Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

G5.. kohutav modulatsioon. teine kuuleb sind nagu räägid tünnist või maa alt...
kui sa tahad mitme ratta vahel sidetada, on mõistlik võtta tavalised cobra jaamad millel on vox peal. sätite teatud kanali või alamtoonidega (CTCSS) kanali paika kõikidel, ning vox-i tundlikkust kuidas keegi tahab millise hääletooni peale saatele läheb, ning nööp kõrva. saab ka osta ebay-st kõrvalesta külge kinnituvat nööpi, see veel parem. mõte ongi selles, et ükskõik kes ükshaaval saatele läheb, kuulevad teised ka teda.

ja poolevatised 0,5w saatjad on kõik ühesugused võimsuselt. linnas kuni 2km olenevalt hoonestikust ja avamaal kõrgel koha kuni 100 + km hea leviga.

veidi lugemist : http://www.ambur.ee/pmr446.html ja võimekusest hea levi korral olevas tabelis : http://www.radio-tele.com/pmr/dx/dx.htm

see on odavaim variant muidugi...aga kes tahab, ostku kallimad asjad :wink:

tehnoturg pakub selliseid: http://www.tehnoturg.ee/EE/3371/CO10
ise olen selliseid kasutanud mitu aastat autodes ja pole midagi öelda halba, samas sellistega andsin kunagi ka tsiklieksami ära. puhas arusaadav side...

Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Mina olen oma Cardo G4-ga küll igati rahul. Aku kestab kena pika sõidupäeva 9-10h muusikat kuulates ja mulisedes vabalt. Aku laeb suht kiiresti ja ka lühike laadimine pikendab juba kasutusaega päris palju. Side kvaliteet on normaalne ja kõigest saab ilusti aru, mida teine räägib. Side ulatus on ka piisav kuni 1500 m millest on mulle küll ja veel. Linnavahel on distants lühem aga reeglina koos sõites ei kao teine rattur levist välja või kui kaob, siis saab uuesti side luua kiirelt. Kaugemaks suhtluseks on mobiil juba 8) no ma ei kujuta ette, et kuskil taskus on see tavaline PMR saatja ja siis jookseb mingi juhe kiivrisse jne jne. Ei või kannatada mingeid lisa kolakaid ja juhtmeid lihtsalt. Cardo on kiivri küljes ja ei sega üldse, kiiver pähe ja kogu lugu. Saab sisse välja lülitada kuidas tahad ka sõites ja kinnastega. Tavalise jaama jaoks jää seisma, siis kougi seda kuskilt taskust .... no ei saa mina aru, mis eelised nendel on peale suurema leviulatuse, mida minul pole veel vaja läinud. Pluss mobiil on ühenduses kogu aeg cardoga ja saab kõnesid vastu võtta. Suur boonus on veel muusika kuulamine üle BT mis on pikemal sõidul väga abiks. Eks see PMR ole maitse asi ja rahaliselt odavam lahendus side pidamiseks aga minu jaoks pointless.

Yaaa-maaa-haaa......

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tarts »

macintosh kirjutas:

... otsest nähtavuse nagu BT seadmete puhul ole vaja.

Kasutan juba aastaid Cardo seadmeid ja ei ole ma veel täheldanud, et otsese nähtavuse kadumisega side katkeks. Seda nii kahe ratta vahel kui ka näiteks peas oleva kiivri ja rattasse jäänud telefoni vahel. Isegi siis kui olen hoonesse sisenenud või koduaias maja taha jalutanud või kasvõi saarte praamil autotekilt reisijate salongi läinud.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

XL1000 kirjutas:

Nagu ma aru saan,siis peale kehva side on nendega nii,et kui kaks ratast neli inimest,siis rääkida saab ikka ainult ühega neist või?Kõik mind ei kuule?Või olen ma valesti aru saanud?

Siin ei ole midagi muud öelda kui et oled jah valesti aru saanud. Sind kuuleb niimitu inimest kui sa tahad (sõltub seadmest, seadistusest, kasutamisest)

BT sideseadme kasutusjuhend:

  1. BT sideseadme ostmisel (või laenamisel) vala pakendi sisu kiivrisse ja loksuta. Need kaasaegsed tehnikavidinad on piisavalt targad, et ise endale sobiv koht leida. Juhend viska peldikusse, sest sellega niikuinii midagi muud teha pole kui kasutada hädaolukorras sitalindina. Tõmba kiiver pähe. Kui kiiver ei taha hästi pähe minna, proovi jõuga ja vajadusel anna kiivri rihma järele. Kui kuskil midagi kipitama hakkab siis las ta olla, mis see valu ikka mehele teeb.
  2. Mine sõida, karju sideseame peale ja kui see nutiju** ei tee mida sa tahad, vajuta suvalisi nuppe palju kordi järjest. Vannu valju häälega ja luba see risu koju jõudes kohe puruks peksta.
  3. Koju jõudes ava bikeri foorum ja kurda teemas "Sidesüsteemidest rattal", et see BT on p*** ning, et üks sinu kõrv on juba mitmendat tundi tundetu ja sinine.
  4. Ürita seadet poodi tagastada. See ei õnnestu, kuna seade on täiesti töökorras (kui sa ise midagi ei ole jõudnud ära lõhkuda). Müüja näitab sulle et enne kasutamist tuleb seade sisse lülitada. Sõida koju tagasi mõeldes, et poodi sõitmise asemel oleks saanud juba hommikul hakata rahulikult peale võtma.
  5. Tagasi koju jõudes tee paar õlut ja suurem viha läheb üle. Peldikusse päeva kirja panema minnes näed nurgas vedelemas huvitavat kirjandust - kasutusjuhend.
  6. Peale põgusalt juhendiga tutvumist leiad seadmelt sisse-väljalülitusnupu. Paigalda valjukad/mikrofon umbes nii nagu juhendis näidatud.
  7. Mine sõitma. Solgiämbri servast hakkab juba valgus paistma - seade õnnestub sisse lülitada ning seadme peale karjudes saad mõneks ajaks ka side püsti, mis mõne aja pärast "ise" ära kaob. Telefon hakkab taskus vibrama aga sina ei kuule ikka midagi. Vannu pisut ja sõida koju tagasi.
  8. Loe juhend korralikult läbi, paigalda mikrofon ja valjuhääldid õigesse kohta ning õiges suunas. Ühenda telefon sidesüsteemiga nii nagu peab. Katsu olulisemad sideseadme nupud ja funktsionaalsus enne sõitma hakkamist üle.
  9. Sõitu alustades lülita voxi kasutamise asemel ühe nupuvajutusega sisse püsiv sidereziimi ja ....wtf.... kõik töötab nii nagu juhendis kirjas! Vasta sisenevale telefonikõnele hõigates mikrisse lihtsalt "JAAA" ning mõningase jutuajamise järel ütle helistajale, et sõidad tsikliga ja ei viitsi rohkem möliseda. Helistaja vabandab, öeldes, et ta ei saanud sellest kuidagi aru ning lõpetab kõne.
  10. Peale mõnenädalast kasutamist imesta, et kuidas sa enne ilma hakkama said. Sideseadme koju unustamisel tundub tsikliga sõit hirmus igav ja maailm must-valge. Tee sideseadmele tarkvara uuendus, sest kõik senine funktsionaalsus on juba selge. Pane oma PMR käsiraadiosaatjad osta ee-sse müüki.

Kas tuleb tuttav ette?

Kasutaja avatar

annela
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Juun 2007, 13:17
Tsikkel: Transalp, Honda XR125,BMWf650
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 2 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas annela »

Kuidagi kuratlikult tuttav tundub see Isandpaugu jutt :wack: ehk lihtsamalt öeldes R T F M (read the f***ng manual).
Olen kasutanud Cardo G4 ja Schuberthi SRC juba mitu hooaega ja kuni 6 kasutajaga grupis sõites, tegelikult on ikka mugav, kui erinevad funktsioonid omale selgeks on tehtud. Sel juhul ei pea isegi väga palju ropendama ja tatti pritsima, saab hoopis mõnusalt lobiseda või mussi kuulata. Pikemal matkal muidugi on soovitav igaõhtune laadimine. Mägedes võib küll esineda lühiajalisi sidekatkeid, aga see ei mõju ju lõppkiirusele :D

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Isandpauk võiks selle viimase juhendi välja printida ja seadmetega kaasa panna 8)

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas stev666 »

ei viitsi kõike läbi lugeda, millist soovitate siis? ja mis vahe on g4 ja g9

dr800 2x

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

motoratsutaja kirjutas:

Isandpauk võiks selle viimase juhendi välja printida ja seadmetega kaasa panna 8)

Teeme ära. Hetkel G9 eestikeelne põhjalik juhend ainult 24 lehekülge A4 formaadis, kuhugi vahele ikka mahub. Teisest küljest vaadates ehk peaksin juhendite eesti keelde tõlkimise ja täiendamise lõpetama ja lisama pakendisse ainult sellise lühijuhendi, kuna keegi niikuinii ei loe??

stev666 kirjutas:

ei viitsi kõike läbi lugeda, millist soovitate siis? ja mis vahe on g4 ja g9

Peamiselt võiks arvesse võtta eelkõige seda, et G4 on 4 aastat vana mudel, mille tootmine lõpetati umbkaudu 2a. tagasi. Mis juhtub pikalt seisva akuga, mõtle ise edasi.
G9 on 2 aastat vana mudel, mida veel toodetakse aga mille sel aastal vahetab välja Cardo G9X mudel. Samas peab ikkagi mainima, et G9 on jätkuvalt väga kõva seade, millel on funktsionaalsust oksendamiseni rohkem kui enamus meist tarbib ja võrreldes uue mudeliga on hind omajagu parem.

Samamoodi saab enamus meist saab täiesti hakkama väikse ja laheda disainiga Q1/Q3 mudeliga (2013a mudelid), mis on muide webBikeWorldi hinnangul parimad 2013a. sideseadmed bluetoothi baasil. Konverents-reziimi (ehk rohkem kui 2 tegelast samaaegselt full-duplex sides) ei ole aga palju te ikka seda kasutate/vajate?
Lisaks Schuberthi Concept,C2,C3,C3 Pro,S2 kiivritele saab sellest aastast minu kaudu ka spets seadmeid Shoei Qwest XR-1100, Multitec Neotec, J-Cruise Hornet-DS, RJ-Platinum kiivritele. Oi krt nüüd läks reklaamiks kätte ära. Väga vabandan.

Üldiselt vaadake seda võrdlustabelit (täitsa uus värk, kõik tänavused mudelid ka sees): http://www.cardosystems.com/motorcycles ... comparison

IsandPauk läheb nüüd joob õlut edasi, püsige sides!

Viimati muutis isandpauk, 14 Jaan 2014, 16:09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas kalle »

motoratsutaja kirjutas:

Ma kolakaid ja juhtmeid lihtsalt. Cardo on kiivri küljes ja ei sega üldse, kiiver pähe ja kogu lugu. Saab sisse välja lülitada kuidas tahad ka sõites ja kinnastega. Tavalise jaama jaoks jää seisma, siis kougi seda kuskilt taskust .... no ei saa mina aru, mis eelised nendel on peale suurema leviulatuse, mida minul pole veel vaja läinud. Pluss mobiil on ühenduses kogu aeg cardoga ja saab kõnesid vastu võtta. Suur boonus on veel muusika kuulamine üle BT mis on pikemal sõidul väga abiks. Eks see PMR ole maitse asi ja rahaliselt odavam lahendus side pidamiseks aga minu jaoks pointless.

Väga ei tahaks siin seda võrdluse teemat arendada, aga ühte ütleks küll. Nii nagu pole mõtet Cardot poolikult kasutada, nii ka PMRi. St mingi tasku ja lisajuhtmed ei ole teema. Kui PMR, siis ikka rattale külge ehitatud ja käivitub ise koos tsikli käivitamisega. Ja ka selle seadmega saab kasutada moblat ja kuulata muusikat ja kui see on korralikult tsikli külge ühendatud, siis jääb ainult üks juhe, mida ühendada ja see on juhe kiivrisse. Ja kumb on suurem ebamugavus, kas kiivri juhe või igaõhtune laadimine, mina veel oma lühikese Cardo proovimisega otsustada ei suutnud. Cardo üks suur pluss PMRi ees on see, et kui on olemas jaam ja ka nt (kallis) lisaseade mobiili ja muusika jaoks, siis see on kõik ühe tsikli küljes kinni. Kiiver on küll puhas ja vaba, aga juhuks kui tahad teist ratast pikemalt kasutada (proovida vms olukord), siis teadagi.. oled ilma. Plusse ja miinuseid on veel ja juttu jätkuks väga pikalt, aga veelkord.. kui võrrelda, siis ikka nii, et mõlemad variandid on oma võimalused ära kasutanud, manualid loetud ja installid ok.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7219
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1877 korda
Tänatud: 521 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

AN-400 kirjutas:

G5.. kohutav modulatsioon. teine kuuleb sind nagu räägid tünnist või maa alt...

Ei pidanud silmas konkreetset toodet,vaid sarnast,tõin selle lihtsalt näiteks.Sain tegelikult siit kõik teada.Tänud ,kes viitsisid kribada.
Ma kasutan tööajal telefoni nii palju,et kui sõidan ja puhkan on ta mul hääletu peal ja kasutan veel teist numbrit ka,sest põhinumber kellelegi suunatud.
Muusikat ei kuula ja selleks ei vaja midagi.Muusikat kuulan kodus või autos.Seljakotiga rääkimiseks on olemas juhtmega side ja toimib väga hästi.Kuna sõidame palju kahe rattaga neljakesi,siis on vaja sellist ainult rääkimiseks asja ja need me ka ilmselt nüüd soetame.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Fredza
Postitusi: 60
Liitunud: 19 Mär 2009, 13:21
Tsikkel: R1200gs, CBR1100XX, VFR800Fi

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Fredza »

isandpauk kirjutas:
isandpauk kirjutas:

Igal G4/G9 seadmel on konverentsreziimis suhtlemiseks 2 kanalit A ja B.
Seadmed paaritatakse ketti näiteks:

  1. paaritad seadme nr.1 B kanali seadme nr.2 A kanaliga
  2. seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 A kanaliga
  3. seadme nr.3 B kanali seadme nr. 4 A kanaliga
    Selleks et saada püsiv side kõigi 4 seadme vahel tuleb vajutada seadmetel nr. 1, 2 ja 3 B kanali nuppu. On ka teisi võimalusi side alustamiseks - kasutada VOX-i, nuppe või läbisegi aga see eeldab, et sa oled juhendi korralikult läbi lugenud.

Ooot, siin sul vist viga?
minu 2c

  1. paaritad seadme nr.1 A kanali seadme nr.2 A kanaliga
  2. seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 B kanaliga
  3. seadme nr.3 A kanali seadme nr. 4 A kanaliga
  4. seadme nr.4 B kanali seadme nr. 5 B kanaliga
    jne
    Reaalselt Alpides olnud 7 G4 kõik kuulevad-räägivad kõiki.
    Siinjuures on kõige olulisem 1,2,3,4,5,6,7 G4 sõidurivi hoidmisel.
    Vahepeal "keskmine lüli" muutub sidekeskuseks.
    See 7 "kõik kuulevad-räägivad" on täiesti lambi juhus.
    Sellest suurest pundist satub keegi kahe grupi vahele ja vastavalt A või B valides saab ühendada kas eesmisi või tagumisu.
    Kes grupist minema sõidab, kaotab side suht silmsideme kadumisega.
andresy kirjutas:

Kas seadet saab samal ajal laadida ja kasutada?

Ei. Unusta ära. See on kasutu ja mõnevõrra ohtlik funktsionaalsus. Aku kestab seadmel piisavalt kaua. Isegi püsivalt sidet püsti hoides kestab aku normaalselt hommikust õhtuni. Kui sõidad varahommikust hilisõhtuni, siis lae seadet lõuna ajal ja see kestab vabalt hilisõhtuni. Seadet ei peaks laadima sõidu ajal, kuna nii võib viga saada laadimispistik ja/või vesi seadmesse sattuda.

Saab laadida, loomulikult kui sajab, pole mõtet.
Pika juhtmega läbi varruka pole probleemi. Lenksu juurest sigariaugust seistes rattast eemaldumisel unustades usb sisse kargab ise välja.

andresy kirjutas:

Kas 3,5mm aux sisendisse lastavat heli saab ka jätta nö. "taustale mängima" samal ajal ratturitega vesteldes?

saab, natuke sisemses jootes kontaktid kokku.

4kesi G4 toimib ideaalselt.
arvatavasti G9 veel parem aga kogu kamba G4 väljavahetamine kulukas.
Lisaks G4le kasutame 4W baofenge ja kui seal eetris keegi ennast nupul hoides laulma unustab...

G4 ka suusareisil kiivri küljes 4kesi. Isegi vene rikkurid oma lällaritega vahtisid karp lahti neid vilkuvaid siniseid tulukesi

Ootan privasse Cardo müüjate pakkumisi umbes 10 G4 väljavahetamisele G9 vastu.

The Passo dello Stelvio 2010, Grossglockner 2011, Hiiumaa 2012, Grand Alpine Road 2013, Ümber Läänemere 2014, Transfăgărășan(DN7C), Transalpina (DN67C) 2015, Valgevene-Ukraina-Odessa-Transnistria-Moldova 2016, Balkan 2017

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Fredza kirjutas:

Ooot, siin sul vist viga?
minu 2c

  1. paaritad seadme nr.1 A kanali seadme nr.2 A kanaliga
  2. seadme nr.2 B kanali seadme nr.3 B kanaliga
  3. seadme nr.3 A kanali seadme nr. 4 A kanaliga
  4. seadme nr.4 B kanali seadme nr. 5 B kanaliga
    jne
    Reaalselt Alpides olnud 7 G4 kõik kuulevad-räägivad kõiki.
    Siinjuures on kõige olulisem 1,2,3,4,5,6,7 G4 sõidurivi hoidmisel.
    Vahepeal "keskmine lüli" muutub sidekeskuseks.
    See 7 "kõik kuulevad-räägivad" on täiesti lambi juhus.
    Sellest suurest pundist satub keegi kahe grupi vahele ja vastavalt A või B valides saab ühendada kas eesmisi või tagumisu.
    Kes grupist minema sõidab, kaotab side suht silmsideme kadumisega.

Ei ole vahet, mis kanaleid pidi sa need seadmed omavahel kokku paaritad. Ei pea olema tingimata A kanal A kanaliga ja B kanal B-ga. Peaasi, et kambas olev rahvas teab, mis kanali all neil keegi on. Kahe sidekanali kasutamisel ei saa kasutada GPS-i ja telefoni seega sellises rivis võimalus ainult "äärmistel" tegelastel.

PS. Laadida sai sõidu ajal G4 seadet, G9 puhul seda võimalust enam ei ole.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Cardo 2014a. mudelid G9X ja SHO-1 on kohal. Näha ja katsuda saab Motoexotical.
Tähelepanelik televaataja leiab minu allkirjast viite leheküljele kus on uute seadmete ja messi kohta rohkem infot.

Kohtumiseni!

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas villy »

Macintosh kirjutas:

Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/

Kartsin, et seda uuendust ei tulegi ja peab 20S kindlalt võtma. Aga see, et vanu tooteid niimoodi toetatakse tagantjärgi on ikka super :)

Edit: Tundub, et see SMH-10 -le siiski.

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Piipz »

õemehe õemees kirjutas:

Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.

http://motopost.ee/detailid.php?3307
lihtne, mitte väga odav

http://www.kermet.ee/Raadiodaatjad-Cobr ... g.%20akud/
lisaks 2tk see: http://www.kermet.ee/Cobra-Tarvikud/0/r ... ,%20COBRA/
odav, aga mitte väga lihtne

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Piipz »

õemehe õemees kirjutas:

Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?

Jah ning see esimene variant, mis ma pakkusin, peaks asjalikkudest üks soodsaim olema.
See ajab ka tegelikult asja ära: http://www.tehnoturg.ee/EE/4144/A187, kui ainult tagaistuja on oluline.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

õemehe õemees kirjutas:

Krt, loe teie teksti nagu hiina keelt. Soovitage parem midagi lihtsat ja odavat, millega seljakotiga sõidu ajal mesijuttu ajada saaks.

Kõige lihtsam ja odavam Cardo repertuaarist: Cardo Q1 Teamset.. Motoexotical on 20% soodukas.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

õemehe õemees kirjutas:

Ehh. Mingi nöök peab ikka olema. Lühidalt kui ma otsin bluetooth intercom'i, siis olen õigel teel?

Jah oled küll. Lisaks, kui sa tõesti ainult seljakotiga tahad lobiseda, siis saad ka mingi hiinakaga hakkama.
http://goo.gl/QPjfNX Kui hammas peale hakkab, siis mina võtaks Sena SMH-5 - vähem kellasid ja vilseid ja lihtsam kasutada.

Keegi siin foorumis ostis endale mingi üliodava juhtmega lahenduse ütles et pidi ka kõlbulik olema aga hetkle ma viidata ei oska.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Macintosh kirjutas:

Mulle jäi silma, et Sena tegi oma sideseadmetel tarkvarauuenduse, mis lubab ka vanemate SMH-10 ja SMH-5 omanikel ühedada oma seadmeid suvalise teise tootja omaga (Cardo, Midland, Intercom, nonama ...)
http://senabluetooth.com/sena-technolog ... e-upgrade/

Külamutid saunas rääkisid, et see ühendumine toimub üle bluetoothi Hands-Free profiili, mistõttu on siin mõningad piirangud.
Tõenäoliselt siis lühem levi ja mõlemal osapoolel ühe mobiili/GPS ühenduse kasutamine omavaheliseks sideks. Ühe all pean silmas seda, et Senal ühendatakse mobiil selleks ajaks seadme küljest lahti, Cardo G9X seadmel on neid ühendusi 2tk, mis sellega toimub ei oska täpselt öelda. Teine osapool peab side alustamiseks aktiviseerima mobiili/häälvalimise funktsiooni.....
Igatahes kui keegi sena kasutaja tunneb asja vastu huvi, siis tehku oma seadmele upgrade ja tulgu külla. Vaatame selle funktsionaalsuse üle ja tutvume samas ka kohaliku õllevalikuga.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Ühendatakse see tõesti bluetoothi Hands-Free profiili (Midalandi BT Next 2.0 omab sama funktsiooni). Mulle jäi justkui dokumentatsioonist silma, et Senal on telefoni "pesasid" siiski ka 2tk. Põhipiirang on seotud ilmselt levi ulatusega ja kindlasti pole see kõik kokku nii väga mugav kasutada kui sama tootja seademeid (miks ometi ei võiks tootjad teha oma protokolle avalikus saaks panna seadmed normaalselt omavahel suhtlema).

Ma olen ammu lubanud siin ühte Senat testida ja sellest ülevaate kirjutada. Kui vähegi soojemaks läheb siis teen seda ning seejärel võiks tulla ja proovida kuidas erinevad seadmed omavahel läbi saavad.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 190 korda

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas simp »

isandpauk kirjutas:

Külamutid saunas rääkisid, et see ühendumine toimub üle bluetoothi Hands-Free profiili, mistõttu on siin mõningad piirangud.
Tõenäoliselt siis lühem levi ja mõlemal osapoolel ühe mobiili/GPS ühenduse kasutamine omavaheliseks sideks. Ühe all pean silmas seda, et Senal ühendatakse mobiil selleks ajaks seadme küljest lahti, Cardo G9X seadmel on neid ühendusi 2tk, mis sellega toimub ei oska täpselt öelda. Teine osapool peab side alustamiseks aktiviseerima mobiili/häälvalimise funktsiooni.....
Igatahes kui keegi sena kasutaja tunneb asja vastu huvi, siis tehku oma seadmele upgrade ja tulgu külla. Vaatame selle funktsionaalsuse üle ja tutvume samas ka kohaliku õllevalikuga.

Kui sa Tallinnas(lähiumbruses) asud siis tuleks hea meelega külla katsetama.
ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10


Teema algataja
wend

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas wend »

Senal väljas SMH5 ja SMH10 uued firmwared.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas villy »

simp kirjutas:

ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10

Tere!

Kui sa pead silmas seda, et korra Phone nupule vajutada ja seepeale ütleb, "Speak now!" ? See mul toimib aga suht tihti eksib kõnetuvastus vs nimed telefoniraamatus (Androidi/minu häälduse mure) Kindlam variant on tarkvara abiga need 3 põhilist numbrit Speeddialisse salvestada ja siis sõidu pealt kaks klikki telefoni nupul ja jog dialiga valida kas: redial last või üks 3st salvestatust. Mul samuti SMH-10

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 667
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Raki »

Ostsin täna SENA smh5 kahese komplekti ja selline mõte, et kas seda seadet on võimalik "paaritada" ka GoPro 3 black kaameraga, et video heli salestada?

Edit: tundub, et kaamerale tuleb lisaseade osta: http://senabluetooth.com/product/camera ... for-gopro/

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Sena tarkvarauuendus

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Spoiler
villy kirjutas:
simp kirjutas:

ps: kas keegi on androidi, 'Kõnele' abiga, häälvalimise toimetama saanud?
edit: seadmeks on mul sena smh-10

Tere!

Kui sa pead silmas seda, et korra Phone nupule vajutada ja seepeale ütleb, "Speak now!" ? See mul toimib aga suht tihti eksib kõnetuvastus vs nimed telefoniraamatus (Androidi/minu häälduse mure) Kindlam variant on tarkvara abiga need 3 põhilist numbrit Speeddialisse salvestada ja siis sõidu pealt kaks klikki telefoni nupul ja jog dialiga valida kas: redial last või üks 3st salvestatust. Mul samuti SMH-10

Ilma andmesideta hääljuhtimisega helistamisel soovitan kasutada Voice Speed Dial nimelist rakendust. Sellega salvestad näiteks tel.numbri juurde tunnussõna. Edasi kiivriseadmel piisab nupuvajutusest, ootad vastavat heli millal õige aeg tunnussõna öelda ja kogu lugu, valibki numbri. Midland BT Next kiivriseadmeks. Küll aga sõidu ajal peab tunnussõna päris valjult karjuma, muu kohin ja müra segab liialt.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7358
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1078 korda
Tänatud: 1060 korda
Kontakt:

Kolm ratast ja auto

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kuidas kolm tsiklit (2 x Midland BT Next2 ja 1 x Interphone F3) ning autos sõitev autojuht omavahel suhtema saada?
BT Nextid suudavad omavahel suhelda, idee järgi peaks BT Next suutma ühenduda ka teiste seadmetega kasutades funktsiooni Talk2All Universal Intercom, seega võiks justkui saada ka Interphone ühendatud (väga nendesse Universal Intercom funktsioonidesse usku pole ja Interphone ise väidab et F3 tegevusulatus on vaid 150m). Aga kuidas autoga suhelda?
Ainuke variant mis ma olen suutnud välja mõelda on PMR jaamad aga see pole teab mis seksikas ega mugav lahendus.
Kas kellelgi on veel ideid?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Kolm ratast ja auto

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Miks mitte PMR? Midland G8E BT tundub küll väga mugav kasutada. Saad bluetoothiga ära ühendada ja seadme kasvõi seljakotti visata. BT Next 2 peaks suutma voice activationiga BTT-d kontrollida küll. Ise selle järgi hetkel vajadust ei tunne, kuna BT Next 2 rahuldab praegu täiesti suhtlusvajaduse ära (enamvähem niikaugele kui tsiklit näha on, on ka levi). Kui peaks tekkima olukord, kus tahaks suhelda kellegagi, kellel on PMR või üle pikema distantsi, siis ostan kindlasti G8E omale.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”