KTM Superduke 1290.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Vähe pohhui pole, mis velg seal all on? Vanal SuperDukel peaks ka olema Marchesini veljed all.
Aga ratta näitajad on ülivõimsad, eks paari aasta pärast saab omale ka vast ära proovida selle :)

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Junzu kirjutas:

Vähe pohhui pole, mis velg seal all on? Vanal SuperDukel peaks ka olema Marchesini veljed all.
Aga ratta näitajad on ülivõimsad, eks paari aasta pärast saab omale ka vast ära proovida selle :)

Miks mitte kohe? :P

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 856
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas cossie »

Tundub, et ratast on selle arvustuse järgi liigselt elektroonikaga kohitsetud. Tegemist polegi sellise elajaga nagu promodes paistis. Loodame et mõned itimehed selle aju jaoks tervamad seadistused valla suudavad päästa ja saab nautida selle ratta täielikku potensiaali. Jääme ootama :bsmile:

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

puna kirjutas:

Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.

See koht 1:40 (1:30 - 1:47) on minu meelest vaatamist väärt kus ratas läheb "TC-off" seades ka 190km/h juures tagarattasse. Ja üldse kuidas 140Nm momendiga V-2 rattaga ilma TC-ta kiiresti kurve võtta on ehk ka pilku peale viskamist väärt. Stock ratas on muidugi kaugel sellest milline ta lõppkokkuvõttes võiks olla (ca. 15,000€ lett + ca. 6000€ powerparts osadena).
[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Minu jaoks kõige kurvem osa asja juures on see, et orig. väljalase näeb kole välja (ka Akrapovič versioon ei ole oluliselt kenam) ja prototüübil kasutusel olnud Akrapovič väljalase mis sobis sellele rattale nagu rusikas silmaauku müügile ei tule :(

Is the Akrapovič exhaust of the prototype available as an accessory part?

The exhaust system of the prototype is an individual item that was designed only for show purposes. As a result of the incredibly loud sound and the applicable exhaust emission standards, this exhaust system cannot be applied on the production version. For clarification as to how loud it actually is: Initially the video of the prototype was supposed to be recorded on a race track – but there was no chance, as the volume is comparable to a starting jet fighter. In the end we tried our luck at a place where you can usually meet jet fighters and the airport luckily gave us approval for the video shoot of this Mattighofen made ‘Fighter Jet’.

http://www.1290superduker.com/cms/index ... d84f14cb9a


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Selle ratta kõik miinused kaovad ära kui ta hind ca. 2 aasta jooksul ohtralt powerparts juppidega tuunituna alla 10,000€ langeb :wink: Kuna see kevad toob rikkalikult uusi rattaid BMW S1000R naked, Ducati Monster 1200, BMW R9T jne jne siis konkurents ja valik segmendis on üle aastate päris suur. Stock S1000R naked baashind peaks kusjuures jääma 1290-st ca 3000€ võrra odavamaks. Paari aasta lõikes kasutatuna tähendab see kõik KTM 1290 väga mõnusat hinna langust most probably.

Mul on SD 990-le juppide külge keeramisele ja ratta paremaks tegemisele piisavalt kulunud et ma ei viitsi seda teist korda teha; ei ole pointi ka täpselt enda järgi ära tehtud ratast müüa; seda rohkem oskaks paari aasta pärast hinnata ehk kellegi teise panust 1290 juures :ner: A no paari aasta pärast võib olla ju mida iganes :)

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

001WTR kirjutas:
puna kirjutas:

Viimases videos ei olnud küll väga midagi vaadata.
Eks neljap saab vast seda asja ise näha ja katsuda kui aega on.

See koht 1:40 (1:30 - 1:47) on minu meelest vaatamist väärt kus ratas läheb "TC-off" seades ka 190km/h juures tagarattasse. Ja üldse kuidas 140Nm momendiga V-2 rattaga ilma TC-ta kiiresti kurve võtta on ehk ka pilku peale viskamist väärt. Stock ratas on muidugi kaugel sellest milline ta lõppkokkuvõttes võiks olla (ca. 15,000€ lett + ca. 6000€ powerparts osadena).

Videos ei sõideta ka stock rattaga ringi.
Ja ka sõitja ei ole bussipeatusest kinni püütud.
Enivei on selge, et see tuleb vägahea ratas.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 426f »

kas kannatab sellisega pikemaid sõite ka teha ja soome kiirteele ronida ilma et tuul riideid seljast rebiks

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

kumar
Postitusi: 633
Liitunud: 06 Juun 2012, 11:24
Tsikkel: Hayabusa Turbo 2012//288 RWHP
Asukoht: Vantaa
Tänatud: 1 kord

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas kumar »

Kobi kohale. Siis on näha. (crash)


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

426f kirjutas:

kas kannatab sellisega pikemaid sõite ka teha ja soome kiirteele ronida ilma et tuul riideid seljast rebiks

See ratas teeb mööndusteta väga hästi kõike mida sa talle ette annad, suitsu-piima järel käimisest stuntimise ja rinkal käimiseni. Laksu ja hea tunde saab kätte ka 20-30 minutiga. Ma käin vana SD-ga mägedes sõitmas siis tuleb nii kuni 200km ring, poole peal on väga luks üks kohvi teha ja järgmisel päeval ratast eriti puutuda ei viitsi. Vajadusel teine ring peale teha poleks ka probleem. Tihedas liikluses kiiresti liikuda on sellega eriti mõnus, ta nagu ongi selle jaoks tehtud. Kiirused kuni 160 on ok, sealt edasi võiks lukk lõua alla korralikult kinni tõmmatud ja GoPro kiivri pealt ära koristatud olla :)

Eks detsembri jooksul saavad esimesed oma rattad kätte ja räägivad interneti avarustes täpsemalt, mis ta täpselt on või ei ole. Kuigi need jutud on ka täpselt selles kinni kellele mida sülg parasjagu suhu toob. Päikest :wink:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Läheb keegi seda neljap uudistama?
pilte värke võiks siis tulla
Ise ei saa kahjuks minna soe päike ja palmid on tähtsamad.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Sai täna siis asi üle vaadatud ja päris kuri on see ratas.
Väike ümbertuuning numbrialuse ja sumbsi näol ning on mida vaadata.
Miski akra väljalase pidi olemas olema selele, aga ei pidanud palju orig erinema.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Ah jaa hinnalipik on 12,9K

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Kasutaja avatar

toretoots
Postitusi: 19
Liitunud: 03 Juul 2013, 11:51

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas toretoots »

Et see teema päris ära ei sureks lisaks videotõendi et vähemalt üks härra ei suutnud seda beasti taltsutada.

http://www.youtube.com/watch?v=WW36lv46 ... ata_player

Pakun et vaimsed vigastused olid füüsilistest suuremad. :mrgreen:

Will there ever be a boy born who can swim faster than a shark?

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas lärm »

Üks mees ei suutnud veel taltsutada seda mootorit. Ratas küll pole super duke ,aga ikkagi rc8 1190 mootoriga

Kasutaja avatar

pez
Postitusi: 164
Liitunud: 26 Sept 2006, 10:31
Tsikkel: Yamaha R1, KTM 530 EXC
Asukoht: Australia

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas pez »

Kuna keegi pole siia mingit märku andnud ja Eestis veel lumi maas siis, loodetavasti olen esimene Eestlane kes, The Beasti proovida on saanud :D
Ratas on ikka jube äkiline ja tahho nõel läheb jube kiirelt lõppu :D Samal päeval testisin ka uut Triumph Speed Triple 1050 ja seda ei anna isegi võrrelda KTM-iga. Superduke-il 3-nda käiguga power wheeliet teha pole mingi probleem ja jube kiire peab käiguvahetusel olema :D Sõiduasend on mõnusalt püstine.
Miinuseks oli käiguvahetus hoova paiknemine ( kergesti parandatav ), pidi koguaeg otsima hooba ja esiotsa närvilisus, parandaks rooliamort ( ei tea kas orginaalis on see või ei, aga kui on siis korralikult ta ei töötand ).
Muidu igati ihaldusväärne ratas, mille võimaluse korral kindlasti ostaks. Hinnaks Austraalias on 25000 AUD võrdluseks 2014 Honda cbr1000rr-iga mis maksab 15000 AUD.
Esimeseks rattaks algajale vast ei soovitaks (crash)

[kahandapilt]https://lh6.googleusercontent.com/-STs1 ... 145758.jpg[/kahandapilt]

Just for the Ride!
Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6768
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Esiosa plastik ja esituli naah*i visata oleks ka välimus OK

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Kõige koledam asi selle küljes on siiski see originaal sumbs.

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

puna kirjutas:

Kõige koledam asi selle küljes on siiski see originaal sumbs.

Agree, tuleb Akrapovič'ilt eksklusiiv diil välja kaubelda, et nad oleksid nõus müüma prototüübil nähtud oluliselt kenamat lahendust.


silvjorr
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Aug 2006, 01:52

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas silvjorr »

puna kirjutas:

Kõige koledam asi selle küljes on siiski see originaal sumbs.

Pilt
[youtube][/youtube]

Ostan Honda Monkey, pakkumise korral helistada 59089179.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”