


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ma hoidsin hinge kinni :mrgreen: . Ausalt. Kolm kiltsa tööle sõita ei olnud hullu, vahepeal rebisin noka üles ja hingeldasin ja siis jälle hing kinni ja kiivri lõug alla.

Aga tegelikult on trikk mitte hingata klaasile, mingi buffi laadne asi vedada nina peale ja on abiks ka see nina peale käiv hingeõhu suunaja.

Pilt

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

margus014 kirjutas:
sinilind123 kirjutas:

Ostsin uued kepsusaaled. Seisid nad mul garaazis laual tükimat aega, ühele on kuidagi häääästi tilluke kriim tekkinud tööpinnale. (Ilmselt ming tööriistaga pihta läinud kehvasti kogemata). Kas võin hakata mootorit kokku laduma või tuleb minna tellida uus saale? Kui väga väike kriim saalel mõjutab mootoritööd?
87a transalpist käib jutt.

ei maksa karta. Samas võiksid karukeelega selle ära siluda.

Kui küüned on tugevad, võid isegi vist küüneotsaga siledaks lükata. Vene ajal saaled tarnitigi reeglina koos kriimudega. Need ilma kriimudeta saaled on tulnud alles koos muu kapitalistliku rämpsuga turule.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

petz61 kirjutas:

kuidas saaks miinuskraadidel sõites ära hoida kiivri visiiri sisekülje jäätumist

Nn "paketi" liimid sissepoole v ostad topelt klaasi.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Või siis saanimehe soojendusega kiiver, nagu see:
http://www.osta.ee/en/kiiver-soojenduse ... 64079.html
Siin pildil on vist ka topeltklaas


miki
Postitusi: 90
Liitunud: 11 Dets 2006, 18:08

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas miki »

Kas keegi oskab öelda, kustkohast saada analoogne pistikupessa topitav rikkevoolukaitse? Palun mitte vastata "hästivarustatud elektrikauplusest", sest pole veel leidnud kusagilt.

Pilt

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Ma võin Sulle tuua. Annan õhtul privas hinna teada.


mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »


peitupaik
Postitusi: 256
Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
Asukoht: türi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas peitupaik »

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

Ela nii naqu sa ise suudad
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;

Saadetud kettaga lauatelefonist!

peitupaik
Postitusi: 256
Liitunud: 24 Mär 2011, 18:32
Tsikkel: R1 RN12, CBR ´97 600cc
Asukoht: türi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas peitupaik »

yeekim kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;

ehk siis kui mul oleks tsikkel 350cc ja 11kw aga erivõimsus alla 0,1kw siis võib a1-ga sõita ?

Ela nii naqu sa ise suudad
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas pühak »

tsaar kirjutas:
Aivar123 kirjutas:
tsaar kirjutas:

Võtame hinnast vähemalt -10% alla, kui päring tulnud viitega biker.ee lehele. Pikemal sõidul kindlasti üle -10% soodustust.

Kuni 16-kohalised väikebussid koos juhiga. Vaata http://www.bussisoit.ee

Ja alati pakume ka FB-s lehega liitumisel soodustusi ja sõite huvitavatele üritustele http://www.facebook.com/bussisoit.ee

Et siis saan sellise asjaga aidata :) oma värk, noh.

Erko
http://www.bussisoit.ee

Ei tahaks norida aga pikk jutt...

See on hea, et ei nori aga võis vale mulje jääda. Me rendime bussi välja ja kui vaja d-kat juhti kaasa, siis anname. Ehk siis sina soovid oma seltskonnaga sõita näiteks suusatuusikule, siis saad meilt suurema bussi rentida.

Kui jääb selgitusest vajaka, siis anna julgelt meie meilile näiteks märku. Siis jääb see teema muust vahust puhtaks (y)

Mul oleks tsiteeritud jutu kohta kohe oma küsimus: Kui mul ongi D-kat juhiluba olemas, kas saan siis võtta rendist D-kat sõiduki ja pere-sugulaste-sõpradega mööda maailma ringi tuiata, juhul, kui rendileandja, nagu ta siin lahkelt lubab, ikka annab? Kuna pole juba kümme aastat suurtel sõidukitel elatist teeninud, pole peale juhiloa mingeid kehtivaid ametikoolitusi ega tunnistusi. On ehk keegi kursis, mida seadusesilmad sellisest rendibussiga sõitmisest arvavad? Vastused paluks koos viidetega. Seda, mida saunas räägitakse, tean ehk isegi.

Mingi paari aasta takka tuleb ikka mõni selline juhtum vastu, kus oleks mõistlikum buss rentida, aga tavaliselt on bussirent sellise hinnaga, et kui autojuhid olemas, on mitme autoga soodsam olnud. Kui juhita rent on juhi palga jagu väiksem, oleks asjad ehk teistpidi.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas extremist »

peitupaik kirjutas:
yeekim kirjutas:
peitupaik kirjutas:

Küsimis selline , et kas a1 katekooriale on kehtestatud mingi erivõimsus ka? Kuskilt korra märkasin naqu oleks. Või on ainult, et ei tohi ületada 11kw ja 125cc.

1) A1 – mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 kuupsentimeetrit ja võimsus ei ületa 11 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,1 kilovatti kilogrammi kohta. A1-alamkategooria mootorsõiduk on ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori võimsus ei ületa 15 kilovatti;

ehk siis kui mul oleks tsikkel 350cc ja 11kw aga erivõimsus alla 0,1kw siis võib a1-ga sõita ?

Ei tohi

edit: tagant järele lugedes on see suht eksitav ikkagi, aga pmts ei tohi.

Kasutaja avatar

DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Kui on soov hankida uut sumbutit mis ei oleks originaal... mis firmasid vaadata ja kuidas saada aru kas on tänavalegaalsega tegemist või selline mille eest kobiseda saaks ülevaatusel?

Pilt
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”