Suur jama GPZ 500s-ga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:Panin käigu sisse, sõitsin, jäin seisma, et ringi keerata. Panin esimese sisse ning sidurit hoidsin veel peal, hakkasin natuke järgi laskma, umbkaudselt kolmveerand oli veel peal sidurit ja lihtsalt selline mulje jäi, et käik oleks sisse vajunud kohe. Mootor seiskus kohesellt. Käiku ei visanudki välja, selle võtsin ise välja kui seisma jäi ja lükkasin koju.
Panid käigu sisse ja siis kui sidurit lahti hakkasid laskma oli tunne nagu käik oleks sisse vajunud? Sul oli ju käik sees, kuidas see sai sisse vajuda? - selle põhjal ütleksin et sa ei tea kuidas sidur toimib. Käiku lülitatakse käiguhoovaga, sidur on lüli mootri ja käigukasti vahel mille abil saab mootori käigukastist lahutada.
Käisid üks või mitu korda sõitmas sest see mida sa praegu kirjutad erineb esialgsest? Kas mootor pärast seismajäämist käima ei läinud või sa ei proovinud? Pakuks probleemi siduri-käigukasti poolel. Pane käik sisse ja proovi tsiklit veeretada sisse tõmmatud sidurihoovaga, erinevate käikudega. Kui seal esineb mingeid tõrkeid veeretamisel siis on suht selge et käigukastis probleem.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Minu meelest on hetkel sellel teemal kaks võimalikku viga:
- Sa (teemaalgataja) kas ei oska selgitada, mis juhtus ja mida sa peale mootori seiskumist proovisid ning mis oli proovimise tulemus
- Sa (teemaalgataja) ei saa mootori tööpõhimõttest üldse aru
Lähed kohalt, mootor sureb äkitselt välja ja selle peale võtad mootori lahti? Äkki andis siduri libistamisel sidur lihtsalt saba ja ühendas lõpu libistamise asemel väntvõlli käigukastiga ning see on ju sama, mis lasta sidur rapsakalt lahti, mille peale peabki mootor välja surema. Siit küsimus: kas siduritross on ikka terve? Kas sidur teeb oma tööd (lahutab hooba vajutades ja ühendab lahti lastes.)? GPZ-il on keskhark. Saad tagaratast ringi ajada suvaline käik sees ja kõike kontrollida. Nüüd on muidugi juba kõik lahti võetud ja mitmeid asju ei saagi enam adekvaatselt tuvastada...
Kui ei anna adekvaatseid algandmeid, siis foorumi abil ravida ei õnnestu!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:Kas siis võis ainult süütemängus viga olla?
Sinu pildid on selleks liiga udused ja väikesed, et sealt midagi välja lugeda... Peale selle, et sul on juba seda tüüpi rootor, millel ei ole irduvate magnetite sündroomi. Seega tõenäoliselt ei olnud viga generaatoris. Mähised küljekaane sees tunduvad ju ka terved olema.
Mis on see valge moodustis küljekaane sees viimase pildi vasakus servas?
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
StreetMoto kirjutas:Minu meelest on hetkel sellel teemal kaks võimalikku viga:
- Sa (teemaalgataja) kas ei oska selgitada, mis juhtus ja mida sa peale mootori seiskumist proovisid ning mis oli proovimise tulemus
- Sa (teemaalgataja) ei saa mootori tööpõhimõttest üldse aru
Lähed kohalt, mootor sureb äkitselt välja ja selle peale võtad mootori lahti? Äkki andis siduri libistamisel sidur lihtsalt saba ja ühendas lõpu libistamise asemel väntvõlli käigukastiga ning see on ju sama, mis lasta sidur rapsakalt lahti, mille peale peabki mootor välja surema. Siit küsimus: kas siduritross on ikka terve? Kas sidur teeb oma tööd (lahutab hooba vajutades ja ühendab lahti lastes.)? GPZ-il on keskhark. Saad tagaratast ringi ajada suvaline käik sees ja kõike kontrollida. Nüüd on muidugi juba kõik lahti võetud ja mitmeid asju ei saagi enam adekvaatselt tuvastada...
Kui ei anna adekvaatseid algandmeid, siis foorumi abil ravida ei õnnestu!
Siduritross on täiesti korras, peale seda proovisime lükkata 3-5 käiguga, aga mootor ei käinud ringi, proovisime veel täkku anda, aga ei midagi, mootorit ei tahtnud ringi ajada ikkagi
väga vabandan kui kõik jutt on arusaamatu, aga ei oska lihtsalt paremini seletada, ise sellel alal uustulnuk.
GRAHV, see valge ollus on metallipuru
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:aga mootor ei käinud ringi, proovisime veel täkku anda, aga ei midagi, mootorit ei tahtnud ringi ajada ikkagi
Kas starter töötab? Kui starter ise käib tühjalt ringi, siis kontrolli, et geneka mangetvöö tagant starteri pendiks irdunud poleks.
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
seda puru on seal nõksa paljuvõitu ma kardan. suht kohvi pealt ennustamine küll, kuid ma eeldan, et sul on jama ikkagi käigukastis. muidugi ükskõik mis seal käigukastis ka ei juhtuks siis siduriga ära lahutades (eeldusel, et see muidugi töötab ja lahutab veel) peaks mootor ise ikka kenasti ja vabalt ringi käima.
kui mootorit ringi ajada ei saa siis on oluline teada saada kas see on täiesti jäigalt ühe koha peal kinni või liigub näiteks pool pööret vms. kuna sinul aga väidetavalt käib mootor kenasti ringi siis ma sealtpoolt üldse viga ei otsiks enam.
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
onu ma tulen ja ostan su katkise ratta 200.- ära . siis saad murest ja vaevast lahti
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Voyager, Hakkan varsti uuesti masina kallal vaeva nägema ning vaatan siis üle,starter ise ringi niisama ei käinud, siis kui mootor soe oli siis ainult läks käima, muidu sai täkku antud ja läks nagu niuhti käima
Will111 eks ma kontrollin käigukasti ka üle, ei võta kaua aega ning parem ikka kõik üle kontrollida kui uuesti kokku panna
K2bi ma ei müü mingi hinna eest seda ratast maha, mul aega on, finants olukord pole ka kõige halvem niiet sebi mujalt omale ratas
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Sain siis vea teada, käigukastis olev kett jookseb liiga lõdvalt ning tõmbab vahele kinni, kolb ja kõik seest nagu uus pole mitte ühtegi viga
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:Sain siis vea teada, käigukastis olev kett jookseb liiga lõdvalt ning tõmbab vahele kinni, kolb ja kõik seest nagu uus
pole mitte ühtegi viga
Aga milline kett seal käigukastis lõdva on? Kas see mis jookseb väntvõllilt nukkvõllidele (mootori keskelt) või see mis sidurikorvi ja väntvõlli ühendab (paremal pool) või siis seal vasakul pool peaks kh kett jooksma väntvõlli ja starteri vahel ?
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
No siis peab see väntvõlli hammasratas ka eriliselt kidur välja nägema.
Ma ei kujuta, kui lõtv see kett peab olema, et kinni kiilub. See ei peaks hammasratta peal püsimagi siis..... ei kujuta ette, mida see mootor sel juhul näinud on.... või siis ei ole ka see mootori rikke põhjus ja Sul tuleb veel otsida, vahetades muidugi keti ja tuksis hammasrattad. Pigem usun seda teist varianti.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:sidurikorvi ja väntvõlli ühendav
See sidurikorvi ja väntvõlli vaheline kett ei saagi nii välja venida et kuskile vahele kinni jookseks, pigem läheb ennem pooleks. See kett peabki lõtv olema ja seda pingutada ei saa. Aga kui seal midagi kinni jookseb siis pigem vaadata sidurikorvi all olevat puksi (pronks puks vist ja umbes 20 mm pikk) - et äki keegi pole varemalt seda puksi pannud või vale asi seal ja siis nüüd sidurikorvi tõmbab risti.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
mul on tunne, et seda mootorit peaks lihtsalt vaatama keegi, kes asja jagab ka saaks ehk veale jälilegi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Hoi!
See kett venib välja ja korralikult. Kuna seda pingutada ei saa(see ei tähenda, et ta peab lõtv olema), siis on tehase poolt ette antud läbivajumise max määr(minu rattal max. 2,5 cm).
Selle ületades võib kett täiesti vabalt kuskil poole hambaga kinni puua.
Kogu sellele kiilumisele peaks aga eelneva korralik kõrin ja kolin käivitamisel ning gaasi maha lastes.
edu
NB! Teen just enda Kawal mootorisiseste kettide vahetust
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
gpz500 manualist:
Primary chain 20-link lenght:
standard 190.50-190.97mm
wear limit 193.4mm
(If the lenght from the 1st pin to the 21st pin exceeds the limit in Table 1, install new chain)
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Will111, mootorit vaatabki targem mees üle ja temagi saab kuus 1 või 2 korda abis käia. Motokeskusesse eriti ei tahaks vedada, jube raha läheb alla.
Yeekim, tänud info eest
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
noo nii, tere siis taas, edastan paar punkti mis sai täna õhtusega teada:
- Kõik ketid on absoluudselt õigesti ning pole ükski õnneks välja veninud ega midagi muud halba
- Kõik saaled ja väntvõllid ja absull kõik asjad on nagu tutikad seal sees, pole ühtegi kriimu ega midagi
Veaks tuli rootori kaane vahele jäänud pasahunnik, ehk seal oli paska täis ning sai sealt kõik puhtaks tehtud, seega nüüd siis vaja ainult uut rootori kaant
Tean, et pole õige mees seletama aga ehk saab keegi aru midagi
Kui keegi arvab, et mootori täiesti lahtivõtmine oli mõttetu siis pean vastu vaidlema, kuna mootorit pole ise seestpoolt näinud ning ei teadnud seisukorda( parem ikka üle vaadata)
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Millest täpsemalt see pasahunnik koosnes ? Arvan et see oli metalli ja magnetipuru. Külje kaanekülge kinnitub rootor (mähised) ja ümber selle hakkab magnetvöö tiirlema (magnetvöö on väntvõlli otsa kinnitatud). Mida täpsemalt mõtled selle rootorikaane all ? Kas seda magnetvööd või hoopis mootori küljekaant ?
Pakkusin seda viga ju kohe alguses juba.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
valev, tänud lahti seletamast, siis ikka magnetvöö ja selle taga oleva hammaka vahel oli metalli paska täis.
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Igaksjuhuks küsin ära, ega keegi ei tea kust sellist tihendit tellida?
Keegi võiks linki visata vms
Ärge palun laimama hakake
http://www.upload.ee/image/3959144/1000 ... _n__1_.jpg
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
aga kuskilt internetist vms pole võimalik tellida või oskab keegi täpsemalt jupi nime öelda vms
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
taaniellin kirjutas:aga kuskilt internetist vms pole võimalik tellida või oskab keegi täpsemalt jupi nime öelda vms
Ole lahke kaasfoorumlane:
http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-GPZ500 ... 232b99705d
Ja alati aita ise kah kaasfoorumlasi, ega muidu foorum ei arene paremuse poole kui me ise endeid ei aita
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Aitäh vastuse eest, aga see pole see mis ma otsin, otsin seda mis sinna ringi sisse käima peaks.
Aitan alati kaasfoorumlasi kui vaja
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Hoi!
Sinna käib vist "simmer"
Vajaliku mõõdu saad varuosade kataloogist.
Edu
-
Teema algataja - Postitusi: 32
- Liitunud: 20 Okt 2013, 00:12
- Tsikkel: Gpz500 93/sv650s 04
- Asukoht: Pärnu
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
yeekim kirjutas:Hoi!
Sinna käib vist "simmer"
Vajaliku mõõdu saad varuosade kataloogist.Edu
Keegi võiks linki visata kuna ise pole netist kuskil leidnud seda juppi. enne ei saa krt mootorit korralikumalt kokku laduda
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
R.T.F.M Sedas toimides saad kindlasti teada varuosa koodi ja sealt nii edasi...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Suur jama GPZ 500s-ga
Säärane joonistus:
https://www.kawasakiepc.com/SystemSearc ... N=91157022
Ja seal käivad järgmised asjad:
92042-016
92066-1208
Paraku mingit simmerit seal ei kohta,ehk käib seal mootori kokku lappimisel õhuke kiht silikooni
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.