Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
Re: Sidesüsteemidest rattal
G5.. kohutav modulatsioon. teine kuuleb sind nagu räägid tünnist või maa alt...
kui sa tahad mitme ratta vahel sidetada, on mõistlik võtta tavalised cobra jaamad millel on vox peal. sätite teatud kanali või alamtoonidega (CTCSS) kanali paika kõikidel, ning vox-i tundlikkust kuidas keegi tahab millise hääletooni peale saatele läheb, ning nööp kõrva. saab ka osta ebay-st kõrvalesta külge kinnituvat nööpi, see veel parem. mõte ongi selles, et ükskõik kes ükshaaval saatele läheb, kuulevad teised ka teda.
ja poolevatised 0,5w saatjad on kõik ühesugused võimsuselt. linnas kuni 2km olenevalt hoonestikust ja avamaal kõrgel koha kuni 100 + km hea leviga.
veidi lugemist : http://www.ambur.ee/pmr446.html ja võimekusest hea levi korral olevas tabelis : http://www.radio-tele.com/pmr/dx/dx.htm
see on odavaim variant muidugi...aga kes tahab, ostku kallimad asjad
tehnoturg pakub selliseid: http://www.tehnoturg.ee/EE/3371/CO10
ise olen selliseid kasutanud mitu aastat autodes ja pole midagi öelda halba, samas sellistega andsin kunagi ka tsiklieksami ära. puhas arusaadav side...
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Mina olen oma Cardo G4-ga küll igati rahul. Aku kestab kena pika sõidupäeva 9-10h muusikat kuulates ja mulisedes vabalt. Aku laeb suht kiiresti ja ka lühike laadimine pikendab juba kasutusaega päris palju. Side kvaliteet on normaalne ja kõigest saab ilusti aru, mida teine räägib. Side ulatus on ka piisav kuni 1500 m millest on mulle küll ja veel. Linnavahel on distants lühem aga reeglina koos sõites ei kao teine rattur levist välja või kui kaob, siis saab uuesti side luua kiirelt. Kaugemaks suhtluseks on mobiil juba no ma ei kujuta ette, et kuskil taskus on see tavaline PMR saatja ja siis jookseb mingi juhe kiivrisse jne jne. Ei või kannatada mingeid lisa kolakaid ja juhtmeid lihtsalt. Cardo on kiivri küljes ja ei sega üldse, kiiver pähe ja kogu lugu. Saab sisse välja lülitada kuidas tahad ka sõites ja kinnastega. Tavalise jaama jaoks jää seisma, siis kougi seda kuskilt taskust .... no ei saa mina aru, mis eelised nendel on peale suurema leviulatuse, mida minul pole veel vaja läinud. Pluss mobiil on ühenduses kogu aeg cardoga ja saab kõnesid vastu võtta. Suur boonus on veel muusika kuulamine üle BT mis on pikemal sõidul väga abiks. Eks see PMR ole maitse asi ja rahaliselt odavam lahendus side pidamiseks aga minu jaoks pointless.
Re: Sidesüsteemidest rattal
macintosh kirjutas:... otsest nähtavuse nagu BT seadmete puhul ole vaja.
Kasutan juba aastaid Cardo seadmeid ja ei ole ma veel täheldanud, et otsese nähtavuse kadumisega side katkeks. Seda nii kahe ratta vahel kui ka näiteks peas oleva kiivri ja rattasse jäänud telefoni vahel. Isegi siis kui olen hoonesse sisenenud või koduaias maja taha jalutanud või kasvõi saarte praamil autotekilt reisijate salongi läinud.
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Nagu ma aru saan,siis peale kehva side on nendega nii,et kui kaks ratast neli inimest,siis rääkida saab ikka ainult ühega neist või?Kõik mind ei kuule?Või olen ma valesti aru saanud?
Siin ei ole midagi muud öelda kui et oled jah valesti aru saanud. Sind kuuleb niimitu inimest kui sa tahad (sõltub seadmest, seadistusest, kasutamisest)
BT sideseadme kasutusjuhend:
- BT sideseadme ostmisel (või laenamisel) vala pakendi sisu kiivrisse ja loksuta. Need kaasaegsed tehnikavidinad on piisavalt targad, et ise endale sobiv koht leida. Juhend viska peldikusse, sest sellega niikuinii midagi muud teha pole kui kasutada hädaolukorras sitalindina. Tõmba kiiver pähe. Kui kiiver ei taha hästi pähe minna, proovi jõuga ja vajadusel anna kiivri rihma järele. Kui kuskil midagi kipitama hakkab siis las ta olla, mis see valu ikka mehele teeb.
- Mine sõida, karju sideseame peale ja kui see nutiju** ei tee mida sa tahad, vajuta suvalisi nuppe palju kordi järjest. Vannu valju häälega ja luba see risu koju jõudes kohe puruks peksta.
- Koju jõudes ava bikeri foorum ja kurda teemas "Sidesüsteemidest rattal", et see BT on p*** ning, et üks sinu kõrv on juba mitmendat tundi tundetu ja sinine.
- Ürita seadet poodi tagastada. See ei õnnestu, kuna seade on täiesti töökorras (kui sa ise midagi ei ole jõudnud ära lõhkuda). Müüja näitab sulle et enne kasutamist tuleb seade sisse lülitada. Sõida koju tagasi mõeldes, et poodi sõitmise asemel oleks saanud juba hommikul hakata rahulikult peale võtma.
- Tagasi koju jõudes tee paar õlut ja suurem viha läheb üle. Peldikusse päeva kirja panema minnes näed nurgas vedelemas huvitavat kirjandust - kasutusjuhend.
- Peale põgusalt juhendiga tutvumist leiad seadmelt sisse-väljalülitusnupu. Paigalda valjukad/mikrofon umbes nii nagu juhendis näidatud.
- Mine sõitma. Solgiämbri servast hakkab juba valgus paistma - seade õnnestub sisse lülitada ning seadme peale karjudes saad mõneks ajaks ka side püsti, mis mõne aja pärast "ise" ära kaob. Telefon hakkab taskus vibrama aga sina ei kuule ikka midagi. Vannu pisut ja sõida koju tagasi.
- Loe juhend korralikult läbi, paigalda mikrofon ja valjuhääldid õigesse kohta ning õiges suunas. Ühenda telefon sidesüsteemiga nii nagu peab. Katsu olulisemad sideseadme nupud ja funktsionaalsus enne sõitma hakkamist üle.
- Sõitu alustades lülita voxi kasutamise asemel ühe nupuvajutusega sisse püsiv sidereziimi ja ....wtf.... kõik töötab nii nagu juhendis kirjas! Vasta sisenevale telefonikõnele hõigates mikrisse lihtsalt "JAAA" ning mõningase jutuajamise järel ütle helistajale, et sõidad tsikliga ja ei viitsi rohkem möliseda. Helistaja vabandab, öeldes, et ta ei saanud sellest kuidagi aru ning lõpetab kõne.
- Peale mõnenädalast kasutamist imesta, et kuidas sa enne ilma hakkama said. Sideseadme koju unustamisel tundub tsikliga sõit hirmus igav ja maailm must-valge. Tee sideseadmele tarkvara uuendus, sest kõik senine funktsionaalsus on juba selge. Pane oma PMR käsiraadiosaatjad osta ee-sse müüki.
Kas tuleb tuttav ette?
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Juun 2007, 13:17
- Tsikkel: Transalp, Honda XR125,BMWf650
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kuidagi kuratlikult tuttav tundub see Isandpaugu jutt ehk lihtsamalt öeldes R T F M (read the f***ng manual).
Olen kasutanud Cardo G4 ja Schuberthi SRC juba mitu hooaega ja kuni 6 kasutajaga grupis sõites, tegelikult on ikka mugav, kui erinevad funktsioonid omale selgeks on tehtud. Sel juhul ei pea isegi väga palju ropendama ja tatti pritsima, saab hoopis mõnusalt lobiseda või mussi kuulata. Pikemal matkal muidugi on soovitav igaõhtune laadimine. Mägedes võib küll esineda lühiajalisi sidekatkeid, aga see ei mõju ju lõppkiirusele
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Sidesüsteemidest rattal
Isandpauk võiks selle viimase juhendi välja printida ja seadmetega kaasa panna
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
ei viitsi kõike läbi lugeda, millist soovitate siis? ja mis vahe on g4 ja g9
Re: Sidesüsteemidest rattal
motoratsutaja kirjutas:Isandpauk võiks selle viimase juhendi välja printida ja seadmetega kaasa panna
Teeme ära. Hetkel G9 eestikeelne põhjalik juhend ainult 24 lehekülge A4 formaadis, kuhugi vahele ikka mahub. Teisest küljest vaadates ehk peaksin juhendite eesti keelde tõlkimise ja täiendamise lõpetama ja lisama pakendisse ainult sellise lühijuhendi, kuna keegi niikuinii ei loe??
stev666 kirjutas:ei viitsi kõike läbi lugeda, millist soovitate siis? ja mis vahe on g4 ja g9
Peamiselt võiks arvesse võtta eelkõige seda, et G4 on 4 aastat vana mudel, mille tootmine lõpetati umbkaudu 2a. tagasi. Mis juhtub pikalt seisva akuga, mõtle ise edasi.
G9 on 2 aastat vana mudel, mida veel toodetakse aga mille sel aastal vahetab välja Cardo G9X mudel. Samas peab ikkagi mainima, et G9 on jätkuvalt väga kõva seade, millel on funktsionaalsust oksendamiseni rohkem kui enamus meist tarbib ja võrreldes uue mudeliga on hind omajagu parem.
Samamoodi saab enamus meist saab täiesti hakkama väikse ja laheda disainiga Q1/Q3 mudeliga (2013a mudelid), mis on muide webBikeWorldi hinnangul parimad 2013a. sideseadmed bluetoothi baasil. Konverents-reziimi (ehk rohkem kui 2 tegelast samaaegselt full-duplex sides) ei ole aga palju te ikka seda kasutate/vajate?
Lisaks Schuberthi Concept,C2,C3,C3 Pro,S2 kiivritele saab sellest aastast minu kaudu ka spets seadmeid Shoei Qwest XR-1100, Multitec Neotec, J-Cruise Hornet-DS, RJ-Platinum kiivritele. Oi krt nüüd läks reklaamiks kätte ära. Väga vabandan.
Üldiselt vaadake seda võrdlustabelit (täitsa uus värk, kõik tänavused mudelid ka sees): http://www.cardosystems.com/motorcycles ... comparison
IsandPauk läheb nüüd joob õlut edasi, püsige sides!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
motoratsutaja kirjutas:Ma kolakaid ja juhtmeid lihtsalt. Cardo on kiivri küljes ja ei sega üldse, kiiver pähe ja kogu lugu. Saab sisse välja lülitada kuidas tahad ka sõites ja kinnastega. Tavalise jaama jaoks jää seisma, siis kougi seda kuskilt taskust .... no ei saa mina aru, mis eelised nendel on peale suurema leviulatuse, mida minul pole veel vaja läinud. Pluss mobiil on ühenduses kogu aeg cardoga ja saab kõnesid vastu võtta. Suur boonus on veel muusika kuulamine üle BT mis on pikemal sõidul väga abiks. Eks see PMR ole maitse asi ja rahaliselt odavam lahendus side pidamiseks aga minu jaoks pointless.
Väga ei tahaks siin seda võrdluse teemat arendada, aga ühte ütleks küll. Nii nagu pole mõtet Cardot poolikult kasutada, nii ka PMRi. St mingi tasku ja lisajuhtmed ei ole teema. Kui PMR, siis ikka rattale külge ehitatud ja käivitub ise koos tsikli käivitamisega. Ja ka selle seadmega saab kasutada moblat ja kuulata muusikat ja kui see on korralikult tsikli külge ühendatud, siis jääb ainult üks juhe, mida ühendada ja see on juhe kiivrisse. Ja kumb on suurem ebamugavus, kas kiivri juhe või igaõhtune laadimine, mina veel oma lühikese Cardo proovimisega otsustada ei suutnud. Cardo üks suur pluss PMRi ees on see, et kui on olemas jaam ja ka nt (kallis) lisaseade mobiili ja muusika jaoks, siis see on kõik ühe tsikli küljes kinni. Kiiver on küll puhas ja vaba, aga juhuks kui tahad teist ratast pikemalt kasutada (proovida vms olukord), siis teadagi.. oled ilma. Plusse ja miinuseid on veel ja juttu jätkuks väga pikalt, aga veelkord.. kui võrrelda, siis ikka nii, et mõlemad variandid on oma võimalused ära kasutanud, manualid loetud ja installid ok.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
AN-400 kirjutas:G5.. kohutav modulatsioon. teine kuuleb sind nagu räägid tünnist või maa alt...
Ei pidanud silmas konkreetset toodet,vaid sarnast,tõin selle lihtsalt näiteks.Sain tegelikult siit kõik teada.Tänud ,kes viitsisid kribada.
Ma kasutan tööajal telefoni nii palju,et kui sõidan ja puhkan on ta mul hääletu peal ja kasutan veel teist numbrit ka,sest põhinumber kellelegi suunatud.
Muusikat ei kuula ja selleks ei vaja midagi.Muusikat kuulan kodus või autos.Seljakotiga rääkimiseks on olemas juhtmega side ja toimib väga hästi.Kuna sõidame palju kahe rattaga neljakesi,siis on vaja sellist ainult rääkimiseks asja ja need me ka ilmselt nüüd soetame.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:isandpauk kirjutas:Igal G4/G9 seadmel on konverentsreziimis suhtlemiseks 2 kanalit A ja B.
Seadmed paaritatakse ketti näiteks:
- paaritad seadme nr.1 B kanali seadme nr.2 A kanaliga
- seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 A kanaliga
- seadme nr.3 B kanali seadme nr. 4 A kanaliga
Selleks et saada püsiv side kõigi 4 seadme vahel tuleb vajutada seadmetel nr. 1, 2 ja 3 B kanali nuppu. On ka teisi võimalusi side alustamiseks - kasutada VOX-i, nuppe või läbisegi aga see eeldab, et sa oled juhendi korralikult läbi lugenud.
Ooot, siin sul vist viga?
minu 2c
- paaritad seadme nr.1 A kanali seadme nr.2 A kanaliga
- seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 B kanaliga
- seadme nr.3 A kanali seadme nr. 4 A kanaliga
- seadme nr.4 B kanali seadme nr. 5 B kanaliga
jne
Reaalselt Alpides olnud 7 G4 kõik kuulevad-räägivad kõiki.
Siinjuures on kõige olulisem 1,2,3,4,5,6,7 G4 sõidurivi hoidmisel.
Vahepeal "keskmine lüli" muutub sidekeskuseks.
See 7 "kõik kuulevad-räägivad" on täiesti lambi juhus.
Sellest suurest pundist satub keegi kahe grupi vahele ja vastavalt A või B valides saab ühendada kas eesmisi või tagumisu.
Kes grupist minema sõidab, kaotab side suht silmsideme kadumisega.
andresy kirjutas:Kas seadet saab samal ajal laadida ja kasutada?
Ei. Unusta ära. See on kasutu ja mõnevõrra ohtlik funktsionaalsus. Aku kestab seadmel piisavalt kaua. Isegi püsivalt sidet püsti hoides kestab aku normaalselt hommikust õhtuni. Kui sõidad varahommikust hilisõhtuni, siis lae seadet lõuna ajal ja see kestab vabalt hilisõhtuni. Seadet ei peaks laadima sõidu ajal, kuna nii võib viga saada laadimispistik ja/või vesi seadmesse sattuda.
Saab laadida, loomulikult kui sajab, pole mõtet.
Pika juhtmega läbi varruka pole probleemi. Lenksu juurest sigariaugust seistes rattast eemaldumisel unustades usb sisse kargab ise välja.
andresy kirjutas:Kas 3,5mm aux sisendisse lastavat heli saab ka jätta nö. "taustale mängima" samal ajal ratturitega vesteldes?
saab, natuke sisemses jootes kontaktid kokku.
4kesi G4 toimib ideaalselt.
arvatavasti G9 veel parem aga kogu kamba G4 väljavahetamine kulukas.
Lisaks G4le kasutame 4W baofenge ja kui seal eetris keegi ennast nupul hoides laulma unustab...
G4 ka suusareisil kiivri küljes 4kesi. Isegi vene rikkurid oma lällaritega vahtisid karp lahti neid vilkuvaid siniseid tulukesi
Ootan privasse Cardo müüjate pakkumisi umbes 10 G4 väljavahetamisele G9 vastu.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Fredza kirjutas:Ooot, siin sul vist viga?
minu 2c
- paaritad seadme nr.1 A kanali seadme nr.2 A kanaliga
- seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 B kanaliga
- seadme nr.3 A kanali seadme nr. 4 A kanaliga
- seadme nr.4 B kanali seadme nr. 5 B kanaliga
jne
Reaalselt Alpides olnud 7 G4 kõik kuulevad-räägivad kõiki.
Siinjuures on kõige olulisem 1,2,3,4,5,6,7 G4 sõidurivi hoidmisel.
Vahepeal "keskmine lüli" muutub sidekeskuseks.
See 7 "kõik kuulevad-räägivad" on täiesti lambi juhus.
Sellest suurest pundist satub keegi kahe grupi vahele ja vastavalt A või B valides saab ühendada kas eesmisi või tagumisu.
Kes grupist minema sõidab, kaotab side suht silmsideme kadumisega.
Ei ole vahet, mis kanaleid pidi sa need seadmed omavahel kokku paaritad. Ei pea olema tingimata A kanal A kanaliga ja B kanal B-ga. Peaasi, et kambas olev rahvas teab, mis kanali all neil keegi on. Kahe sidekanali kasutamisel ei saa kasutada GPS-i ja telefoni seega sellises rivis võimalus ainult "äärmistel" tegelastel.
PS. Laadida sai sõidu ajal G4 seadet, G9 puhul seda võimalust enam ei ole.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo 2014a. mudelid G9X ja SHO-1 on kohal. Näha ja katsuda saab Motoexotical.
Tähelepanelik televaataja leiab minu allkirjast viite leheküljele kus on uute seadmete ja messi kohta rohkem infot.
Kohtumiseni!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Sena tarkvarauuendus
Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
Macintosh kirjutas:Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/
Kartsin, et seda uuendust ei tulegi ja peab 20S kindlalt võtma. Aga see, et vanu tooteid niimoodi toetatakse tagantjärgi on ikka super
Edit: Tundub, et see SMH-10 -le siiski.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Sidesüsteemidest rattal
Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
õemehe õemees kirjutas:Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.
http://motopost.ee/detailid.php?3307
lihtne, mitte väga odav
http://www.kermet.ee/Raadiodaatjad-Cobr ... g.%20akud/
lisaks 2tk see: http://www.kermet.ee/Cobra-Tarvikud/0/r ... ,%20COBRA/
odav, aga mitte väga lihtne
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
õemehe õemees kirjutas:Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?
Jah ning see esimene variant, mis ma pakkusin, peaks asjalikkudest üks soodsaim olema.
See ajab ka tegelikult asja ära: http://www.tehnoturg.ee/EE/4144/A187, kui ainult tagaistuja on oluline.
Re: Sidesüsteemidest rattal
õemehe õemees kirjutas:Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.
Kõige lihtsam ja odavam Cardo repertuaarist: Cardo Q1 Teamset.. Motoexotical on 20% soodukas.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
õemehe õemees kirjutas:Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?
Jah oled küll. Lisaks, kui sa tõesti ainult seljakotiga tahad lobiseda, siis saad ka mingi hiinakaga hakkama.
http://goo.gl/QPjfNX Kui hammas peale hakkab, siis mina võtaks Sena SMH-5 - vähem kellasid ja vilseid ja lihtsam kasutada.
Keegi siin foorumis ostis endale mingi üliodava juhtmega lahenduse ütles et pidi ka kõlbulik olema aga hetkle ma viidata ei oska.
Re: Sena tarkvarauuendus
Macintosh kirjutas:Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/
Külamutid saunas rääkisid, et see ühendumine toimub üle bluetoothi Hands-Free profiili, mistõttu on siin mõningad piirangud.
Tõenäoliselt siis lühem levi ja mõlemal osapoolel ühe mobiili/GPS ühenduse kasutamine omavaheliseks sideks. Ühe all pean silmas seda, et Senal ühendatakse mobiil selleks ajaks seadme küljest lahti, Cardo G9X seadmel on neid ühendusi 2tk, mis sellega toimub ei oska täpselt öelda. Teine osapool peab side alustamiseks aktiviseerima mobiili/häälvalimise funktsiooni.....
Igatahes kui keegi sena kasutaja tunneb asja vastu huvi, siis tehku oma seadmele upgrade ja tulgu külla. Vaatame selle funktsionaalsuse üle ja tutvume samas ka kohaliku õllevalikuga.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Sena tarkvarauuendus
Ühendatakse see tõesti bluetoothi Hands-Free profiili (Midalandi BT Next 2.0 omab sama funktsiooni). Mulle jäi justkui dokumentatsioonist silma, et Senal on telefoni "pesasid" siiski ka 2tk. Põhipiirang on seotud ilmselt levi ulatusega ja kindlasti pole see kõik kokku nii väga mugav kasutada kui sama tootja seademeid (miks ometi ei võiks tootjad teha oma protokolle avalikus saaks panna seadmed normaalselt omavahel suhtlema).
Ma olen ammu lubanud siin ühte Senat testida ja sellest ülevaate kirjutada. Kui vähegi soojemaks läheb siis teen seda ning seejärel võiks tulla ja proovida kuidas erinevad seadmed omavahel läbi saavad.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 190 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
isandpauk kirjutas:Külamutid saunas rääkisid, et see ühendumine toimub üle bluetoothi Hands-Free profiili, mistõttu on siin mõningad piirangud.
Tõenäoliselt siis lühem levi ja mõlemal osapoolel ühe mobiili/GPS ühenduse kasutamine omavaheliseks sideks. Ühe all pean silmas seda, et Senal ühendatakse mobiil selleks ajaks seadme küljest lahti, Cardo G9X seadmel on neid ühendusi 2tk, mis sellega toimub ei oska täpselt öelda. Teine osapool peab side alustamiseks aktiviseerima mobiili/häälvalimise funktsiooni.....
Igatahes kui keegi sena kasutaja tunneb asja vastu huvi, siis tehku oma seadmele upgrade ja tulgu külla. Vaatame selle funktsionaalsuse üle ja tutvume samas ka kohaliku õllevalikuga.
Kui sa Tallinnas(lähiumbruses) asud siis tuleks hea meelega külla katsetama.
ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
simp kirjutas:ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10
Tere!
Kui sa pead silmas seda, et korra Phone nupule vajutada ja seepeale ütleb, "Speak now!" ? See mul toimib aga suht tihti eksib kõnetuvastus vs nimed telefoniraamatus (Androidi/minu häälduse mure) Kindlam variant on tarkvara abiga need 3 põhilist numbrit Speeddialisse salvestada ja siis sõidu pealt kaks klikki telefoni nupul ja jog dialiga valida kas: redial last või üks 3st salvestatust. Mul samuti SMH-10
-
- Postitusi: 667
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ostsin täna SENA smh5 kahese komplekti ja selline mõte, et kas seda seadet on võimalik "paaritada" ka GoPro 3 black kaameraga, et video heli salestada?
Edit: tundub, et kaamerale tuleb lisaseade osta: http://senabluetooth.com/product/camera ... for-gopro/
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Sena tarkvarauuendus
Spoiler
villy kirjutas:simp kirjutas:ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10Tere!
Kui sa pead silmas seda, et korra Phone nupule vajutada ja seepeale ütleb, "Speak now!" ? See mul toimib aga suht tihti eksib kõnetuvastus vs nimed telefoniraamatus (Androidi/minu häälduse mure) Kindlam variant on tarkvara abiga need 3 põhilist numbrit Speeddialisse salvestada ja siis sõidu pealt kaks klikki telefoni nupul ja jog dialiga valida kas: redial last või üks 3st salvestatust. Mul samuti SMH-10
Ilma andmesideta hääljuhtimisega helistamisel soovitan kasutada Voice Speed Dial nimelist rakendust. Sellega salvestad näiteks tel.numbri juurde tunnussõna. Edasi kiivriseadmel piisab nupuvajutusest, ootad vastavat heli millal õige aeg tunnussõna öelda ja kogu lugu, valibki numbri. Midland BT Next kiivriseadmeks. Küll aga sõidu ajal peab tunnussõna päris valjult karjuma, muu kohin ja müra segab liialt.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Kolm ratast ja auto
Kuidas kolm tsiklit (2 x Midland BT Next2 ja 1 x Interphone F3) ning autos sõitev autojuht omavahel suhtema saada?
BT Nextid suudavad omavahel suhelda, idee järgi peaks BT Next suutma ühenduda ka teiste seadmetega kasutades funktsiooni Talk2All Universal Intercom, seega võiks justkui saada ka Interphone ühendatud (väga nendesse Universal Intercom funktsioonidesse usku pole ja Interphone ise väidab et F3 tegevusulatus on vaid 150m). Aga kuidas autoga suhelda?
Ainuke variant mis ma olen suutnud välja mõelda on PMR jaamad aga see pole teab mis seksikas ega mugav lahendus.
Kas kellelgi on veel ideid?
Re: Kolm ratast ja auto
Miks mitte PMR? Midland G8E BT tundub küll väga mugav kasutada. Saad bluetoothiga ära ühendada ja seadme kasvõi seljakotti visata. BT Next 2 peaks suutma voice activationiga BTT-d kontrollida küll. Ise selle järgi hetkel vajadust ei tunne, kuna BT Next 2 rahuldab praegu täiesti suhtlusvajaduse ära (enamvähem niikaugele kui tsiklit näha on, on ka levi). Kui peaks tekkima olukord, kus tahaks suhelda kellegagi, kellel on PMR või üle pikema distantsi, siis ostan kindlasti G8E omale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.