Aprilia Pegaso 650 *Necro
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Kunagi minevikus (kuskil septembris ehk) sai liialt suure kiirusega teravast teeservast üle sõidetud ja selle tagajärjel üks detail lõhutud.
Tagumise amordi ülemine kronstein/kahvel. Selle tagajärjel sai aku väikse "verejooksu" ja ehk karburaatori ujukikamber jäi terveks. Pole karpat veel maha võtnud. Aga tsikkel oli kohe tükkmaad madalam, mis oli asja juures päris positiivne. Kuigi selle kronsa juures panin tähele, et üks polt, mis kronsteini fikseeris raami külge oli vist juba ammu kadunud. Teine oli lihtsalt ära murdunud laksu tagajärjel. Aga - nagu vanal rattal ikka kombeks, siis tuli ka muid vigu demonteerimise käigus välja. Tagumise ratta laagrid vahetusse, piduriketas koos klotsidega samuti. Ja võimalik, et isegi piduripump. Kiiges mingisuguseid lokse ei täheldanud. Amordi alumine puks tuleb ka arvatavasti ära vahetada. Mootoril uus lõdviku/vooliku ring ka teha. Ahjaa, summuti torud tahavad ka korrosiooni tõrjet.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.