Sidesüsteemid mootorrattal → Re: Sidesüsteemidest rattal
Re: Sidesüsteemidest rattal
Fredza kirjutas:Ooot, siin sul vist viga?
minu 2c
- paaritad seadme nr.1 A kanali seadme nr.2 A kanaliga
- seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 B kanaliga
- seadme nr.3 A kanali seadme nr. 4 A kanaliga
- seadme nr.4 B kanali seadme nr. 5 B kanaliga
jne
Reaalselt Alpides olnud 7 G4 kõik kuulevad-räägivad kõiki.
Siinjuures on kõige olulisem 1,2,3,4,5,6,7 G4 sõidurivi hoidmisel.
Vahepeal "keskmine lüli" muutub sidekeskuseks.
See 7 "kõik kuulevad-räägivad" on täiesti lambi juhus.
Sellest suurest pundist satub keegi kahe grupi vahele ja vastavalt A või B valides saab ühendada kas eesmisi või tagumisu.
Kes grupist minema sõidab, kaotab side suht silmsideme kadumisega.
Ei ole vahet, mis kanaleid pidi sa need seadmed omavahel kokku paaritad. Ei pea olema tingimata A kanal A kanaliga ja B kanal B-ga. Peaasi, et kambas olev rahvas teab, mis kanali all neil keegi on. Kahe sidekanali kasutamisel ei saa kasutada GPS-i ja telefoni seega sellises rivis võimalus ainult "äärmistel" tegelastel.
PS. Laadida sai sõidu ajal G4 seadet, G9 puhul seda võimalust enam ei ole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.