Gixxer 1.0 k6

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Küsimus asjatundjatele lihtne?
Kui palju peab avatud olema
tühikäiguõhukruvid (standard),
või kas üldse?

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Kas aju seda ise ei peaks paika panema? Yamahapoweril on küll servomootor mis ise reguleerib vastavalt vajadusele. Ise pole seal näppida midagi vaja.

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Nagu öeldud siis aju juhib seda, kuid regullida saab siiski. K4 puhul teaks kohe aidata, uurin kas k6 on asi sama süsteemiga :bsmile:

EDIT: Jep. Täpselt sama teema. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=241005 Lühidalt siis: Service mode - regullid andurid vastavalt infole mis kellad annavad.


Teema algataja
Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Külmalt nagu puterdab ja uurisin kruvide seisu, äärmised
olid kinni ja sisemised 1/4 lahti, sellest tekkis ka küsimus.

Viimati muutis Jussike, 28 Dets 2013, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Nonii, sain valeti aru vist. 1 kruvi on siis külmäivituse oma ja teine on soe tühikäik. Külm keerata kuskil 2-2,5k rpm ja soe sättida 900-1k rpm.

Kui nagunii puterdab on service mode vältimatu, vaja veakoode vaadata, siis saab edasi tegutseda vastavalt.


Teema algataja
Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Tänud, vigu pole ja nende kahe kruvi seadistusega olen kursis. Kruvid millest mina räägin on samad
millest karpa pillidel tühikäigu segu regul.

Viimati muutis Jussike, 28 Dets 2013, 15:32, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Proovin pildi teha.

Viimati muutis Jussike, 28 Dets 2013, 15:30, muudetud 2 korda kokku.

Teema algataja
Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Jussike »

A Pilt

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Kui nüüd väga võssa ei pane, siis nendest sünkroniseerid sisselaset. Silma ja kõrva järgi seda võimatu teha.


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Gixxer 1.0 k6

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Kui sa pritse vaakumi paigast kruvisid, siis ilma kalibraatorita sa seda tagasi õigeks ei saa.
Tühikäik pigem vahemikku 1100-1300rpm.
Tühikäiku service mode ei näita. Need kriipsud, mis veateate kõrval kuvatakse, on TPS.
Üldjuhul soovitan enne igasugu kruvimist teha natuke eeltööd. Hoiad aega mõtetu tegevuse pealt kokku.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”