Mootorratta rehvid

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Mihkel S »

Suur libedus kas märjal asfaltil või märjal pinnasel? Kas asfaltil suurem korkide vahe(E-09) just kehvemini ei pea?

Kasutaja avatar

TarmoM
Postitusi: 205
Liitunud: 21 Nov 2010, 21:07
Tsikkel: KTM 990 Adventure '12

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas TarmoM »

E07 on suhteliselt kulunematu elik üli kõva elik libe.

E09 Dakar on sihuke 10k km rehv. Ja saab asfaldil kenasti hakkama, ega sa mingi sportbike alla seda pane, et taga rehv koguaeg libisema peab.

K60 Scout on kena rehvike...10k km on sõitnud 990 ADV all ja mustrit veel tohhuijaa i polsse. Aga kandiliseks kulunud ja kurvides annab tunda. Mudase või pehme pinnase peal ei lükka jällegi midagi edasi (selle keskmise triibu tõttu). Asfaldil on nad aga jällegi väga viisakad. Eks ta olegi rohkem kõva pinnase rehv.

Eks see rehvivärk on ka veidi selline, et kui tahad ideaalset asja igale maastikule ja ilmale, siis võtad mitu jooksu ja lappad neid ainult ringi. No nagu tsikleidki peab ikka mitu olema ju :ner: Kui tahad hästi universaalset, siis kuskil annab ta ikka järgi ja kuskil on ta väga hea.

Minu käest võib küsida küttepuid ja/või mett.
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 209
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Mitas e07 sai järgi proovitud ja enam alla ei pane.
Kuivaga pole mingit probleemi, kestab hästi jne.
Aga märja ja sileda asfaldiga on kurve võtta puhas loto.
Peale paari ohtlikku olukorda märjal ajal kaotasin igasuguse tahtmise märgades tingimustes natukenegi kallutada, võttis krambi sisse.
Minu järeldus on see, et elu on liiga kallis selleks et rehvide pealt kokku hoida.

Enduro 3 Saharat ja Trailmax-i olen mõlemat kasutanud ja rahule jäänud, K60 on järgi proovimata, selle võtan järgmiseks.


raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas raunts »

vot kurat, ja ma just kavatsein endale Mitas e-07 komplekti osta :( nüüd hakka või kahtlema
Aga interneti avarustest lugedes siis on läbiv teema jah see märjal pidamine.
aga samas räägivad need inimesed head nende rehvide kohta kes sõidavad rahuliumalt.
Kuna ma nagunii selline pühapäeva sõitja tüüpi siis ma usun et mul ei teki nende rehvidega probleeme.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas randel »

Mitase E-07 ei tasu päris maha ka kanda. Kuival asfaldil kallutab sellega rahumeeli jalaraua või kohvrinurga vastu maad ja kruusapidamine on lausa parem kui kärnal. Kaljusel maastikul on ka pidamine väga hea ja ega liivas ja mudaski hätta ei jää. Eriti viimasel on ta märksa parem kui Heidenau K60. Ainuke murekoht ongi pidamine märjal asfaldil. Seal peab tõesti ettevaatlik olema.
Kogu jutt kehtib siis tagarehvi kohta. Mitase esirehv on mõttetult sile, selle asemele tasub valida näiteks Pirelli MT21 või Dunlop 952. Need näevad kärnrehvi moodi välja aga kestavad kaua ja peavad ka asfaldil korralikult. Pirelli vabalt 10000+km, Dunlop 6-8000.


raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas raunts »

Ma leian netis et räägitakse ka Mitas e-07 dakar versioon rehvist.
aga ma ei leia mis seal teistmoodi on kui tava versioonil.
keegi oskab valgustada?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mina selle E-07 ga, Varadero all, eriti rahule ei jäänud. Kruusal ja muul maastikul on väga hea aga asfaldil (mida suure matkaka puhul on läbisõidust ikkagi suurem osa) peab isegi kuivaga kogu aeg valvel olema, kui mootorit vähegi vahel on. Jalaraua võib küll teatud oludea maha kallata aga gaasiga tuleb sel juhul väga ettevaatlikult ümber käia, väga lihtsalt läheb tagaots slaidima. Kui see juba kolmandiku kulunud on siis kuiva asfaldi puhul asi paraneb aga märjaga on ikka samasugune nigel pidamine. Kui ma selle ratta ostsin siis oli seal all miski Michelini kiviaegne tagarehv, kõva kui plastik (mustrilt meenutas Sahara3-e aga laiema klotsiga) ja mis juba ammu tootmisest maas aga see pidas ka kordades paremini. E-07 viskasin alt minema, kui oli 8000 km sõidetud, lihtsalt ei suutnud oodata, millal see juust ära kulub :D
Hetkel taga K60, asfaldil hea, kruusal ka, mülkas pole katsetamas käinud

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas romulus »

K60-l peaks 130/80/17 mõõt olema keskelt lahtise klotsiga, see võiks offroad omadusi parandada ja olla võrreldav e07-ga. Rehvimüüjad võivad parandada, aga kodulehelt vaadates tundub nii.
Ise olen kinnise klotsiga K60ga u 10k sõitnud ja paar saaks vast veel. Kruusal ja asfaldil on vh, mujal mitte nii väga. Järgmisena kavas Conti TKC80 proovida, too on rohkem klotsiline aga pidi märjal asfaldil parem olema kui e09 või e10.
Mitase Dakar versioonid peaksid olema kõvema karkassiga lihtsalt, raskematele koormatele, peab löökidele paremini vastu jne.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Divikas »

vot kurat, ja ma just kavatsein endale Mitas e-07 komplekti osta :( nüüd hakka või kahtlema

võid rahulikult osta. E-07 l pole peale vastupidamise muid silmapaistvalt häid omadusi aga nende keskpäraste omaduste summa on ikkagi väga hea. Ja pole ta nii vilets ka märjal asfaldil (kuigi ka asfalti on erinevaid). Mõtle rahulikult oma sõiduvajadused ja stiilid läbi ja tee selle järgi otsus. Mul oli viimane pikk reis just 07 all ja paneks uuesti kui peaks sellisele matkale minema. Niisama kodu ümber sõita kõlbab muidugi suvaline rehv. Kellele ema ja kellele tütar. Rattad on erinevad, sõidustiilid on erinevad, kus keegi sõidab....jne. Lõppu ei olegi.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Mihkel S »

Kas saan siis õigesti aru, et Mitas E09 kärn peab märjal asfaltil paremini kui E07!? Kui palju see kärn rehv võib mõjutada küttekulu? Lõviosa sõidan lõpuks ikka asfaltil...

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mina ajasin LC4-ga ringi Dunlop Rally Raid rehvidega. 70% kruusa, 30% jagunes asfaldile ja pinnaseteedele ning mudasse. Pidamise üle ei nurisenud ühelgi tingimusel. Kulumise kohta ei saa ma rohkem rääkida kui 3000 km, siis läks ratas müüki. Aga selle 3k km jooksul võis tagumisel mingit kulumist täheldada aga see oli ka minimaalne, näha oli, et rehv ei ole 2 nädalat tagasi alla pandud.
Rehvid peaks olema D908RR RALLY RAID 140/80-18 M/C 70R tagumine ja D908RR RALLY RAID 90/90-21 M/C 54R esimene.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1962
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Vint »

Samuti kasutasin mammutil Mitase 07-t- jah tõsi, vihmaga on libe raip.
Muus osas aga täiesti talutav, oleks sellel pikkisuunas kaks soont mustri kummagil küljel, saaks palju julgemalt juba kallutada.

Ja muidugi kärnad, :mrgreen: nende vastu ei saa.
Nx 650-ga kallutasin rohkem asfaldil kui sõber gs viiesajasega.


Credo

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Credo »

Heidenau K60. Sõitsin ise väikese Tenerega 10k+ km maha (kiirteeasfalti, head asfalti, sitta asfalti, betoonteid, liiva, kiviliiva, saviliiva, savimuda), umbes 50% oli asfalt.
Kui ratas müüki läks, siis oli kulumine suhteliselt minimaalne. Õlisel asfaldil äkkpidurduse peale külge maha ei pannud (aga eks siin aitas ka ABS kaasa enamuses). Paduvihmas kiirteel 120-140 vahel tinistada oli ohutu, samuti Sierra Nevada mägedes paduvihma kätte sattudes mäest alla tulekut 40 km ei tundnud erilist hirmu.


raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas raunts »

eh. ma arvan et minu nõudmiste juures on see e07 küll ja veel :)

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Eelmised rehvid olid Mitase E-08 nii eesmine kui tagumine. Arvestusega, et enamuse ajast olen nagunii asfaldil. Märja ja jahedaga kippus tagumine libisema ikka väga kergelt. Natukenegi niiskemates oludes oli pinnasteeedel jube libe, lumes liikus vaid inertsiga. Kruusal uljamalt kallutades hakkas eesmine rehv alt ära astuma. Nüüd on taga Heidenau K60 mis on seni libisema läinud ainult jää peal ja ees Sava MC24 (35 raha eest sain kätte, selle pärast). Seni on selle rehvikomplektiga olnud kole vaid savisel niiskel pinnasteel, mis piisavalt kõva, et võiks kiirelt sõita, aga millel eesmine rehv tahtis suvalisel hetkel küljele minema minna.

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas raunts »

a kuskohast saab soeatada K60 rehvi?
ma nagu eesti diilereid eriti ei leia kes heidenau'ga tegeleks ja kui on siis K60 rehvi neil pole.
Kuskohast te ostate/tellite neid?

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas romulus »

Streetmoto tõi Heidenaud vististi.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas piloot »

raunts kirjutas:

a kuskohast saab soeatada K60 rehvi?

Mine küsi Varstast, ma seal kurtsin muret ja mõne päeva pärast oli kohal
:D

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas erxz »

raunts kirjutas:

a kuskohast saab soeatada K60 rehvi?
ma nagu eesti diilereid eriti ei leia kes heidenau'ga tegeleks ja kui on siis K60 rehvi neil pole.
Kuskohast te ostate/tellite neid?

Tallinnas leiab mitmest poest Heidenau rehve

Motodepoos Heidenau K60 rehvi jagub ... http://motopost.ee/index.php?km=92

Heidenau endurorehvi võimalikud mustrid ja mõõdud
http://www.reifenwerk-heidenau.de/modul ... =2&rtyp=10

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Loff »

Käisin oma enduro saest mööda ja huvi pärast vaatasin, mis pastlad seal siis all on.
Taga on Continentali TKC 80 ja ees Metzeleri karoo. No minule see jooks igaljuhul ei istu. Asfaldil on enam-vähem, kruusal kehvemapoolsem ja pinnasetee, muda ei kannata kriitikat. Aga seda minu vaatevinklist. Võibolla minu ratas on liiga kerge selle rehvi jaoks. Continentali klots on madal ja suure pinnaga, Karoo oma ei ole ka kiita. Keegi, kes omab rahulikumat sõidustiili, leiab selles kombinatsioonis midagi paremat kui mina.

Conti.:

Pilt

Metzeler:

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas piloot »

Loff kirjutas:

Käisin oma enduro saest mööda ja huvi pärast vaatasin, mis pastlad seal siis all on.
Taga on Continentali TKC 80 ja ees Metzeleri karoo. No minule see jooks igaljuhul ei istu.

See komplekt sobib vist tõesti rohkem matkakatele, sealt Transalpist alates või juhul, kui kruusateelt eriti kaugemale maha ei keera...
Ma oma kergemal rattal kasutan ainult kärna, usu mind elu on kohe ilusam :D

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Mihkel S »

Viskasin Tenere tagaveljele Mitase E09Pilt
Eelmised 2p sõitnud poristel ja kohati väga pehmetel metsaveo teedel ja kuigi offroad kogemus puudub, tundus küll, et see veab igaltpoolt üles ja läbi :). Kallutada ei julend väga, sest ees mingi kulunud kärakas.

Siit kas küsimus- kes müüb Eestis 90/90-21 Pirelli MT-21 või Dunlop D606? Või mida veel soovitate? Võiks kesta ka normaalselt ja peab asflatil pidama. Mitas ei pidavat hästi käituma ees..

Edit: valikusse tuli veel Maxxis M6006 Dual Sport http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2778 . Kogemusi?

Viimati muutis Mihkel S, 12 Jaan 2014, 18:12, muudetud 1 kord kokku.

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

http://www.reifendirekt.co.ee/Mootorrattarehvid.html
siit tellides hinnad ikka paremad, kui poest ostes

I love my bike, it´s amazing machine!

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Mihkel S kirjutas:

Viskasin Tenere tagaveljele Mitase E09...

E09 on üks müstiline rehv. Töötab kõige paremini paksus mudas, veab tõesti kõikjalt läbi. Samas kruusal saab kõigelt pika puuga. Asfaldil aga sain Tenere jalaraudadeni kallatud. Teatav slaidimine oli aga gaasiga väga hästi kontrollitav. Seega keera asfaldilt otse mudasse :mrgreen:

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

[quote="Mihkel S"]Viskasin Tenere tagaveljele Mitase E09[img]http://www.mx1canada.com/images/P/E09_150x18.jpg[/img]
Eelmised 2p sõitnud poristel ja kohati väga pehmetel metsaveo teedel ja kuigi offroad kogemus puudub, tundus küll, et see veab igaltpoolt üles ja läbi :). Kallutada ei julend väga, sest ees mingi kulunud kärakas.

Siit kas küsimus- kes müüb Eestis 90/90-21 Pirelli MT-21 või Dunlop D606? Või mida veel soovitate? Võiks kesta ka normaalselt ja peab asflatil pidama. Mitas ei pidavat hästi käituma ees..

Edit: valikusse tuli veel Maxxis M6006 Dual Sport http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2778 . Kogemusi?[/quote]

Pirellit saad siit ntx http://rehvikuller.ee/?p=7&folder=&prod ... t=odavamad

Veel soovitan sellist rehvi http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2684
Endal nüüd teine selline all ja siiani parim mida olen oma Tenere all kasutanud. Keskelt pastel 10k peale, aga Teneka puhul on tähtis just püstine küljeklots mudasel teel, et alt ära ei läheks raske esiots tõttu. Kui palju metsasõitu, siis see on üks parimaid valikuid ja hind on ka hää. Asfaldil muidugi väga julgeks ei tasu minna aga see alles legaalsest kiirusest tublisti pluss kiirustel.

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ

Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas isakene »

Mihkel S kirjutas:

Edit: valikusse tuli veel Maxxis M6006 Dual Sport http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2778 . Kogemusi?

Minu absoluutne lemmik. :D Paremat rehvi, mis kruusal ja mudas võrdselt hästi peaks, mulle pole veel sattunud. Asfaldil pidamisel pole ka viga, ainult asfaldil kulub sigakiiresti. Kuna aga ta on üle poole odavam kui mõne nimeka firma rõngas, siis pole sellest ka väga suurt häda. Ja pealegi mul niikuinii käib pikemate asfaldiotsade jaoks teine tagaratas alla.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas randel »

Kurisookaru soovitatud Dunlop D952 on esirehviks tõesti väga hea! Ja kui on 18" tagaratas, siis saab sama mudeli tagarehvi ka. Dunlopi võib küsida ka Streetmotost.


Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas Mihkel S »

Tänud tagasisise eest. Kas Dunlop D952 saab ka õiges mõõdus 90/90 ja kas kiirus- ja koormusindeksid pole liiga madalad raske Tenere jaoks?
Muidugi kahju, et Mitas E09 kohta selline kruusa probleem välja tuli. Loodan, et päris alt ära ei lähe kallutades :)

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

[quote="Mihkel S"]Tänud tagasisise eest. Kas Dunlop D952 saab ka õiges mõõdus 90/90 ja kas kiirus- ja koormusindeksid pole liiga madalad raske Tenere jaoks?
Muidugi kahju, et Mitas E09 kohta selline kruusa probleem välja tuli. Loodan, et päris alt ära ei lähe kallutades :)[/quote]

Isa kartsin ka algul neid indekseid. Ainuke mis täheldasin on, et lõpu poole kulub rehv ellipsisse või kuidas seda parem oleks seletada. Ühesõnaga hakkab linna kiirusel esiots noogutama. Hea oleks ka poole kulumise pealt rehv teistpidi keerata. Pidurdamistel kuluvad klotsid nurga alla. Küljeklots on kuni lõpuni alles, ja see on metsa sõidul peamine.
Eelmise aasta reisil oli see rehv venemaa ülesõiduks all, sõitsin ta päris pastlaks enne kui uue alla panin. 150ga asfalti muutus vähe võbelevaks esiots asfalti aga palju sa ikka eestis sellise kiirusega sõidad maanteel, kruusal anna nii palju kui julged.

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ

Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid

Lugemata postitus Postitas randel »

Mihkel S kirjutas:

Tänud tagasisise eest. Kas Dunlop D952 saab ka õiges mõõdus 90/90 ja kas kiirus- ja koormusindeksid pole liiga madalad raske Tenere jaoks?

Dunlopi koduleht:
D952 https://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/ty ... d/D952.jsp

80/100 profiil on sama kõrge kui 90/90. Üldjuhul ei ole 80 vs 90 laiusega rehvide omavahel vahetamine probleem (kui just tehn.passis mõõdud kirjas pole...).
koormusindeks 51 = 195kg. Reaalselt Tenere esiots nii raske ikka ei ole ju? Minu KTM 950 all polnud probleemi ja Kurisookaru SuperTenere on kindlasti veel raskem.
Kiirusindeks M = 130km/h. Kui palju plaanid püsivalt sõita sellest kiiremini? Minu matkakiirused jäävad sellest igatahes allapoole, mõni lühiajaline kiirem spurt ei tee veel midagi (190 on järele proovitud...)
Eelmisel hooajal sõitsin sellisega Eestist Gruusiasse, täislastis rattaga ja püsivalt kiirustel kuni 130km/h. Sain nii vihma kui päikest, mägiteid kui asfalti ja muret polnud kordagi, pigem oli vihmaga hirm tagumise Mitas E-07 pärast (crash)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”