KTM Superduke 1290.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Vähe pohhui pole, mis velg seal all on? Vanal SuperDukel peaks ka olema Marchesini veljed all.
Aga ratta näitajad on ülivõimsad, eks paari aasta pärast saab omale ka vast ära proovida selle
Re: KTM Superduke 1290.
Junzu kirjutas:Vähe pohhui pole, mis velg seal all on? Vanal SuperDukel peaks ka olema Marchesini veljed all.
Aga ratta näitajad on ülivõimsad, eks paari aasta pärast saab omale ka vast ära proovida selle
Miks mitte kohe?
-
- Postitusi: 856
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: KTM Superduke 1290.
Tundub, et ratast on selle arvustuse järgi liigselt elektroonikaga kohitsetud. Tegemist polegi sellise elajaga nagu promodes paistis. Loodame et mõned itimehed selle aju jaoks tervamad seadistused valla suudavad päästa ja saab nautida selle ratta täielikku potensiaali. Jääme ootama
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.
Re: KTM Superduke 1290.
puna kirjutas:Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.
See koht 1:40 (1:30 - 1:47) on minu meelest vaatamist väärt kus ratas läheb "TC-off" seades ka 190km/h juures tagarattasse. Ja üldse kuidas 140Nm momendiga V-2 rattaga ilma TC-ta kiiresti kurve võtta on ehk ka pilku peale viskamist väärt. Stock ratas on muidugi kaugel sellest milline ta lõppkokkuvõttes võiks olla (ca. 15,000€ lett + ca. 6000€ powerparts osadena).
[youtube][/youtube]
Re: KTM Superduke 1290.
Minu jaoks kõige kurvem osa asja juures on see, et orig. väljalase näeb kole välja (ka Akrapovič versioon ei ole oluliselt kenam) ja prototüübil kasutusel olnud Akrapovič väljalase mis sobis sellele rattale nagu rusikas silmaauku müügile ei tule
Is the Akrapovič exhaust of the prototype available as an accessory part?
The exhaust system of the prototype is an individual item that was designed only for show purposes. As a result of the incredibly loud sound and the applicable exhaust emission standards, this exhaust system cannot be applied on the production version. For clarification as to how loud it actually is: Initially the video of the prototype was supposed to be recorded on a race track – but there was no chance, as the volume is comparable to a starting jet fighter. In the end we tried our luck at a place where you can usually meet jet fighters and the airport luckily gave us approval for the video shoot of this Mattighofen made ‘Fighter Jet’.
Re: KTM Superduke 1290.
Selle ratta kõik miinused kaovad ära kui ta hind ca. 2 aasta jooksul ohtralt powerparts juppidega tuunituna alla 10,000€ langeb Kuna see kevad toob rikkalikult uusi rattaid BMW S1000R naked, Ducati Monster 1200, BMW R9T jne jne siis konkurents ja valik segmendis on üle aastate päris suur. Stock S1000R naked baashind peaks kusjuures jääma 1290-st ca 3000€ võrra odavamaks. Paari aasta lõikes kasutatuna tähendab see kõik KTM 1290 väga mõnusat hinna langust most probably.
Mul on SD 990-le juppide külge keeramisele ja ratta paremaks tegemisele piisavalt kulunud et ma ei viitsi seda teist korda teha; ei ole pointi ka täpselt enda järgi ära tehtud ratast müüa; seda rohkem oskaks paari aasta pärast hinnata ehk kellegi teise panust 1290 juures A no paari aasta pärast võib olla ju mida iganes
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
001WTR kirjutas:puna kirjutas:Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.See koht 1:40 (1:30 - 1:47) on minu meelest vaatamist väärt kus ratas läheb "TC-off" seades ka 190km/h juures tagarattasse. Ja üldse kuidas 140Nm momendiga V-2 rattaga ilma TC-ta kiiresti kurve võtta on ehk ka pilku peale viskamist väärt. Stock ratas on muidugi kaugel sellest milline ta lõppkokkuvõttes võiks olla (ca. 15,000€ lett + ca. 6000€ powerparts osadena).
Videos ei sõideta ka stock rattaga ringi.
Ja ka sõitja ei ole bussipeatusest kinni püütud.
Enivei on selge, et see tuleb vägahea ratas.
Re: KTM Superduke 1290.
kas kannatab sellisega pikemaid sõite ka teha ja soome kiirteele ronida ilma et tuul riideid seljast rebiks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: KTM Superduke 1290.
426f kirjutas:kas kannatab sellisega pikemaid sõite ka teha ja soome kiirteele ronida ilma et tuul riideid seljast rebiks
See ratas teeb mööndusteta väga hästi kõike mida sa talle ette annad, suitsu-piima järel käimisest stuntimise ja rinkal käimiseni. Laksu ja hea tunde saab kätte ka 20-30 minutiga. Ma käin vana SD-ga mägedes sõitmas siis tuleb nii kuni 200km ring, poole peal on väga luks üks kohvi teha ja järgmisel päeval ratast eriti puutuda ei viitsi. Vajadusel teine ring peale teha poleks ka probleem. Tihedas liikluses kiiresti liikuda on sellega eriti mõnus, ta nagu ongi selle jaoks tehtud. Kiirused kuni 160 on ok, sealt edasi võiks lukk lõua alla korralikult kinni tõmmatud ja GoPro kiivri pealt ära koristatud olla
Eks detsembri jooksul saavad esimesed oma rattad kätte ja räägivad interneti avarustes täpsemalt, mis ta täpselt on või ei ole. Kuigi need jutud on ka täpselt selles kinni kellele mida sülg parasjagu suhu toob. Päikest
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Läheb keegi seda neljap uudistama?
pilte värke võiks siis tulla
Ise ei saa kahjuks minna soe päike ja palmid on tähtsamad.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Sai täna siis asi üle vaadatud ja päris kuri on see ratas.
Väike ümbertuuning numbrialuse ja sumbsi näol ning on mida vaadata.
Miski akra väljalase pidi olemas olema selele, aga ei pidanud palju orig erinema.
Re: KTM Superduke 1290.
Et see teema päris ära ei sureks lisaks videotõendi et vähemalt üks härra ei suutnud seda beasti taltsutada.
http://www.youtube.com/watch?v=WW36lv46 ... ata_player
Pakun et vaimsed vigastused olid füüsilistest suuremad.
Re: KTM Superduke 1290.
Üks mees ei suutnud veel taltsutada seda mootorit. Ratas küll pole super duke ,aga ikkagi rc8 1190 mootoriga
Re: KTM Superduke 1290.
Kuna keegi pole siia mingit märku andnud ja Eestis veel lumi maas siis, loodetavasti olen esimene Eestlane kes, The Beasti proovida on saanud
Ratas on ikka jube äkiline ja tahho nõel läheb jube kiirelt lõppu Samal päeval testisin ka uut Triumph Speed Triple 1050 ja seda ei anna isegi võrrelda KTM-iga. Superduke-il 3-nda käiguga power wheeliet teha pole mingi probleem ja jube kiire peab käiguvahetusel olema
Sõiduasend on mõnusalt püstine.
Miinuseks oli käiguvahetus hoova paiknemine ( kergesti parandatav ), pidi koguaeg otsima hooba ja esiotsa närvilisus, parandaks rooliamort ( ei tea kas orginaalis on see või ei, aga kui on siis korralikult ta ei töötand ).
Muidu igati ihaldusväärne ratas, mille võimaluse korral kindlasti ostaks. Hinnaks Austraalias on 25000 AUD võrdluseks 2014 Honda cbr1000rr-iga mis maksab 15000 AUD.
Esimeseks rattaks algajale vast ei soovitaks
[kahandapilt]https://lh6.googleusercontent.com/-STs1 ... 145758.jpg[/kahandapilt]
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6768
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Esiosa plastik ja esituli naah*i visata oleks ka välimus OK
Re: KTM Superduke 1290.
puna kirjutas:Kõige koledam asi selle küljes on siiski see originaal sumbs.
Agree, tuleb Akrapovič'ilt eksklusiiv diil välja kaubelda, et nad oleksid nõus müüma prototüübil nähtud oluliselt kenamat lahendust.
Re: KTM Superduke 1290.
puna kirjutas:Kõige koledam asi selle küljes on siiski see originaal sumbs.
[youtube][/youtube]
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.